Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп’ютери (30213000-5)
Очікувана вартість
157 000,00 UAH
UA-2019-02-22-002117-b ● 1e54a5e1c4d240da84082286365e9acd
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Вінницька обласна Рада" |
Код ЄДРПОУ: | 00022438 |
Вебсайт: | http://vinrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 70 |
Контактна особа: |
Тендерний комітет Вінницької обласної Ради +380969637222 prozoro_oblrada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2019 15:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2019 15:46 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2019 15:46 |
Початок аукціону: | 06 березня 2019 11:12 |
Очікувана вартість: | 157 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,91% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Техніка згідно додатку 1
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 комплект
Системний блок - 11 к-тів, швидкісний сканер Canon DR-M 160 II - 1 к-т
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, Соборна, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 березня 2019
—
13 березня 2019
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2019 15:50 |
Вимоги_кваліфікації.doc |
22 лютого 2019 15:50 |
Додаток1.docx |
22 лютого 2019 15:50 |
dogovir_prozorro_2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 лютого 2019 09:23
Дата відповіді: 25 лютого 2019 15:47
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Вказані в тендерній документації марки та моделі товарів є пріоритетними. Якщо Учасник, який бажає прийняти участь у торгах, має відповідний аналог товару, що за своїми якісними і технічними характеристиками є не гіршим від вибору Замовника, то у такому випадку, цьому учаснику необхідно представити свою пропозицію (до 28.02.2019 до 15-56 год. до кінця періоду уточнення) для отримання погодження Замовника на товари торгові марки або моделі, яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації.
2. Будь-який Учасник (ФОП, ТОВ, тощо) мають право для участі у цих торгах. Оцінка їх пропозицій буде здійснюватись за остаточною ціною, в т.ч. з ПДВ для ТОВ. До ціни Учасника ФОП нарахування ПДВ не розповсюджується оскільки Замовник не є прибутковою організацією, тобто до його ціни не буде додаватись ПДВ 20%.
2. Будь-який Учасник (ФОП, ТОВ, тощо) мають право для участі у цих торгах. Оцінка їх пропозицій буде здійснюватись за остаточною ціною, в т.ч. з ПДВ для ТОВ. До ціни Учасника ФОП нарахування ПДВ не розповсюджується оскільки Замовник не є прибутковою організацією, тобто до його ціни не буде додаватись ПДВ 20%.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-22-002117-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне підприємство "Апрєль", Код ЄДРПОУ:24366773
Дата подання: 06 березня 2019 17:15
Вимога до тендерного комітету Замовника
Шановний замовник!
Розуміючи, що діючі нормативні акти законодавства України та правила Прозорро, якими регулюються допорогові закупівлі, не надають учасникам вагомих важелів впливу на прийняття замовником рішення, вважаємо за потрібне вказати на недоліки тендерних пропозицій переможця та деяких учасників торгів.
Вказані недоліки можуть значно погіршити технічні та якісні характеристики товару, який купується замовником, та невідповідності вимогам, викладеним замовником в тендерній документації торгів.
Просимо уважно переглянути документи учасників та прийняти виважене рішення, у зв’язку з великою кількістю скарг від замовників на постачальників, які надають сертифікати виробників комп’ютерної техніки без підтвердження листом авторизації від виробників.
Повний текст Вимоги додається.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Розуміючи, що діючі нормативні акти законодавства України та правила Прозорро, якими регулюються допорогові закупівлі, не надають учасникам вагомих важелів впливу на прийняття замовником рішення, вважаємо за потрібне вказати на недоліки тендерних пропозицій переможця та деяких учасників торгів.
Вказані недоліки можуть значно погіршити технічні та якісні характеристики товару, який купується замовником, та невідповідності вимогам, викладеним замовником в тендерній документації торгів.
Просимо уважно переглянути документи учасників та прийняти виважене рішення, у зв’язку з великою кількістю скарг від замовників на постачальників, які надають сертифікати виробників комп’ютерної техніки без підтвердження листом авторизації від виробників.
Повний текст Вимоги додається.
Дякуємо.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 березня 2019 13:28
Тендерною документацією взагалі не вимагались документи щодо наявність листів авторизації від виробника та належних сертифікатів якості та менеджменту на системні блоки Expert PC Basic, в тому числі інших торгових марок зареєстрованих на території України.
Згідно п.1 ст.28 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерний комітет при розгляді та оцінці цих тендерних пропозицій (для яких існує постійно діючий ринок) має керуватись основним критерієм – "ЦІНА", що нами й було здійснено.
Скаржник назвав ціну своєї пропозиції в розмірі 129720,00 грн., що більше пропозиції переможця на 22031,00 грн. По факту ми маємо характерний прояв спроби порушення умов конкуренції, що суперечить ст..3 Закону України "Про публічні закупівлі" – порушення принципу добросовісної конкуренції серед учасників. Натомість нашим комітетом застосовано такі її норми як – максимальна економія та ефективність, а також недискримінація учасників.
Ця закупівля є допороговою і була використана Замовником у якості пошуку можливих виконавців нашого замовлення. Відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель вона застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Тому подібні скарги мають характер перешкоджання здорової конкуренції.
Відповідно до ст. 3 та п.1 ст.28 Закону України "Про публічні закупівлі" відхилити у задоволенні скаргу ПП «Апрєль» як таку, що порушує принцип добросовісної конкуренції серед учасників та суперечить принципу максимальної економії та ефективності використання коштів місцевого бюджету.
Згідно п.1 ст.28 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерний комітет при розгляді та оцінці цих тендерних пропозицій (для яких існує постійно діючий ринок) має керуватись основним критерієм – "ЦІНА", що нами й було здійснено.
Скаржник назвав ціну своєї пропозиції в розмірі 129720,00 грн., що більше пропозиції переможця на 22031,00 грн. По факту ми маємо характерний прояв спроби порушення умов конкуренції, що суперечить ст..3 Закону України "Про публічні закупівлі" – порушення принципу добросовісної конкуренції серед учасників. Натомість нашим комітетом застосовано такі її норми як – максимальна економія та ефективність, а також недискримінація учасників.
Ця закупівля є допороговою і була використана Замовником у якості пошуку можливих виконавців нашого замовлення. Відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель вона застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Тому подібні скарги мають характер перешкоджання здорової конкуренції.
Відповідно до ст. 3 та п.1 ст.28 Закону України "Про публічні закупівлі" відхилити у задоволенні скаргу ПП «Апрєль» як таку, що порушує принцип добросовісної конкуренції серед учасників та суперечить принципу максимальної економії та ефективності використання коштів місцевого бюджету.
Номер вимоги: UA-2019-02-22-002117-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Зубарик Наталія Олександрівна, Код ЄДРПОУ:2394315284
Дата подання: 07 березня 2019 17:50
Рекомендація звернути увагу
Добрий день шановний Замовник!
Ми, ФОП Зубарик Н.О. прийняли участь у Ваших процедурах закупівель комп'ютерної техніки та периферії. Проаналізувавши ринкову вартість усіх запропонованих комплектуючих учасників, бачимо підозрілу тенденцію не вказувати у своїх пропозиціях конкретні назви товару, що може свідчити про намір поставки відновлених компонентів (зокрема жорстких дисків). Даний факт, якщо присутній, сильно впливає на кінцеву ціну пропозиції учасників.
Рекомендуємо технічному спеціалісту Замовника уважно перевіряти товар на відповідність вимогам і на предмет відновлених компонентів. У нас є документально підтверджені факти поставки відновлених жорстких дисків Замовникам від багатьох учасників ринку комп'ютерної техніки, зокрема присутніх на цих торгах. Думаємо, нікому не хочеться мати проблеми виходу жорсткого диску з важливою робочою інформацією через 2 місяці роботи ПК. Вибачте. дякуємо за Ваш час!
Розгорнути
Згорнути
Ми, ФОП Зубарик Н.О. прийняли участь у Ваших процедурах закупівель комп'ютерної техніки та периферії. Проаналізувавши ринкову вартість усіх запропонованих комплектуючих учасників, бачимо підозрілу тенденцію не вказувати у своїх пропозиціях конкретні назви товару, що може свідчити про намір поставки відновлених компонентів (зокрема жорстких дисків). Даний факт, якщо присутній, сильно впливає на кінцеву ціну пропозиції учасників.
Рекомендуємо технічному спеціалісту Замовника уважно перевіряти товар на відповідність вимогам і на предмет відновлених компонентів. У нас є документально підтверджені факти поставки відновлених жорстких дисків Замовникам від багатьох учасників ринку комп'ютерної техніки, зокрема присутніх на цих торгах. Думаємо, нікому не хочеться мати проблеми виходу жорсткого диску з важливою робочою інформацією через 2 місяці роботи ПК. Вибачте. дякуємо за Ваш час!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 березня 2019 09:13
Гарантійний термін продукції становить 12 місяців
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 березня 2019 12:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ЗУБ ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" |
116 487,00
UAH з ПДВ
|
107 689,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП СПЕСИВЦЕВ ДМИТРО ОЛЕГОВИЧ |
131 000,00
UAH з ПДВ
|
110 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Авакумова Любов Олексіївна" |
110 690,00
UAH з ПДВ
|
110 690,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЯЦИНА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА" |
127 610,00
UAH з ПДВ
|
113 486,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" |
128 050,00
UAH з ПДВ
|
116 269,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Зубарик Наталія Олександрівна |
134 560,00
UAH з ПДВ
|
116 270,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "РИМ2000" |
135 633,00
UAH з ПДВ
|
119 997,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Апрєль" |
141 720,00
UAH з ПДВ
|
129 720,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ІТ-Інтегратор |
142 440,00
UAH з ПДВ
|
130 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
137 100,00
UAH з ПДВ
|
132 719,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" |
133 497,00
UAH з ПДВ
|
133 497,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "УДОВІН ІЛЛЯ МИКОЛАЙОВИЧ" |
141 395,00
UAH з ПДВ
|
137 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" |
147 115,56
UAH з ПДВ
|
138 390,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОТЕКШЕН-ГРУП" |
156 300,00
UAH з ПДВ
|
139 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." |
153 905,22
UAH з ПДВ
|
153 905,22
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЗУБ ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" #2235405611 |
Переможець |
107 689,00
UAH з ПДВ
|
07 березня 2019 10:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договор ЗУБ ПК.PDF | укладений |
14 березня 2019 16:52
|