Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в Черкаській області |
Код ЄДРПОУ: | 21366538 |
Місцезнаходження: | 18002, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Смілянська, 23 |
Контактна особа: |
Нікітенко Олег Юрійович +380472567509 gu_pfu_prozorro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2019 15:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2019 15:48 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2019 15:48 |
Початок аукціону: | 11 березня 2019 15:35 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2019 16:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2019 15:43 |
Тендерна_документація_папір.rtf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-28-000064 ● a261bfe96aef404bae50efe4b71e9ace
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 березня 2019 10:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.03.2019 № 36
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Т.ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 28.03.2019 № 36
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
7 UA-2019-02-22-002076-b, 22.02.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-03-28 10:09:31
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2019-02-22-002076-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктом 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держуадитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, виникла необхідність в отриманні пояснень з наступного питання:
З яких причин не відхилено тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-комерційне підприємство «ВСЕСВІТ» (ЄДРПОУ – 40750285)?
Відповідно до пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону» розділу IIІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 22.02.2019 №9/2019, учасник-переможець надає в електронному (через електронну систему закупівель) та паперовому вигляді довідку, видану уповноваженим органом, про те, що учасник не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що діє на дату подання документів.
Вищезазначена довідка відсутня у складі документів, які надало Товариство з обмеженою відповідальністю «Виробничо-комерційне підприємство «ВСЕСВІТ».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-04-01 18:38:13
Пояснення
22.02.2019 головним управлінням Пенсійного фонду України в Черкаській області оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю паперу для друку на суму 500 000,00 грн.
11.03.2019 проведено аукціон по вказаній процедурі закупівлі.
14.03.2019 рішенням тендерного комітету відхилено пропозицію ТОВ «Український папір».
14.03.2019 рішенням тендерного комітету визначено переможця у відкритих торгах ТОВ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВСЕСВІТ».
14.03.2019 року ТОВ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВСЕСВІТ» через електронну систему закупівель надало довідку про те, що не мають заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) дійсну до 08.03.2019.
26.03.2019 на поштову адресу головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області надійшов договір на закупівлю паперу для друку з документами, які вимагав Замовник та оновлена довідка видана уповноваженим органом, про те, що учасник не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), яка діє з 21.03.2019 по 30.03.2019.
Варто зазначити, що згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутність вищевказаної довідки не є підставою для відхилення пропозиції.
27.03.2019 між головним управлінням Пенсійного фонду України в Черкаській області та ТОВ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВСЕСВІТ» укладено договір про закупівлю паперу № 002076-b, який розірвано 29.03.2019, про що укладено відповідну додаткову угоду.
Додаток: 1. Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 21.03.2019 №15823/10/08-01-50-08.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-04-01 18:10:42
Пояснення з власної ініціативи
22.02.2019 головним управлінням Пенсійного фонду України в Черкаській області оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю паперу для друку на суму 500 000,00 грн.
11.03.2019 проведено аукціон по вказаній процедурі закупівлі.
14.03.2019 рішенням тендерного комітету відхилено пропозицію ТОВ «Український папір».
14.03.2019 рішенням тендерного комітету визначено переможця у відкритих торгах ТОВ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВСЕСВІТ».
14.03.2019 року ТОВ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВСЕСВІТ» через електронну систему закупівель надало довідку про те, що не мають заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) дійсну до 08.03.2019.
26.03.2019 на поштову адресу головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області надійшов договір на закупівлю паперу для друку з документами, які вимагав Замовник та оновлена довідка видана уповноваженим органом, про те, що учасник не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), яка діє з 21.03.2019 по 30.03.2019.
Варто зазначити, що згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутність вищевказаної довідки не є підставою для відхилення пропозиції.
27.03.2019 між головним управлінням Пенсійного фонду України в Черкаській області та ТОВ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВСЕСВІТ» укладено договір про закупівлю паперу № 002076-b, який розірвано 29.03.2019, про що укладено відповідну додаткову угоду.
Додаток: 1. Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 21.03.2019 №15823/10/08-01-50-08.
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2019-04-04 14:56:13
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2019-02-22-002076-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктом 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держуадитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, виникла необхідність в отриманні пояснень:
З яких причин не оприлюднено звіт про виконання договору поставки від 27.03.2019 № 002076b протягом трьох днів після його розірвання, на підставі змін внесених Додатковою угодою від 29.03.2019 б/п (частиною першою статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що звіт про виконання договору оприлюднюється протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-04-04 16:39:23
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2019-02-22-002076-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктом 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держуадитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, виникла необхідність в отриманні пояснень:
З яких причин не оприлюднено звіт про виконання договору поставки від 27.03.2019 № 002076b протягом трьох днів після його розірвання, на підставі змін внесених Додатковою угодою від 29.03.2019 б/п (частиною першою статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що звіт про виконання договору оприлюднюється протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-04-09 17:52:49
Пояснення
27.03.2019 між головним управлінням Пенсійного фонду України в Черкаській області та ТОВ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВСЕСВІТ» укладено договір про закупівлю паперу № 002076-b.
29.03.2019 договір про закупівлю паперу № 002076-b розірвано за взаємною згодою сторін згідно додаткової угоди №1, яку оприлюднено через електронну систему «Прозоро» 01.04.2019.
Відповідно до ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Звіт про виконання договору опубліковано 01.04.2019 разом
з додатковою угодою.
Враховуючи те, що додаткову угоду про розірвання договору опубліковано через електронну систему «Прозоро» 01.04.2019 в неробочий час, її додатково було опубліковано на наступний день разом з накладенням електронного цифрового підпису.
Додаток: скриншот із сайту «Прозоро».
Надання інформації про усунення порушення замовником
22.02.2019 головним управлінням Пенсійного фонду України в Черкаській області оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю паперу для друку на суму 500 000,00 грн. 11.03.2019 проведено аукціон по вказаній процедурі закупівлі. 14.03.2019 рішенням тендерного комітету відхилено пропозицію ТОВ «Український папір». 14.03.2019 рішенням тендерного комітету визначено переможця у відкритих торгах ТОВ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВСЕСВІТ». 14.03.2019 року ТОВ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВСЕСВІТ» через електронну систему закупівель надало довідку про те, що не мають заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) дійсну до 08.03.2019. 26.03.2019 на поштову адресу головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області надійшов договір на закупівлю паперу для друку з документами, які вимагав Замовник та оновлена довідка видана уповноваженим органом, про те, що учасник не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), яка діє з 21.03.2019 по 30.03.2019. 27.03.2019 між головним управлінням Пенсійного фонду України в Черкаській області та ТОВ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ВСЕСВІТ» укладено договір про закупівлю паперу № 002076-b. 29.03.2019 договір про закупівлю паперу № 002076-b розірвано за взаємною згодою сторін згідно додаткової угоди №1, яку оприлюднено через електронну систему «Прозоро» 01.04.2019.
2019-04-24 16:40:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Частково усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • не усунуто
Порушення усунуті частково. Договір про закупівлю паперу з переможцем торгів ВКП "ВСЕСВІТ" розірвано. Порушення щодо несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу не усунуто.
2019-05-02 17:42:10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2019 15:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" |
499 838,52
UAH з ПДВ
|
494 487,72
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" |
498 925,32
UAH з ПДВ
|
498 925,32
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" #25394112 |
Відхилено |
494 487,72
UAH з ПДВ
|
14 березня 2019 12:56
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" #40750285 |
Переможець |
498 925,32
UAH з ПДВ
|
14 березня 2019 13:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2019 13:18
|
додаткова всесвіт.pdf | укладений |
02 квітня 2019 13:14
|
№1 | зміни до договору |
01 квітня 2019 17:34
|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2019 09:48
|
002076.pdf | укладений |
27 березня 2019 09:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | за взаємною згодою |
Номер договору про закупівлю: | 002076-b |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 002076-b |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |