Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для друку
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-02-22-002076-b ab611ed69ca841ba8d4957dc9e872cc6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нікітенко Олег Юрійович

+380472567509 gu_pfu_prozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Черкаській області
Код ЄДРПОУ: 21366538
Місцезнаходження: 18002, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Смілянська, 23
Контактна особа: Нікітенко Олег Юрійович
+380472567509
gu_pfu_prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2019 15:43
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2019 15:48
Оскарження умов закупівлі: до 05 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 березня 2019 15:48
Початок аукціону: 11 березня 2019 15:35
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4145 шт
Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Смілянська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 квітня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 лютого 2019 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2019 15:43
Тендерна_документація_папір.rtf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-28-000064 ● a261bfe96aef404bae50efe4b71e9ace
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 березня 2019 10:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

28.03.2019 № 36
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Т.ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 28.03.2019 № 36

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
7 UA-2019-02-22-002076-b, 22.02.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-03-28 10:09:31

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2019-02-22-002076-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктом 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держуадитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, виникла необхідність в отриманні пояснень з наступного питання:
З яких причин не відхилено тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-комерційне підприємство «ВСЕСВІТ» (ЄДРПОУ – 40750285)?
Відповідно до пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону» розділу IIІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 22.02.2019 №9/2019, учасник-переможець надає в електронному (через електронну систему закупівель) та паперовому вигляді довідку, видану уповноваженим органом, про те, що учасник не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що діє на дату подання документів.
Вищезазначена довідка відсутня у складі документів, які надало Товариство з обмеженою відповідальністю «Виробничо-комерційне підприємство «ВСЕСВІТ».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-04-01 18:38:13

Пояснення

22.02.2019 головним управлінням Пенсійного фонду України в Черкаській області оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю паперу для друку на суму 500 000,00 грн.
11.03.2019 проведено аукціон по вказаній процедурі закупівлі.
14.03.2019 рішенням тендерного комітету відхилено пропозицію ТОВ «Український папір».
14.03.2019 рішенням тендерного комітету визначено переможця у відкритих торгах ТОВ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВСЕСВІТ».
14.03.2019 року ТОВ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВСЕСВІТ» через електронну систему закупівель надало довідку про те, що не мають заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) дійсну до 08.03.2019.
26.03.2019 на поштову адресу головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області надійшов договір на закупівлю паперу для друку з документами, які вимагав Замовник та оновлена довідка видана уповноваженим органом, про те, що учасник не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), яка діє з 21.03.2019 по 30.03.2019.
Варто зазначити, що згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутність вищевказаної довідки не є підставою для відхилення пропозиції.
27.03.2019 між головним управлінням Пенсійного фонду України в Черкаській області та ТОВ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВСЕСВІТ» укладено договір про закупівлю паперу № 002076-b, який розірвано 29.03.2019, про що укладено відповідну додаткову угоду.
Додаток: 1. Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 21.03.2019 №15823/10/08-01-50-08.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-04-01 18:10:42

Пояснення з власної ініціативи

22.02.2019 головним управлінням Пенсійного фонду України в Черкаській області оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю паперу для друку на суму 500 000,00 грн.
11.03.2019 проведено аукціон по вказаній процедурі закупівлі.
14.03.2019 рішенням тендерного комітету відхилено пропозицію ТОВ «Український папір».
14.03.2019 рішенням тендерного комітету визначено переможця у відкритих торгах ТОВ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВСЕСВІТ».
14.03.2019 року ТОВ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВСЕСВІТ» через електронну систему закупівель надало довідку про те, що не мають заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) дійсну до 08.03.2019.
26.03.2019 на поштову адресу головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області надійшов договір на закупівлю паперу для друку з документами, які вимагав Замовник та оновлена довідка видана уповноваженим органом, про те, що учасник не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), яка діє з 21.03.2019 по 30.03.2019.
Варто зазначити, що згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутність вищевказаної довідки не є підставою для відхилення пропозиції.
27.03.2019 між головним управлінням Пенсійного фонду України в Черкаській області та ТОВ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВСЕСВІТ» укладено договір про закупівлю паперу № 002076-b, який розірвано 29.03.2019, про що укладено відповідну додаткову угоду.
Додаток: 1. Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 21.03.2019 №15823/10/08-01-50-08.

Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ

Дата: 2019-04-04 14:56:13

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2019-02-22-002076-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктом 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держуадитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, виникла необхідність в отриманні пояснень:
З яких причин не оприлюднено звіт про виконання договору поставки від 27.03.2019 № 002076b протягом трьох днів після його розірвання, на підставі змін внесених Додатковою угодою від 29.03.2019 б/п (частиною першою статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що звіт про виконання договору оприлюднюється протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-04-04 16:39:23

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2019-02-22-002076-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктом 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держуадитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, виникла необхідність в отриманні пояснень:
З яких причин не оприлюднено звіт про виконання договору поставки від 27.03.2019 № 002076b протягом трьох днів після його розірвання, на підставі змін внесених Додатковою угодою від 29.03.2019 б/п (частиною першою статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що звіт про виконання договору оприлюднюється протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-04-09 17:52:49

Пояснення

27.03.2019 між головним управлінням Пенсійного фонду України в Черкаській області та ТОВ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВСЕСВІТ» укладено договір про закупівлю паперу № 002076-b.
29.03.2019 договір про закупівлю паперу № 002076-b розірвано за взаємною згодою сторін згідно додаткової угоди №1, яку оприлюднено через електронну систему «Прозоро» 01.04.2019.
Відповідно до ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Звіт про виконання договору опубліковано 01.04.2019 разом
з додатковою угодою.
Враховуючи те, що додаткову угоду про розірвання договору опубліковано через електронну систему «Прозоро» 01.04.2019 в неробочий час, її додатково було опубліковано на наступний день разом з накладенням електронного цифрового підпису.

Додаток: скриншот із сайту «Прозоро».

Надання інформації про усунення порушення замовником

22.02.2019 головним управлінням Пенсійного фонду України в Черкаській області оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю паперу для друку на суму 500 000,00 грн. 11.03.2019 проведено аукціон по вказаній процедурі закупівлі. 14.03.2019 рішенням тендерного комітету відхилено пропозицію ТОВ «Український папір». 14.03.2019 рішенням тендерного комітету визначено переможця у відкритих торгах ТОВ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВСЕСВІТ». 14.03.2019 року ТОВ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВСЕСВІТ» через електронну систему закупівель надало довідку про те, що не мають заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) дійсну до 08.03.2019. 26.03.2019 на поштову адресу головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області надійшов договір на закупівлю паперу для друку з документами, які вимагав Замовник та оновлена довідка видана уповноваженим органом, про те, що учасник не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), яка діє з 21.03.2019 по 30.03.2019. 27.03.2019 між головним управлінням Пенсійного фонду України в Черкаській області та ТОВ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ВСЕСВІТ» укладено договір про закупівлю паперу № 002076-b. 29.03.2019 договір про закупівлю паперу № 002076-b розірвано за взаємною згодою сторін згідно додаткової угоди №1, яку оприлюднено через електронну систему «Прозоро» 01.04.2019.

2019-04-24 16:40:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 03 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Частково усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • не усунуто

Порушення усунуті частково. Договір про закупівлю паперу з переможцем торгів ВКП "ВСЕСВІТ" розірвано. Порушення щодо несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу не усунуто.

2019-05-02 17:42:10

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2019 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" 499 838,52
UAH з ПДВ
494 487,72
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 498 925,32
UAH з ПДВ
498 925,32
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2019 13:56
Лист про надання згоди.pdf
07 березня 2019 12:05
Захист довкілля.pdf
07 березня 2019 12:05
Відгук_Пенсійний_Фонд.pdf
07 березня 2019 12:05
Статут 01.03.18.pdf
07 березня 2019 12:05
Выписка 2.JPG
07 березня 2019 12:05
Витяг 17,07,18.pdf
07 березня 2019 12:05
Гарантійний лист.pdf
07 березня 2019 12:05
Выписка 1.JPG
07 березня 2019 12:05
платник ПДВ.jpg
07 березня 2019 12:05
контактні дані.pdf
07 березня 2019 12:05
МВС.pdf
07 березня 2019 12:05
ДФС.pdf
07 березня 2019 12:05
BergaSpeed.jpg
07 березня 2019 12:04
Технічне завдання.pdf
07 березня 2019 12:04
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

14 березня 2019 18:16
Електронний підпис
14 березня 2019 17:46
МВС от 03.03.2019.pdf
14 березня 2019 17:41
Довідка 28.02.2019.pdf
07 березня 2019 09:36
Електронний підпис
07 березня 2019 09:31
Тендерна пропозиція.pdf
07 березня 2019 09:31
СНФ 420 Super Lux.pdf
07 березня 2019 09:31
СНФ 210 Super Lux.pdf
07 березня 2019 09:31
ПФ 80г-м А5 офсетний.pdf
07 березня 2019 09:31
ПФ 60г-м А4 офсетний.pdf
07 березня 2019 09:31
Довідка тех. можлив.pdf
07 березня 2019 09:31
Довідка службові особи .pdf
07 березня 2019 09:31
Довідка про санкції.pdf
07 березня 2019 09:31
Довідка про договори.pdf
07 березня 2019 09:31
Довідка про довкілля.pdf
07 березня 2019 09:31
Відгук ПФУ.pdf
07 березня 2019 09:31
Xerox Perfromer.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"
#25394112
Відхилено 494 487,72
UAH з ПДВ
14 березня 2019 12:56
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
Переможець 498 925,32
UAH з ПДВ
14 березня 2019 13:20

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

14 березня 2019 12:56
Електронний підпис
14 березня 2019 12:52
протокол
11 березня 2019 15:56
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

14 березня 2019 13:20
Електронний підпис
14 березня 2019 12:59
протокол
14 березня 2019 12:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 березня 2019 13:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
498 925,32
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 березня 2019 13:20
Електронний підпис
14 березня 2019 12:59
протокол
14 березня 2019 12:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2019 13:18
додаткова всесвіт.pdf укладений
02 квітня 2019 13:14
№1 зміни до договору
01 квітня 2019 17:34
Електронний підпис укладений
27 березня 2019 09:48
002076.pdf укладений
27 березня 2019 09:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): за взаємною згодою
Номер договору про закупівлю: 002076-b
Договір:
Номер додаткової угоди: 002076-b
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: за взаємною згодою сторін