Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
принтер для СЗШ І-ІІІ ступенів №3 міста Гайсин Вінницької області
Очікувана вартість
8 000,00 UAH
UA-2019-02-22-001802-b ● 21b35c961d8f45b68d561f0605907715
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, фізичної культури та спорту Гайсинської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 40416427 |
Місцезнаходження: | 23700, Україна , Вінницька обл., місто Гайсин, вулиця 1-го Травня, 40 |
Контактна особа: |
Король Алла Валеріївна +380433423116 gaysinuotender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2019 14:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2019 15:02 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2019 15:02 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2019 15:29 |
Очікувана вартість: | 8 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 80,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
принтер для СЗШ І-ІІІ ступенів №3 міста Гайсин Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23700, Україна, Вінницька область, місто Гайсин, вулиця Заводська 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 березня 2019
—
29 березня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2019 14:57 |
Тендерна пропозиція.docx |
22 лютого 2019 14:57 |
Договір_проект принтер.docx |
22 лютого 2019 14:57 |
Тех. вимоги принтери.docx |
22 лютого 2019 14:57 |
Перелік документів.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 лютого 2019 09:27
Дата відповіді: 25 лютого 2019 09:38
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В технічних вимогах до предмету закупівлі вказана марка товару та зазначено або еквівалент, тобто ті марки, які не будуть еквівалентом даного товару можуть бути відхилені за невідповідність технічним характеристикам.
Допорогові закупівлі проводяться згідно Порядку проведення допорогових закупівель затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 №35. Згідно пункту 9.1 даного Порядку "Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі." Тобто розглядатиметься будь-який Учасник, який надав найнижчу цінову пропозицію, не враховуючи чи він здійснює свою дяльність як юридична особа чи як фізична особа і які саме податки, збори (обов'язкові платежі) входять до загальної ціни пропозиції, адже Учасник подає свою пропозицію вцілому по предмету закупівлі із включенням до неї всіх витрат, які зазначені у доданих файлах. (уважно читайте інформацію у доданих файлах з метою уникнення зайвих запитань і витрат часу)
Допорогові закупівлі проводяться згідно Порядку проведення допорогових закупівель затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 №35. Згідно пункту 9.1 даного Порядку "Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі." Тобто розглядатиметься будь-який Учасник, який надав найнижчу цінову пропозицію, не враховуючи чи він здійснює свою дяльність як юридична особа чи як фізична особа і які саме податки, збори (обов'язкові платежі) входять до загальної ціни пропозиції, адже Учасник подає свою пропозицію вцілому по предмету закупівлі із включенням до неї всіх витрат, які зазначені у доданих файлах. (уважно читайте інформацію у доданих файлах з метою уникнення зайвих запитань і витрат часу)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 лютого 2019 15:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ТКАЧЕНКО НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА |
6 555,00
UAH з ПДВ
|
6 555,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
КІЗИМА ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ |
6 880,00
UAH з ПДВ
|
6 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЗУБ ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" |
7 284,00
UAH з ПДВ
|
7 284,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ТКАЧЕНКО НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА #3121918647 |
Рішення скасоване |
6 555,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2019 15:56
|
ФОП ТКАЧЕНКО НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА #3121918647 |
Відхилено |
6 555,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2019 15:58
|
КІЗИМА ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ #3488607996 |
Відхилено |
6 880,00
UAH з ПДВ
|
07 березня 2019 09:25
|
ФОП "ЗУБ ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" #2235405611 |
Переможець |
7 284,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2019 09:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
01 квітня 2019 14:32
|