Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт системи сповіщення та пожежної сигналізації за адресою: м. Київ, вул. Василя Кучера,7
Очікувана вартість
2 197 067,00 UAH
UA-2019-02-22-001717-a ● ee98a9b68309492ca8a7a7db2435ab9f
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3 |
Код ЄДРПОУ: | 05496796 |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Святошинський район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ КУЧЕРА, будинок 7 |
Контактна особа: |
Крайова Наталія Сергіївна 0672174807 natali.krayova@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2019 17:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2019 15:20 |
Початок аукціону: | 15 березня 2019 15:20 |
Очікувана вартість: | 2 197 067,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 985,34 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10985.34 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Потреба та вимоги згідно тендерної документації (додаток)
за рахунок спеціального фонду (бюджет розвитку)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт системи сповіщення та пожежної сигналізації за адресою: м. Київ, вул. Василя Кучера,7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03148, Україна, місто Київ, м.Київ, Святошинський район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ КУЧЕРА, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 березня 2019 10:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 березня 2019 10:27 |
ТД кап ремонт системи сповіщення та пожеж сигналізації (2).doc |
07 березня 2019 10:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
07 березня 2019 10:27 |
ТД кап ремонт системи сповіщення та пожеж сигналізації (2).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Недостаточно информации
Дата подання: 01 березня 2019 09:27
Дата відповіді: 01 березня 2019 12:41
Добрый день. В тех.документации указана адресная система , для корректного просчета стоимости монтажа которой необходима дополнительная информация в виде спецификации из проэкта на эту систему. загрузите пожалуйста информацию.
Відповідь: Доброго дня! Шановний учасник, згідно вимог тендерної пропозиції, п.2 Інша інформація, прописаний обов’язковий огляд об’єкту учасниками, де можна здійснити всі уточнення, щодо запитань, які виникають згідно технічних вимог Замовника. За додатковою інформацією Ви можете звернутись до заступника головного лікаря з технічних питань Панасюка Сергія Олександровича т(067)500-30-69.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-22-001717-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:36865774
Дата подання: 22 березня 2019 08:30
Вимога
ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» було прийнято участь у процедурі закупівлі № UA-2019-02-22-001717-a на «Капітальний ремонт системи сповіщення та пожежної сигналізації».
Ретельно вивчивши протокол розгляду тендерних пропозицій №20 від 21 березня 2019 року повідомляємо про незгоду з підставами відхилення тендерної пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ»:
1. п. 2 Розділу V тендерної документації вимагалось: Огляд об’єкту учасниками є обов’язковим, що підтверджується підписом уповноваженої особи Замовника на планах оглянутих Учасником приміщень. При цьому відсутня вимога щодо надання планів оглянутих Учасником приміщень у складі пропозиції. Представником ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТОБЕЗПЕКИ» було здійснено огляд об’єкту, що підтверджено відповідним документом у складі пропозиції. Документ, який не вимагалось надавати у складі пропозиції – не надавався.
2. У складі пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» надано лист-згоду з проектом договору, що запропонований Замовником, відповідно вимоги пп 5) п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації. При цьому дані, які заповнюються в договір при його підписанні або присутні у складі пропозиції (найменування учасника, прізвище, ім’я та по-батькові директора, реквізити, місце надання послуг), або можуть бути внесені виключно за результатами аукціону (ціна). Таким чином, відсутність деяких даних в проекті договору, але які присутні в інших документах пропозиції, є формальною (несуттєвою) помилкою, яка пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст пропозиції (згідно п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації).
3. Подана у складі пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» довідка Згода з технічними, якісними та кількісними вимогами до предмету закупівлі та поданий кошторисний розрахунок повністю відповідає Розділу 2 Відомість об’ємів робіт, матеріалів та обладнання Додатку 2 тендерної документації.
4. У складі пропозиції подано копію договору № 2004/18-1 від 20.04.2018 р. на суму 29 095,60 грн., копію Додаткової угоди № 1 від 23.04.2018 р. до договору № 2004/18-1 від 20.04.2018 р., де внесено зміни до вартості робіт за договором до суми 40 997,60 грн. У складі пропозиції подано Акт надання послуг № 5-11-001 від 11.05.2018 р., яким підтверджено виконання договору на суму 40 997,60 грн. Таким чином учасником ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» дотримано умови тендерної документації (п. 3 Таблиці 1 Додатку 1). На листі-відгуку не вимагалась печатка умовами тендерної документації.
ПРОСИМО (ВИМАГАЄМО):
Дивлячись на вищевикладене вимагаємо анулювати рішення щодо відхилення пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» та забезпечити розгляд нашої пропозицій у повній відповідності до законодавства.
В іншому випадку ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» буде вимушене звертатись до перевіряючих та контролюючих органів (Департамент захисту економіки Національної Поліції України, Рахункова палата України, Державна аудиторська служба України, Антимонопольній комітет України) та відповідно до законодавства, просимо оприлюднити інформацію щодо рішення Замовника на офіційному веб порталі з здійснення закупівель у встановленій діючим законодавством України терміни.
Розгорнути
Згорнути
Ретельно вивчивши протокол розгляду тендерних пропозицій №20 від 21 березня 2019 року повідомляємо про незгоду з підставами відхилення тендерної пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ»:
1. п. 2 Розділу V тендерної документації вимагалось: Огляд об’єкту учасниками є обов’язковим, що підтверджується підписом уповноваженої особи Замовника на планах оглянутих Учасником приміщень. При цьому відсутня вимога щодо надання планів оглянутих Учасником приміщень у складі пропозиції. Представником ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТОБЕЗПЕКИ» було здійснено огляд об’єкту, що підтверджено відповідним документом у складі пропозиції. Документ, який не вимагалось надавати у складі пропозиції – не надавався.
2. У складі пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» надано лист-згоду з проектом договору, що запропонований Замовником, відповідно вимоги пп 5) п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації. При цьому дані, які заповнюються в договір при його підписанні або присутні у складі пропозиції (найменування учасника, прізвище, ім’я та по-батькові директора, реквізити, місце надання послуг), або можуть бути внесені виключно за результатами аукціону (ціна). Таким чином, відсутність деяких даних в проекті договору, але які присутні в інших документах пропозиції, є формальною (несуттєвою) помилкою, яка пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст пропозиції (згідно п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації).
3. Подана у складі пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» довідка Згода з технічними, якісними та кількісними вимогами до предмету закупівлі та поданий кошторисний розрахунок повністю відповідає Розділу 2 Відомість об’ємів робіт, матеріалів та обладнання Додатку 2 тендерної документації.
4. У складі пропозиції подано копію договору № 2004/18-1 від 20.04.2018 р. на суму 29 095,60 грн., копію Додаткової угоди № 1 від 23.04.2018 р. до договору № 2004/18-1 від 20.04.2018 р., де внесено зміни до вартості робіт за договором до суми 40 997,60 грн. У складі пропозиції подано Акт надання послуг № 5-11-001 від 11.05.2018 р., яким підтверджено виконання договору на суму 40 997,60 грн. Таким чином учасником ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» дотримано умови тендерної документації (п. 3 Таблиці 1 Додатку 1). На листі-відгуку не вимагалась печатка умовами тендерної документації.
ПРОСИМО (ВИМАГАЄМО):
Дивлячись на вищевикладене вимагаємо анулювати рішення щодо відхилення пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» та забезпечити розгляд нашої пропозицій у повній відповідності до законодавства.
В іншому випадку ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» буде вимушене звертатись до перевіряючих та контролюючих органів (Департамент захисту економіки Національної Поліції України, Рахункова палата України, Державна аудиторська служба України, Антимонопольній комітет України) та відповідно до законодавства, просимо оприлюднити інформацію щодо рішення Замовника на офіційному веб порталі з здійснення закупівель у встановленій діючим законодавством України терміни.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 березня 2019 14:45
Не задоволена
Згідно статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерним комітетом було відхилено Вашу пропозицію, як таку що не відповідає умовам тендерної документації. Під час засідання тендерного комітету виявленні помилки були віднесені до суттєвих, тому задовільнити вашу вимогу, не має законних підстав.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-02-22-001717-a.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:36865774
Дата подання: 28 березня 2019 08:29
Дата подання: 28 березня 2019 08:29
Скарга
Київський міський пологовий будинок № 3 (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення UA-2019-02-22-001717-a про проведення відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт системи сповіщення та пожежної сигналізації за адресою: м. Київ, вул. Василя Кучера,7» код– 51700000-9 за ДК 021-2015 (послуги зі встановлення протипожежного устаткування).
Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій: 14-03-2019, 11:00
Аукціон відбувся: 15-03-2019, 15:20
За результатами аукціону участь взяло два учасники:
1) Приватне підприємство «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» - 1 827 451,00 грн.
2) Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой" - 1 834 999,00 грн.
3) Приватне підприємство «Агентство комплексної безпеки «АРГОС» - 1 835 000,00 грн.
4) Товариство з обмеженою відповідальністю «КВІРІН» - 1 848 000,00 грн.
5) Товариство з обмеженою відповідальністю «САЛАМАНДР» - 2 092 014,00 грн.
6) Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЕКС-ПЛЮС ЛТД» - 2 093 000,00 грн.
Очікувана вартість закупівлі: 2 197 067,00 грн.
За результатами аукціону найбільш економічно вигідною була пропозиція Приватного підприємства «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ». Протоколом № 20 від 21.03.2019 року дану пропозицію було відхилено як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Протоколом № 22 від 25.03.2019 р. пропозицію учасника ПП ««Агенство комплексної безпеки «АРГОС» було визнано переможцем процедури закупівлі.
Приватне підприємство «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» не погоджується з рішенням Замовника.
Керуючись абзацом 2 частини 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю, Приватне підприємство «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» реалізує своє право на подання скарги.
Приватне підприємство «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» заперечує проти відхилення пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» з подальшою аргументацією.
1. п. 2 Розділу V тендерної документації вимагалось: «Огляд об’єкту учасниками є обов’язковим, що підтверджується підписом уповноваженої особи Замовника на планах оглянутих Учасником приміщень». При цьому відсутня вимога щодо надання планів оглянутих Учасником приміщень у складі пропозиції. Представником ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТОБЕЗПЕКИ» було здійснено огляд об’єкту, що підтверджено відповідним документом у складі пропозиції та відповідає умовам тендерної документації.
2. п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації вимагалось: «Тендерна пропозиція повинна містити наступні документи: 5) проект Договору ( Додаток 4 до ТД)». У складі пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» надано лист-згоду з проектом договору, що запропонований Замовником, відповідно вимоги пп 5) п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації. При цьому дані, які заповнюються в договір при його підписанні або присутні у складі пропозиції (найменування учасника, прізвище, ім’я та по-батькові директора, реквізити, місце надання послуг), або можуть бути внесені виключно за результатами аукціону (ціна). Таким чином, відсутність деяких даних в проекті договору, але які присутні в інших документах пропозиції, є формальною (несуттєвою) помилкою, яка пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст пропозиції (згідно п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації).
3. Подана у складі пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» довідка Згода з технічними, якісними та кількісними вимогами до предмету закупівлі та поданий кошторисний розрахунок повністю відповідає Розділу 2 Відомість об’ємів робіт, матеріалів та обладнання Додатку 2 тендерної документації.
4. п. 1 Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації вимагалось: «3.1. Довідку в довільній формі про виконання Учасником аналогічного договору із зазначенням контрагента, з яким було укладено договір, його місцезнаходження, ПІБ відповідальної особи за надання послуг з боку контрагента, контактний телефон, дату та номер договор, предмету договору. 3.2. Договір, який вказано у довідці відповідно до підпункту 3.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації. На підтвердження повного виконання договору надаються усі акти наданих послуг (виконаних робіт). 3.3. Оригінал листа-відгука від контрагента, який вказаний у довідці відповідно до 3.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації підписаний керівником та адресований Замовнику, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, інформацію про якість наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента.». У складі пропозиції подано копію договору № 2004/18-1 від 20.04.2018 р. на суму 29 095,60 грн., копію Додаткової угоди № 1 від 23.04.2018 р. до договору № 2004/18-1 від 20.04.2018 р., де внесено зміни до вартості робіт за договором до суми 40 997,60 грн. У складі пропозиції подано Акт надання послуг № 5-11-001 від 11.05.2018 р., яким підтверджено виконання договору на суму 40 997,60 грн. Таким чином учасником ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» дотримано умови тендерної документації. На листі-відгуку не вимагалась печатка умовами тендерної документації.
Отже, пропозиція ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» відповідає умовам тендерної документації.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Скасувати рішення Замовника щодо визнання переможцем ПП «Агенство комплексної безпеки «АРГОС»;
3. Скасувати рішення Замовника щодо відхилення пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ»;
4. Зобов’язати Замовника забезпечити розгляд пропозицій відповідно до чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Додатки:
1. Підтвердження внесення плати за подання скарги;
2. Копія протоколу розгляду тендерних пропозицій № 20 від 21.03.2019 року.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 02 квітня 2019 23:56
Рішення від 02.04.2019 № 3824.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2019 23:56
Рішення від 17.04.2019 № 4690.pdf
Дата публікації: 18 квітня 2019 19:33
Номер скарги: UA-2019-02-22-001717-a.a3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой", Код ЄДРПОУ:42733240
Дата подання: 01 квітня 2019 16:15
Дата подання: 01 квітня 2019 16:15
Скарга на протиправні дії Замоника
Скарга на безпідставну дискваліфікацію ТОВ "Капіталстрой" та безпідставне визнання переможцем ПП «АКБ АРГОС», дитально описано в скарзі, що додається
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 04 квітня 2019 18:31
Рішення від 04.04.2019 № 3997.pdf
Дата публікації: 04 квітня 2019 18:31
Рішення від 17.04.2019 № 4692.pdf
Дата публікації: 18 квітня 2019 19:28
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2019 16:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ" |
1 849 423,00
UAH з ПДВ
|
1 827 451,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой" |
2 139 108,00
UAH з ПДВ
|
1 834 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство «Агенство комплексної безпеки «АРГОС» |
2 149 937,00
UAH з ПДВ
|
1 835 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Квірін |
2 196 569,39
UAH з ПДВ
|
1 848 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ САЛАМАНДР |
2 116 013,21
UAH з ПДВ
|
2 092 014,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛЕКС-ПЛЮС ЛТД" |
2 122 939,69
UAH з ПДВ
|
2 093 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ" #36865774 |
Відхилено |
1 827 451,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2019 17:37
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой" #42733240 |
Відхилено |
1 834 999,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2019 15:34
|
Приватне підприємство «Агенство комплексної безпеки «АРГОС» #36248648 |
Переможець |
1 835 000,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2019 15:33
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 05 квітня 2019 14:57 |
Коментар щодо відміни: | неможливості усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
Документи:
05 квітня 2019 14:57
|
Протокол ТК №24.PDF |