Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція мостового переходу на автомобільній дорозі Н-12 Суми-Полтава км 70+838 (ДК 021:2015: 45221000-2 Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів )
DSTU B.D.1.1-1: 2013 Reconstruction of the bridge crossing at km 70+838 H-12 Sumy - Poltava principal motor road (45221000-2 Construction work for bridges and tunnels, shafts and subways )
Очікувана вартість
79 182 000,00 UAH
UA-2019-02-22-001710-a f2e98f095e094529baf8e87c3867211b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Овчаренко Сергій Михайлович

380542700285 Sad_invest@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 24014538
Місцезнаходження: 40002, Україна , Сумська область обл., Суми, Роменська,79/2
Контактна особа: Овчаренко Сергій Михайлович
380542700285
Sad_invest@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Roads Service in Sumy Oblast
National ID: 24014538
Contact point: Ovcharenko Serhii Mykhailovych
380542700285
Sad_invest@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 лютого 2019 17:21
Звернення за роз’ясненнями: до 15 березня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 березня 2019 10:00
Початок аукціону: 01 квітня 2019 15:14
Очікувана вартість: 79 182 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 395 910,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 791820 UAH
Publication date: 22 лютого 2019 17:21
Enquiries until: 15 березня 2019 10:00
Complaints submission until: до 21 березня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 березня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 79 182 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 395 910 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція мостового переходу на автомобільній дорозі Н-12 Суми-Полтава км 70+838 (ДК 021:2015: 45221000-2 Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів )
DSTU B.D.1.1-1: 2013 Reconstruction of the bridge crossing at km 70+838 H-12 Sumy - Poltava principal motor road (45221000-2 Construction work for bridges and tunnels, shafts and subways )
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція мостового переходу на автомобільній дорозі Н-12 Суми-Полтава км 70+838 (ДК 021:2015: 45221000-2 Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації, на км 70+838 автомобільної дороги Н-12 Суми-Полтава
ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів

DSTU B.D.1.1-1: 2013 Reconstruction of the bridge crossing at km 70+838 H-12 Sumy - Poltava principal motor road (45221000-2 Construction work for bridges and tunnels, shafts and subways )
CPV: 45221000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-10-000063 ● 17fef55313b544d29e8ffda9516b140f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 квітня 2019 10:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


10.04.2019 № 108

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.04.2019 № 108


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2019-02-22-001710-a 22.02.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про усунення порушень За результатами проведеного Держаудитслужбою України моніторингу закупівлі Служби автомобільних доріг у Сумській області (далі – Служба) «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція мостового переходу на автомобільній дорозі Н-12 Суми-Полтава км 70+838 (ДК 021:2015: 45221000-2 Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів), 79182000UAH, 45221000-2, ДК021, 1, роботи» (далі – процедура закупівлі) на електронному майданчику Prozorro 18 квітня 2019 року оприлюднено Висновок (далі – Висновок), відповідно до якого констатується про встановлення порушення Службою вимог абзацу 3 частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині визначення в тендерній документації забезпечення тендерної пропозиції більше 0,5 % очікуваної вартості закупівлі та зобов’язано Службу здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Розглянувши вказаний Висновок на засіданні тендерного комітету, встановлено, що в оголошенні та пункті 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації допущено технічну (арифметичну) помилку при обрахунку суми вказано помилково цифри «791820,00» замість «395910,00». Службою на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» дотримано порядок та строки проведення процедури закупівлі (про що наголошено і у Висновку). Помилкове зазначення грошового виразу забезпечення тендерної пропозиції не завдало шкоди інтересам учасників та не вплинуло на результати торгів, не призвело до спотворення результатів процедури закупівлі чи порушень принципів закупівель, таких як принципів відкритості, прозорості та недискримінації учасників, що визначені статтею 3 Закону. Спосіб викладення законодавцем норми Закону про застосування до учасників забезпечення тендерної пропозиції вказує на диспозитивність даної норми, тобто на варіант поведінки, яка дозволяє Замовнику визначати або не визначати права й обов'язки в окремих випадках. До Служби в період уточнень та оскаржень від потенційних учасників не надходили ні запитання до процедури, ні вимоги про усунення порушень, ні пропозиції щодо внесення змін до тендерної документації. Виходячи з викладеного та діючи на підставі абзацу 5 пункту 2.9. Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб), затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.03.2016 року № 557, комітетом прийнято рішення про виправлення технічної помилки в оголошенні та в пункті 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації до процедури закупівлі та замінити помилково вказані цифри «791820,00» на вірні «395910,00» (копія протоколу додається). Беручи до уваги норму абзацу 1 частини 5 статті 10 Закону, Служба своїм листом від 25.04.2019 року № 02/523 звернулась до авторизованого електронного майданчика з проханням виправити вищевказану технічну помилку (копія додається). Окрім того, на момент публікації Висновку, за результатами процедури закупівлі вже реалізовано намір укласти договір із переможцем цієї закупівлі (опублікований на електронному майданчику 3 квітня 2019 року) та 18 квітня 2019 року між Службою та ТОВ «Сумимостобуд» укладено договір № 5Р-ДД/3210 (також опубліковано на електронному майданчику). Також, в межах визначеного частиною 4 статті 24 Закону строку, здійснено повернення забезпечення тендерної пропозиції всім учасникам процедури закупівлі. Таким чином, враховуючи що, на даний час, процедура відкритих торгів вже є завершеною, тендерний комітет Служби в установленому законодавством порядку здійснив усіх залежних від нього заходів щодо усунення виявленої технічної помилки, про яку вказується у Висновку.

2019-04-25 17:21:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 04 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів та в пункті 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 791 820,00 грн або 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, чим порушив вимоги абзацу третього частини першої статті 24 Закону, яким визначено, що забезпечення тендерної пропозиції не може перевищувати 0,5 % очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 26 березня 2019
UA-2019-02-22-001710-af2e98f095e094529baf8e87c3867211b
Найменування: Служба автомобільних доріг у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 24014538
Місцезнаходження: 40002, Україна, Сумська область обл., Суми, Роменська,79/2
Учасник Документи Рішення
ТОВ Сумимостобуд Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

25 березня 2019 10:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
25 березня 2019 10:02
Звіт з ЄДР (припинено)
26 березня 2019 11:52
Протокол розкриття 26.03.19.PDF
26 березня 2019 11:53
Протокол розкриття 26.03.19.PDF
26 березня 2019 12:01
Електронний підпис

Публічні документи

15 квітня 2019 10:10
Електронний підпис
12 квітня 2019 10:22
Електронний підпис
12 квітня 2019 10:19
Розрахунок ЗП
12 квітня 2019 10:19
Перевезення
12 квітня 2019 10:19
лист підтвердження
12 квітня 2019 10:19
Кошторис 3
12 квітня 2019 10:19
Кошторис 2
12 квітня 2019 10:19
Кошторис 1
12 квітня 2019 10:19
Комерційні та рахунок
12 квітня 2019 10:19
Договір кран 50 т
03 квітня 2019 15:02
Електронний підпис
03 квітня 2019 14:57
ДОВІДКА МВС УКРАЇНИ
22 березня 2019 17:21
Електронний підпис
22 березня 2019 17:21
Електронний підпис
22 березня 2019 17:16
Технічне завдання.pdf
22 березня 2019 17:16
СУМИМОСТОБУД. 12680-2 p7s.7z
22 березня 2019 17:16
Повноваження.rar
22 березня 2019 17:16
ДОВІДКИ.pdf

Документи

25 березня 2019 10:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
26 березня 2019 12:18
Протокол розкриття 26.03.19.PDF
26 березня 2019 12:19
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сумимостобуд

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2019 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сумимостобуд 78 786 090,00
UAH з ПДВ
78 786 090,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 78 889 719,60
UAH з ПДВ
78 889 719,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 квітня 2019 10:10
Електронний підпис
12 квітня 2019 10:22
Електронний підпис
12 квітня 2019 10:19
Розрахунок ЗП
12 квітня 2019 10:19
Перевезення
12 квітня 2019 10:19
лист підтвердження
12 квітня 2019 10:19
Кошторис 3
12 квітня 2019 10:19
Кошторис 2
12 квітня 2019 10:19
Кошторис 1
12 квітня 2019 10:19
Комерційні та рахунок
12 квітня 2019 10:19
Договір кран 50 т
03 квітня 2019 15:02
Електронний підпис
03 квітня 2019 14:57
ДОВІДКА МВС УКРАЇНИ
22 березня 2019 17:21
Електронний підпис
22 березня 2019 17:21
Електронний підпис
22 березня 2019 17:16
Технічне завдання.pdf
22 березня 2019 17:16
СУМИМОСТОБУД. 12680-2 p7s.7z
22 березня 2019 17:16
Повноваження.rar
22 березня 2019 17:16
ДОВІДКИ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сумимостобуд

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сумимостобуд
#21118361
Переможець 78 786 090,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2019 09:56

Документи

03 квітня 2019 09:53
Електронний підпис
01 квітня 2019 15:35
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2019 09:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сумимостобуд
#21118361
78 786 090,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 квітня 2019 09:53
Електронний підпис
01 квітня 2019 15:35
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 12:54
Скан 5Р ДУ 14 21.12.2020 р..pdf зміни до договору
24 грудня 2020 12:51
Електронний підпис зміни до договору
16 червня 2020 12:17
Скан ДУ 13 5Р -ДД-3210 15.06.20.pdf зміни до договору
16 червня 2020 12:13
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2020 13:29
додатк.угода 5Р від 27.04.2020.PDF зміни до договору
27 квітня 2020 13:26
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2020 11:51
Скан ДУ 11 31.03.pdf зміни до договору
31 березня 2020 11:47
Електронний підпис зміни до договору
29 серпня 2019 17:06
ДУ № 4 від 28.08.2019 р..pdf зміни до договору
29 серпня 2019 17:02
Електронний підпис укладений
19 квітня 2019 17:49
Скан Дог Підр 5Р-ДД-3210 18.04.2019 р..pdf укладений
19 квітня 2019 17:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити ціну Договору без зміни обсягу та якості робіт, встановивши її у обсязі 78 786 074,40 грн. (сімдесят вісім мільйонів сімсот вісімдесят шість тисяч сімдесят чотири гривні 40 коп.), та викласти п. 3.1. Договору у редакції «Ціна цього Договору становить78 786 074,40 грн. (сімдесят вісім мільйонів сімсот вісімдесят шість тисяч сімдесят чотири гривні 40 коп.), з урахуванням ПДВ, що станом на дату укладення Договору дорівнює загальній вартості робіт». 2. Договірну ціну (Додаток 1) до Договору викласти у редакції, що додається до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 5Р-ДД/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди на підставі пункту 2.13 Договору, враховуючи рішення технічної ради від № 18 від 24.12.2019 р. щодо технології виконання демонтажу металевої ферми на об’єкті «Реконструкція мостового переходу на автомобільній дорозі Н-12 Суми-Полтава км 70+838» : 1. Зменшити ціну Договору, встановивши її у обсязі 78 786 070,80 (сімдесят вісім мільйонів сімсот вісімдесят шість тисяч сімдесят гри 80 коп.) з відповідним внесенням змін до додатку №1 до договору (нова редакція додатку №1 додається). 2. Календарний графік виконання робіт (Додаток 2 до Договору) викласти у редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 5Р-ДД/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити ціну Договору, встановивши іі у обсязі 78 785 988,00 грн. З ПДВ
Номер договору про закупівлю: 5Р-ДД/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити ціну Договору, встановивши її в обсязі 78 785 980,80 гри. (сімдесят вісім мільйонів сімсот вісімдесят п'ять тисяч дев'ятсот вісімдесят гривень 80 коп.) з відповідним внесенням змін до додатку №1 до договору (нова редакція додатку №1 додається).
Номер договору про закупівлю: 5Р-ДД/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі рішень Технічної ради САД у Сумській області, а також погоджень головного інженеру проекту, відповідно до пп. 1.2, 6.2.5 та 3.2 Договору, відповідно до п.5) частини 4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди щодо зменшення ціни Договору(без зміни кількості(обсягу) та якості робіт). У зв’язку з цим, - додаток №1 до Договору викласти у редакції, що додається; - пункт 3.1.Договору викласти у редакції: Ціна цього Договору становить 77 763 267,20 (сімдесят сім мільйонів сімсот шістдесят три тисячі двісті шістдесят сім грн. 20 коп_) з урахуванням ПДВ, що станом на дату укладення Договору дорівнює загальній вартості робіт. - у додатку №2 до Договору цифри «63261180,40» замінити на цифри «62238466,8» та цифри «78785980,80» замінити на цифри «77763267,2».
Номер договору про закупівлю: 5Р-ДД/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 квітня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 77 763 267,20
UAH (в тому числі ПДВ 12 359 416,53 UAH)