Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DSTU B.D.1.1-1: 2013 Reconstruction of the bridge crossing at km 70+838 H-12 Sumy - Poltava principal motor road (45221000-2 Construction work for bridges and tunnels, shafts and subways )
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 24014538 |
Місцезнаходження: | 40002, Україна , Сумська область обл., Суми, Роменська,79/2 |
Контактна особа: |
Овчаренко Сергій Михайлович 380542700285 Sad_invest@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Sumy Oblast |
National ID: | 24014538 |
Contact point: |
Ovcharenko Serhii Mykhailovych 380542700285 Sad_invest@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2019 17:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 березня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2019 15:14 |
Очікувана вартість: | 79 182 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 395 910,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 791820 UAH |
Publication date: | 22 лютого 2019 17:21 |
Enquiries until: | 15 березня 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 21 березня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 березня 2019 10:00 |
Information
Estimated total value: | 79 182 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 395 910 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 березня 2019 11:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 березня 2019 10:56 |
Закреслена Публ Тенд. документація Реконструкція МП Ворскла 2019 22.02.docx | |
07 березня 2019 10:55 |
Перелік змін ТД 06.03.docx | |
07 березня 2019 10:53 |
НОВА Публ Тенд. документація Реконструкція МП Ворскла 2019 06.03.docx | |
22 лютого 2019 17:23 |
Публ. проект Договору Ворска - 19 22.02.docx |
07 березня 2019 11:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 березня 2019 10:56 |
Закреслена Публ Тенд. документація Реконструкція МП Ворскла 2019 22.02.docx
|
|||
07 березня 2019 10:55 |
Перелік змін ТД 06.03.docx
|
|||
07 березня 2019 10:53 |
НОВА Публ Тенд. документація Реконструкція МП Ворскла 2019 06.03.docx
|
|||
22 лютого 2019 17:23 |
Публ. проект Договору Ворска - 19 22.02.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-10-000063 ● 17fef55313b544d29e8ffda9516b140f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 квітня 2019 10:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.04.2019 № 108
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.04.2019 № 108
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2019-02-22-001710-a 22.02.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень За результатами проведеного Держаудитслужбою України моніторингу закупівлі Служби автомобільних доріг у Сумській області (далі – Служба) «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція мостового переходу на автомобільній дорозі Н-12 Суми-Полтава км 70+838 (ДК 021:2015: 45221000-2 Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів), 79182000UAH, 45221000-2, ДК021, 1, роботи» (далі – процедура закупівлі) на електронному майданчику Prozorro 18 квітня 2019 року оприлюднено Висновок (далі – Висновок), відповідно до якого констатується про встановлення порушення Службою вимог абзацу 3 частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині визначення в тендерній документації забезпечення тендерної пропозиції більше 0,5 % очікуваної вартості закупівлі та зобов’язано Службу здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Розглянувши вказаний Висновок на засіданні тендерного комітету, встановлено, що в оголошенні та пункті 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації допущено технічну (арифметичну) помилку при обрахунку суми вказано помилково цифри «791820,00» замість «395910,00». Службою на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» дотримано порядок та строки проведення процедури закупівлі (про що наголошено і у Висновку). Помилкове зазначення грошового виразу забезпечення тендерної пропозиції не завдало шкоди інтересам учасників та не вплинуло на результати торгів, не призвело до спотворення результатів процедури закупівлі чи порушень принципів закупівель, таких як принципів відкритості, прозорості та недискримінації учасників, що визначені статтею 3 Закону. Спосіб викладення законодавцем норми Закону про застосування до учасників забезпечення тендерної пропозиції вказує на диспозитивність даної норми, тобто на варіант поведінки, яка дозволяє Замовнику визначати або не визначати права й обов'язки в окремих випадках. До Служби в період уточнень та оскаржень від потенційних учасників не надходили ні запитання до процедури, ні вимоги про усунення порушень, ні пропозиції щодо внесення змін до тендерної документації. Виходячи з викладеного та діючи на підставі абзацу 5 пункту 2.9. Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб), затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.03.2016 року № 557, комітетом прийнято рішення про виправлення технічної помилки в оголошенні та в пункті 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації до процедури закупівлі та замінити помилково вказані цифри «791820,00» на вірні «395910,00» (копія протоколу додається). Беручи до уваги норму абзацу 1 частини 5 статті 10 Закону, Служба своїм листом від 25.04.2019 року № 02/523 звернулась до авторизованого електронного майданчика з проханням виправити вищевказану технічну помилку (копія додається). Окрім того, на момент публікації Висновку, за результатами процедури закупівлі вже реалізовано намір укласти договір із переможцем цієї закупівлі (опублікований на електронному майданчику 3 квітня 2019 року) та 18 квітня 2019 року між Службою та ТОВ «Сумимостобуд» укладено договір № 5Р-ДД/3210 (також опубліковано на електронному майданчику). Також, в межах визначеного частиною 4 статті 24 Закону строку, здійснено повернення забезпечення тендерної пропозиції всім учасникам процедури закупівлі. Таким чином, враховуючи що, на даний час, процедура відкритих торгів вже є завершеною, тендерний комітет Служби в установленому законодавством порядку здійснив усіх залежних від нього заходів щодо усунення виявленої технічної помилки, про яку вказується у Висновку.
2019-04-25 17:21:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів та в пункті 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 791 820,00 грн або 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, чим порушив вимоги абзацу третього частини першої статті 24 Закону, яким визначено, що забезпечення тендерної пропозиції не може перевищувати 0,5 % очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 24014538 |
Місцезнаходження: | 40002, Україна, Сумська область обл., Суми, Роменська,79/2 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ Сумимостобуд | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Сумимостобуд #21118361 |
Переможець |
78 786 090,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2019 09:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 12:54
|
Скан 5Р ДУ 14 21.12.2020 р..pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 12:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 червня 2020 12:17
|
Скан ДУ 13 5Р -ДД-3210 15.06.20.pdf | зміни до договору |
16 червня 2020 12:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 квітня 2020 13:29
|
додатк.угода 5Р від 27.04.2020.PDF | зміни до договору |
27 квітня 2020 13:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 березня 2020 11:51
|
Скан ДУ 11 31.03.pdf | зміни до договору |
31 березня 2020 11:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 серпня 2019 17:06
|
ДУ № 4 від 28.08.2019 р..pdf | зміни до договору |
29 серпня 2019 17:02
|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2019 17:49
|
Скан Дог Підр 5Р-ДД-3210 18.04.2019 р..pdf | укладений |
19 квітня 2019 17:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Зменшити ціну Договору без зміни обсягу та якості робіт, встановивши її у обсязі 78 786 074,40 грн. (сімдесят вісім мільйонів сімсот вісімдесят шість тисяч сімдесят чотири гривні 40 коп.), та викласти п. 3.1. Договору у редакції «Ціна цього Договору становить78 786 074,40 грн. (сімдесят вісім мільйонів сімсот вісімдесят шість тисяч сімдесят чотири гривні 40 коп.), з урахуванням ПДВ, що станом на дату укладення Договору дорівнює загальній вартості робіт». 2. Договірну ціну (Додаток 1) до Договору викласти у редакції, що додається до цієї додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 5Р-ДД/3210 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди на підставі пункту 2.13 Договору, враховуючи рішення технічної ради від № 18 від 24.12.2019 р. щодо технології виконання демонтажу металевої ферми на об’єкті «Реконструкція мостового переходу на автомобільній дорозі Н-12 Суми-Полтава км 70+838» : 1. Зменшити ціну Договору, встановивши її у обсязі 78 786 070,80 (сімдесят вісім мільйонів сімсот вісімдесят шість тисяч сімдесят гри 80 коп.) з відповідним внесенням змін до додатку №1 до договору (нова редакція додатку №1 додається). 2. Календарний графік виконання робіт (Додаток 2 до Договору) викласти у редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 5Р-ДД/3210 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшити ціну Договору, встановивши іі у обсязі 78 785 988,00 грн. З ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 5Р-ДД/3210 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшити ціну Договору, встановивши її в обсязі 78 785 980,80 гри. (сімдесят вісім мільйонів сімсот вісімдесят п'ять тисяч дев'ятсот вісімдесят гривень 80 коп.) з відповідним внесенням змін до додатку №1 до договору (нова редакція додатку №1 додається). |
Номер договору про закупівлю: | 5Р-ДД/3210 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі рішень Технічної ради САД у Сумській області, а також погоджень головного інженеру проекту, відповідно до пп. 1.2, 6.2.5 та 3.2 Договору, відповідно до п.5) частини 4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди щодо зменшення ціни Договору(без зміни кількості(обсягу) та якості робіт). У зв’язку з цим, - додаток №1 до Договору викласти у редакції, що додається; - пункт 3.1.Договору викласти у редакції: Ціна цього Договору становить 77 763 267,20 (сімдесят сім мільйонів сімсот шістдесят три тисячі двісті шістдесят сім грн. 20 коп_) з урахуванням ПДВ, що станом на дату укладення Договору дорівнює загальній вартості робіт. - у додатку №2 до Договору цифри «63261180,40» замінити на цифри «62238466,8» та цифри «78785980,80» замінити на цифри «77763267,2». |
Номер договору про закупівлю: | 5Р-ДД/3210 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |