Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали (хірургічні рукавички)
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2019-02-22-001606-a bc18f5007adf4719b3f09f3b473cc91f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мостіпан Лідія Вікторівна

380459836803 kodl.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Київської обласної ради "Київська обласна дитяча лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01994451
Вебсайт: http://www.kodl.in.ua
Місцезнаходження: 08150, Україна , Київська обл., Боярка, Хрещатик 83
Контактна особа: Мостіпан Лідія Вікторівна
380459836803
kodl.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2019 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 березня 2019 17:00
Початок аукціону: 11 березня 2019 12:28
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Медичні матеріали (хірургічні рукавички)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150100 пара
Медичні матеріали (хірургічні рукавички)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08150, Україна, Київська область, Боярка, вулиця Хрещатик 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 лютого 2019 16:33
ТД рукавички2019.doc
22 лютого 2019 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ
Дата подання: 27 лютого 2019 16:05
Дата відповіді: 04 березня 2019 10:48
Шановний Замовник, чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФОП неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? Дякую за відповідь!
Відповідь: Шановний Учасник!
Керуючись пунктом 1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р., Замовник надає відповідь на Ваше питання протягом 3 (трьох) робочих днів з дня оприлюднення звернення та повідомляє наступне.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію – «Ціна» (100 відсотків).
Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому.
Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ, якщо учасник не платник ПДВ, він не враховує даний податок в своїй пропозиції).
До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників.
Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу.
Для проведення електронного аукціону ціни всіх пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону.
У разі якщо учасники подали пропозиції з однаковим значенням ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни пропозиції.
Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни.
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону зазначено в оголошенні про проведення торгів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-22-001606-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Драб Віталій Вікторович, Код ЄДРПОУ:3364702130
Дата подання: 27 лютого 2019 15:50
Про усунення дискримінаційних вимог
Шановний Замовник!
Прошу скасувати умови, не передбачені чинним законодавством, які обмежують конкуренцію, ставлять в нерівні умови постачальників та створюють дискримінаційні умови закупівлі.
Ваша вимога «учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією. Гарантійний лист повинен включати дату оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі та назву Замовника» обмежує конкуренцію та ставить у нерівні умови постачальників, створює дискримінаційні умови закупівлі.
В багатьох випадках такі листи саме і є обмеженням здорової конкуренції. Адже виробники як правило видають авторизаційний (гарантійний) лист на товар лише одному постачальнику в Україні. І цей постачальник просто забезпечує штучну конкуренцію для того, щоб відбувся тендер, переможцем якого може бути тільки той учасник, хто отримав цей лис. І це не зважаючи на ціну, яку він запропонував!
Шановний Замовник, поясніть будь-ласка, чим відрізняється товар, який продає будь який постачальник в Україні, від офіційного представника або дистриб’ютора в Україні? Будь який постачальник, який має усі необхідні документи на цей товар, обов’язково надасть їх у складі тендерної пропозиції. При цьому постачальник несе усі, передбачені законом України, зобов’язання по гарантійному, сервісному та іншому обслуговуванню цього товару, то чому тільки ОФІЦІЙНИЙ ДИСТРИБ’ЮТОР з авторизаційним (гарантійним) листом від виробника, підтверджуючий повноваження постачальника, має перемогти у тендері, не зважаючи на ЗАВИЩЕНУ ціну та відсутність конкуренції?
Поясніть, будь ласка, свою позицію!!!
Якщо немає вагомих причин на постачання товару від певного постачальника, прошу внести зміни до тендерної документації та скасувати дискримінаційні умови про надання оригіналу гарантійного листа виробника або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником у складі тендерної пропозиції.

Давайте зробимо державні закупівлі дійсно прозорими!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 березня 2019 11:04
Шановний Учасник!
Керуючись пунктом 1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р., Замовник надає відповідь на Вашу вимогу UA-2019-02-22-001606-а.с1 «Про усунення дискримінаційних вимог» протягом 3 (трьох) робочих днів з дня оприлюднення звернення та повідомляє наступне.
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація.
Крім того, наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» затверджено Примірну тендерну документацію для процедури закупівлі – відкриті торги. Примірна тендерна документація містить обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі»; інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель; додатки, що завантажуються окремими файлами. При цьому зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником.
Так, тендерна документація на закупівлю ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33140000-3 Медичні матеріали, хірургічні рукавички (далі тендерна документація) затверджена рішенням тендерного комітету від 22.02.2019р. Відповідно до вимог п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в додаток 3 до тендерної документації, в «Медико-технічні вимоги», було включено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну специфікацію та перелік документів на товар, які має надати Учасник. При цьому специфікація та медико-технічні вимоги містять: детальний опис товарів, що закуповуються, їх технічні та якісні характеристики; вимоги, пов’язані з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими стандартами, нормами та правилами (в тому числі Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності").
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому.
Зважаючи на законодавчо закріплену можливу поведінку Замовника викладену вище та з метою запобігання закупівлі фальсифікатів, захисту від підробки та отримання гарантій щодо своєчасного постачання товарів у необхідній кількості, відповідної якості, зі строками придатності та в потрібні терміни, визначені тендерною документацією, тендерним комітетом було прийнято рішення про встановлення у тендерній документації вимоги щодо надання учасниками процедури закупівлі оригіналу гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією. Вказана вимога убезпечує наш заклад від можливої поставки неякісних та фальсифікованих товарів.
Оскільки в тендерній документації не вказано, що такий лист має бути «ексклюзивним», то виробники і представники виробників не мають жодних обмежень щодо видачі таких листів будь-якому потенційному учаснику процедури закупівлі. Якщо учасник дійсно пропонує оригінальну продукцію, в нього не буде жодних обмежень чи труднощів в отриманні такого листа від виробника або його представника. Якщо ж учасник не може отримати такий лист, це може свідчити про те, що такий учасник пропонує неоригінальну, неякісну продукцію.
Разом з тим, автор вимоги не довів та документально не підтвердив неможливість отримання ним зазначеного гарантійного листа від постачальника або виробника та неможливість виконати зазначену умову Документації та не довів, яким чином дана вимога перешкоджає йому взяти участь у процедурі закупівлі.
З огляду на те, що умови Тендерної документації не містять дискримінаційних вимог, а відтак не суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, то права чи законні інтереси Учасника не порушуються. А тому, відсутні підстави для задоволення вимог Учасника шляхом внесення змін до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Керуючись пунктом 1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р., Замовник надає відповідь на вимогу UA-2019-02-22-001606-а.с1 «Про усунення дискримінаційних вимог» протягом 3 (трьох) робочих днів з дня оприлюднення звернення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2019 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПАНАСИК ДМИТРО ДМИТРОВИЧ" 599 600,00
UAH з ПДВ
580 696,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ВЕРЕСКУН ОЛЬГА ІВАНІВНА" 598 757,50
UAH з ПДВ
585 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 березня 2019 17:02
Електронний підпис
15 березня 2019 16:58
Пропозиція+пояснення.pdf
15 березня 2019 16:58
МВС.pdf
15 березня 2019 16:58
ДПІ.pdf
15 березня 2019 16:58
Довідка ст. 17.pdf
05 березня 2019 11:31
Електронний підпис
05 березня 2019 11:08
Проект договору.pdf
05 березня 2019 11:08
Повноваження.pdf
05 березня 2019 11:08
Інші документи.pdf
05 березня 2019 11:08
Відповідність ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПАНАСИК ДМИТРО ДМИТРОВИЧ"

ФОП "ВЕРЕСКУН ОЛЬГА ІВАНІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПАНАСИК ДМИТРО ДМИТРОВИЧ"
#2425618379
Переможець 580 696,00
UAH з ПДВ
13 березня 2019 13:50

Документи

13 березня 2019 13:49
Електронний підпис
13 березня 2019 13:47
Витяг з протоколу 34.pdf
11 березня 2019 12:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2019 13:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПАНАСИК ДМИТРО ДМИТРОВИЧ"
#2425618379
580 696,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 березня 2019 13:49
Електронний підпис
13 березня 2019 13:47
Витяг з протоколу 34.pdf
11 березня 2019 12:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 жовтня 2019 16:09
Додаткова угода 1 до 53.pdf зміни до договору
17 жовтня 2019 16:07
Електронний підпис укладений
25 березня 2019 15:43
Договір 53.pdf укладений
25 березня 2019 15:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни вносяться в зв'язку із зміною банківських реквізитів Учасника, без зміни істотних умов Договору.
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 580 696,00
UAH