Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 15610000-7 «Продукція борошномельної – круп`яної промисловості»
Очікувана вартість
292 650,00 UAH
UA-2019-02-22-001474-a dbd9820c8b144559936fe755edb25f22
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щербакан Олена Андріївна

380487481378 buhsalut@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Спеціалізований Одеський санаторій "Салют"
Код ЄДРПОУ: 24539732
Місцезнаходження: 65058, Україна , Одеська обл., Одеса, Вул.Піонерська 28
Контактна особа: Щербакан Олена Андріївна
380487481378
buhsalut@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2019 15:54
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2019 00:00
Початок аукціону: 11 березня 2019 11:53
Очікувана вартість: 292 650,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 463,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Борошно пшеничне-8000кг
Крупа перлова – 900 кг
Крупа арнаутка -1500 кг
Гречка– 2000 кг
Крупа пшоняна – 1800 кг
Рис довгозернистий- 2200 кг
Крупа вівсяна-2000 кг
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8000 кілограми
Борошно пшеничне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65058, Україна, Одеська область, Одеса, Піонерська, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
900 кілограми
Крупа перлова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65058, Україна, Одеська область, Одеса, Піонерська, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1500 кілограми
Крупа арнаутка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65058, Україна, Одеська область, Одеса, Піонерська, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
2000 кілограми
Гречка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65058, Україна, Одеська область, Одеса, Піонерська, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1800 кілограми
Крупа пшоняна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65058, Україна, Одеська область, Одеса, Піонерська, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
2200 кілограми
Рис довгозернистий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65058, Україна, Одеська область, Одеса, Піонерська, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
2000 кілограми
Крупа вівсяна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65058, Україна, Одеська область, Одеса, Піонерська, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 лютого 2019 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2019 15:55
ТД - крупи.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-04-000393 ● f3febe259bff4dacadfb2e00bdb49d5e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 березня 2019 17:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.03.2019 Одеса № 71
Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 04.03.2019.



Начальник О. МУРАТОВ





Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 04.03.2019 № 71
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
Унікальний номер Дата оприлюднення
1. UA-2019-02-21-000911-a 21.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
2. UA-2019-02-22-001328-a 22.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
3. UA-2019-02-22-001474-a 22.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
4. UA-2019-02-27-000955-b 27.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
5. UA-2019-02-27-001049-a 27.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
6. UA-2019-02-28-000161-a 28.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
7. UA-2019-02-28-000215-a 28.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
8. UA-2019-02-26-001828-c 26.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
9. UA-2019-02-27-000132-a 27.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
10. UA-2019-02-22-002440-b 22.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
11. UA-2019-02-26-002183-b 26.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
12. UA-2019-02-26-002026-b 26.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
13. UA-2019-02-26-000523-a 26.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
14. UA-2019-02-26-000665-a 26.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
15. UA-2019-02-28-000014-b 28.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.


Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-03-05 11:48:23

Усунення порушень

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Усунення порушень

2019-03-07 11:13:10


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 22 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2019-03-11 09:40:02

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 05 березня 2019 11:50
Коментар щодо відміни: ст.31 ч.1 абзац.2
Документи:
05 березня 2019 11:50
001.jpg
05 березня 2019 11:50
002.jpg