Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реставрація з пристосуванням до умов сучасного використання споруди київського фунікулера (Михайлівського механічного підйому) на вул. Петра Сагайдачного, 3 у Подільському районі міста Києва» відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 (Будівельні роботи та поточний ремонт» код 45000000-7 за ДК 021:2015)
Очікувана вартість
60 694 541,00 UAH
UA-2019-02-22-001466-b cb580f726dc04118893a1386aa843647
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Тисмінецька

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Контактна особа: Тетяна Тисмінецька
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2019 14:03
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 квітня 2019 20:00
Початок аукціону: 19 квітня 2019 14:29
Очікувана вартість: 60 694 541,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 607 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 303472.7 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реставрація з пристосуванням до умов сучасного використання споруди київського фунікулера (Михайлівського механічного підйому) на вул. Петра Сагайдачного, 3 у Подільському районі міста Києва» відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 (Будівельні роботи та поточний ремонт» код 45000000-7 за ДК 021:2015)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, Київ, м. Київ, вул. Петра Сагайдачного, 3 у Подільському районі міста Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 березня 2019 18:36
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 березня 2019 18:35
ЗТД 4 Реставрація фунікулеру.docx
28 березня 2019 18:35
Перелік змін 4.docx
20 березня 2019 12:09
Перелік змін 3.docx
13 березня 2019 15:06
Перелік змін 2.docx
13 березня 2019 15:06
Експертний звіт з додатками_фунікулер.pdf
06 березня 2019 17:42
Перелік змін 1.docx
22 лютого 2019 14:39
345_СД_ИВР.xls
22 лютого 2019 14:39
345_СД_ВОБ.xls
28 березня 2019 18:36
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 березня 2019 12:10
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 березня 2019 15:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 березня 2019 17:44
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2019 10:16
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2019 14:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 березня 2019 18:35
ЗТД 4 Реставрація фунікулеру.docx
20 березня 2019 12:09
ЗТД 3 Реставрація фунікулеру.docx
13 березня 2019 15:06
ЗТД2 Реставрація фунікулеру.docx
06 березня 2019 17:42
ЗТД Реставрація фунікулеру.docx
22 лютого 2019 14:03
ТД Реставрація фунікулеру.docx
28 березня 2019 18:35
Перелік змін 4.docx
20 березня 2019 12:09
Перелік змін 3.docx
13 березня 2019 15:06
Перелік змін 2.docx
13 березня 2019 15:06
Експертний звіт з додатками_фунікулер.pdf
06 березня 2019 17:42
Перелік змін 1.docx
22 лютого 2019 14:39
345_СД_ИВР.xls
22 лютого 2019 14:39
345_СД_ВОБ.xls

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-22-001466-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ", Код ЄДРПОУ:36972558
Дата подання: 01 березня 2019 18:31
Щодо умови розміру забезпечення виконання договору про закупівлю
п.6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації визначає, зокрема, наступну вимогу: «Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 0,3 % (нуль цілих п’ять десятих відсотка) ціни договору».
З метою правильної підготовки фінансових документів, пов’язаних із майбутнім перечисленням певної грошової суми переможцем тендеру, зважаючи, що умова стосується фінансових перечислень, та виключає неточності, опечатки; також користуючись своїм правом згідно статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, просимо внести зміни у п.6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, виклавши вищевказану умову у наступній редакції : «Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 0,3 % (нуль цілих три десятих відсотка) ціни договору».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 березня 2019 16:08
Прийнято рішення задовольнити вимогу звернення
Номер вимоги: UA-2019-02-22-001466-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ", Код ЄДРПОУ:36972558
Дата подання: 01 березня 2019 18:33
Щодо умови документального підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази
пп.1.2.2. п.1. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 2 Тендерної документації визначає наступну умову: «1.2.2. Діючий договір, що підтверджує наявність права користування будівельними машинами та/або механізмами (договір оренди/надання послуг)».
Враховуючи чинне законодавство України, право користування визначається договорами оренди, або лізингу, зокрема п.1. статті 258 ГК України , за договором оренди одна сторона (орендодавець) передає другій стороні (орендареві) за плату на певний строк у користування майно для здійснення господарської діяльності.
Договір оренди та договір про надання послуг є різними за своїм змістовним правочином. Договір про надання послуг підтверджує право залучати обладнання, машини та механізмами за заявками, згідно яких виконавець бере на себе зобов’язання щодо надання відповідних послуг.
З метою правильної підготовки та оцінки документів тендерної пропозиції учасників, з метою дотримання статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року , зокрема щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, просимо внести зміни у тендерну документацію, в частині визначення документів для документального підтвердження правових підстав залучення будівельних машин та/або механізмів (такими правовими підставами залучення є договори оренди, договори лізингу, договори надання послуг).

Запропонована редакція пп.1.2.2. п.1. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 2 Тендерної документації:
«1.2.2. Діючий договір, що підтверджує правові підстави залучення будівельних машин та/або механізмів (договір оренди/надання послуг)».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 березня 2019 17:25
Прийнято рішення задовольнити вимогу звернення
Номер вимоги: UA-2019-02-22-001466-b.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ", Код ЄДРПОУ:36972558
Дата подання: 01 березня 2019 18:34
Щодо умови у Додатку 6 до тендерної документації до кожного Субпідрядника -надавати Ліцензію на всі визначені Замовником види робіт
Додаток 6 Тендерної документації, в якому містяться умови для кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника, в обсязі не менше, ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю визначає, зокрема, наступну вимогу: «Діюча ліцензія субпідрядника на провадження певного виду господарської діяльності (за кодами видів робіт: 1.11.00, 3.01.00, 3.06.00) видана Державною архітектурно-будівельною інспекцією України».
Тобто, навіть, якщо Субпідрядник не буде виконувати, такі роботи як будівництво об’єктів вертикального транспорту (ліфтів, ескалаторів, підйомників, канатних доріг тощо) за кодом 3.06.00 , він не зважаючи ні на що має внести зміни у свою Ліцензію протягом двох тижнів, які відведено на підготовку тендерних пропозицій учасників та додати такий код до своєї Ліцензії.

Разом з тим, в частині вимог щодо підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази та працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід, у тендерній документації визначено, що субпідрядник надає такі документи на виконання робіт, які передбачаються до виконання.

Вищевказана вимога щодо наявності у Субпідрядника, документи якого учасник як потенційний Генпідрядник подає у складі своєї тендерної пропозиції, діючої Ліцензії на провадження певних визначених замовником видів господарської діяльності, на які його не буде залучено, є дискримінаційною, та порушує наше право на участь у процедурі закупівлі.

З метою дотримання принципів статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, зокрема у частині добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників; з метою дотримання ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року , яка свідчить, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, просимо внести зміни у тендерну документацію, в частині визначення умов до певних видів господарської діяльності, які мають бути у Ліцензії Субпідрядника, виклавши вищевказану умову у наступній редакції : «Діюча ліцензія субпідрядника на провадження певного виду господарської діяльності (за кодами видів робіт, які передбачаються до виконання) видана Державною архітектурно-будівельною інспекцією України».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 березня 2019 17:27
Прийнято рішення задовольнити вимогу звернення

Документи

04 березня 2019 16:08
відповідь на звернення.docx

Документи

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-02-22-001466-b.b4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС, Код ЄДРПОУ:35129952
Дата подання: 22 березня 2019 19:07
СКАРГА
щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Рішення уповноваженної особи Учасника про відкликання скарги
Дата: 27 березня 2019 17:19
Рішення від 27.03.2019 № 3550 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 27 березня 2019 21:06
Рішення від 09.04.2019 № 4247.pdf
Дата публікації: 10 квітня 2019 23:17

Документи подані скаржником

22 березня 2019 19:07
Скарга

Документи Органу Оскарження

10 квітня 2019 23:17
Рішення від 09.04.2019 № 4247.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 квітня 2019 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЕНЕРГОСПЕЦРЕМОНТ 57 659 813,00
UAH з ПДВ
57 659 813,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТРАНСБУД" 60 391 068,30
UAH з ПДВ
60 391 068,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГАРАНТБУД" 60 588 898,00
UAH з ПДВ
60 588 898,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДКОМПЛЕКС" 60 687 111,00
UAH з ПДВ
60 687 111,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦПРОЕКТ -ІНВЕСТ» 60 694 541,00
UAH з ПДВ
60 694 541,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 травня 2019 15:13
Електронний підпис
03 травня 2019 11:50
Електронний підпис
03 травня 2019 11:39
Довідка несудимість
18 квітня 2019 19:12
Електронний підпис
18 квітня 2019 18:59
Ліцензія.PDF
18 квітня 2019 18:59
К_1.1.3_Договір_склад.pdf
18 квітня 2019 18:59
Гарантійний лист.pdf
18 квітня 2019 18:59
ВВ_Опис.PDF
18 квітня 2019 18:59
ВВ_Виписка.PDF
18 квітня 2019 18:59
ВВ_3.1.9_Довідка_бенеф.pdf
18 квітня 2019 18:59
ВВ_3.1.3_Довідка ст 50.pdf
18 квітня 2019 18:58
ВВ_2.5_Статут.PDF
18 квітня 2019 18:58
ВВ_2.3_Витяг_ПДВ.PDF
18 квітня 2019 18:58
ВВ_2.2.1.3_Наказ_бухг.pdf

Публічні документи

18 квітня 2019 13:19
Електронний підпис
18 квітня 2019 13:17
Ліцензія.zip
18 квітня 2019 13:17
Гарантия_ 2145.zip
18 квітня 2019 13:17
37. Казначейство.pdf
18 квітня 2019 13:17
33. Довідка санкції.pdf
18 квітня 2019 13:17
32. Довідка бенефіціар.pdf
18 квітня 2019 13:17
31. Довідка податки.pdf
18 квітня 2019 13:17
27. Довідка банкрутство.pdf
18 квітня 2019 13:17
26. Довідка судимість.pdf
18 квітня 2019 13:17
23. Довідка ЄДР.pdf
18 квітня 2019 13:17
22. Довідка МТБ суб..pdf
18 квітня 2019 13:17
20. Лист згода суб..pdf
18 квітня 2019 13:17
17. Згода з договором.pdf
18 квітня 2019 13:17
14 Витяг з ЄДР.pdf
18 квітня 2019 13:17
13. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
18 квітня 2019 13:17
8. Наказ 1 на бух.pdf
18 квітня 2019 13:17
7. Довідка працівники.pdf
18 квітня 2019 13:17
6. Гарантійний склад.pdf
18 квітня 2019 13:17
2. Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

13 березня 2019 16:36
проект_договору.pdf
13 березня 2019 16:36
вимоги_ст17.pdf
13 березня 2019 16:36
Згода з умовами.pdf
13 березня 2019 16:36
Субпідрядники.pdf
13 березня 2019 16:36
Статут.pdf
13 березня 2019 16:36
Свідоцтво_ПДВ.pdf
13 березня 2019 16:36
Посадові_особи.pdf
13 березня 2019 16:36
Довідка_персонал.pdf
13 березня 2019 16:36
Довідка_МТЗ.pdf
13 березня 2019 16:36
Гарантійний_лист.pdf

Публічні документи

18 квітня 2019 15:45
Витяг ПДВ
18 квітня 2019 15:45
Гарантійний лист
18 квітня 2019 15:45
Лицензия КРИСТАЛБАНК
18 квітня 2019 15:45
Лицензия КРИСТАЛБАНК.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕНЕРГОСПЕЦРЕМОНТ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТРАНСБУД"

ТОВ "ГАРАНТБУД"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДКОМПЛЕКС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦПРОЕКТ -ІНВЕСТ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЕНЕРГОСПЕЦРЕМОНТ
#32204113
Переможець 57 659 813,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2019 13:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 квітня 2019 13:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЕНЕРГОСПЕЦРЕМОНТ
#32204113
57 659 813,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 травня 2019 17:00
54.19-42.pdf укладений
17 травня 2019 16:59
1.pdf укладений
17 травня 2019 16:59
2.pdf укладений
17 травня 2019 16:59
3.pdf укладений
17 травня 2019 16:59
4.pdf укладений
17 травня 2019 16:59
5.pdf укладений
17 травня 2019 16:59
6.pdf укладений
17 травня 2019 16:59
7.pdf укладений
17 травня 2019 16:59
8.pdf укладений
17 травня 2019 16:59
9.pdf укладений
17 травня 2019 16:59
10.pdf укладений
17 травня 2019 16:59
11.pdf укладений
17 травня 2019 16:59
12.pdf укладений
17 травня 2019 16:59
13.pdf укладений
17 травня 2019 16:59
14.pdf укладений
17 травня 2019 16:59
15.pdf укладений
17 травня 2019 16:59
16.pdf укладений
17 травня 2019 16:59
17.pdf укладений
17 травня 2019 16:58
18.pdf укладений
17 травня 2019 16:58
19.pdf укладений
17 травня 2019 16:58
20.pdf укладений
17 травня 2019 16:58
21.pdf укладений
17 травня 2019 16:58
22.pdf укладений
17 травня 2019 16:58
23.pdf укладений
17 травня 2019 16:58