Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Доступ до спеціального програмного забезпечення автоматизованої системи оплати послуг паркування та обліку платіжних транзакцій
Очікувана вартість
539 000,00 UAH
UA-2019-02-22-001426-a 5166ec88279e40298c78df32101233c7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стефанюк Юлія Михайлівна

380934944983 lvivavtodor.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівське комунальне підприємство "Львівавтодор"
Код ЄДРПОУ: 05523814
Місцезнаходження: 79035, Україна , Львівська обл., Львів, Пасіки Галицькі, 7
Контактна особа: Стефанюк Юлія Михайлівна
380934944983
lvivavtodor.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2019 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2019 18:00
Початок аукціону: 12 березня 2019 12:24
Очікувана вартість: 539 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 695,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Доступ до спеціального програмного забезпечення автоматизованої системи оплати послуг паркування та обліку платіжних транзакцій
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Доступ до спеціального програмного забезпечення автоматизованої системи оплати послуг паркування та обліку платіжних транзакцій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, Згідно вимог Замовника відповідно до Додатка 4 тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2019 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2019 16:57
ПЕРЕЛІК ЗМІН_АСКОП.docx
26 лютого 2019 16:57
Тендерна документація_АСКОП_ЗІ ЗМІНАМИ від 26.02.19.docx
26 лютого 2019 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2019 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2019 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2019 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2019 16:57
ПЕРЕЛІК ЗМІН_АСКОП.docx
26 лютого 2019 16:57
Тендерна документація_АСКОП_ЗІ ЗМІНАМИ від 26.02.19.docx
22 лютого 2019 15:47
Тендерна документація_АСКОП.docx
22 лютого 2019 15:43
Тендерна документація+проект договору+техвимоги_АСКОП.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення вимоги
Дата подання: 25 лютого 2019 11:17
Дата відповіді: 26 лютого 2019 12:56
Просимо надати роз’яснення щодо вимоги: «Платформа має автоматизувати наступні процеси, пов’язані з керуванням паркувальним простором, а також наданням та отриманням послуг з користування майданчиками для платного паркування, включаючи, але не обмежуючись: - Облік винесених постанов та штрафів в рамках контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів» ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації буде внесено зміни в цій частині.
Запитання
Дата подання: 25 лютого 2019 11:19
Дата відповіді: 26 лютого 2019 12:58
В документації вказано, що • Початок паркувальної сесії: - Через паркувальний автомат шляхом введення даних про реєстраційний номер транспортного засобу та обраного часу користування майданчиком для платного паркування; - Через платіжні термінали шляхом введення даних про реєстраційний номер транспортного засобу, номеру мобільного телефону та обраного часу користування майданчиком для платного паркування; Просимо вказати якого виробника паркомати, та якої фінансової компанії платіжні термінали, які використовуються для оплати паркування, встановлені в Львові?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Паркомати виробника ТОВ «СЕА Електротехніка» м. Київ. В частині платіжних терміналів до тендерної документації буде внесено зміни.
сертифікати відповідності
Дата подання: 25 лютого 2019 17:58
Дата відповіді: 26 лютого 2019 12:54
Замовник в своїй тендерній документації вказує: 3.10. Учасник повинен надати наступні сертифікати відповідності на Платформу: • Сертифікат відповідності в частині Автоматизованої системи розрахунків; • Сертифікат відповідності в частині Автоматизованої системи вимірювання тривалості надання послуги паркування. Просимо надати роз"яснення, яким нормативним документом України визначено обов"язкову вказану Вами сертифікацію , та яке вони мають відношення до предмету закупівлі, який визначений, як лише Доступ до спеціального програмного забезпечення автоматизованої системи оплати послуг паркування та обліку платіжних транзакцій ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Стосовно сертифіката відповідності в частині Автоматизованої системи вимірювання тривалості надання послуги паркування, відповідно до п.1 Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою КМУ від 13 січня 2016 р. № 94 - засоби вимірювальної техніки, які призначені для застосування у сфері законодавчо регульованої метрології повинні відповідати вимогам, зазначеним у цьому Технічному регламенті. Стосовно сертифіката відповідності в частині Автоматизованої системи розрахунків – це стосується правильності розрахунку вартості наданої послуги, що підтверджується сертифікатом відповідності в частині Автоматизованої системи розрахунків. Відповідно до ч.3 ст. 22 тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Додаток 2
Дата подання: 26 лютого 2019 12:48
Дата відповіді: 26 лютого 2019 16:29
В Додаток2 тендерної документації ( Проект ліцензійної угоди) Замовник вказує «Мобільний додаток UNIP, додаток Приват 24, та програмне забезпечення паркувальних автоматів СЕА», що створює обмеження та дискримінацію для участі в тендері інших учасників, та є порушенням статті 3 Закону України про публічні закупівлі. Просимо внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Предметом цієї закупівлі є послуги з доступу до спеціального програмного забезпечення автоматизованої системи оплати послуг паркування та обліку платіжних транзакцій. Згідно умов закупівлі Замовник не здійснює закупівлю зазначених Вами додатків, Замовник здійснює закупівлю ПОСЛУГ, а, щоб ці послуги були актуальними для Замовника, програмне забезпечення (доступ до якого закуповується) повинне інтегруватися з УЖЕ НАЯВНИМИ у Замовника додатками та паркоматами. Тому, для уникнення непорозумінь у майбутньому стосовно інтеграції, Замовник уточнює з чим саме має інтегруватися програмне забезпечення. В іншому випадку закупівля доступу до програмного забезпечення, яке не зможе інтегруватися до наявних у Замовника продуктів не матиме жодного сенсу. Тому, вважаємо, що Замовник жодним чином не порушує Закон України «Про публічні закупівлі», а лише конкретизує як програмне забезпечення повинне інтегруватися з наявними у Замовника продуктами.
запитання щодо еквіваленту
Дата подання: 26 лютого 2019 12:49
Дата відповіді: 26 лютого 2019 16:30
В тендерній документації Замовник вказав: «ПРИМІТКА! Усюди в тексті, де містяться найменування торгових марок, фірм, патентів, конструкцій, типів, джерело походження та виробників, слід розуміти «або еквівалент». Еквівалентними матеріалами, виробами, обладнанням вважаються такі, що відповідають технічним та технологічним характеристикам матеріалів, виробів, обладнання, що передбачені цими Технічними вимогами.» В зв’язку з тим, що предметом закупівлі не є матеріалів, виробів, обладнання, а є послуга Доступу до Автоматизованої системи оплати послуг паркування та обліку платіжних транзакцій (Платформи), просимо надати роз»янення, що буде вважатися еквівалентом мобільного додатку UNIP, додаток Приват 24, та програмного забезпечення паркувальних автоматів СЕА. Просимо надати роз’яснення, що буде вважатися еквівалентом для вказаних торгових марок UNIP, Приват 24, СЕА та яким документом вони повині бути підтверджені ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник не здійснює закупівлю мобільних додатків, Замовник здійснює закупівлю послуг з надання доступу до спеціального програмного забезпечення автоматизованої системи оплати послуг паркування та обліку платіжних транзакцій, яке повинне у подальшому інтегруватися з УЖЕ НАЯВНИМИ в Замовника продуктами.
Запитання
Дата подання: 26 лютого 2019 12:51
Дата відповіді: 26 лютого 2019 16:30
В пункті 4.2 Ліцензійної угоди вказано: «Сторони погодились, що для збору мобільних платежів за паркування Ліцензіат має використовувати виключно додаток Приват 24, Мобільний Додаток UNIP» Вказана вимога робить неможливим участь в тендері інших учасників, крім одного учасника. Пункт 4.3 Ліцензійної угоди не вирішує питання участі інших учасників. Просимо внести зміни в тендерну документацію у відповідності до ЗаконуУкраїни про публічні закупівлі, то не створювати передумов для корупції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Як вже зазначалося у відповідях на попередні запитання Замовник здійснює закупівлю послуг з надання доступу до спеціального програмного забезпечення автоматизованої системи оплати послуг паркування та обліку платіжних транзакцій, яке повинне у подальшому інтегруватися з УЖЕ НАЯВНИМИ в Замовника продуктами, в іншому випадку закупівля таких послуг втратить будь-який сенс. На додаток, прошу звернути увагу на наступний пункт проекту ліцензійної угоди 4.3: «4.3. Сторони погодилися, що у разі бажання Ліцензіата провести інтеграцію з будь-яким іншим Мобільним Додатком, крім вище вказаних UNIP та Приват 24, така інтеграція можлива тільки за узгодженням сторонами змін до фінансових умов цієї Угоди та оплати Ліцензіатом на користь Ліцензіара виконанння робіт відповідної інтеграції, про що Сторони домовляються шляхом укладання окремого Договору». Тому вважаємо, що Замовник жодним чином не порушує вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Запитання по сертифікації
Дата подання: 27 лютого 2019 14:10
Дата відповіді: 01 березня 2019 19:38
Замовник у своїй відповіді не обґрунтував та не надав чіткої відповіді щодо вимоги ОБОВ"ЯЗКОВОСТІ надання сертифікатів • Сертифікат відповідності в частині Автоматизованої системи розрахунків; • Сертифікат відповідності в частині Автоматизованої системи вимірювання тривалості надання послуги паркування. На сьогоднішній день в Україні діє добровільна сертифікація і жодним нормативним документом не визначено ОБОВ"ЯЗКОВІСТЬ сертифікації відповідності. Згідно пункту 4 статті 16 Закону про публічні закупівлі: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.» Просимо внести зміни в тендерну документацію у відповідності до вимог Законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зазначена Вами ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» стосується лише кваліфікаційних критеріїв, згідно якої Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. У п.2 Додатка1 тендерної документації на цю закупівлю Замовник визначає перелік документів на підтвердження ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», серед яких довідки про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази та про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Як вбачається з наведеного вище Замовник не порушує ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до п.2 ч. 3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Замовник надає таку інформацію у Додатку 4 тендерної документації та, на підтвердження відповідності пропозиції Учасника технічним вимогам Замовника, встановлює вимогу про подачу зазначених Вами сертифікатів відповідності аби остаточно переконатися, що Учасник надаватиме доступ до програмного забезпечення, яке повністю відповідатиме технічним вимогам Замовника. Стосовно сертифіката відповідності в частині Автоматизованої системи вимірювання тривалості надання послуги паркування, відповідно до п.1 Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою КМУ від 13 січня 2016 р. № 94 - засоби вимірювальної техніки, які призначені для застосування у сфері законодавчо регульованої метрології повинні відповідати вимогам, зазначеним у цьому Технічному регламенті. Стосовно сертифіката відповідності в частині Автоматизованої системи розрахунків – це стосується правильності розрахунку вартості наданої послуги, що підтверджується сертифікатом відповідності в частині Автоматизованої системи розрахунків. Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ "Про публічнізакупівлі" тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2019 12:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІП УКРАЇНА" 486 000,00
UAH з ПДВ
345 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Електронні технології України" 495 000,00
UAH з ПДВ
350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2019 10:58
Електронний підпис
19 березня 2019 10:57
Електронний підпис
07 березня 2019 16:20
Електронний підпис
07 березня 2019 16:19
Статут.pdf

Публічні документи

11 березня 2019 11:34
Електронний підпис
11 березня 2019 11:32
Гарантійний лист.PDF
07 березня 2019 11:54
Електронний підпис
07 березня 2019 11:52
Цінова пропозиція.PDF
07 березня 2019 11:52
Кваліфікаційна частина.PDF
07 березня 2019 11:52
Довідка щодо санкцій.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІП УКРАЇНА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Електронні технології України"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІП УКРАЇНА"
#39740640
Переможець 345 000,00
UAH з ПДВ
18 березня 2019 15:50

Документи

18 березня 2019 15:48
Електронний підпис
12 березня 2019 12:45
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2019 15:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІП УКРАЇНА"
#39740640
345 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 березня 2019 15:48
Електронний підпис
12 березня 2019 12:45
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 10:19
Додаткова_угода_2_20%_ЮНІП_28_12_2019.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 10:15
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 17:18
Додаткова_угода_1_зменшення_ЮНІП_2019.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 17:09
Електронний підпис укладений
04 квітня 2019 09:47
Електронний підпис укладений
04 квітня 2019 09:46
ЛІЦЕНЗІЙНА УГОДА_ЮНІП.pdf укладений
04 квітня 2019 09:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 03/04/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 03/04/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 березня 2020
Сума оплати за договором: 117 819,94
UAH (в тому числі ПДВ 19 636,66 UAH)