Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби для лікування захворювань серцево-судинної системи
Очікувана вартість
63 000,00 UAH
UA-2019-02-22-001171-b d6740b1611834b00b537c999ccba93a1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Пантелейчук

+380674102526 rsmb@ua.fm

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Житомирській області"
Код ЄДРПОУ: 08734196
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Професора Кравченка, 2
Контактна особа: Олександр Пантелейчук
+380674102526
rsmb@ua.fm
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2019 12:53
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2019 13:25
Оскарження умов закупівлі: до 05 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 березня 2019 13:25
Початок аукціону: 11 березня 2019 13:44
Очікувана вартість: 63 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 315,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Кількість та найменування див. в дод №3
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
587 упаковка
Лікарські засоби для лікування захворювань серцево-судинної системи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, професора Кравченка буд 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Magnesium (different salts in combination)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 лютого 2019 12:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2019 12:53
ТД серц-судин.система.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-15-000036 ● a3b4c30b3dee4dd1967d5fe091d70af3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 березня 2019 17:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
18.03.2019
№14

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Л. КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 18.03.2019 № 14
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
6. UA-2019-02-22-001171-b від 22.02.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно перевірки прийнято рішення про розірвання договору, про що буде надісланий лист до фірми-переможця в закупівлі.

2019-04-03 10:15:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 18 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

Порушення усунуто шляхом розірвання договору.

2019-05-21 14:03:29

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2019 14:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Аметрін ФК" 41 930,90
UAH з ПДВ
41 930,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 55 676,03
UAH з ПДВ
55 676,03
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 березня 2019 14:12
Документи перемжця.pdf
15 березня 2019 14:12
Довідка з податкової.jpg
07 березня 2019 15:55
Установчі документи.pdf
07 березня 2019 15:55
Інші документи.pdf
07 березня 2019 15:55
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

09 березня 2019 10:12
ТЧ.pdf
09 березня 2019 10:12
КЧ_1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Аметрін ФК"

ТОВ "БАДМ-Б"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Аметрін ФК"
#38218086
Переможець 41 930,90
UAH з ПДВ
12 березня 2019 15:45

Документи

12 березня 2019 15:45
Електронний підпис
11 березня 2019 14:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2019 15:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Аметрін ФК"
#38218086
41 930,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 березня 2019 15:45
Електронний підпис
11 березня 2019 14:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2019 10:20
Протокол про розірв..PDF укладений
03 квітня 2019 10:20
Лист серц..PDF укладений
03 квітня 2019 10:20
Електронний підпис укладений
28 березня 2019 11:20
Договір серц.-судин.сист..PDF укладений
28 березня 2019 11:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 березня 2019 — 25 грудня 2019
Сума оплати за договором: 41 930,90
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: Згідно висновку моніторингу, в зв'язку з виявленими порушеннями.