Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Житомирській області" |
Код ЄДРПОУ: | 08734196 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Професора Кравченка, 2 |
Контактна особа: |
Олександр Пантелейчук +380674102526 rsmb@ua.fm |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2019 12:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2019 13:50 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2019 13:50 |
Початок аукціону: | 11 березня 2019 14:36 |
Очікувана вартість: | 57 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 285,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2019 12:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2019 12:51 |
ТД антибіотики.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-15-000038 ● 79ee539b867a44f5bfa7c86d81036ac2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 березня 2019 18:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.03.2019
№14
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Л. КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 18.03.2019 № 14
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
8. UA-2019-02-22-001161-b від 22.02.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
В результаті моніторингу через виявлені порушення прийнято рішення про розірвання договору, про що учаснику закупівлі буде наданий лист.
2019-04-03 10:28:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
2019-05-21 13:56:16
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Аметрін ФК" #38218086 |
Переможець |
29 178,45
UAH з ПДВ
|
12 березня 2019 15:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2019 10:33
|
Лист протибакт..PDF | укладений |
03 квітня 2019 10:33
|
Протокол про розірв..PDF | укладений |
03 квітня 2019 10:33
|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2019 11:31
|
Договір антибіотики.PDF | укладений |
28 березня 2019 11:30
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 28 березня 2019 — 25 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
29 178,45
UAH з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Згідно моніторингу процедури закупівлі ,через виявлені порушення ми змушені розірвати договір. |