Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Створення системи відеоспостереження в смт Макарів Макарівського району Київської області
Очікувана вартість
1 060 000,00 UAH
UA-2019-02-22-001064-b ● d73b9deb9bc94248b9b187fb753d1823
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Макарівська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04362183 |
Місцезнаходження: | 08001, Україна , Київська обл., селище міського типу Макарів, вул. Димитрія Ростовського, 30 |
Контактна особа: |
Вовкула Сергій Іванович +380457860864 makrada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2019 12:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 12 березня 2019 11:27 |
Очікувана вартість: | 1 060 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Створення системи відеоспостереження в смт Макарів Макарівського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08001, Україна, Київська область, селище міського типу Макарів, вул. Димитрія Ростовського, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2019 12:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2019 12:29 |
ДОДАТОК 3-проект договору.doc | |
22 лютого 2019 12:29 |
ДОДАТОК 2 техзавдання.docx | |
22 лютого 2019 12:29 |
ДОДАТОК 1 форма пропозиції.docx | |
22 лютого 2019 12:29 |
тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
питання щодо ліцензії
Дата подання: 25 лютого 2019 16:58
Дата відповіді: 26 лютого 2019 14:30
Чи можна долучити субпідрядника для виконання вимоги щодо наявності «ліцензія на радіочастотний ресурс в діапазонах частот 2,4 ГГц та 5 ГГц»? Якщо тендерним завданням не передбачене долучання суббпідрядника, то керуючись ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» яка визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, просимо внести зміни до тендерної пропозиції, а саме дозволити долучити субпідрядника для виконання умов вимоги п.п.7 п.1 Розділу 3 тендерної документації: «…ліцензія на радіочастотний ресурс в діапазонах частот 2,4 ГГц та 5 ГГц.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно тендерної документації предметом закупівлі є «Створення системи відеоспостереження в смт Макарів Макарівського району Київської області( дк - 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)», відтак закуповується обладнання з послугами щодо монтажу згідно з проектом).
Згідно п.17 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Відповідно до п.5 5 ч.1 чт.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю - договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари. Отже, відсутня норма щодо залучення субпідрядника у разі якщо предметом договору про закупівлю є товар.
Згідно п.17 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Відповідно до п.5 5 ч.1 чт.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю - договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари. Отже, відсутня норма щодо залучення субпідрядника у разі якщо предметом договору про закупівлю є товар.
Ліцензія
Дата подання: 26 лютого 2019 10:35
Дата відповіді: 28 лютого 2019 13:12
1. Користування ( а не монтаж та налагодження послуги) радіочастотним ресурсом - діяльність, пов'язана із застосуванням радіоелектронних засобів та / або випромінювальних пристроїв, які випромінюють електромагнітну енергію в навколишній простір у межах радіочастотного ресурсу. Згідно ст. 30 Закону України «Про радіочастотний ресурс України» дана діяльність здійснюється на підставі ліцензії.
Дана ліцензія видається суб'єктам господарювання, які користуються радіочастотним ресурсом України для надання телекомунікаційних послуг. В нашому випадку це система бездротової мережі Інтернет (Outdoor – з встановленням зовнішніх антен).
На яку юридичну особу має бути оформлена ліцензія на радіочастотний ресурс в діапазонах частот 2,4 та 5 ГГц для подальшої реєстрації трьох бездротових точок доступу?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно ст.1 ЗУ «Про радіочастотний ресурс України» ліцензія на користування радіочастотним ресурсом України - документ, який засвідчує право суб'єкта господарювання на користування радіочастотним ресурсом України протягом визначеного терміну в конкретних регіонах та в межах певних смуг, номіналів радіочастот з виконанням ліцензійних умов. Відтак, користування радіочастотним ресурсом України здійснюється на підставі: ліцензій на користування радіочастотним ресурсом України та дозволів на експлуатацію - суб'єктами господарювання, які користуються радіочастотним ресурсом України для надання телекомунікаційних послуг. Відповідно до ч.4 ст.5 ЗУ «Про радіочастотний ресурс України» Загальні користувачі радіочастотного ресурсу України поділяються на такі групи: 1) суб'єкти господарювання, які користуються радіочастотним ресурсом України для надання телекомунікаційних послуг, за винятком розповсюдження телерадіопрограм; 2) суб'єкти господарювання, які здійснюють розповсюдження телерадіопрограм із застосуванням власних або орендованих радіоелектронних засобів; 3) технологічні користувачі і радіоаматори - юридичні чи фізичні особи, які користуються радіочастотним ресурсом України без надання телекомунікаційних послуг. Оскільки радіочастотний ресурс України використовується відповідно до Плану Використання радіочастотного ресурсу України, що являє собою - нормативно-правовий акт, яким визначаються напрями використання радіочастотного ресурсу України на даний час та на перспективу з визначенням певних смуг, номіналів радіочастот і дозволених в Україні радіотехнологій та термінів застосування діючих і перспективних радіотехнологій. План використання радіочастотного ресурсу затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2006 р. № 815 (із змінами і доповненнями).У розділі 1 Плану наведено перелік радіотехнологій, що використовуються в Україні, з визначенням смуг радіочастот та служб радіозв'язку, а також строки припинення їх використання, зокрема у графі восьмій - особливості застосування радіотехнологій в Україні та умовні позначення ліцензій і дозволів, що дають право на користування радіочастотним ресурсом. Для широкосмугового радіо доступу (п. 24) фіксованої радіослужби в діапазоні 2400 - 2483,5 МГц для експлуатації РЕЗ, які обладнані зовнішніми (не інтегрованими) антенами, встановлюються обмеження щодо їх застосування. Експлуатація таких РЕЗ здійснюється відповідно до Л02, Д01 або Т01, Д01. Експлуатація кінцевого обладнання здійснюється відповідно до Д03 або Б01. Отже, згідно вимог тендерної документації щодо створення системи відеоспостереження вимагається від учасників встановлення відповідного обладнання та його обслуговування протягом гарантійного терміну, що передбачає користування радіочастотами передбаченими проектом «Створення системи відеоспостереження в смт Макарів Макарівського району Київської області» згідно вимог ЗУ «Про радіочастотний ресурс України» та Плану Використання радіочастотного ресурсу України.
PDF – файл з детальним проектом та схемами
Дата подання: 26 лютого 2019 10:45
Дата відповіді: 26 лютого 2019 14:28
Шановний замовник. Для досконалого вивчення технічного завдання на «Створення системи відеоспостереження в смт. Макарів, Макарівського району Киівської області» Ви планували надати PDF – файл з детальним проектом та схемами. Дана інформація зазначена в Додатку 2 до тендерної документації. На даний час PDF – файл не прикріплений до переліку тендерної документації. Просимо надати доступ до вивчення PDF – файлу з детальним проектом та схемами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Специфікація Додаток 2 до тендерної документації містить зображення «Проект» - це є PDF файл, що відкривається при подвійному натисканні на зображення. У разі потреби, за зверненням учасників додатково відповідний файл буде надіслано електронною поштою на вказану адресу.
вимога щодо ліцензії
Дата подання: 26 лютого 2019 17:46
Дата відповіді: 27 лютого 2019 12:31
Згідно тендерної документації предметом закупівлі є «Створення системи відеоспостереження в смт Макарів Макарівського району Київської області( дк - 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)», тобто учасником-переможцем торгів, згідно п.1.3. проекту договору будуть виконуватися: «упакування, транспортування, монтаж, введення в експлуатацію обладнання, обслуговування та ремонт протягом гарантійного періоду», отже предметом договору є не тільки закупівля товару, а і роботи (послуги). Звідси слідує, що Макарівська селищна рада створює тендер під певного учасника, бо вимагаючи наяність у учасників «…ліцензії на радіочастотний ресурс в діапазонах частот 2,4 ГГц та 5 ГГц.», тим самим порушує ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» яка визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В той же час, Макарівська селищна рада у відповідях на запитання до процедури закупівлі наголошує, що предметом договору про закупівлю - є товар, а значить вимога про наявність ліцензія на радіочастотний ресурс для поставки товару - є дискримінаційною.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», просимо в найкоротший час внести зміни до процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно Наказу МЕРТУ від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» -якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної (пов'язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів.(ч.5 розділу ІІ). Відтак закуповується товар з послугами щодо монтажу і тд.
Відповідно до ч2. Ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
Відповідно до ч2. Ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
ліцензія та дозвіл
Дата подання: 27 лютого 2019 15:12
Дата відповіді: 05 березня 2019 11:13
Замовником передбачено монтаж та пуско-наладка поставляємого товару. Законом України та відповідними нормативними актами у сфері ліцензування певних видів діяльності передбачено ліцензування постачальників, що ведуть господарську діяльність з монтажу зовнішніх та внутрішніх інженерних мереж, систем, споруд, приладів і засобів вимірювання. Також замовником не вказано на об’єкті якої категорії складності будуть виконуватись роботи? Якщо 4 та 5 то чому не вимагається Ліцензія державної архітектурно-будівельної інспекції України? Згідно з вище сказаного вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, та включити у кваліфікаційні вимоги наявності у учасників торгів відповідних ліцензій та дозволів, та надання їх у складі тендерної пропозиції, а саме: ліцензію державної архітектурно-будівельної інспекції України.
Також по даній закупівлі передбачено виконання робіт на висоті понад 3,5м до 6м., згідно чинного законодавства України верхолазні роботи, що виконуються на висоті понад 5 метрів є роботами підвищеної небезпеки і можуть виконуватись лише при наявності спеціального дозволу виданого Державною службою України з питань праці. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації. А саме включити вимогу щодо наявності у учасників відповідного дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасники, які планують поставити товар та здійснити його монтаж відповідно проекту та вимог тендерної документації повинні дотримуватися вимог чинного законодавства України під час своєї діяльності. Отже, дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, ліцензії та інші відповідні документи повинні бути під час виконання умов договору. Згідно ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів16.05.2011 №45 об'єкт будівництва — будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси, лінійні об'єкти інженерно-транспортної інфраструктури.
Відтак, об'єкт будівництва — це окрема будівля або споруда (з усім устаткуванням, що до неї відноситься, інструментом і реманентом, галереями, естакадами, внутрішніми інженерними мережами водопостачання, каналізації, газопроводу, теплопроводу, електропостачання, радіофікації, підсобними і допоміжними надвірними будівлями, благоустроєм та іншими роботами і затратами), на будівництво, реконструкцію або розширення якої повинен бути складений окремий проект і кошторис.
Отже, «Створення системи відеоспостереження в смт Макарів Макарівського району Київської області( дк - 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)» не є об’єктом будівництва і не потребує наявності ліцензії державної архітектурно-будівельної інспекції України.
Відтак, об'єкт будівництва — це окрема будівля або споруда (з усім устаткуванням, що до неї відноситься, інструментом і реманентом, галереями, естакадами, внутрішніми інженерними мережами водопостачання, каналізації, газопроводу, теплопроводу, електропостачання, радіофікації, підсобними і допоміжними надвірними будівлями, благоустроєм та іншими роботами і затратами), на будівництво, реконструкцію або розширення якої повинен бути складений окремий проект і кошторис.
Отже, «Створення системи відеоспостереження в смт Макарів Макарівського району Київської області( дк - 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)» не є об’єктом будівництва і не потребує наявності ліцензії державної архітектурно-будівельної інспекції України.
Інформація про відміну
Дата відміни
18 березня 2019 10:21
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі