Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Motor vehicles for the carriage of 10 or more persons - DK 021: 2015 (CPV) - 34120000-4 (buses specialized for the transportation of schoolchildren)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти і науки Житомирської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02142974 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська область обл., місто Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 12 |
Контактна особа: |
Талько Галина Францівна +380412474497 ztedu@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Шевчук Лариса Петрівна +380674492164 ztedu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | the Departament of Education and Science of Zhytomyr Regional State Administration |
National ID: | 02142974 |
Contact point: |
Shevchuk Larisa Petrivna +380412474497 ztedu@ukr.net |
Additional contacts: |
Шевчук Лариса Петрівна +380674492164 ztedu@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2019 13:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2019 13:35 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2019 13:35 |
Початок аукціону: | 06 травня 2019 13:16 |
Очікувана вартість: | 54 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 546 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Publication date: | 22 лютого 2019 13:30 |
Enquiries until: | 19 березня 2019 13:35 |
Complaints submission until: | до 25 березня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 березня 2019 13:35 |
Information
Estimated total value: | 54 600 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 546 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 березня 2019 17:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2019 17:06 |
Перелік змін.docx | |
21 березня 2019 17:06 |
ТД-Автобус 2019 зі змінами.docx | |
22 лютого 2019 13:30 |
ТД-Автобус 2019.docx |
21 березня 2019 17:10 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 березня 2019 17:06 |
Перелік змін.docx
|
|||
21 березня 2019 17:06 |
ТД-Автобус 2019 зі змінами.docx
|
|||
22 лютого 2019 13:30 |
ТД-Автобус 2019.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
В п.3.2.. Додатку № 4 ТД вказано вимогу на кількість та розташування кнопок для вмикання звукової сигналізації (зумеру) “Прошу зупинитись!”: три з правої сторони салону і чотири – з лівої.
Просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та викласти даний пункт у відповідності з ДСТУ 7013:2009 "Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги" п.5.3., а саме:
3.2. Робоче місце водія обладнане звуковою сигналізацією (зумером) «Прошу зупинитись!». Кнопки для її вмикання рівномірно розташовані вздовж лівої і правої стінок салону автобуса під вікнами. Кількість кнопок – не менше трьох з кожної сторони салону. Одна з цих кнопок знаходиться поруч з місцем особи, яка супроводить школярів.
У разі незадоволення цієї Вимоги залишаємо за собою право на звернення зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Замовником у тендерній документації, а саме де у тексті Специфікації згадуються посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, мається на увазі, що Замовник зазначає після кожної такої характеристики вираз "або еквівалент". Замовник не вчиняє та зобов’язується не вчиняти будь-яких дій, що обмежують конкуренцію, не здійснює дискримінацію учасників та не обмежує їх у поданні в пропозиції еквівалентних товарів, якщо такі товари є аналогічні по своїм технічним та якісним характеристикам.
Якщо Учасник подає товар/технології/механізми, що є еквівалентом він зобов’язаний подати у складі своєї пропозиції порівняльну таблицю в розрізі усіх технічних характеристик зазначених у Технічному завданні, та лист-пояснення про відповідність запропонованого Учасником товару вимогам закупівлі.
Тому у Тендерній документації відсутні дискримінаційні вимоги, а Скаржник не довів неможливість брати участь у Закупівлі чи можливість брати участь у торгах.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-02-000061 ● 3f3102dfd0884aaf9f5ecc276e8a4f9e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 квітня 2019 16:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.04.2019
№ 20
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника С. ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 02.04.2019 № 20
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2019-02-22-000925-a від 22.02.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Усунення порушень шляхом внесення змін до тендерної документації на даній стадії є неможливим, тому виникла необхідність відмінити торги по предмету закупівлі: «Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб - ДК 021:2015 (CPV) - 34120000-4 (автобуси спеціалізовані для перевезення школярів)» на підставі абзацу другого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
2019-04-03 18:17:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Замовником усунуто порушення шляхом відміни торгів
2019-04-04 15:37:01
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління освіти і науки Житомирської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02142974 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна, Житомирська область обл., місто Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 12 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ БАС МОТОР | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ПП Форсаж | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ТОВ "АВТО-БАС" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 03 квітня 2019 18:12 |
Коментар щодо відміни: | неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
03 квітня 2019 18:12
|
Протокол 5.pdf |