Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб - ДК 021:2015 (CPV) - 34120000-4 (автобуси спеціалізовані для перевезення школярів)
Motor vehicles for the carriage of 10 or more persons - DK 021: 2015 (CPV) - 34120000-4 (buses specialized for the transportation of schoolchildren)
Очікувана вартість
54 600 000,00 UAH
UA-2019-02-22-000925-a 9e670f9df223465ca014c3fb6f2127a7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Талько Галина Францівна

+380412474497 ztedu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління освіти і науки Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02142974
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська область обл., місто Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 12
Контактна особа: Талько Галина Францівна
+380412474497
ztedu@ukr.net
Додаткові контактні особи: Шевчук Лариса Петрівна
+380674492164
ztedu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: the Departament of Education and Science of Zhytomyr Regional State Administration
National ID: 02142974
Contact point: Shevchuk Larisa Petrivna
+380412474497
ztedu@ukr.net
Additional contacts: Шевчук Лариса Петрівна
+380674492164
ztedu@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 лютого 2019 13:30
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2019 13:35
Оскарження умов закупівлі: до 25 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 березня 2019 13:35
Початок аукціону: 06 травня 2019 13:16
Очікувана вартість: 54 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 546 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 22 лютого 2019 13:30
Enquiries until: 19 березня 2019 13:35
Complaints submission until: до 25 березня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 березня 2019 13:35

Information

Estimated total value: 54 600 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 546 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 од
Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб - ДК 021:2015 (CPV) - 34120000-4 (автобуси спеціалізовані для перевезення школярів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, м.Житомир,майдан С.П.Корольова,12
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб - ДК 021:2015 (CPV) - 34120000-4 (автобуси спеціалізовані для перевезення школярів)
CPV: 34120000-4
Період постачання: по 30 серпня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 березня 2019 17:10
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 березня 2019 17:06
Перелік змін.docx
21 березня 2019 17:06
ТД-Автобус 2019 зі змінами.docx
22 лютого 2019 13:30
ТД-Автобус 2019.docx
21 березня 2019 17:10
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2019 13:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 березня 2019 17:06
Перелік змін.docx
21 березня 2019 17:06
ТД-Автобус 2019 зі змінами.docx
22 лютого 2019 13:30
ТД-Автобус 2019.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-22-000925-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "МЕНЕДЖМЕНТ КАПІТАЛ ЛІЗИНГ", Код ЄДРПОУ:42501346
Дата подання: 12 березня 2019 15:58
Внесення змін до тендерної документації
Просимо внести зміни до тендерної документації для розширення кола учасників в тендері:
В п.3.2.. Додатку № 4 ТД вказано вимогу на кількість та розташування кнопок для вмикання звукової сигналізації (зумеру) “Прошу зупинитись!”: три з правої сторони салону і чотири – з лівої.

Просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та викласти даний пункт у відповідності з ДСТУ 7013:2009 "Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги" п.5.3., а саме:

3.2. Робоче місце водія обладнане звуковою сигналізацією (зумером) «Прошу зупинитись!». Кнопки для її вмикання рівномірно розташовані вздовж лівої і правої стінок салону автобуса під вікнами. Кількість кнопок – не менше трьох з кожної сторони салону. Одна з цих кнопок знаходиться поруч з місцем особи, яка супроводить школярів.

У разі незадоволення цієї Вимоги залишаємо за собою право на звернення зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 березня 2019 17:36
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити в т.ч.: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;

Замовником у тендерній документації, а саме де у тексті Специфікації згадуються посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, мається на увазі, що Замовник зазначає після кожної такої характеристики вираз "або еквівалент". Замовник не вчиняє та зобов’язується не вчиняти будь-яких дій, що обмежують конкуренцію, не здійснює дискримінацію учасників та не обмежує їх у поданні в пропозиції еквівалентних товарів, якщо такі товари є аналогічні по своїм технічним та якісним характеристикам.
Якщо Учасник подає товар/технології/механізми, що є еквівалентом він зобов’язаний подати у складі своєї пропозиції порівняльну таблицю в розрізі усіх технічних характеристик зазначених у Технічному завданні, та лист-пояснення про відповідність запропонованого Учасником товару вимогам закупівлі.
Тому у Тендерній документації відсутні дискримінаційні вимоги, а Скаржник не довів неможливість брати участь у Закупівлі чи можливість брати участь у торгах.

Документи

14 березня 2019 17:36
Документ Microsoft Word.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-02-000061 ● 3f3102dfd0884aaf9f5ecc276e8a4f9e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 квітня 2019 16:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
02.04.2019
№ 20

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника С. ДАВИДЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 02.04.2019 № 20
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2019-02-22-000925-a від 22.02.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Усунення порушень шляхом внесення змін до тендерної документації на даній стадії є неможливим, тому виникла необхідність відмінити торги по предмету закупівлі: «Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб - ДК 021:2015 (CPV) - 34120000-4 (автобуси спеціалізовані для перевезення школярів)» на підставі абзацу другого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

2019-04-03 18:17:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 19 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Замовником усунуто порушення шляхом відміни торгів

2019-04-04 15:37:01

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2019-02-22-000925-a9e670f9df223465ca014c3fb6f2127a7
Найменування: Управління освіти і науки Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02142974
Місцезнаходження: 10014, Україна, Житомирська область обл., місто Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 12
Учасник Документи Рішення
ТОВ БАС МОТОР Документи
Очікується рішення
Документи
ПП Форсаж Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ "АВТО-БАС" Документи
Очікується рішення
Документи

Документи

29 березня 2019 13:39
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

28 березня 2019 13:34
04 Технічна частина.pdf
21 березня 2019 12:53
07 Статутні.pdf
21 березня 2019 12:53
05 Проект договору.pdf
21 березня 2019 12:53
04 Технічна частина.pdf
21 березня 2019 12:53
03 Стаття 17.pdf

Документи

29 березня 2019 13:39
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

27 березня 2019 12:34
Електронний підпис
27 березня 2019 12:29
Креслення.pdf
27 березня 2019 12:29
Назва_заводу_ч_2.jpg
27 березня 2019 12:29
Назва_заводу.jpg
27 березня 2019 12:29
Відгук Андріївка.pdf
27 березня 2019 12:29
Формуляр шкільний.rar
27 березня 2019 12:29
Проект договору.pdf
27 березня 2019 12:29
Паспорт Орла.pdf
27 березня 2019 12:29
QscertУкра_нс.pdf
27 березня 2019 12:29
Сертифiкат_типу_КТЗ.pdf
27 березня 2019 12:29
Висновок_ДСЕЕ.pdf
27 березня 2019 12:29
фото товару.pdf
27 березня 2019 12:29
Гарантіний лист.pdf
27 березня 2019 12:29
Відомості про учасника.pdf
27 березня 2019 12:29
Документ_ЄДР_1005095426.zip
27 березня 2019 12:29
Свідоцтво ПДВ.pdf
27 березня 2019 12:29
Статут.pdf
27 березня 2019 12:29
Протокол зборів.pdf
27 березня 2019 12:29
Наказ про призначення.pdf
27 березня 2019 12:29
Довідки ст.17.pdf
27 березня 2019 12:29
Вiдгук.jpg
27 березня 2019 12:29
Договiр__08-3220.pdf
27 березня 2019 12:29
Відгук Гал.СР.pdf
27 березня 2019 12:29
Договір Гал.СР.pdf
27 березня 2019 12:29
Довідки наявність МТБ.pdf
27 березня 2019 12:29
Реєстр документів.pdf

Документи

29 березня 2019 13:39
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

28 березня 2019 02:10
Електронний підпис
28 березня 2019 02:09
30. Лист-відгук 2.jpg
28 березня 2019 02:09
28. Лист-відгук 1.jpg
28 березня 2019 02:09
26. Кваліфікація.pdf
28 березня 2019 02:09
21. Дилерський договір.jpg
28 березня 2019 02:09
20. Сертифікат ISO .pdf
28 березня 2019 02:09
17. Сертифікат типу .pdf
28 березня 2019 02:09
15. Технічна пропозиція.pdf
28 березня 2019 02:09
07. Копія Виписки з ЄДР.pdf
28 березня 2019 02:09
06. Статут підприємства.pdf
28 березня 2019 02:09
03. Паспорт, ідент.код.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БАС МОТОР

ПП Форсаж

ТОВ "АВТО-БАС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 березня 2019 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БАС МОТОР Документи
ПП Форсаж Документи
ТОВ "АВТО-БАС" Документи

Публічні документи

28 березня 2019 13:34
04 Технічна частина.pdf
21 березня 2019 12:53
07 Статутні.pdf
21 березня 2019 12:53
05 Проект договору.pdf
21 березня 2019 12:53
04 Технічна частина.pdf
21 березня 2019 12:53
03 Стаття 17.pdf

Публічні документи

27 березня 2019 12:34
Електронний підпис
27 березня 2019 12:29
Креслення.pdf
27 березня 2019 12:29
Назва_заводу_ч_2.jpg
27 березня 2019 12:29
Назва_заводу.jpg
27 березня 2019 12:29
Відгук Андріївка.pdf
27 березня 2019 12:29
Формуляр шкільний.rar
27 березня 2019 12:29
Проект договору.pdf
27 березня 2019 12:29
Паспорт Орла.pdf
27 березня 2019 12:29
QscertУкра_нс.pdf
27 березня 2019 12:29
Сертифiкат_типу_КТЗ.pdf
27 березня 2019 12:29
Висновок_ДСЕЕ.pdf
27 березня 2019 12:29
фото товару.pdf
27 березня 2019 12:29
Гарантіний лист.pdf
27 березня 2019 12:29
Відомості про учасника.pdf
27 березня 2019 12:29
Документ_ЄДР_1005095426.zip
27 березня 2019 12:29
Свідоцтво ПДВ.pdf
27 березня 2019 12:29
Статут.pdf
27 березня 2019 12:29
Протокол зборів.pdf
27 березня 2019 12:29
Наказ про призначення.pdf
27 березня 2019 12:29
Довідки ст.17.pdf
27 березня 2019 12:29
Вiдгук.jpg
27 березня 2019 12:29
Договiр__08-3220.pdf
27 березня 2019 12:29
Відгук Гал.СР.pdf
27 березня 2019 12:29
Договір Гал.СР.pdf
27 березня 2019 12:29
Довідки наявність МТБ.pdf
27 березня 2019 12:29
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

28 березня 2019 02:10
Електронний підпис
28 березня 2019 02:09
30. Лист-відгук 2.jpg
28 березня 2019 02:09
28. Лист-відгук 1.jpg
28 березня 2019 02:09
26. Кваліфікація.pdf
28 березня 2019 02:09
21. Дилерський договір.jpg
28 березня 2019 02:09
20. Сертифікат ISO .pdf
28 березня 2019 02:09
17. Сертифікат типу .pdf
28 березня 2019 02:09
15. Технічна пропозиція.pdf
28 березня 2019 02:09
07. Копія Виписки з ЄДР.pdf
28 березня 2019 02:09
06. Статут підприємства.pdf
28 березня 2019 02:09
03. Паспорт, ідент.код.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БАС МОТОР

ПП Форсаж

ТОВ "АВТО-БАС"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 03 квітня 2019 18:12
Коментар щодо відміни: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
03 квітня 2019 18:12
Протокол 5.pdf