Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Національний класифікатор "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 30230000-0 -Комп'ютерне обладнання (захищений носій цифрового підпису у формі флешки)
Очікувана вартість
110 000,00 UAH
UA-2019-02-22-000918-c e26c9381879f4314b0e5a3fada423c85
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Блінов Євген Миколайович

737-60-03 blinov.od@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент надання адміністративних послуг Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38226516
Місцезнаходження: 65017, Україна , Одеська обл., ОДЕСА, вул. Косовська, 2-д
Контактна особа: Блінов Євген Миколайович
737-60-03
blinov.od@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2019 17:13
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2019 10:00
Очікувана вартість: 110 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

захищений носій цифрового підпису у формі флешки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 шт.
Національний класифікатор "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 30230000-0 -Комп'ютерне обладнання (захищений носій цифрового підпису у формі флешки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65017, Україна, Одеська область, ОДЕСА, вул.Косовська, 2-Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 травня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 лютого 2019 09:18
Дата відповіді: 25 лютого 2019 12:46
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше звернення, опубліковане на веб-порталі Уповноваженого органу 25.02.2019 о 09:18 год. до закупівлі № UA-2019-02-22-000918-c, повідомляємо наступне.
1) Повідомляємо, що додаток 4 до Тендерної документації на закупівлю захищених носіїв цифрового підпису у формі флешки (Код за Національним класифікатором "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання) містить основні вимоги до захищених носіїв цифрового підпису у формі флешки, та не містить посилань на торгову марку або модель товару. Наголошуємо, що пункт 3 частини 2 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” встановлює, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Так, пункт 6 розділу 3 Тендерної документації на закупівлю захищених носіїв цифрового підпису у формі флешки (Код за Національним класифікатором "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання) містить інструкцію з підготовки тендерної пропозиції в частині підготовки інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією.
2) Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини 1 статті 28 Закону України “Про публічні закупівлі”, критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування, тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною. Так, після оцінки пропозицій, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Довідки у довільній формі передбачених статтею 17 Закону
Дата подання: 25 лютого 2019 17:04
Дата відповіді: 27 лютого 2019 13:19
Доброго дня! 1. Чи можливо всі вісім довідок у довільній формі передбачених статтею 17 Закону зформувати в одному документі? 2. Чи потрібно завіряти підписом та печаткою всі довідки у довільній формі? Чи можна при цьому використати печатку та підпис уповноваженої особи в електронному вигляді? 3. Чи потрібно датувати довідки у довільній формі? Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше звернення, опубліковане на веб-порталі Уповноваженого органу 25.02.2019 о 17:04 год. до закупівлі № UA-2019-02-22-000918-c, повідомляємо наступне.
Частиною 2 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” визначено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, інструкцію з підготовки тендерних пропозицій та вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Так, тендерним комітетом Департаменту надання адміністративних послуг Одеської міської ради (далі - Департамент) підготовано тендерну документацію на закупівлю захищених носіїв цифрового підпису у формі флешки - Національний класифікатор "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання, яка містить детальну інструкцію з підготовки тендерних пропозицій (Розділ 3 Тендерної документації), а також інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до додатку 3 до тендерної документації, довідки складаються у довільній формі. Тож, при підготовці тендерної пропозиції Ви можете викласти довідки у довільній формі. При цьому, Вам необхідно керуватись положеннями відповідної тендерної документації.
Крім того, Розділ 3 тендерної документації визначає, що усі сторінки тендерної пропозиції Учасника, які містять інформацію, у т.ч. документи, отримані в електронній формі згідно з чинним законодавством та роздруковані, повинні бути пронумеровані, а також містити підпис уповноваженої особи учасника.
Окремо наголошуємо, що відносини, які виникають у процесі створення, відправлення, передавання, одержання, зберігання, оброблення, використання та знищення електронних документів врегульовані Законом України “Про електронні документи та електронний документообіг”.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ КЛЮЧІВ "УКРАЇНА" 83 400,00
UAH з ПДВ
83 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2019 12:31
10. Проект договору.pdf
06 березня 2019 12:31
9. Банківські рахунки.pdf
06 березня 2019 12:31
8.1 Наказ.pdf
06 березня 2019 12:31
8. Лист від розробника.pdf
06 березня 2019 12:31
7. Статут.pdf
06 березня 2019 12:31
6. ПДВ.pdf
06 березня 2019 12:31
5. Витяг.pdf
06 березня 2019 12:31
4.2 337М.pdf
06 березня 2019 12:31
4.1 Експертний висновок.pdf
06 березня 2019 12:31
4. Додаток 4.pdf
06 березня 2019 12:31
3. Додаток 3 (17 стаття).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ КЛЮЧІВ "УКРАЇНА"

Інформація про відміну

Дата відміни
10 березня 2019 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій