Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Реконструкція нежитлових приміщень прибудови гуртожитку №7 для кафедри мовної підготовки ДЗ «ДМА», розташованих за адресою: вул. Набережна Перемоги, 44А у м. Дніпро
Очікувана вартість
18 457 615,00 UAH
UA-2019-02-22-000904-c 3a7c73b7e20947a7a8e012289b8a1ed1
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Залюбовська Вікторія Володимирівна

+380567440726 vzalubovskaya@ama.dp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний заклад "Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров`я України"
Код ЄДРПОУ: 02010681
Місцезнаходження: 49044, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Володимира Вернадського,9
Контактна особа: Залюбовська Вікторія Володимирівна
+380567440726
vzalubovskaya@ama.dp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2019 16:54
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2019 16:59
Оскарження умов закупівлі: до 07 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2019 16:59
Початок аукціону: 12 березня 2019 15:18
Очікувана вартість: 18 457 615,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 184 576,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 92288.08 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Реконструкція нежитлових приміщень прибудови гуртожитку №7 для кафедри мовної підготовки ДЗ «ДМА», розташованих за адресою: вул. Набережна Перемоги, 44А у м. Дніпро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49044, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 44А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 березня 2019 17:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2019 17:44
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
01 березня 2019 17:44
ПТД (1).doc
22 лютого 2019 16:54
Победы 44.rar
22 лютого 2019 16:54
Додаток 2 (кошториси).zip
01 березня 2019 17:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2019 14:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2019 17:44
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
01 березня 2019 17:44
ПТД (1).doc
22 лютого 2019 17:05
ПТД.doc
22 лютого 2019 16:54
ПТД.doc
22 лютого 2019 16:54
Победы 44.rar
22 лютого 2019 16:54
Додаток 2 (кошториси).zip

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Банківська гарантія
Дата подання: 01 березня 2019 13:40
Дата відповіді: 01 березня 2019 13:55
Згідно п. 2 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції в розмірі 3% від очікуваної вартості закупівлі, а саме 553 728,45 грн. Проте в Статті 24 «Закону України про публічні закупівлі» вказано «Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3 відсотки - у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією.» Оскільки «Замовник» класифікує предмет закупівлі, як «Роботи», просимо внести зміни до тендерної документації відповідно до вимог «Закону України про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, щодо даного пункту - до тендерної документації будуть внесені зміни
Оформлення дозволу
Дата подання: 01 березня 2019 14:34
Дата відповіді: 05 березня 2019 15:38
Згідно технічних вимог до предмету закупівлі "Підрядник повинен оформити дозвіл в Державній архітектурно-будівельній інспекції на виконання реконструкції Об'єкту і здачу Об’єкта в експлуатацію відповідно до законодавства". Кто має сплачувати збір за видачу сертифікату готовності об'єкта ?
Відповідь: Шановний учаснику, оплата за видачу сертифікату готовності об’єкта буде здійснюватися за кошти Замовника.
Гарантійний термін
Дата подання: 01 березня 2019 15:14
Дата відповіді: 05 березня 2019 15:39
В технічних вимогах до предмету закупівлі вказно, що гарантійний термін експлуатації на виконані роботи не менше 10 років з дня підписання актів виконаних робіт. Як бути в ситуації, коли виробник матеріалу чи обладнання, що вказані в проекті, дає гарантійний термін менший за 10 років ? Чи є гарантійні забов'язання солідарними з виробнками матеріалів та обладнання ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, Замовник передбачає, що при проведенні робіт підрядником будуть використані матеріали , якість яких буде у відповідності з гарантійним терміном експлуатації на виконані роботи.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-01-000623 ● 2d0dd77d8a8a47c89362f94b532232a0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 березня 2019 12:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

01.03.2019 № 50

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель



Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник О. ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.03.2019 № 50
Перелік
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2019-02-09-000069-b 09.02.2019
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

2 UA-2019-02-12-003276-b 12.02.2019
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

3 UA-2019-01-15-000504-а 15.01.2019
Управління капітального будівництва, архітектури, житлово-комунального господарства та комунального майна Марганецької міської ради

виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

4 UA-2019-02-22-000904-с 22.02.2019
Державний заклад «Дніпропетровська медична академія» МОЗ України
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

5 UA-2019-01-16-001691-с 16.01.2019
Комунальний вищий навчальний заклад «Дніпропетровська академія музики ім. М.Глінки» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


6 UA-2019-01-22-003108-b 22.01.2019 Комунальний заклад «Дніпропетровська міська клінічна лікарня №21 ім. проф. Є.Г. Попкової» Дніпропетровської обласної ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

7 UA-2019-01-09-000117-b 09.01.2019
Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

8 UA-2017-07-31-000629-b 31.07.2017
Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

9 UA-2019-02-06-002193-b 06.02.2019
Комунальне підприємство Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради
інформація, отримана від громадських об’єднань,про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
10 UA-2019-02-06-001545-с 06.02.2019
Комунальне підприємство Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради
інформація, отримана від громадських об’єднань,про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-03-01 15:13:02

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару ДСТУ Б. Д. 1.1-1:2013 Реконструкція нежитлових приміщень прибудови гуртожитку №7 для кафедри мовної підготовки ДЗ «ДМА», розташованих за адресою: вул. Набережна Перемоги, 44А у м. Дніпро (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-22-000904-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1.Пунктом 1 статті 24 Закону визначено, що розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт. Поясніть причину визначення в оголошенні про проведення торгів та в пункті 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 3 відсотків від очікуваної вартості закупівлі.
2. Поясніть причину відсутності в пункті 4.4 розділу «Загальні положення» тендерної документації строків виконання робіт, чим порушено пункт 6 частини 2 статті 22 Закону.

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-03-05 16:42:16

Про надання пояснень

1. 01.03.2019 року ДЗ «ДМА» внесено зміни до пункту 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та в оголошення процедури відкритих торгів стосовно забезпечення тендерної пропозиції (зміни додаються).
2. В пункті 4.4 розділу «Загальні положення» тендерної документації вказано, що строк виконання робіт відповідно до вимог тех..завдання, в якому зазначено, що:
Виконання реконструкції прибудови планується виконати у 2019-2020 р.р.:
1 Черга (2019 рік)
- Будівельні роботи по кресленням КЗ
- Будівельні роботи по кресленням АР:
- Демонтажні роботи;
- Стіни;
- Покрівля
- Перегородки;
- Підлоги (Бетонування, утеплення, стяжка);
- Прорізи (Вікна, двері зовнішні);
- Фасад (ремонт і облицювання з утепленням);
- Ганки, піддашки.
- Опалення.
- Вентиляція(крім припливно-витяжного обладнання);
- Водопровід;
- Каналізація;
- Пожежна сигналізація;
- Локальна обчислювальна мережа(кабелі, розетки);
- Електромонтажні роботи(крім світильників);
- Благоустрій(проїзд, тротуари).
2 черга (2020 рік)
- Підлога (улаштування гідроізоляції, покриттів з керамічних плиток, із лінолеуму, улаштування плінтусів).
- Прорізи (двері внутрішні).
- Внутрішнє опорядження.
- Підвісні стелі.
- Вентиляція (припливно-витяжне обладнання).
- Локальна обчислювальна мережа (устаткування і програмне забезпечення).
- Електромонтажні роботи (світильники).
- Благоустрій (озеленення, малі архітектурні форми, організація дорожнього руху).

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Строк виконання робіт – до 1 грудня 2020 р.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 04 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2019 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДНІПРОБУДПРОГРЕС" 18 183 945,30
UAH з ПДВ
18 183 945,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИЙ КОМПЛЕКС "БУДСЕРВІС-2000" 18 381 000,00
UAH з ПДВ
18 381 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2019 16:50
Електронний підпис
11 березня 2019 16:47
Кошторис 4.pdf
11 березня 2019 16:47
Кошторис 3.pdf
11 березня 2019 16:47
Кошторис 2.pdf
11 березня 2019 16:47
Кошторис 1.pdf
11 березня 2019 16:47
Часть 7.pdf
11 березня 2019 16:47
Часть 6.pdf
11 березня 2019 16:47
Часть 5.pdf
11 березня 2019 16:47
Часть 4.pdf
11 березня 2019 16:47
Часть 3.pdf
11 березня 2019 16:47
Часть 2.pdf
11 березня 2019 16:47
Часть 1.pdf
11 березня 2019 16:47
ПРопозиція.pdf

Публічні документи

11 березня 2019 15:48
Документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДНІПРОБУДПРОГРЕС"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИЙ КОМПЛЕКС "БУДСЕРВІС-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДНІПРОБУДПРОГРЕС"
#33339700
Рішення скасоване 18 183 945,30
UAH з ПДВ
29 березня 2019 16:32
ТОВ "ДНІПРОБУДПРОГРЕС"
#33339700
Відхилено 18 183 945,30
UAH з ПДВ
29 березня 2019 16:37
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИЙ КОМПЛЕКС "БУДСЕРВІС-2000"
#40198072
Відхилено 18 381 000,00
UAH з ПДВ
29 березня 2019 16:41

Документи

18 березня 2019 14:19
Електронний підпис
18 березня 2019 14:15
Epson_0361.pdf
12 березня 2019 15:40
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

29 березня 2019 16:37
Електронний підпис
29 березня 2019 16:35
Epson_0436.pdf
29 березня 2019 16:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

29 березня 2019 16:41
Електронний підпис
29 березня 2019 16:39
Epson_0437.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
29 березня 2019 16:41
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі