Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний заклад "Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров`я України" |
Код ЄДРПОУ: | 02010681 |
Місцезнаходження: | 49044, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Володимира Вернадського,9 |
Контактна особа: |
Залюбовська Вікторія Володимирівна +380567440726 vzalubovskaya@ama.dp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2019 16:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2019 16:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2019 16:59 |
Початок аукціону: | 12 березня 2019 15:18 |
Очікувана вартість: | 18 457 615,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 184 576,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 92288.08 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2019 17:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2019 17:44 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
01 березня 2019 17:44 |
ПТД (1).doc | |
22 лютого 2019 16:54 |
Победы 44.rar | |
22 лютого 2019 16:54 |
Додаток 2 (кошториси).zip |
01 березня 2019 17:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
01 березня 2019 17:44 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
||||
01 березня 2019 17:44 |
ПТД (1).doc
|
||||
22 лютого 2019 16:54 |
Победы 44.rar
|
||||
22 лютого 2019 16:54 |
Додаток 2 (кошториси).zip
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-01-000623 ● 2d0dd77d8a8a47c89362f94b532232a0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 березня 2019 12:56 |
01.03.2019 № 50
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.03.2019 № 50
Перелік
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2019-02-09-000069-b 09.02.2019
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
2 UA-2019-02-12-003276-b 12.02.2019
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
3 UA-2019-01-15-000504-а 15.01.2019
Управління капітального будівництва, архітектури, житлово-комунального господарства та комунального майна Марганецької міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
4 UA-2019-02-22-000904-с 22.02.2019
Державний заклад «Дніпропетровська медична академія» МОЗ України
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
5 UA-2019-01-16-001691-с 16.01.2019
Комунальний вищий навчальний заклад «Дніпропетровська академія музики ім. М.Глінки» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6 UA-2019-01-22-003108-b 22.01.2019 Комунальний заклад «Дніпропетровська міська клінічна лікарня №21 ім. проф. Є.Г. Попкової» Дніпропетровської обласної ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
7 UA-2019-01-09-000117-b 09.01.2019
Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
8 UA-2017-07-31-000629-b 31.07.2017
Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
9 UA-2019-02-06-002193-b 06.02.2019
Комунальне підприємство Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради
інформація, отримана від громадських об’єднань,про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
10 UA-2019-02-06-001545-с 06.02.2019
Комунальне підприємство Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради
інформація, отримана від громадських об’єднань,про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-03-01 15:13:02
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару ДСТУ Б. Д. 1.1-1:2013 Реконструкція нежитлових приміщень прибудови гуртожитку №7 для кафедри мовної підготовки ДЗ «ДМА», розташованих за адресою: вул. Набережна Перемоги, 44А у м. Дніпро (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-22-000904-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1.Пунктом 1 статті 24 Закону визначено, що розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт. Поясніть причину визначення в оголошенні про проведення торгів та в пункті 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 3 відсотків від очікуваної вартості закупівлі.
2. Поясніть причину відсутності в пункті 4.4 розділу «Загальні положення» тендерної документації строків виконання робіт, чим порушено пункт 6 частини 2 статті 22 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-03-05 16:42:16
Про надання пояснень
1. 01.03.2019 року ДЗ «ДМА» внесено зміни до пункту 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та в оголошення процедури відкритих торгів стосовно забезпечення тендерної пропозиції (зміни додаються).
2. В пункті 4.4 розділу «Загальні положення» тендерної документації вказано, що строк виконання робіт відповідно до вимог тех..завдання, в якому зазначено, що:
Виконання реконструкції прибудови планується виконати у 2019-2020 р.р.:
1 Черга (2019 рік)
- Будівельні роботи по кресленням КЗ
- Будівельні роботи по кресленням АР:
- Демонтажні роботи;
- Стіни;
- Покрівля
- Перегородки;
- Підлоги (Бетонування, утеплення, стяжка);
- Прорізи (Вікна, двері зовнішні);
- Фасад (ремонт і облицювання з утепленням);
- Ганки, піддашки.
- Опалення.
- Вентиляція(крім припливно-витяжного обладнання);
- Водопровід;
- Каналізація;
- Пожежна сигналізація;
- Локальна обчислювальна мережа(кабелі, розетки);
- Електромонтажні роботи(крім світильників);
- Благоустрій(проїзд, тротуари).
2 черга (2020 рік)
- Підлога (улаштування гідроізоляції, покриттів з керамічних плиток, із лінолеуму, улаштування плінтусів).
- Прорізи (двері внутрішні).
- Внутрішнє опорядження.
- Підвісні стелі.
- Вентиляція (припливно-витяжне обладнання).
- Локальна обчислювальна мережа (устаткування і програмне забезпечення).
- Електромонтажні роботи (світильники).
- Благоустрій (озеленення, малі архітектурні форми, організація дорожнього руху).
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Строк виконання робіт – до 1 грудня 2020 р.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2019 15:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДНІПРОБУДПРОГРЕС" |
18 183 945,30
UAH з ПДВ
|
18 183 945,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИЙ КОМПЛЕКС "БУДСЕРВІС-2000" |
18 381 000,00
UAH з ПДВ
|
18 381 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДНІПРОБУДПРОГРЕС" #33339700 |
Рішення скасоване |
18 183 945,30
UAH з ПДВ
|
29 березня 2019 16:32
|
ТОВ "ДНІПРОБУДПРОГРЕС" #33339700 |
Відхилено |
18 183 945,30
UAH з ПДВ
|
29 березня 2019 16:37
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИЙ КОМПЛЕКС "БУДСЕРВІС-2000" #40198072 |
Відхилено |
18 381 000,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2019 16:41
|