Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

КОД ДК 021:2015 – 44110000-4 КОНСТРУКЦІЙНІ МАТЕРІАЛИ (АСФАЛЬТОБЕТОННІ СУМІШІ)
Очікувана вартість
4 174 000,00 UAH
UA-2019-02-22-000847-a d6ee6eaea7964511928023c21c36a609
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вінідиктова Наталія Володимирівна

+380445037569 cheu@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ по РЕМОНТУ і УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ і СПОРУД на НИХ» ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 05465258
Місцезнаходження: 04073, Україна , Київська обл., Київ, провулок Куренівський, 15 А
Контактна особа: Вінідиктова Наталія Володимирівна
+380445037569
cheu@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2019 13:02
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2019 13:07
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2019 13:07
Очікувана вартість: 4 174 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Загальна кількість 1570 т

Тендерна документація

05 березня 2019 11:35
перелік змін .docx
05 березня 2019 11:35
ЗДКТ Асфальт 1.docx
01 березня 2019 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2019 11:35
перелік змін .docx
05 березня 2019 11:35
ЗДКТ Асфальт 1.docx
22 лютого 2019 13:03
ДКТ Асфальт 1.docx
01 березня 2019 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2019 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 25 лютого 2019 10:05
Дата відповіді: 25 лютого 2019 10:18
Добрий день! Для оформлення банківської гарантії просимо зазначити повністю № та дату протокольного рішення, яким затверджена тендерна документація.
Відповідь: Доброго дня! Тендерна документація затверджена протокольним рішенням № 2ВТ-09/19 від 07.02.2019 року.
Вимоги тендерної документації
Дата подання: 25 лютого 2019 11:02
Дата відповіді: 26 лютого 2019 11:22
Прохання прибрати дискриминаційні вимоги в технічних вимогаг стосовно 30 км: ЛОТ 2 - з бази навантаження Учасника, яка повинна знаходитися на відстані не більше 30 км від адреси Замовника (м. Київ, провулок Куренівський, 15-А). Якщо умови не будуть змінені то ми вимушені будем оскаржувати свої права в антимонопольному комітеті.
Відповідь: Доброго дня! Умовами тендерної документації, передбачено самовивіз Замовником товару з бази навантаження Учасника. Відстань визначена з урахуванням раціонального використання витрат на доставку матеріальних ресурсів (ПММ, ефективного використання техніки). На підприємстві відсутні автомобілі з термобункерами та підігрівом кузову самоскидів, що може призвести до зниження температури гарячої асфальтобетонної суміші та погіршення якості відвантаженого товару (відповідно до ДСТУ час зберігання гарячої асфальтобетонної суміші обмежений). Також з метою оперативної доставки специфічного товару у цілодобовому режимі, у вихідні та святкові дні, в умовах великої інтенсивності транспортного руху, завантаженості дорожнього полотна та вірогідних заторів.
Вимоги тендерної документації
Дата подання: 26 лютого 2019 14:27
Дата відповіді: 26 лютого 2019 15:20
Так як у вас відсутні автомобілі вимагаємо 2-й лот також зробити з доставкою щоб уникнути дискриминаційних вимог і не обмежувати коло конкурентів на поставку.
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до виробничої потреби та плану виконання робіт Замовник у тендерній документації визначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-22-000847-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 27 лютого 2019 09:02
Вимога усунути дискриминаційні вимоги.
З метою добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимагаємо усунення дискриминаційних вимог стосовно: - з бази навантаження Учасника, яка повинна знаходитися на відстані не більше 30 км від адреси Замовника (м. Київ, провулок Куренівський, 15-А). В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до антимонопольного комітету, який розглядає дані скарги не на вашу користь.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 лютого 2019 11:34
Доброго дня! Предмет оскарження, у скарзі від 2017 року, на яку ви посилаєтесь, не відповідає вимогам Замовника у тендерній документації з даної закупки.

Документи подані скаржником

27 лютого 2019 09:02
рішення від 09.08.2017 № 5373.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-10-000078 ● 8c2fa4fd33f74b58ab413e80e7e0b28c
  • Статус: вирішено ● Дата: 16 січня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 квітня 2019 17:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 10.04.2019 № 77

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-02-22-000847-a 22.02.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

пояснення щодо виявлених порушень

2019-05-14 14:04:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 15 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто

-

2020-01-16 16:43:04

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: асфальтобетонні суміші
Опис предмету закупівлі:
загальна кількість 900 т
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 297 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 11 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 68000 UAH

Аукціон

Початок: 13 березня 2019 13:54
Закінчення: 13 березня 2019 14:15
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

100 т
асфальтобетонна суміш Г-4
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, м. Київ, Оболонський район м. Києва
Дата доставки: 31 грудня 2019
800 т
асфальтобетонна суміш В-10
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, м. Київ, Оболонський район м. Києва
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2019 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 2 178 846,00
UAH з ПДВ
2 048 190,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" 2 198 400,00
UAH з ПДВ
2 048 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 березня 2019 18:44
Електронний підпис
13 березня 2019 17:34
Електронний підпис
12 березня 2019 12:52
Електронний підпис
12 березня 2019 12:50
1_Заявка-Пропозиція.pdf
12 березня 2019 12:50
Кваліфікаційна частина.rar
12 березня 2019 12:50
Технічна частина.rar

Публічні документи

12 березня 2019 13:04
Електронний підпис
12 березня 2019 12:58
Електронний підпис
12 березня 2019 12:57
Техпаспорти_вантажівки.pdf
12 березня 2019 12:57
Асфальт_Г-4.pdf
12 березня 2019 12:57
Проект_Договору_ЛОТ-1.pdf
12 березня 2019 12:57
Асфальт_В-10.pdf
12 березня 2019 12:57
Пропозиція_ЛОТ-1.pdf
12 березня 2019 12:57
Техспецифікація_ЛОТ-1.pdf
12 березня 2019 12:57
Лаборатория.pdf
12 березня 2019 12:57
Статут.pdf
12 березня 2019 12:57
Витяг_Підряд_15-02-19.pdf
12 березня 2019 12:57
Атестати_Виробництва.pdf
12 березня 2019 12:57
Кадри.pdf
12 березня 2019 12:57
Відгук_Дарниця.pdf
12 березня 2019 12:56
Відгук_Шевченківське.pdf
12 березня 2019 12:56
Відомості_Підряд.pdf
12 березня 2019 12:56
Довідка_3_зміни.pdf
12 березня 2019 12:56
Довідка_Адмінперсонал.pdf
12 березня 2019 12:56
Довідка_База.pdf
12 березня 2019 12:56
Довідка_Вантажівки.pdf
12 березня 2019 12:56
Довідка_Досвід.pdf
12 березня 2019 12:56
Довідка_СТ-17.pdf
12 березня 2019 12:56
Довідка_екологія.pdf
12 березня 2019 12:56
Довідка_Право-Власності.pdf
12 березня 2019 12:56
Довідка_Лабораторія.pdf
12 березня 2019 12:56
Паспорт_Директора.pdf
12 березня 2019 12:56
Довідка_Продуктивність.pdf
12 березня 2019 12:56
Довідка_Статутні.pdf
12 березня 2019 12:56
Дозвіл_Викиди.pdf
12 березня 2019 12:56
Згода_персональні Дані.pdf
12 березня 2019 12:56
Сертифікат_Лабораторія.pdf
12 березня 2019 12:56
Паспорт Жабський.pdf
12 березня 2019 12:56
Пояснення_матеріали.pdf
12 березня 2019 12:56
Пояснення_Лабораторія.pdf
12 березня 2019 12:56
Пояснення_Ліцензія.pdf
12 березня 2019 12:56
Протокол_Наказ_Жабський.pdf
12 березня 2019 12:56
Свідоцтво_ПДВ.pdf
12 березня 2019 12:56
Уповноважена_особа.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Переможець 2 048 190,00
UAH з ПДВ
20 березня 2019 16:36

Документи

20 березня 2019 16:36
Електронний підпис
20 березня 2019 16:30
Повідомлення про намір
13 березня 2019 14:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2019 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
2 048 190,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 березня 2019 16:36
Електронний підпис
20 березня 2019 16:30
Повідомлення про намір
13 березня 2019 14:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 серпня 2019 14:48
доп2.PDF зміни до договору
13 серпня 2019 09:57
Електронний підпис укладений
25 червня 2019 14:47
Додат угода 1 до догов.09_1-ВТ.PDF зміни до договору
25 червня 2019 14:45
Електронний підпис укладений
05 квітня 2019 16:15
договір укладений
04 квітня 2019 16:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл коштів
Номер договору про закупівлю: 09/1-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 09/1-ВТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл коштів
Номер договору про закупівлю: 09/1-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML