Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-92 у талонах, бензин А-95 у талонах, дизельне паливо у талонах
Очікувана вартість
452 000,00 UAH
UA-2019-02-22-000838-c 8c97945ad944478f8c331ed0f9aefb9f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тернопольський Григорій

+380675703697 hryhorii.ternopolskyi@nure.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Харківський національний університет радіоелектроніки
Код ЄДРПОУ: 02071197
Вебсайт: http://nure.ua/
Місцезнаходження: 61166, Україна , Харківська обл., Харків, пр-т Науки, 14
Контактна особа: Тернопольський Григорій
+380675703697
hryhorii.ternopolskyi@nure.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2019 16:17
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2019 10:00
Початок аукціону: 12 березня 2019 13:59
Очікувана вартість: 452 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 260,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13560 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14500 л
Бензин А-92 у талонах, бензин А-95 у талонах, дизельне паливо у талонах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61166, Україна, Харківська обл., Харків, пр-т Науки,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 лютого 2019 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2019 16:14
ТД _бензин 01.02.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору
Дата подання: 27 лютого 2019 15:45
Дата відповіді: 01 березня 2019 16:42
Чи існує можливість внесення змін в тендерну документацію стосовно забезпечення тендерної пропозиції, та забезпечення виконання договору. А саме замінити страхову гарантію на банківську?
Відповідь: Шановний учаник, щодо Вашого запитання надаємо роз'яснення:
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку.

Ґрунтуючись на вищезазначеному, в порядку передбаченому ст.ст. 22, 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником встановлено умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.

Відповідно до ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція повинна містити підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі, та відповідно до вимог тендерної документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-14-000294 ● 0abb90f18d99463ba6ff6258bd1756c8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 березня 2019 12:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

14.03.2019 № 65
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник С. КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби

від _14.03.2019_ №_65___

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

6 UA-2019-02-22-000838-c 05.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Перший заступник начальника
Північно-східного офісу
Держаудитслужби В.КАЛІННІКОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Харківський національний університет радіоелектроніки (далі - Замовник), на виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, повідомляє Північно-східний офіс Держаудитслужби про аргументовані заперечення до висновку та інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення, щодо виявленого порушення в закупівлі товару, ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-22-000838-c (далі – Закупівля). За результатами моніторингу (аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону), відповідно до констатуючої частини висновку про результати моніторингу закупівлі, встановлено, що тендерна документація Замовника містить вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції та учасником - переможцем інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме інформації визначеної у пункті 2 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), чим порушено норми частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Відповідно до п.1 ч.3 ст.17 Закону, Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Разом з тим, відповідно до п.2 ч.3 ст.17 Закону, Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Таким чином, відповідно до п.2 ч.3 ст.17 Закону надання підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону є обов’язковим та виключним. Відповідно до п.4 ч.3 ст.17 Закону, Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. На виконання вищезазначеної вимоги, Мінекономрозвитку листом №3304-04/1983-06 від 17.01.2019 року «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» на офіційному веб-сайті повідомило про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, відповідно до якого Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення не значився. Додатково листом № 3304-04/6186-06 від 12.02.2019 р. «Щодо інформації про функціонування Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення» було повідомлено про початок функціонування відповідного реєстру. Враховуючи те, що тендерну документацію на закупівлю за даною закупівлею, було затверджено рішенням тендерного комітету протоколом № 22 -ТБ від «22» лютого 2019 року, на момент розробки та затвердження не було доступу до офіційно оприлюдненого листа № 3304-04/6186-06 від 12.02.2019 р. Ґрунтуючись на вищезазначеному, Замовником визначено спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та листом Мінекономрозвитку №3304-04/1983-06 від 17.01.2019 року «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним». Зауваження Північно-східний офіс Держаудитслужби прийняті до уваги та будуть неухильно використані при розробці та затверджені тендерних документацій у подальшому.

2019-04-02 12:06:23


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 13 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2019 14:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" 406 290,00
UAH з ПДВ
373 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА АЛЬФА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 407 340,00
UAH з ПДВ
373 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець ДЕМЧЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ 373 600,00
UAH з ПДВ
373 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 березня 2019 17:21
МВД 19,02,2019.PDF
15 березня 2019 17:21
ДФС.PDF
27 лютого 2019 18:04
Електронний підпис
27 лютого 2019 18:03
ЄДРПОУ_Витяг.pdf
27 лютого 2019 18:02
Чек.PDF
27 лютого 2019 18:02
Страхова гарантія 23534.rar
27 лютого 2019 18:02
Ліц-зія правила св-во.rar
27 лютого 2019 18:01
уповноважений_Наказ.pdf
27 лютого 2019 18:01
тендерна_пропозиція.pdf
27 лютого 2019 18:01
ТД _бензин 01.02.pdf
27 лютого 2019 18:01
Статут.pdf
27 лютого 2019 18:01
ст17_бенефіціари.pdf
27 лютого 2019 18:01
сертифікат_паспорт_А_95.pdf
27 лютого 2019 18:01
сертифікат_паспорт_А_92.pdf
27 лютого 2019 18:01
проект_договору.pdf
27 лютого 2019 18:01
працівники_учасника.pdf
27 лютого 2019 18:01
Ощадбанк_Рахунки.PDF
27 лютого 2019 18:01
Ощадбанк_Кредити.PDF
27 лютого 2019 18:01
обсяги_строки.pdf
27 лютого 2019 18:01
МТБ_РЕФІЛЛ_лист_по_АЗС.pdf
27 лютого 2019 18:01
матер_техн_база.pdf
27 лютого 2019 18:01
ліцензія_ненужність.pdf
27 лютого 2019 18:01
захист_довкілля зобов.pdf
27 лютого 2019 18:01
ЄДРПОУ_Витяг.pdf
27 лютого 2019 18:01
досвід_ФАРСІ_відгук.pdf
27 лютого 2019 18:01
досвід_довідка.pdf
27 лютого 2019 18:01
директор_Протокол.pdf
27 лютого 2019 18:01
директор_Наказ.pdf
27 лютого 2019 18:01
відсутність_санкцій.pdf
27 лютого 2019 18:01
відсутність_обмежень.pdf
27 лютого 2019 18:01
витяг_ПДВ.pdf
27 лютого 2019 18:01
виробник.pdf
27 лютого 2019 18:01
АЗС_Учасника_Україна.pdf

Публічні документи

07 березня 2019 16:15
Вид.накл. _1.pdf
07 березня 2019 16:15
Аналогічний_договір.pdf
07 березня 2019 16:15
Вид.накл._6.pdf
07 березня 2019 16:15
Статут 2018.pdf
07 березня 2019 16:15
Сертификат А-92.pdf
07 березня 2019 16:15
Паспорта_Бенз_ДП.pdf
07 березня 2019 16:15
Витяг ПДВ.pdf
07 березня 2019 16:15
Сертификат А-95.PDF
07 березня 2019 16:15
Виписка з ЄДР.pdf
07 березня 2019 16:15
Сертификат ДТ.pdf
07 березня 2019 16:15
Тендерна_пропозиція.pdf

Публічні документи

07 березня 2019 11:41
Електронний підпис
07 березня 2019 11:35
Scan0041.pdf
07 березня 2019 11:35
Страхова гарантія 23537.rar
07 березня 2019 11:35
ст17.pdf
07 березня 2019 11:35
Сертификат ДТ-З ШЕБЕЛЬ.pdf
07 березня 2019 11:35
Свід-во ліц-ія правила.rar
07 березня 2019 11:35
Св-во НДС.pdf
07 березня 2019 11:35
рах восток.pdf
07 березня 2019 11:35
пропозиція.pdf
07 березня 2019 11:35
проект договору.pdf
07 березня 2019 11:35
паспорт код Демченко.PDF
07 березня 2019 11:35
оплата гарантії.pdf
07 березня 2019 11:35
накладн парк горького.pdf
07 березня 2019 11:35
кредит восток.pdf
07 березня 2019 11:35
кваліф.pdf
07 березня 2019 11:35
договори орендии 6.pdf
07 березня 2019 11:35
договори оренди5.pdf
07 березня 2019 11:35
договори оренди3.pdf
07 березня 2019 11:35
договори оренди2.pdf
07 березня 2019 11:35
договори оренди1.pdf
07 березня 2019 11:35
Договир Парк Горького.pdf
07 березня 2019 11:35
догвори оренди 4.pdf
07 березня 2019 11:35
дог лаб.pdf
07 березня 2019 11:35
дог гарнт.pdf
07 березня 2019 11:35
Відгук Парк Горького.pdf
07 березня 2019 11:35
витяг 1302.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"

ТОВ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА АЛЬФА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

Фізична особа-підприємець ДЕМЧЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"
#41449359
Переможець 373 480,00
UAH з ПДВ
15 березня 2019 16:38

Документи

15 березня 2019 16:37
Електронний підпис
12 березня 2019 14:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2019 16:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"
#41449359
373 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 березня 2019 16:37
Електронний підпис
12 березня 2019 14:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 березня 2020 11:46
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2020 13:42
Додаткова угода №6 (1).PDF зміни до договору
28 лютого 2020 13:41
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2020 19:20
Додаткова угода №5 (1).PDF зміни до договору
22 січня 2020 19:20
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 15:12
Додаткова угода № 4 (2).PDF зміни до договору
21 грудня 2019 15:11
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2019 13:56
Додаткова угода№3 (1).pdf зміни до договору
05 липня 2019 13:55
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2019 14:22
Додаткова угода№ 2 (5).PDF зміни до договору
18 червня 2019 14:22
Електронний підпис зміни до договору
24 травня 2019 15:12
Додаткова угода №1 (11).PDF зміни до договору
24 травня 2019 15:11
Електронний підпис укладений
03 квітня 2019 15:55
Договір про закупівлю.PDF укладений
03 квітня 2019 15:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1 п.2 ч. 4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (зі змінами) та п. 10.1; п. 10.2 договору № 168 від 03.04.2019 року внести зміни до Договору про закупівлю № 168 від 03.04.2019 р. шляхом укладання додаткової угоди № 1.
Номер договору про закупівлю: 168
Договір:
Номер додаткової угоди: 168
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1 п.2 ч.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 р. № 922-VIII ( зі змінами) та п. 10.1; п.10.2 договору № 168 від 03.04.2019 року внести зміни до договору № 168 від 03.04.2019 р. шляхом укладання додаткової угоди № 2. Сума договору після внесення змін складає 373438,90 грн. (триста сімдесят три тисячі чотириста тридцять вісім гривень 90 копійок, у т.ч. ПДВ ( 20 %) 62239,82 грн. ( шістдесят дві тисячі двісті тридцять дев'ять гривень вісімдесят дві копійки); Кількість товару після внесення змін : 12979 л.
Номер договору про закупівлю: 168
Договір:
Номер додаткової угоди: 168
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.2 ч. 4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (зі змінами) та п. 10.1; п. 10.2 договору № 168 від 03.04.2019 року внести зміни до Договору про закупівлю № 168 від 03.04.2019 р. шляхом укладання додаткової угоди № 3. Сума договору після внесення змін складає 373 439 грн. 34 коп. (триста сімдесят три тисячі чотириста тридцять дев'ять гривень 34 копійок, в т.ч ПДВ – 62 239,89 грн (шістдесят дві тисячі двісті тридцять дев'ять гривень вісімдесят дев’ять копійок.); Кількість товару після внесення змін : 12 982 л.
Номер договору про закупівлю: 168
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.4, ч. 5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII та п.2.1; 10.2; 9.1 договору про закупівлю № 168 від 03.04.2019 року внести зміни до договору про закупівлю № 168 від 03.04.2019 року шляхом укладення додаткової угоди № 4. ( Сума договору після внесення змін - 373236,90 грн з ПДВ; Кількість товару після внесення змін - 12975 л.; Додаткова угода №4)
Номер договору про закупівлю: 168
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.4, ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII та п.2.1; 10.2; 9.1 договору про закупівлю № 168 від 03.04.2019 року внести зміни до договору про закупівлю №168 від 03.04.2019 року шляхом укладення додаткової угоди № 5. (Сума договору після внесення змін - 447884,28 грн з ПДВ; Кількість товару після внесення змін - 15544,097 л.; Додаткова угода №5)
Номер договору про закупівлю: 168
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1 ч.4.ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII- зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. (Сума після внесення змін - 447763,50 грн. Кількість -15540 л.Додаткова угода -6)
Номер договору про закупівлю: 168
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 квітня 2019 — 15 березня 2020
Сума оплати за договором: 447 763,50
UAH (в тому числі ПДВ 74 627,25 UAH)