Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Харківський національний університет радіоелектроніки |
Код ЄДРПОУ: | 02071197 |
Вебсайт: | http://nure.ua/ |
Місцезнаходження: | 61166, Україна , Харківська обл., Харків, пр-т Науки, 14 |
Контактна особа: |
Тернопольський Григорій +380675703697 hryhorii.ternopolskyi@nure.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2019 16:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 12 березня 2019 13:59 |
Очікувана вартість: | 452 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 260,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 13560 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2019 16:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2019 16:14 |
ТД _бензин 01.02.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку.
Ґрунтуючись на вищезазначеному, в порядку передбаченому ст.ст. 22, 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником встановлено умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція повинна містити підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі, та відповідно до вимог тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-14-000294 ● 0abb90f18d99463ba6ff6258bd1756c8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 березня 2019 12:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.03.2019 № 65
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник С. КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від _14.03.2019_ №_65___
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
6 UA-2019-02-22-000838-c 05.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Перший заступник начальника
Північно-східного офісу
Держаудитслужби В.КАЛІННІКОВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Харківський національний університет радіоелектроніки (далі - Замовник), на виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, повідомляє Північно-східний офіс Держаудитслужби про аргументовані заперечення до висновку та інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення, щодо виявленого порушення в закупівлі товару, ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-22-000838-c (далі – Закупівля). За результатами моніторингу (аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону), відповідно до констатуючої частини висновку про результати моніторингу закупівлі, встановлено, що тендерна документація Замовника містить вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції та учасником - переможцем інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме інформації визначеної у пункті 2 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), чим порушено норми частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Відповідно до п.1 ч.3 ст.17 Закону, Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Разом з тим, відповідно до п.2 ч.3 ст.17 Закону, Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Таким чином, відповідно до п.2 ч.3 ст.17 Закону надання підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону є обов’язковим та виключним. Відповідно до п.4 ч.3 ст.17 Закону, Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. На виконання вищезазначеної вимоги, Мінекономрозвитку листом №3304-04/1983-06 від 17.01.2019 року «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» на офіційному веб-сайті повідомило про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, відповідно до якого Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення не значився. Додатково листом № 3304-04/6186-06 від 12.02.2019 р. «Щодо інформації про функціонування Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення» було повідомлено про початок функціонування відповідного реєстру. Враховуючи те, що тендерну документацію на закупівлю за даною закупівлею, було затверджено рішенням тендерного комітету протоколом № 22 -ТБ від «22» лютого 2019 року, на момент розробки та затвердження не було доступу до офіційно оприлюдненого листа № 3304-04/6186-06 від 12.02.2019 р. Ґрунтуючись на вищезазначеному, Замовником визначено спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та листом Мінекономрозвитку №3304-04/1983-06 від 17.01.2019 року «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним». Зауваження Північно-східний офіс Держаудитслужби прийняті до уваги та будуть неухильно використані при розробці та затверджені тендерних документацій у подальшому.
2019-04-02 12:06:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2019 14:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
406 290,00
UAH з ПДВ
|
373 480,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА АЛЬФА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
407 340,00
UAH з ПДВ
|
373 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець ДЕМЧЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ |
373 600,00
UAH з ПДВ
|
373 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" #41449359 |
Переможець |
373 480,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2019 16:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2020 11:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 лютого 2020 13:42
|
Додаткова угода №6 (1).PDF | зміни до договору |
28 лютого 2020 13:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 січня 2020 19:20
|
Додаткова угода №5 (1).PDF | зміни до договору |
22 січня 2020 19:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2019 15:12
|
Додаткова угода № 4 (2).PDF | зміни до договору |
21 грудня 2019 15:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 липня 2019 13:56
|
Додаткова угода№3 (1).pdf | зміни до договору |
05 липня 2019 13:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 червня 2019 14:22
|
Додаткова угода№ 2 (5).PDF | зміни до договору |
18 червня 2019 14:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 травня 2019 15:12
|
Додаткова угода №1 (11).PDF | зміни до договору |
24 травня 2019 15:11
|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2019 15:55
|
Договір про закупівлю.PDF | укладений |
03 квітня 2019 15:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.1 п.2 ч. 4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (зі змінами) та п. 10.1; п. 10.2 договору № 168 від 03.04.2019 року внести зміни до Договору про закупівлю № 168 від 03.04.2019 р. шляхом укладання додаткової угоди № 1. |
Номер договору про закупівлю: | 168 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 168 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.1 п.2 ч.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 р. № 922-VIII ( зі змінами) та п. 10.1; п.10.2 договору № 168 від 03.04.2019 року внести зміни до договору № 168 від 03.04.2019 р. шляхом укладання додаткової угоди № 2. Сума договору після внесення змін складає 373438,90 грн. (триста сімдесят три тисячі чотириста тридцять вісім гривень 90 копійок, у т.ч. ПДВ ( 20 %) 62239,82 грн. ( шістдесят дві тисячі двісті тридцять дев'ять гривень вісімдесят дві копійки); Кількість товару після внесення змін : 12979 л. |
Номер договору про закупівлю: | 168 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 168 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.2 ч. 4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (зі змінами) та п. 10.1; п. 10.2 договору № 168 від 03.04.2019 року внести зміни до Договору про закупівлю № 168 від 03.04.2019 р. шляхом укладання додаткової угоди № 3. Сума договору після внесення змін складає 373 439 грн. 34 коп. (триста сімдесят три тисячі чотириста тридцять дев'ять гривень 34 копійок, в т.ч ПДВ – 62 239,89 грн (шістдесят дві тисячі двісті тридцять дев'ять гривень вісімдесят дев’ять копійок.); Кількість товару після внесення змін : 12 982 л. |
Номер договору про закупівлю: | 168 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч.4, ч. 5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII та п.2.1; 10.2; 9.1 договору про закупівлю № 168 від 03.04.2019 року внести зміни до договору про закупівлю № 168 від 03.04.2019 року шляхом укладення додаткової угоди № 4. ( Сума договору після внесення змін - 373236,90 грн з ПДВ; Кількість товару після внесення змін - 12975 л.; Додаткова угода №4) |
Номер договору про закупівлю: | 168 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч.4, ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII та п.2.1; 10.2; 9.1 договору про закупівлю № 168 від 03.04.2019 року внести зміни до договору про закупівлю №168 від 03.04.2019 року шляхом укладення додаткової угоди № 5. (Сума договору після внесення змін - 447884,28 грн з ПДВ; Кількість товару після внесення змін - 15544,097 л.; Додаткова угода №5) |
Номер договору про закупівлю: | 168 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.1 ч.4.ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII- зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. (Сума після внесення змін - 447763,50 грн. Кількість -15540 л.Додаткова угода -6) |
Номер договору про закупівлю: | 168 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |