Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дослідження води питної з централізованих та нецентралізованих джерел водопостачання
Очікувана вартість
1 471 321,00 UAH
UA-2019-02-22-000762-a fcc56da689b144509c4ce17f81d8da46
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галкіна Олена Володимирівна

+380487031395 gudsps.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 40342996
Місцезнаходження: 65042, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. 7-Пересипська, буд.6
Контактна особа: Галкіна Олена Володимирівна
+380487031395
gudsps.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2019 12:35
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 березня 2019 11:00
Початок аукціону: 15 березня 2019 13:13
Очікувана вартість: 1 471 321,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 713,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71610000-7: Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13825 послуга
Дослідження води питної з централізованих та нецентралізованих джерел водопостачання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65042, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. 7-ма Пересипська, буд. 6 (та/або за місцезнаходженням виконавця послуг)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 71610000-7 — Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 березня 2019 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2019 16:12
21.02.19_Лот_1_ТД__вода__питна_перелік змін.doc
04 березня 2019 16:12
21.02.19._ДОГОВIР_Лот_1 _зміни .doc
04 березня 2019 16:12
21.02.19_Лот_1_ТД__вода__питна_зміни.doc
04 березня 2019 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2019 12:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2019 16:12
21.02.19_Лот_1_ТД__вода__питна_перелік змін.doc
04 березня 2019 16:12
21.02.19._ДОГОВIР_Лот_1 _зміни .doc
22 лютого 2019 12:36
21.02.19._ДОГОВIР_Лот_1 (1).doc
04 березня 2019 16:12
21.02.19_Лот_1_ТД__вода__питна_зміни.doc
22 лютого 2019 12:36
21.02.19_Лот_1_ТД__вода__питна.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо привести вимоги тендерної документації у відповідність до вимог нормативно-правових документів щодо державного контролю.
Дата подання: 01 березня 2019 13:10
Дата відповіді: 04 березня 2019 16:09
Державні інспектори та державні ветеринарні інспектори згідно статті 11 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» здійснюють відбір зразків з метою перевірки відповідності законодавству про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин. Відповідно до ст.1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»- «14) вода питна - харчовий продукт, придатний для споживання людиною». Відповідно до "Порядку відбору зразків та їх перевезення (пересилання) до уповноважених лабораторій для цілей державного контролю» затвердженого Наказом Мінагрополітики 11 жовтня 2018 року № 490 «Відбір зразків харчових продуктів, кормів, сіна, соломи, біологічних продуктів та патологічних матеріалів, побічних продуктів тваринного походження або будь-яких речовин (у тому числі з довкілля), які пов’язані з виробництвом та/або обігом харчових продуктів, кормів, здоров’ям та благополуччям тварин, у тому числі, що вивозяться (пересилаються) з митної території України або ввозяться (пересилаються) на митну територію України (далі - об’єкти), проводиться державними ветеринарними інспекторами (державними інспекторами) Держпродспоживслужби (далі - посадовими особами Держпродспоживслужби).» Просимо привести вимоги тендерної документації у відповідність до вимог нормативно-правових документів щодо державного контролю, а саме: 1. В проекті Договору (Додаток 6) виключити п.3.4. «3.4. У вартість ціни також включено вартість тари, відбір зразків, їх транспортування, проведення лабораторних досліджень та оформлення результатів таких досліджень.» 2. Пункти 5.3., 5.7., 5.8., 5.9. проекту Договору (Додаток 6 Тендерної документації) змінити і викласти в наступній редакції: «5.3. Замовник здійснює відбір зразків продукції для досліджень відповідно до діючих нормативних актів та методик власними силами в присутності уповноважених осіб, за відповідним погодженням. 5.7. Акти наданих послуг, складаються Виконавцем та подаються Замовнику для підписання. Замовник приймає послуги за цим Договором протягом трьох робочих днів. У випадку не підписання або ненадання вмотивованої відмови в підписанні Актів наданих послуг протягом вказаного терміну, такі акти вважаються підписаними Сторонами. 5.8. Доставка зразків продукції для досліджень здійснюється власними силами Замовника або іншим способом, обговореним із Замовником до місця проведення дослідження зразків впродовж часу, визначеного нормативними документами, від моменту відбору з забезпеченням умов незмінності параметрів, за якими будуть проводитися лабораторні дослідження. 5.9. Відбір зразків здійснюється на території Одеської області у відповідності до узгоджених із Учасником конкретних місць та узгодженого часу.» 3. Додати в Специфікацію (Додаток 1 проекту Договору) додаткову колонку «Назва послуги». 4. Додати в Форму «Тендерної пропозиції» додаткову колонку «Назва послуги». 5. Змінити в Формі «Тендерної пропозиції» (Додаток 8 Тендерної документації) наступний текст: «Ціна тендерної пропозиції Учасника означає ціну, за яку Учасник пропонує здійснити надання обсягу послуг, передбаченого в технічній специфікації (Додаток №1 тендерної документації) з урахуванням вартості усіх витрат по предмету закупівлі Дослідження води питної з централізованих та нецентралізованих джерел водопостачання згідно з ДК 021:2015 – 71610000-7 «Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти», в т.ч. на сплату податків, та інших обов’язкових платежів і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. Не враховані Учасником окремі витрати не сплачується Замовником окремо та вважаються врахованими у ціні його тендерної пропозиції.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зауваження опрацьовані згідно з вимог діючого законодавства. Відповідні документи розміщенно в електронній системі закупівель.
Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 01 березня 2019 14:37
Дата відповіді: 04 березня 2019 16:10
Відповідно до "Порядку відбору зразків та їх перевезення (пересилання) до уповноважених лабораторій для цілей державного контролю» затвердженого Наказом Мінагрополітики 11 жовтня 2018 року № 490: «5. Відбір зразків харчових продуктів, кормів, сіна, соломи, біологічних продуктів та патологічних матеріалів, побічних продуктів тваринного походження або будь-яких речовин (у тому числі з довкілля), які пов’язані з виробництвом та/або обігом харчових продуктів, кормів, здоров’ям та благополуччям тварин, у тому числі, що вивозяться (пересилаються) з митної території України або ввозяться (пересилаються) на митну територію України (далі - об’єкти), проводиться державними ветеринарними інспекторами (державними інспекторами) Держпродспоживслужби (далі - посадовими особами Держпродспоживслужби). 14. Посадова особа Держпродспоживслужби зобов’язана забезпечити відбір зразків, їх маркування, опломбування та поводження з ними у спосіб, що гарантує їх юридичну та аналітичну ідентичність, а також можливість проведення арбітражного лабораторного дослідження (випробування). 16. Перевезення (пересилання) відібраних зразків до уповноваженої лабораторії здійснюється з використанням матеріально-технічної бази територіальних органів Держпродспоживслужби або шляхом залучення у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», перевізника чи особи, яка надає послуги зв’язку (доставки).» Враховуючи вищевикладене, просимо внести відповідні зміни до Додатку 1 до Тендерної документації, а саме викласти відповідні пункти в наступній редакції: «2. Учасник, який залучається до проведення лабораторних досліджень (далі – послуг) для цілей державного контролю повинен бути акредитованим Національним органом України з акредитації та/або іноземним органом з акредитації, який є повним членом ILAC – Міжнародної організації із співробітництва в галузі акредитації лабораторій, відповідно до стандартів ISO/IEC 17025, ДСТУ ISO 17025, протягом усього періоду, починаючи з моменту отримання такої акредитації. 3. Учасник повинен проводити калібрування засобів випробувальної техніки та випробувального обладнання за визначеним міжкалібрувальним інтервалом. 4. Учасник повинен бути оснащений достатньою кількістю засобів вимірювальної техніки та випробувальним обладнанням, необхідними для проведення лабораторних досліджень. 5. Замовник здійснює відбір зразків продукції для досліджень відповідно до діючих нормативних актів та методик власними силами без попередження оператора ринку або уповноваженої ним особи та в його присутності. 6. Доставка зразків продукції для досліджень здійснюється власними силами Замовника або іншим способом, обговореним із Учасником, до місця проведення дослідження зразків впродовж часу, визначеного нормативними документами, від моменту відбору з забезпеченням умов незмінності параметрів, за якими будуть проводитися лабораторні дослідження. 7. Учасник при проведенні досліджень повинен використовувати відповідні діючі нормативні документи та/або галузеві державні стандарти, методики досліджень, що гарантують повноту, об’єктивність, неупередженість, точність проведення випробувань зразків та в терміни, що не перевищують вказані в цих нормативних документах. Терміни випробувань попередньо повідомляють Головному управлінню Держпродспоживслужби в Одеській області. 8. За результатами досліджень зразка (-ів) при виявленні невідповідності Учасник негайно повідомляє Замовника за телефоном та надає електронною поштою звіт (-и) випробувань, протокол (-и) випробувань і висновок (-ки) згідно вимог нормативних документів. Оригінал (-и) звіт (-ів), протоколу (-ів) надаються Замовнику протягом однієї доби. 9. Учасник при необхідності забезпечує знищення зразка (-ів), відібраного (-их) для дослідження.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зауваження опрацьовані згідно з вимог діючого законодавства. Відповідні документи розміщенно в електронній системі закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 березня 2019 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ОДЕСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ 1 465 953,90
UAH з ПДВ
1 465 953,90
UAH з ПДВ
Документи
МИКОЛАЇВСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ 1 471 321,00
UAH з ПДВ
1 471 321,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 березня 2019 11:40
9.приказ.pdf
25 березня 2019 11:40
8.положення.pdf
25 березня 2019 11:40
7.Виписка.pdf
25 березня 2019 11:39
11. Витяг ПДВ.pdf
25 березня 2019 11:39
11. Витяг ПДВ Од.рег..pdf
25 березня 2019 11:39
1,2,4 Лист-гарантія.pdf
13 березня 2019 10:50
Проект договору.pdf
13 березня 2019 10:50
приказ.pdf
13 березня 2019 10:50
положення.pdf
13 березня 2019 10:50
Лист гарантія по ст.17.pdf
13 березня 2019 10:50
дог.43.pdf
13 березня 2019 10:50
дог.21.pdf
13 березня 2019 10:50
дог.02.07.18.pdf
13 березня 2019 10:50
дог.-1.pdf
13 березня 2019 10:50
дог-2.pdf
13 березня 2019 10:50
Довідка про працівників.pdf
13 березня 2019 10:50
Довідка про обладнання.pdf
13 березня 2019 10:50
Гарант.лист.pdf
13 березня 2019 10:50
Відомості про учасника.pdf
13 березня 2019 10:50
Атестат 2Н1310.pdf
13 березня 2019 10:50
акт до дог.43.pdf
13 березня 2019 10:50
акт до дог.21.pdf
13 березня 2019 10:50
акт до дог..pdf
13 березня 2019 10:50
акт до дог. 02.07.18.pdf

Публічні документи

13 березня 2019 16:17
Електронний підпис
13 березня 2019 16:15
Акт 1.PDF
13 березня 2019 16:15
Акти ГУ.PDF
13 березня 2019 16:15
Договор ГУ.PDF
13 березня 2019 16:15
Санкції.PDF
13 березня 2019 16:15
Захист довкілля.PDF
13 березня 2019 16:15
Захист перс даних.PDF
13 березня 2019 16:15
Відомості про учасника.PDF
13 березня 2019 16:15
Ст 17.PDF
13 березня 2019 16:15
Наказ на директора.PDF
13 березня 2019 16:15
Сфера акредитації 2018.pdf
13 березня 2019 16:15
Атестат 18.12.2018.pdf
13 березня 2019 16:15
7. Положення.PDF
13 березня 2019 16:15
Квал.крит.вода.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ОДЕСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ

МИКОЛАЇВСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ОДЕСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
#00702972
Переможець 1 465 953,90
UAH з ПДВ
21 березня 2019 10:31

Документи

21 березня 2019 10:31
Електронний підпис
21 березня 2019 10:25
Протокол-51.pdf
15 березня 2019 13:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 березня 2019 10:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ОДЕСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
#00702972
1 465 953,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 березня 2019 10:31
Електронний підпис
21 березня 2019 10:25
Протокол-51.pdf
15 березня 2019 13:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:22
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:20
Електронний підпис укладений
01 квітня 2019 12:30
договор 20.pdf укладений
01 квітня 2019 12:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2019 — 20 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 465 953,90
UAH (в тому числі ПДВ 244 325,65 UAH)