Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (90510000-5 – Утилізація сміття та поводження зі сміттям ( комунальні послуги з вивезення побутових відходів)
Очікувана вартість
284 032,92 UAH
UA-2019-02-22-000452-c b7a604a2f7ec4cc3969bd0a68a034df4
Переговорна процедура (скорочена)    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрченко Олена Вікторівна

+380474440889 eyurchenko.0503@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Код ЄДРПОУ: 02125639
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., місто Умань, Садова 2
Контактна особа: Юрченко Олена Вікторівна
+380474440889
eyurchenko.0503@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Замовник має право укласти договір за скороченою переговорною процедурою - у строк не раніше ніж через п'ять днів, з ТОВ "Екоклінер"

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2019 15:21
Оскарження наміру укласти договір: 28 лютого 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 (90510000-5 – Утилізація сміття та поводження зі сміттям ( комунальні послуги з вивезення побутових відходів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, м. Умань, вул. Садова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Тендерна документація

22 лютого 2019 14:03
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2019 13:15
Протокол ККТ про відміну перег.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-25-000030 ● 062e117036554e5fa11c59c6fe0ba7ea
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 лютого 2019 17:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

25.02.2019 № 26
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Т. ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 25.02.2019 №26

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

1 UA-2019-02-22-000452-с, 22.02.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель О. СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно аналізу проведеного управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області по предмету закупівлі UA-2019-02-22-0000452-c 22.02.2019 ДК 021:2015 ( 90510000-5- Утилізація сміття та поводження зі сміттям ( комунальні послуги з вивезення побутових відходів) було встановлено порушення процедури закупівлі: не підтверджено відсутність конкуренції ( у тому числі з те-хнічних причин) на ринку послуг з утилізації сміття та наявності умов для за-стосування переговорної процедури закупівлі ( скороченої), передбачених пунк-том 2 частини другої статті 35 Закону « Про публічні закупівлі» . Під час проведення закупівлі було невірно обраний пункт Закону обгрун-тування переговорної процедури ( п.2 ч.2 ст. 35, замість п4. Ст. 35 Закону України « Про публічні закупівлі»). Було двічі відмінено тендер через відсутність дос-татньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі , його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізнялися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. З метою додержання законодавства у сфері публічних закупівель, ефектив-ного використання бюджетних коштів усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель протягом 5 робочих днів шляхом відміни розпоча-тої процедури та проведення повторної переговорної процедури згідно обґрунту-вання п.4 ст. 35 Закону України « Про публічні закупівлі».

2019-02-27 13:46:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 13 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

Процедура закупівлі відмінена

2019-02-27 16:58:50

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ “ЕКОКЛІНЕР”
#39153528
Переможець 284 032,92
UAH з ПДВ
22 лютого 2019 15:21

Документи

22 лютого 2019 15:21
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 лютого 2019 15:21

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ “ЕКОКЛІНЕР”
#39153528
284 032,92
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 лютого 2019 15:21
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 лютого 2019 13:46
Коментар щодо відміни: Згідно аналізу проведеного управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області по предмету закупівлі UA-2019-02-22-0000452-c 22.02.2019 ДК 021:2015 ( 90510000-5- Утилізація сміття та поводження зі сміттям ( комунальні послуги з вивезення побутових відходів) було встановлено порушення процедури закупівлі: не підтверджено відсутність конкуренції ( у тому числі з те-хнічних причин) на ринку послуг з утилізації сміття та наявності умов для за-стосування переговорної процедури закупівлі ( скороченої), передбачених пунк-том 2 частини другої статті 35 Закону « Про публічні закупівлі» . Під час проведення закупівлі було невірно обраний пункт Закону обгрун-тування переговорної процедури ( п.2 ч.2 ст. 35, замість п4. Ст. 35 Закону України « Про публічні закупівлі»). Було двічі відмінено тендер через відсутність дос-татньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі , його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізнялися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. З метою додержання законодавства у сфері публічних закупівель, ефектив-ного використання бюджетних коштів усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель протягом 5 робочих днів шляхом відміни розпоча-тої процедури та проведення повторної переговорної процедури згідно обґрунту-вання п.4 ст. 35 Закону України « Про публічні закупівлі».
Документи:
27 лютого 2019 13:46
Протокол відмінни закупівлі