Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2019-02-22-000381-a 715d2d39f79841ccac9358207f72397f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Антоненко Тетяна Петрівна

380629587514 cpmsd1marbu@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Маріуполя"
Код ЄДРПОУ: 37885262
Місцезнаходження: 87504, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Радіна М.В., 2
Контактна особа: Антоненко Тетяна Петрівна
380629587514
cpmsd1marbu@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2019 10:44
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2019 00:00
Початок аукціону: 11 березня 2019 12:14
Очікувана вартість: 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3365 упаковка
Фармацевтична продукція (Вакцини)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87504, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Радіна М.В. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Rabies, inactivated, whole virus

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 лютого 2019 10:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2019 10:44
ТД индираб, туберкулин уточ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-11-000002 ● ecc0540c9eb1445eb72312ef540cc9b9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 квітня 2019 09:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


від 11.04.2019 № 25
м.Маріуполь

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник управління І.БЄЛІК
Додаток
до наказу управління
від 11.04.2019 № 25

Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Маріуполя" UA-2019-02-22-000381-a 22.02.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Договір про закупівлю (поставку) укладено з порушенням строку, визначеного ч. 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», внаслідок чого він є нікчемним (недійсним) згідно із ст. 37 Закону України «Про публічні закупівлі». Договір розірвано 18.04.2019р.

2019-04-22 12:27:38


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 04 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Порушення усунуто.

2019-04-25 09:24:06

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2019 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 684 969,60
UAH з ПДВ
661 670,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Валанж-Фарм" 699 976,56
UAH з ПДВ
661 670,99
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2019 17:11
акцепт UA-2019-02-22-000381-a .pdf
13 березня 2019 09:18
Цінова пропозиція.pdf
06 березня 2019 17:03
Тех.частина.pdf
06 березня 2019 17:03
Ком.частина.pdf

Публічні документи

07 березня 2019 16:53
Електронний підпис
07 березня 2019 16:52
Відгук.pdf
07 березня 2019 16:52
Дог 1036 від 14.11.18.pdf
07 березня 2019 16:52
накл 3815_7 (за дог 1036).pdf
07 березня 2019 16:52
Дог 430.pdf
07 березня 2019 16:52
відгук.PDF
07 березня 2019 16:52
накл 733.pdf
07 березня 2019 16:52
Акт пр-пер889.pdf
07 березня 2019 16:52
серт висн туб до 07.20.pdf
07 березня 2019 16:52
Інді 10 до 31 07 21.pdf
07 березня 2019 16:52
ЭДРПОУ.pdf
07 березня 2019 16:52
РУ туб.pdf
07 березня 2019 16:52
РУ інді.pdf
07 березня 2019 16:52
Протокол.pdf
07 березня 2019 16:52
Ліцензія.pdf
07 березня 2019 16:52
інструкція туб.pdf
07 березня 2019 16:52
інструкція інді.pdf
07 березня 2019 16:52
Від ЄДРПОУ.pdf
07 березня 2019 16:52
Витяг ПДВ.pdf
07 березня 2019 16:52
Виписка .pdf
07 березня 2019 16:52
4ОПП.pdf
07 березня 2019 16:52
Проект договору.PDF
07 березня 2019 16:52
Документація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАДМ-Б"

ТОВ "Валанж-Фарм"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Переможець 661 670,00
UAH з ПДВ
15 березня 2019 12:52

Документи

15 березня 2019 12:52
Електронний підпис
15 березня 2019 12:50
протокол 46.pdf
11 березня 2019 12:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2019 12:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
661 670,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 березня 2019 12:52
Електронний підпис
15 березня 2019 12:50
протокол 46.pdf
11 березня 2019 12:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 квітня 2019 08:27
Електронний підпис укладений
09 квітня 2019 08:58
Договір 8-2220 БАДМ.pdf укладений
09 квітня 2019 08:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Договір про закупівлю (поставку) укладено з порушенням строку, визначеного ч. 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», внаслідок чого він є нікчемним (недійсним) згідно із ст. 37 Закону України «Про публічні закупівлі».