Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Маріуполя" |
Код ЄДРПОУ: | 37885262 |
Місцезнаходження: | 87504, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Радіна М.В., 2 |
Контактна особа: |
Антоненко Тетяна Петрівна 380629587514 cpmsd1marbu@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2019 10:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2019 12:14 |
Очікувана вартість: | 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2019 10:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2019 10:44 |
ТД индираб, туберкулин уточ.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-11-000002 ● ecc0540c9eb1445eb72312ef540cc9b9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 квітня 2019 09:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
від 11.04.2019 № 25
м.Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління І.БЄЛІК
Додаток
до наказу управління
від 11.04.2019 № 25
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Маріуполя" UA-2019-02-22-000381-a 22.02.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір про закупівлю (поставку) укладено з порушенням строку, визначеного ч. 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», внаслідок чого він є нікчемним (недійсним) згідно із ст. 37 Закону України «Про публічні закупівлі». Договір розірвано 18.04.2019р.
2019-04-22 12:27:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто.
2019-04-25 09:24:06
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БАДМ-Б" #39273420 |
Переможець |
661 670,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2019 12:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2019 08:27
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2019 08:58
|
Договір 8-2220 БАДМ.pdf | укладений |
09 квітня 2019 08:56
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Договір про закупівлю (поставку) укладено з порушенням строку, визначеного ч. 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», внаслідок чого він є нікчемним (недійсним) згідно із ст. 37 Закону України «Про публічні закупівлі». |