Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення обстеження будівель та споруд
Очікувана вартість
650 000,00 UAH
UA-2019-02-22-000123-b 943e0a9b840e4bf0a4bf98b21392c5d5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гордієнко Олена Василівна

095 745 46 45 smtend.o.hordiienko@khe.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" в особі Херсонської філії Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (адміністрації Херсонського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728533
Вебсайт: http://www.uspa.gov.ua/
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, Суворовський район, ПРОСПЕКТ УШАКОВА, будинок 4
Контактна особа: Гордієнко Олена Василівна
095 745 46 45
smtend.o.hordiienko@khe.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2019 09:09
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 07 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2019 23:59
Початок аукціону: 12 березня 2019 13:01
Очікувана вартість: 650 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Відповідно до Технічних вимог
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Проведення обстеження будівель та споруд
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 лютого 2019 09:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2019 09:06
Проект договору.docx
22 лютого 2019 09:06
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Для визначення вартості робіт
Дата подання: 22 лютого 2019 10:54
Дата відповіді: 26 лютого 2019 11:44
Для розробки сутуаційного плану необхідно визначитись з маштабом та площею території . Чи є на обєкти проектна документаці Що ви маєте на увазі детальний план з розкрием "покрівлі" Для якої кількості будівель та споруд необхідно виконати перевірку відхилення від вертикалі.
Відповідь: Доброго дня.
На Ваше запитання «Для визначення вартості робіт» по закупівлі за кодом ДК 021:2015: 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробовувань» (Проведення обстеження будівель та споруд) повідомляємо наступне.
1. Для розробки ситуаційного плану може бути використана карта Google або топографічна зйомка Замовника для визначення розташування об’єкту на території міста.
2. На зазначені в ТЕХНІЧНИХ ВИМОГАХ (Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) (згідно Додатка 3 до Тендерної документації) об’єкти є в наявності проектна документація.
3. Під детальним планом «покрівлі» з розкриєм слід розуміти план покрівлі з ухилами, з геометричними розмірами покрівлі та розрізами елементів покрівлі зі складними вузлами, місць з’єднання покрівлі з іншими конструктивними елементами будівлі чи споруди.
4. Відхилення від вертикалі необхідно виконати для тих об’єктів, в яких під час обстеження виявлено просідання будівлі або споруди. Також обов’язково необхідно буде виконати перевірку відхилення від вертикальної осі прожекторних щогл в кількості 10 одиниць.
Вимоги до кандидату
Дата подання: 28 лютого 2019 15:52
Дата відповіді: 04 березня 2019 16:09
У п.2 додатку 1 до Тендерної документації міститься вимога щодо наявності кваліфікаційних сертифікатів виконавців окремих видів робіт (послуг) повязаних із створенням об`єктів архітектури (інженер-проектувальник з інженерно-будівельного проектування; архітектор) Мається на увазі наявність одного з виконавців, чи обох відразу?
Відповідь: Доброго дня.
На Ваше запитання «запитання «Вимоги до кандидату»» по закупівлі за кодом ДК 021:2015: 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробовувань» (Проведення обстеження будівель та споруд) повідомляємо наступне.
Відповідно Додатку 1 до Тендерної документації Замовником для документального підтвердження інформації наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що безпосередньо будуть залучені до надання послуг, Учасник зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції, серед інших документів, кваліфікаційні сертифікати на виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури (інженер-проектувальник з інженерно-будівельного проектування; архітектор), тобто мається на увазі наявність обох виконавців.
Питання стосовно переліку обов’язкових заходів
Дата подання: 28 лютого 2019 16:15
Дата відповіді: 04 березня 2019 16:10
1. Питання стосовно переліку обов’язкових заходів - Виконання робіт передбачено відповідно до вимог ДСТУ - Н Б В.1.2-18:2016 "Постанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану". П.1.2 зазначає «стандарт регламентує обстеження об’єктів на відповідність вимогам щодо забезпечення механічного опору та стійкості…». Зазначений нормативний документ не передбачає обстеження інженерних систем об’єктів. Просимо підтвердити необхідність виконання зазначених робіт. В разі необхідності визначити технічні параметри систем по кожному об’єкту. Роботи з обстеження систем пожежної сигналізації виконують спеціалізовані організації. - Визначення терміну експлуатації будівель та споруд здійснюється проектною організацією при розробленні проекту будівництва, реконструкції та капітального ремонту об’єкту. (ДБН В.1.2-14:2018 п.5.3). При виконанні робіт з обстеження зазначені роботи не можуть бути виконані. - Для розроблення ситуаційного плану просимо підтвердити наявність у Замовника топографічної зйомки земельних ділянок , визначити масштаб ситуаційного плану та площі земельних ділянок. 2. Переліком будівель та споруд, які підлягають обстеженню (табл. 1,2) передбачено обстеження ємкостей, створних знаків, огорож територій що не належить до будівель та споруд та не підлягає обстеженню та паспортизації згідно ДСТУ - Н Б В.1.2-18:2016. Просимо внести зміни до табл. 1 та 2. -Табл. 1 п.109 передбачено обстеження зовнішньої мережі каналізації. Просимо визначити технічні характеристики мережі – протяжність, діаметр та матеріал труб, глибину залягання, наявність та розміри колодязів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
На Ваше запитання «Питання стосовно переліку обов’язкових заходів» по закупівлі за кодом ДК 021:2015: 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробовувань» (Проведення обстеження будівель та споруд) повідомляємо наступне.
1. Відповідно п.6 короткого переліку обов'язкових заходів до ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ (Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) (згідно Додатка 3 до Тендерної документації) під обстеженням та нанесенням на план систему вентиляції, водопостачання, каналізації та опалення кожної системи окремо розуміється внесення в графічні матеріали фактичних даних розташування зазначених систем за результатами обстеження.
Стосовно системи пожежної сигналізації акцентуємо Вашу увагу, що в ТЕХНІЧНИХ ВИМОГАХ (Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) (згідно Додатка 3 до Тендерної документації) відсутні жодні посилання на проведення обстеження системи пожежної сигналізації.
2. За результатами обстеження будівель та споруд, зазначених у ТЕХНІЧНИХ ВИМОГАХ (Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) (згідно Додатка 3 до Тендерної документації), необхідно визначити термін експлуатації будівель та споруд з посиланням на ДБН В.1.2-14:2018 та враховуючи технічний стан будівель на момент проведення обстеження.
3. Топографічна зйомка земельних ділянок, на яких знаходяться об’єкти Херсонської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації Херсонського морського порту), є частково на 4 ділянки, які розташовані за наступними адресами: м. Херсон пл. І. Ю. Тутушкіна, 7, територія ремонтно-будівельної дільниці; м. Херсон вул. Потьомкінська, 1; м. Херсон, лівий берег р. Дніпро - Затон №1, №2; м. Херсон пр. Ушакова, 4, режимна територія порту.
На інших ділянках для розробки ситуаційного плану може бути використана карта Google або топографічна зйомка Замовника для визначення розташування об’єкту на території міста.
На Вашу вимогу надаємо для орієнтиру площі земельних ділянок:
Херсонська обл. с. Кізомис , оздоровчий табір «Фрегат», територія складів 2-ї групи, - 5,4515 га;
Херсонська обл. с. Кізомис, територія протирадіаційного укриття (ПРУ-35) - 0,7943 га;
м. Херсон пл. І. Ю. Тутушкіна, 7, територія ремонтно-будівельної дільниці - 1,3977 га;
м. Херсон вул. Порт-Елеватор, 7 - 0,4244 га;
м. Херсон вул. Краснощокіної, 1-Б (Портова 1-Б) - 0,1108 га;
м. Херсон вул. Потьомкінська, 1 - 1,2802 га;
Херсонська обл. м. Гола-Пристань, тепличне господарство - 5,9500 га;
м. Херсон, лівий берег р. Дніпро - Затон №1, №2 - 30,9574 га;
м. Херсон пр. Ушакова, 4, режимна територія порту - 13,6397 га;
Херсонська обл. Голопристанський р-н, с. Рибальче, - 135,0331 га.

4. Стосовно переліку будівель та споруд, які підлягають обстеженню відповідно Таблиці 1, 2 ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ (Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) (згідно Додатка 3 до Тендерної документації), зазначаємо, що відповідно п. 3 статті 392 Закону України від 17 лютого 2011 № 3038-VI «Про регулювання містобудівної діяльності» (зі змінами) обов’язковому обстеженню підлягають об’єкти, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, а також багатоквартирні житлові будинки незалежно від класу наслідків (відповідальності). За рішенням власників або управителів також може проводитися обстеження інших об’єктів, не передбачених цією частиною.
Тому, враховуючи вищевикладене, Замовник вважає за доцільним провести обстеження ємкостей, створних знаків, огорож територій».
5. В Таблиці 1 ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ (Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) (згідно Додатка 3 до Тендерної документації) у п. 109 стовпчику 2 «Найменування будівель та споруд» зазначено об’єкт «Зовнішні мережі каналізації». «Зовнішні мережі каналізації» - це назва будівлі згідно бухгалтерського обліку, яка є складовою частиною зовнішніх мереж каналізації. В будівлі встановлено обладнання каналізаційної насосної станції, тому обстеженню підлягає сама будівля «Зовнішні мережі каналізації», а не мережі, які до неї підведені.
Для визначення вартості робіт
Дата подання: 01 березня 2019 11:08
Дата відповіді: 04 березня 2019 16:10
Виконання інженерно-геологічних вишукувань. В якій кількості необхідно виконати вишукування.
Відповідь: Доброго дня.
На Ваше запитання «Для визначення вартості робіт» по закупівлі за кодом ДК 021:2015: 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробовувань» (Проведення обстеження будівель та споруд) повідомляємо наступне.
Відповідно вимог тендерної документації взагалі не передбачено виконання інженерно-геологічних вишукувань, тому просимо більш уважніше ознайомлюватись з умовами тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-22-000123-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОТОНДА - ЛЮКС", Код ЄДРПОУ:35668037
Дата подання: 22 лютого 2019 10:52
Щодо технічних вимог
В 2017 р. Ваше підприємство вже проводило подібний тендер з Обстеження технічного стану з ідентичним переліком будівель та споруд. Як і в 2017 р. так і зараз (Див. додаток 3 до Тендерної документації) Ви вимагаєте:
1 В паспорт технічного стану будівель та споруд (паспорт об’єкта будівництва) розробити та додатково внести: по етажний план, розрізи та фасади об'єктів і детальний план «покрівлі» з розкриттям .
2.Обстежити та нанести на план систему вентиляції, водопостачання, каналізації та опалення кожної системи окремо.
3.Розробити ситуаційний план розташування об'єктів.
4.В технічному паспорті (паспорт об’єкта будівництва) та звіті технічного стану вказати категорію складності об'єктів.
5.Обов'язково до звіту контрольно-інспекторського обстеження будівель та споруд розробити інструкцію по експлуатації для кожного об'єкта окремо.

Вищезазначені роботи вже мали б були зроблені переможцем тендеру ще 2017 р. і за два роки з того що ви вимагаєте зараз нічого не змінилося. Просимо Вас відкорегувати Технічні вимоги додаток 3 до Тендерної документації та прибрати ті роботи які вже зроблені, або пояснити необхідність їх виконання зараз
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 лютого 2019 11:45
Доброго дня.
На Вашу вимогу UA-2019-02-22-000123-b.c1 «Щодо технічних вимог» по закупівлі за кодом ДК 021:2015: 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробовувань» (Проведення обстеження будівель та споруд) повідомляємо наступне.
У 2017 році Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Херсонської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації Херсонського морського порту) проводило закупівлю за кодом ДК 021:2015: 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробовувань» (Проведення контрольно-інспекторського обстеження) та відповідно до ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ (Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) (згідно Додатка 3 до Тендерної документації) контрольно-інспекторському обстеженню підлягало 36 об’єктів, перелік та кількість яких не є ідентичним переліку та кількості об’єктів обстеження будівель та споруд, які підлягають обстеженню при закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015: 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробовувань» (Проведення обстеження будівель та споруд), оголошеної 22.02.2019. По останній закупівлі відповідно до ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ (Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) (згідно Додатка 3 до Тендерної документації) обстеженню підлягає 123 об’єкта.
Також зазначаємо, що відповідно до частини другої статті 392 Закону України від 17.02.2011 № 3038 "Про регулювання містобудівної діяльності" (зі змінами і доповненнями) Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 10 листопада 2017 року № 298 було змінено форму ПАСПОРТУ ОБ'ЄКТА БУДІВНИЦТВА, в якому відображаються результати обстеження об’єкта будівництва.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що Ваша вимога не є коректною, і просимо Вас більш уважніше вивчити технічні вимоги вказаних закупівель (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-07-13-002505-b; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-02-22-000123-b) та прийняти участь у закупівлі за кодом ДК 021:2015: 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробовувань» (Проведення обстеження будівель та споруд) відповідно зазначених у тендерної документації технічних вимог.
Номер вимоги: UA-2019-02-22-000123-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРКАДАБУД", Код ЄДРПОУ:40251164
Дата подання: 28 лютого 2019 14:11
Щодо технічого завдвання
Просимо Вас відкорегувати Додаток №3 до тендерної документації а саме, що стосується переліку обов'язкових заходів які необхідно виконати під час обстеження. В Короткому переліку обов'язкових заходів пунктом 9. Ви вимагаєте розробити інструкцію по експлуатації для кожного об'єкта окремо, але «Положення про безпечну та надійну експлуатацію виробничих будівель та споруд» яким передбачалося складання такої інструкції втратило чинність ще 1.01.2015 р. І на сьогоднішній день нема жодного нормативно-правового документу яким би передбачалося складання такої інструкції. Визиває подив складання інструкції з експлуатації туалету,хвіртки,огорожі.бесідки. Хвіртки,огорожі.бесідки це взагалі елементи благоустрою населенних місць згідно п.21 Закону України "Про благоустрій населених пунктів"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 березня 2019 16:08
Доброго дня.
На Вашу вимогу UA-2019-02-22-000123-b.a2 «Щодо технічного завдавання» по закупівлі за кодом ДК 021:2015: 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробовувань» (Проведення обстеження будівель та споруд) повідомляємо наступне.
Положення про безпечну та надійну експлуатацію виробничих будівель і споруд, затверджене наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України і Держнаглядохоронпраці України від 27.11.97 № 32/288, дійсно втратило чинність з 01.01.2015, але ведення технічного журналу з експлуатації будівель та споруд відповідальними особами Херсонської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації Херсонського морського порту) не відмінено. Відповідно, при веденні журналу відповідальна особа філії за експлуатацію керується інструкцією з технічної експлуатації будівель та споруд.
Таким чином, зазначаємо, що відповідно ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ (Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) (згідно Додатка 3 до Тендерної документації) вимагається розроблення інструкції по експлуатації для кожного об'єкта окремо без посилання на будь-який чинний нормативний документ, а Замовник очікує отримати інструкції по експлуатації для кожного об'єкта окремо, які містять відповідну інформацію про результати обстежень, в тому числі: коротка характеристика об’єктів, характеристика конструктивних елементів об’єктів, види оглядів тощо.
Також зазначаємо, при складанні інструкції з експлуатації туалетів, бесідок та подібних об’єктів (грибків пляжних, навісів) можна розробити одну інструкцію на декілька об’єктів, так як ці будівлі та споруди є ідентичними (схожими).
Стосовно огорожі, хвіртки та воріт повідомляємо, що це частини (елементи) одного об’єкту огорожі з одним інвентарним номером, тому, відповідно, інструкція по експлуатації розробляється для об’єктів, визначених у стовпчику 2 Таблиці 2 ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ (Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) (згідно Додатка 3 до Тендерної документації).
Номер вимоги: UA-2019-02-22-000123-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРКАДАБУД", Код ЄДРПОУ:40251164
Дата подання: 28 лютого 2019 14:39
Щодо строків виконання робіт
Згідно додатку №3 до тендерної документації Вами встановлений Термін надання послуг: не більше 100 (сто) календарних днів. Оскількі загальна кількість об’єктів для обстеження складає 123 одиниці, то виходить що вдень необхідно виконати обстеження 1,23 об’єктам в обсязі передбаченим додатком №3 до тендерної документації а саме :
1. Обстеження елементів будівель та споруд (фундаменти, стіни, перегородки, покриття, покрівля, двері, вікна, підлога, вимощення, внутрішнього та зовнішнього оздоблення, систем опалення, вентиляції, водопостачання, каналізації, електрообладнання, сигналізація, пожежна сигналізація, телефонний зв'язок, вузли з'єднання конструктивних елементів).
2. Розробити дефектні акти по будівлям та спорудам (обсяги робіт повинні бути зазначені для можливості ремонту будівлі чи споруди), із заходами (рекомендаціями) по усуненню зауважень технічного стану будівель та споруд.
3. При виявлення відхилення від проектних позначок будівель, для подальшого спостереження за будівлями та спорудами, розробити план та методику спостереження за даною будівлею.
4. Відкоригувати паспорти технічного стану будівель та споруд
5. В паспорт технічного стану будівель та споруд (паспорт об’єкта будівництва) розробити та додатково внести: по етажний план, розрізи та фасади об'єктів і детальний план «покрівлі» з розкриєм.
6. Обстежити та нанести на план систему вентиляції, водопостачання, каналізації та опалення кожної системи окремо.
7. Розробити ситуаційний план розташування об'єктів.
8. В технічному паспорті (паспорт об’єкта будівництва) та звіті технічного стану вказати категорію складності об'єктів.
9. Обов'язково до звіту контрольно-інспекторського обстеження будівель та споруд розробити інструкцію по експлуатації для кожного об'єкта окремо.
10. Обстежити та нанести в табличній формі показники зносу конструктивних елементів об'єктів, та об'єкта в цілому.
11. Встановити для кожної будівлі та споруди термін експлуатації.

і це якщо працювати без вихідних та святкових днів. Окрім цього необхідно все це оформити в вигляді звіту по кожному об’єкту . При великому бажанні та залучені великій кількості фахівців все це виконати неможливо. Тому для якісного виконання усього комплексу робіт згідно з технічним завданням ( див. додаток 3 тендерної документації ) треба значно більше часу. Тому просимо Вас відкоригувати термін надання послуг збільшивши його до 210(двохсот десяти) календарних днів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 березня 2019 16:09
Доброго дня.
На Вашу вимогу UA-2019-02-22-000123-b.c3 «Щодо строків виконання робіт» по закупівлі за кодом ДК 021:2015: 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробовувань» (Проведення обстеження будівель та споруд) повідомляємо наступне.
Перед проведенням процедури закупівлі підрозділом, відповідальним за проведення закупівлі, було проведено моніторинг ринку на аналогічні послуги за предметом закупівлі та направлені листи-запити потенційним контрагентам, якими надано листи-відповіді з погодженням виконанням проведення обстеження будівель та споруд за 100 календарних днів. Таким чином, термін надання послуг не більше 100 (ста) календарних днів зумовлений підтвердженням потенціальними виконавцями послуг та аналогічним договором 2014 року, відповідно якого було проведено обстеження будівель та споруд з більшою кількістю об’єктів та їх ідентичністю.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2019 14:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТАУРІ ІНЖИНІРИНГ" 370 003,00
UAH
100 000,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Златограф-Проект" 287 500,00
UAH
199 999,00
UAH
Документи
ФОП "БУЗОВСЬКА ІРИНА СЕРГІЇВНА" 384 000,00
UAH
270 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ЦЕНТР ІНЖИНІРІНГОВИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ" 440 686,00
UAH
349 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ЛАБОРАТОРІЯ" 530 000,00
UAH
523 500,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ТЕХНІЧНОГО АУДИТУ 629 000,00
UAH
525 000,00
UAH
Документи
ТОВ "МОРБУДСЕРВІС" 640 000,00
UAH
640 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІНККОР" 645 000,00
UAH
645 000,00
UAH
Документи
Центр Гідроізоляції і Покрівлі 645 800,00
UAH
645 800,00
UAH
Документи
ДП "Науково-дослідний інститут будівельного виробництва" 649 350,00
UAH
649 350,00
UAH
Документи

Публічні документи

14 березня 2019 11:28
Новий кошторис_2.pdf
14 березня 2019 11:27
Новий коштория_1.pdf
13 березня 2019 18:18
Нова пропозиція.pdf
11 березня 2019 20:15
Договір аренда_1.pdf
11 березня 2019 20:15
Договір використання_1.pdf
11 березня 2019 18:57
22 Проект договору.pdf
11 березня 2019 18:57
20 Довідка ст 17.pdf
11 березня 2019 18:57
14 Довідка працівники.pdf
11 березня 2019 18:57
10 Пропозиція.pdf
11 березня 2019 18:57
2 Гарантійний лист.pdf
11 березня 2019 18:56
1 Технічні вимоги.pdf
11 березня 2019 18:55
21 Кошторис.pdf
11 березня 2019 18:55
11 Довідка обладнення.pdf
11 березня 2019 17:32
3 Наказ ТАУРІ ІНЖИНІРИНГ.pdf
11 березня 2019 17:32
5 Статут.pdf
11 березня 2019 17:32
7 Довідка з банку.pdf
11 березня 2019 17:32
8 Витяг Єдиного податку.pdf
11 березня 2019 17:32
13 Метрологія 2019.pdf
11 березня 2019 17:32
13 Поверка приборов 2019.pdf
11 березня 2019 17:31
14 Договір Верецький.pdf
11 березня 2019 17:31
14 Договір Добриніна.pdf
11 березня 2019 17:31
14 Договір Костирко.pdf
11 березня 2019 17:31
14 Договір Хабло.pdf
11 березня 2019 17:31
16 Сертифікат Верецкий_1.pdf
11 березня 2019 17:31
16 Сертифікат Верецкий_2.pdf
11 березня 2019 17:30
16 Сертифікат Добриніна.pdf
11 березня 2019 17:30
16 Сертифікат Костирко.pdf
11 березня 2019 17:30
19 Відгук ТУ ДСА.pdf
11 березня 2019 17:30
19 Лист-відгук від ХОАС.pdf
11 березня 2019 17:30
21 Кошторис_2.pdf
11 березня 2019 17:30
21 Кошторис_3.pdf
11 березня 2019 17:30
21_Кошторис_1.pdf

Публічні документи

11 березня 2019 20:11
Технічні вимоги.pdf
11 березня 2019 20:10
Статут.pdf
11 березня 2019 20:10
Свідоцтво про атестацію.pdf
11 березня 2019 20:10
Протокол засновників.pdf
11 березня 2019 20:10
Гарантійний лист.pdf
11 березня 2019 20:10
Витяг податок.pdf
11 березня 2019 20:10
Витяг ЄДРПОУ.pdf
11 березня 2019 20:10
Акти до договорів.pdf

Публічні документи

11 березня 2019 18:38
Договора сотрудников.pdf
11 березня 2019 18:34
технічн івимоги.pdf
11 березня 2019 18:34
проект договора.pdf
11 березня 2019 18:34
довідка до вимог ч 1 ст237.pdf
11 березня 2019 18:34
витяг .jpg
11 березня 2019 18:34
витяг.jpg
11 березня 2019 18:34
відомості про учасника.pdf
11 березня 2019 18:34
ОПИС.pdf
11 березня 2019 18:34
довідка відомостей.pdf
11 березня 2019 18:34
виписка з ЄДР 1стр.jpg
11 березня 2019 18:34
виписка з ЄДР 2 стр..jpg
11 березня 2019 18:34
пропиозиція та кошторис.pdf
11 березня 2019 18:34
гарантійний лист.pdf
11 березня 2019 18:34
Сертификат Кащенко-1.jpg
11 березня 2019 18:34
ковалева проектировщик.jpg
11 березня 2019 18:34
поверка склерометра 001.jpg
11 березня 2019 18:34
2.jpg
11 березня 2019 18:34
2 002.jpg
11 березня 2019 18:34
2 001.jpg
11 березня 2019 18:34
1.jpg
11 березня 2019 18:34
тахеометр.pdf

Публічні документи

11 березня 2019 19:26
Електронний підпис
11 березня 2019 19:22
Статут.pdf
11 березня 2019 19:22
Проект договору.pdf
11 березня 2019 19:22
Витяг ПДВ.pdf
11 березня 2019 19:22
Витяг ЄДРПОУ.pdf
11 березня 2019 19:22
11. Тендерна пропозиція.pdf
11 березня 2019 19:22
10. Гарантійний лист.pdf
11 березня 2019 19:22
8. Лист-завірення.pdf

Публічні документи

11 березня 2019 16:18
виписка МП.pdf
11 березня 2019 15:26
ст 237 ГК.pdf
11 березня 2019 15:26
код доступу.pdf
11 березня 2019 14:54
субпідряд.rar
11 березня 2019 14:54
працівники.rar
11 березня 2019 14:54
Обладнання баланс.PDF
11 березня 2019 14:54
договори.rar
11 березня 2019 14:54
акти.pdf
11 березня 2019 09:05
ст 17.pdf
11 березня 2019 09:05
Лист санкцій.pdf
11 березня 2019 09:05
Довкілля.PDF
11 березня 2019 09:05
Довідка істотні умови.PDF
11 березня 2019 09:05
довідка банк.pdf
11 березня 2019 09:05
гарантійний лист.pdf
11 березня 2019 09:05
проект договору.pdf
11 березня 2019 09:05
Атестат.pdf
11 березня 2019 09:05
сертифікати.rar
11 березня 2019 09:05
технічні вимоги.pdf
11 березня 2019 09:05
обладнання.pdf
11 березня 2019 09:05
калібровка.rar
11 березня 2019 09:05
Відомості.PDF
11 березня 2019 09:05
зведений кошторис.pdf
11 березня 2019 09:05
пропозиція.pdf
11 березня 2019 09:05
установчі.rar

Публічні документи

11 березня 2019 09:16
Разрешения.7z
11 березня 2019 09:16
8. Статут 2017.PDF
11 березня 2019 09:16
4. Гарантійний лист.pdf
11 березня 2019 09:16
16. Проект Договора.pdf
11 березня 2019 09:16
13. Свидетельство НДС.pdf
11 березня 2019 09:16
1._3 Відгуки.7z
11 березня 2019 09:16
1. Пропозиція.pdf

Публічні документи

11 березня 2019 18:48
СТАТУТ МорБудСерв.pdf
11 березня 2019 18:48
Справка банк.pdf
11 березня 2019 18:48
РішенняМБС.pdf
11 березня 2019 18:48
Протокол15.11.18.pdf
11 березня 2019 18:48
Протокол05.11.18.pdf
11 березня 2019 18:48
Повірка 2.pdf
11 березня 2019 18:48
Повірка 1.pdf
11 березня 2019 18:48
паспорт Хававка.pdf
11 березня 2019 18:48
НаказПризнДир МБС.pdf
11 березня 2019 18:48
ВитягПДВ.pdf
11 березня 2019 18:48
Акт КП Харківводоканал.pdf
11 березня 2019 18:48
2019-03-11-техВимоги.pdf
11 березня 2019 18:48
2019-03-11-субпідр.pdf
11 березня 2019 18:48
2019-03-11-сертКучеряв.pdf
11 березня 2019 18:48
2019-03-11-сертифНесух.pdf
11 березня 2019 18:48
2019-03-11-сертифБобрик.pdf
11 березня 2019 18:48
2019-03-11-сертБесага.pdf
11 березня 2019 18:48
2019-03-11-свБрак.pdf
11 березня 2019 18:48
2019-03-11-опер-госп санкції.pdf
11 березня 2019 18:48
2019-03-11-наявн персоналу.pdf
11 березня 2019 18:48
2019-03-11-наявн обладнання.pdf
11 березня 2019 18:48
2019-03-11-наказНесух.pdf
11 березня 2019 18:48
2019-03-11-наказКучеряв.pdf
11 березня 2019 18:48
2019-03-11-наказБобрик.pdf
11 березня 2019 18:48
2019-03-11-наказБесага.pdf
11 березня 2019 18:48
2019-03-11-код доступа.pdf
11 березня 2019 18:48
2019-03-11-інф про компанію.pdf
11 березня 2019 18:48
2019-03-11-ДогОрендиОбл.pdf
11 березня 2019 18:48
2019-03-11-диплЯруш.pdf
11 березня 2019 18:48
2019-03-11-гарант лист.pdf

Публічні документи

17 квітня 2019 23:00
Електронний підпис
17 квітня 2019 22:59
пропозиція.pdf
17 квітня 2019 22:59
Кошторис.pdf
17 квітня 2019 22:59
Довідка податкова.pdf
17 квітня 2019 22:59
д. ч5. ст17.pdf
17 квітня 2019 22:59
д. ч.8 ст.17.pdf
17 квітня 2019 22:59
д. ч.3 ст. 17.pdf
17 квітня 2019 22:59
д. ч.2 ст.17.pdf
11 березня 2019 14:00
Електронний підпис
11 березня 2019 13:54
тех. завдання.pdf
11 березня 2019 13:54
ст.17.pdf
11 березня 2019 13:54
Паспорт Кручінін.pdf
11 березня 2019 13:54
НДС.pdf
11 березня 2019 13:54
наказ 4.pdf
11 березня 2019 13:54
наказ 3.pdf
11 березня 2019 13:54
наказ 2.pdf
11 березня 2019 13:54
д. субпідрядники.pdf
11 березня 2019 13:54
д. санкції.pdf
11 березня 2019 13:54
д. працівники.pdf
11 березня 2019 13:54
д. ПД.pdf
11 березня 2019 13:54
д. мтб.pdf
11 березня 2019 13:54
д. код доступу.pdf
11 березня 2019 13:54
д. захист довкілля.pdf
11 березня 2019 13:54
д. господарські санкції.pdf
11 березня 2019 13:54
д. банк рахунок.pdf
11 березня 2019 13:54
д. аналогічний договір.pdf
11 березня 2019 13:54
г.л. .pdf
11 березня 2019 13:54
9.Відгук.pdf
11 березня 2019 13:54
8 Договір аналогічний.pdf
11 березня 2019 13:54
6.серт арх казанцева.PDF
11 березня 2019 13:54
6.2.сертификат инженера.pdf
11 березня 2019 13:54
6.1.сертификат эксперта.pdf
11 березня 2019 13:54
5.1. наказ.pdf
11 березня 2019 13:54
5. наказ.pdf
11 березня 2019 13:54
2. свідоцтва про повірку.pdf
11 березня 2019 13:54
13.наказ директор.pdf

Публічні документи

11 березня 2019 16:24
Установчі документи.pdf
11 березня 2019 16:24
Технічні вимоги.pdf
11 березня 2019 16:24
Проект договору.pdf
11 березня 2019 16:24
Кваліфікаційні довідки.pdf

Публічні документи

11 березня 2019 16:47
Дод.3_Тех.вимоги.pdf
11 березня 2019 16:47
Дод.4_Гарант.лист.pdf
11 березня 2019 16:47
Довідка_стаття 17.pdf
11 березня 2019 16:47
Статут.pdf
11 березня 2019 16:47
Статистика_ЄДРПОУ_КВЕД.pdf
11 березня 2019 16:47
Сертификат_архитектор.pdf
11 березня 2019 16:47
Свідоцтва обладнання.pdf
11 березня 2019 16:47
Св-во ПДВ.pdf
11 березня 2019 16:47
Реквізити НДІБВ.pdf
11 березня 2019 16:47
Дог_Соцгород.pdf
11 березня 2019 16:47
Дог_Соснiних.pdf
11 березня 2019 16:47
Довідка про обладнання.pdf
11 березня 2019 16:47
Відгук_ліцей.pdf
11 березня 2019 16:47
Витяг_08.02.2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТАУРІ ІНЖИНІРИНГ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Златограф-Проект"

ФОП "БУЗОВСЬКА ІРИНА СЕРГІЇВНА"

ТОВ "ЦЕНТР ІНЖИНІРІНГОВИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ЛАБОРАТОРІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ТЕХНІЧНОГО АУДИТУ

ТОВ "МОРБУДСЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІНККОР"

Центр Гідроізоляції і Покрівлі

ДП "Науково-дослідний інститут будівельного виробництва"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТАУРІ ІНЖИНІРИНГ"
#40289491
Відхилено 100 000,00
UAH
19 березня 2019 16:23
Товариство з обмеженою відповідальністю "Златограф-Проект"
#35373523
Відхилено 199 999,00
UAH
19 березня 2019 16:26
ФОП "БУЗОВСЬКА ІРИНА СЕРГІЇВНА"
#3595201964
Відхилено 270 000,00
UAH
21 березня 2019 16:17
ТОВ "ЦЕНТР ІНЖИНІРІНГОВИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ"
#42466583
Відхилено 349 000,00
UAH
21 березня 2019 16:20
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ЛАБОРАТОРІЯ"
#31193060
Відхилено 523 500,00
UAH
02 квітня 2019 14:51
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ТЕХНІЧНОГО АУДИТУ
#34704812
Відхилено 525 000,00
UAH
02 квітня 2019 14:54
ТОВ "МОРБУДСЕРВІС"
#42523658
Відхилено 640 000,00
UAH
09 квітня 2019 16:58
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІНККОР"
#38194207
Переможець 645 000,00
UAH
12 квітня 2019 14:13

Документи

19 березня 2019 16:23
Електронний підпис
19 березня 2019 16:22
Протокол розгляду 1,2.docx
12 березня 2019 14:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

19 березня 2019 16:25
Електронний підпис
19 березня 2019 16:25
Протокол розгляду 1,2.docx
19 березня 2019 16:24
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

21 березня 2019 16:16
Електронний підпис
21 березня 2019 16:14
Протокол розгляду 3, 4.docx
20 березня 2019 10:54
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

21 березня 2019 16:20
Електронний підпис
21 березня 2019 16:20
Протокол розгляду 3, 4.docx
21 березня 2019 16:17
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

02 квітня 2019 14:51
Електронний підпис
26 березня 2019 15:49
Електронний підпис
26 березня 2019 15:49
ПОВІДОМЛЕННЯ (20 дн).docx
26 березня 2019 01:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

02 квітня 2019 14:54
Електронний підпис

Документи

09 квітня 2019 16:56
Електронний підпис
09 квітня 2019 16:56
Протокол розгляду 7.docx

Документи

12 квітня 2019 14:13
Електронний підпис
12 квітня 2019 14:13
Протокол розгляду 8.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 квітня 2019 14:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІНККОР"
#38194207
645 000,00
UAH
Документи

Документи

12 квітня 2019 14:13
Електронний підпис
12 квітня 2019 14:13
Протокол розгляду 8.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 серпня 2019 09:02
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2019 16:55
Кошториси (1).pdf зміни до договору
29 липня 2019 16:55
Дод. угода № 1 від 29.07.2019 (1).pdf зміни до договору
29 липня 2019 16:55
Електронний підпис укладений
26 квітня 2019 17:22
Кошториси.pdf укладений
26 квітня 2019 17:22
Додаток № 3.pdf укладений
26 квітня 2019 17:22
Додаток № 2.pdf укладений
26 квітня 2019 17:22
Додаток № 1.pdf укладений
26 квітня 2019 17:22
Договір 67-В-ХЕФ-19.pdf укладений
26 квітня 2019 17:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.4 ст.36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Але істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі у деяких випадках, в тому числі у разі зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 67-В-ХЕФ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 573 878,48
UAH (в тому числі ПДВ 95 646,41 UAH)