Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з виготовлення документації з встановлення меж населеного пункту м.Баштанка за ДК 021:2015 код 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2019-02-21-002747-b f382c6715c664b6ca75927d064e024e6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Заворотнюк

+380515827704 bashtrada@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Баштанська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04376469
Місцезнаходження: 56100, Україна , Николаевская обл., Баштанка, 56100, Миколаївська область, Баштанський район, м.Баштанка, вул.Героїв Небесної сотні, 38
Контактна особа: Тетяна Заворотнюк
+380515827704
bashtrada@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2019 17:51
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2019 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2019 20:00
Очікувана вартість: 180 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,56%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги


Послуги з виготовлення документації з встановлення меж населеного пункту м.Баштанка
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з виготовлення документації з встановлення меж населеного пункту м.Баштанка за ДК 021:2015 код 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

загальне питання
Дата подання: 25 лютого 2019 16:56
Дата відповіді: 26 лютого 2019 17:50
на підставі яких нормативних документів ви вимагаєте наявності юриста у складі Учасника?
Відповідь: Внесено зміни до Оголошення про проведення допорогових торгів ,а саме : Додаток 4 -Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації,які мають необхідні знання та досвід,викладена в новій редакції.(Перелік змін додається )

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-21-002747-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Говоруха О.В., Код ЄДРПОУ:3120120917
Дата подання: 26 лютого 2019 09:31
вимога на зміну тендерної документації
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Шановний тендерний комітет! Керуючись статтями 3,ст5 п.3 ,ст. 11 п.3,ст. 22, ст.23 Закону України "Про публічні закупівлі" вважаємо необхідним внести зміни до тендерної документації з метою усунення дискримінаційних умов до потенційних учасників торгів.
Відповідно до вимоги п.2 Додатку 5, замовник вимагає: «2.Сканований оригінал листа-відгука (листа-підтвердження) від Замовника, з яким співпрацював Учасник на договірній основі за відповідним або аналогічним предметом закупівлі. Лист-відгук (лист-підтвердження) повинен бути надано до конкретного договору та містити наступну інформацію: конкретну назву договору, дату, номер та строк дії договору, суму договору, суму виконання по даному договору, інформацію про якість надання послуг.»
Зазначимо також, що відповідно до Частини 4 Статті 16 Закону України «Про публічні Закупівлі»: « Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.» Замовнику має бути відомо, що «відгуки про виконання наданого у довідці договору» на відміну від самих договорів, накладних та інших передбачених законодавством правочинів, не передбачені Законодавством України та в ньому не визначені. Тому на підставі Частини 4 Статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не можуть вимагатися від учасників торгів. Надання офіційних листів замовниками залежить від власного бажання. Але цей факт жодним чином не є свідоцтвом успішності або неуспішності виконання тих чи інших контрактів. Відповідно до Частини 7, Статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.» Отже Замовник, в разі необхідності, має змогу самостійно звернутися за реквізитами замовників, що містяться у контрактах та отримати необхідну інформацію.
Згідно до ч. 4 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників". Ця вимога тендерної документації обмежує коло учасників, зокрема підприємств які мають досвід по виконанню аналогічних робіт.
Виходячи з вищесказаного, вимагаємо: вилучити вимогу п. 2 Додатку 5.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 лютого 2019 17:35
Закону України " Про публічні закупівлі " застосовується до Замовників за умови, що вартість предмета закупівлі товару(товарів),послуги(послуг)дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень,а робіт -1,5 мільйона гривень.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

26 лютого 2019 09:31
вимога

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2019 20:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Халимендик Ірина Олександрівна 149 000,00
UAH з ПДВ
149 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2019 16:32
13. Щодо субпідряду.pdf
28 лютого 2019 16:32
12. Відповідність ТЗ.pdf
28 лютого 2019 16:32
10. Довідка довкілля.pdf
28 лютого 2019 16:32
8. Гарантійний лист.pdf
28 лютого 2019 16:32
6. Витяг 26.02.2019 р. _завер.pdf
28 лютого 2019 16:32
4. Досвід.pdf
28 лютого 2019 16:32
3. Обладанання.pdf
28 лютого 2019 16:32
2. Квалф. працівники.pdf
28 лютого 2019 16:32
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Халимендик Ірина Олександрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Халимендик Ірина Олександрівна
#3262116801
Переможець 149 000,00
UAH з ПДВ
04 березня 2019 18:06

Документи

04 березня 2019 18:06
Електронний підпис
04 березня 2019 18:06
прот№37.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2019 18:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Халимендик Ірина Олександрівна
#3262116801
149 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 березня 2019 18:06
Електронний підпис
04 березня 2019 18:06
прот№37.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 14:50
дод.угода № 4-90.pdf зміни до договору
14 грудня 2020 14:44
Електронний підпис укладений
16 червня 2020 09:43
дод.угода №3-24.pdf зміни до договору
16 червня 2020 09:43
Електронний підпис укладений
02 червня 2020 11:05
Електронний підпис укладений
02 червня 2020 10:29
дод.угода №2-13.pdf зміни до договору
02 червня 2020 10:27
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 12:11
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 12:07
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 11:22
д-у №1-187.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 11:20
Електронний підпис укладений
12 березня 2019 17:04
дог.№60.pdf укладений
12 березня 2019 17:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): .Внести зміни до п.4.1 розділу 4 Договору та викласти його в такій редакції: «Термін надання послуг до 01.03.2020 року». 2. Продовжити термін дії Договору № 60 від 12.03.2019 року, вказаний в п.9.1 розділу 9 Договору до 31.12.2020 року, до повного виконання взятих зобов’язань Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 60
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): конкретизація суми з ПДВ та без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 60
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 60
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): .Внести зміни до п.4.1 розділу 4 Договору та викласти його в такій редакції: «Термін надання послуг до 01.03.2020 року». 2. Продовжити термін дії Договору № 60 від 12.03.2019 року, вказаний в п.9.1 розділу 9 Договору до 31.12.2020 року, до повного виконання взятих зобов’язань Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 60
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 60
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до п.4.1 розділу 4 Договору та викласти його в такій редакції: «Термін надання послуг до 01.09.2020 року».
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 60
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): термін дії договору -до 31.12.2020 року(т.п)
Номер договору про закупівлю: 60
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 60
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): термін дії договору-до 31.12.2020 року(т.п)
Номер договору про закупівлю: 60
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 60
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились змінити банківські реквізити Замовника - в Розділі «РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН» Договору № 60 від 12 03.2019 року та Розділі «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» Додатку № 1 до Договору, виклавши в наступній редакції: «МФО 820172, р/р ПА 928201720344200015000021536 Державна казначейська служба України».
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились внести змінити до п. 4.1. розділу 4 Договору та викласти в новій редакції: «п. 4.1. Термін надання послуг: до 24.12.2020 р.»
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/90
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML