Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

За кодом ДК 021:2015 – 15110000 – 2 М'ясо (Тушки курей бройлерів I категорії, заморожені, патрані).
Очікувана вартість
464 980,00 UAH
UA-2019-02-21-002396-b b523b3cf51234eabaed24f91aa17a718
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ освіти Селидівської міської ради

+380623772089 02142916_3113103624@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Селидівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142916
Вебсайт: http://osvita-selid.ucoz.ua/
Місцезнаходження: 85400, Україна , Донецька обл., м. Селидове, вул. Нагорна, буд. 36
Контактна особа: Відділ освіти Селидівської міської ради
+380623772089
02142916_3113103624@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2019 16:31
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2019 16:30
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2019 16:30
Початок аукціону: 11 березня 2019 13:40
Очікувана вартість: 464 980,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 324,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6940 кілограм
Тушки курей бройлерів I категорії, заморожені, патрані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-21-002396-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ВОРОЖЦОВА ЛЮДМИЛА ГЕННАДІЇВНА", Код ЄДРПОУ:2149918084
Дата подання: 19 березня 2019 02:48
пропозиція учасника переможця ТОВ "Донецькморепродукти плюс" не відповідає умовам тендерної документації та вимогам Закону
ФОП Ворожцова Л.Г. виражає свою незгоду із неправомірним прийняттям рішення про визначення переможцем ТОВ "Донецькморепродукти плюс", вважає, що рішення прийняте Замовником про намір укласти договір з ТОВ "Донецькморепродукти плюс" порушує порядок проведення процедури закупівлі, основні норми та принципи Закону, є необгрунтованим, у звязку з тим, що пропозиція ТОВ "Донецькморепродукти плюс" (далі за текстом -Учасник) не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме.
По-перше, відповідно до п.5.4 частини 5 III. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції", затвердженої рішенням тендерного комітету, протокол № 26 від 21.02.2019, Учасники повинні відповідати кваліфікаційним критеріям та надати для підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям - Експлуатаційні дозволи на власні та/або орендовані потужності (об`єкти) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, передбачених Законом України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 26.12.1997р. № 771/97-ВР. Якщо право користування обладнанням та матеріально технічною базою виникло в учасника на підставі оренди (надання послуг), учасник може надати копію експлуатаційних дозволів, завірені належним чином орендодавцем (виконавцем послуг), або повинен бути зареєстрований у Державному реєстрі потужностей операторів ринку (наказ Мінагрополітики від 10.02.2016 № 39).
Тобто, Учасник повинен дотримуватися вимог Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» (далі за текстом Закон про якість та безпечність). Згідно з преамбулою Закону про якість та безпечність, цей Закон регулює відносини між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та споживачами харчових продуктів і визначає порядок забезпечення безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, що виробляються, перебувають в обігу, ввозяться (пересилаються) на митну територію України та/або вивозяться (пересилаються) з неї.
Згідно з п.22 частиною 1 ст. 1 Закону про якість та безпечність, експлуатаційний дозвіл - документ дозвільного характеру, що видається територіальним органом компетентного органу операторові ринку за результатами інспектування його потужності та посвідчує право оператора ринку здійснювати визначену цим Законом діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження.
Пунктом 3 частини 2 ст.20 Закону про якість та безпечність зазначено, що оператори ринку зобов’язані отримувати експлуатаційний дозвіл у випадках, передбачених цим Законом.
Частина 1 ст.23 Закону про якість та безпечність уточнює, що експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.
Частиною 3 ст.23 Закону про якість та безпечність зазначено, що особи, зазначені у частині першій цієї статті, зобов’язані отримати експлуатаційний дозвіл на кожну окрему потужність до початку її експлуатації. Експлуатаційний дозвіл видається на потужності, що розташовані за однією адресою (з деталізацією на рівні виробничої лінії та/або харчових продуктів залежно від виду діяльності оператора ринку) і визначені оператором ринку.
Тобто, відповідно до чинного законодавства України з питань безпечності та якості харчових продуктів оператор ринку зобов’язаний отримати експлуатаційний дозвіл, якщо він (оператор ринку) провадить господарську діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження. На підставі результатів перевірки відповідності потужності оператора ринку вимогам санітарних заходів видається експлуатаційний дозвіл, який надає змогу такому оператору ринку провадити визначені види господарської діяльності з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження.
Учасником у складі пропозиції надано Експлуатаційний дозвіл №85670/04/149 від 15.12.2008 який надає право здійснювати діяльність з виробництва та/або обігу - риби холодного копчення, риби гарячого копчення, пресерви з риби, риби соленої, салатів з морської капусти, салатів рибо-овочевих при наявності і дотримуванні вимог нормативної і технологічної документації, висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на сировину, допоміжних матеріалів і готової продукції. Це зазначено і в Реєстрі потужностей (об'єктів) та їх операторів, що здійснюють діяльність з виробництва та/або обігу харчових продуктів за 2008 рік (на сайті Державної службиУкраїни з питань безпечності та якості харчових продуктів та захисту споживачів в розділі «Реєстри» є можливість перевірити інформацію).
Також Учасником надано Експлуатаційний дозвіл №4 для потужностей (обєктів) з виробництва або реалізації харчових продуктів №57 від 16.02.2009, асортиментом продукції дозволеної до реалізації є риба морожена в асортименті, риба солона, риба холодного копчення, рибні пресерви, риба вялена.
Тобто, Учаснику дозволено виробляти та/або зберігати рибу в асортименті.
У зв’язку з тим, що в Учасника відсутній експлуатаційний дозвіл, який надає йому змогу провадити визначені види господарської діяльності з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження, він не має права реалізовувати продукцію тваринного походження, а саме тушки курей до закладів освіти Селидівської міської ради.
Більш того, відділ освіти Селидівської міської ради закуповує тушки курей для харчування дітей в дошкільних закладах. Замовнику необхідно суворо дотримуватися чинного законодавства з питань безпечності та якості харчових продуктів.
У зв’язку з тим, що учасником не надано експлуатаційного дозволу на право реалізовувати продукцію тваринного походження, Учасник не відповідає нормам чинного законодавства України з питань безпечності та якості харчових продуктів та не відповідає вимогам тендерної документації.
Тому, відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі», Учасник, пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації та вимогам Закону, повинен бути дискваліфікований.
Раджу тендерному комітету відділу освіти Селидівської міської ради звернутися за консультацією з цього питання до спеціалістів Держпродспоживслужби України.
По-друге, згідно з підпунктом 5.13.1, пункту 5.13 частини 5 розділу ІІІ тендерної окументації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати відомості про учасника відповідно до Додатку 1 тендерної документації. Тобто, форма «відомості про учасника» є додатком до тендерної документації, затверджена рішенням тендерного комітету та не може змінюватися.
Учасником у складі пропозиції надано «Відомості про Учасника», але Учасник відступив від затвердженої форми, а саме: у формі учасника після слів «Відомості про Учасника» відсутня фраза «(для юридичної особи)»; у формі Учасника відсутній пункт «14.Інша інформація*»
Тобто, бланк «Відомості про Учасника» не відповідає затвердженій Замовником формі. Тому, пропозиція Учасника повинна бути дискваліфікована, як така, що не відповідає вимога тендерної документації.
По-третє, відповідно до частини 6 розділу ІІІ тендерної документації товар (Тушки курей бройлерів I категорії, заморожені, патрані) має відповідати наступним характеристикам: транспортування продуктів проводиться спеціалізованим транспортом, що має підтверджуючі документи про санітарну обробку.
Профілактичні дезінфекційні заходи, відповідно до ст. 33 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», проводяться спеціалізованими підрозділами установ і закладів та суб’єктами підприємницької діяльності на підставі відповідних договорів з підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та громадянами.
Тобто, документи, які підтверджують санітарну обробку транспорту є договір та акт виконаних робіт про проведення санітарної обробки транспортного засобу.
У складі пропозиції Учасника міститься довідка про дератизацію та дезінфекцію складських приміщень №9 від 04.03.2019 (далі - довідка), яка зазначає, що на підприємстві регулярно проводиться дератизація та дезінфекція складських приміщень та автотранспорту. Також довідкою зазначено, що Учасник у складі пропозиція надає акт обстеження та договір на виконання послуг з дератизації та дезінфекці.
Всупереч довідки та вимогам тендерної документації Учасником у складі пропозиції не надано ані договорів, ані актів обстеження. Учасником не надано жодного документу, який би пдтверджував, що автотранспорт, яким буде постачатися товар регулярно проходить санітарну обробку.
Тобто, Учасником не надано підтверджуючих документів щодо проведення дезінфекційних заходів автотранспорту. Учасником не надано копію діючого договору з спеціалізованим закладом, якому надано право на проведення дезінфекції транспортних засобів та не надано актів надання послуг (виконаних робіт). Тобто, Учасником не здійснено заходів з дезінфекції транспортних засобів.
Тому, пропозиція Учасника не відповідає нормам законодавства з питань безпечності та якості харчових продуктів та не відповідає умова тендерної документації та повинна бути дискваліфікована. Учасником не виконано вимог тендерної документації. Учасник не відповідає встановленим кваліфікаційним критеріям та ст. 16 Закону.
В четверте, відповідно до підпункту 5.8.1 пункту 5.8 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації Учасникам необхідно надати скан - копію оригіналу аналогічного (их) договору (ів) за 2016-2018 роки.
У складі пропозиції Учасника містяться аналогічні договори: №3/1-к від 09.01.2016, №3/4 від 08.02.2017.
Відповідно до п.1.1 договору №3/4 від 08.02.2017 «1.1 стоимость, количество и ассортимент оговариваются дополнительными документами – накладными, которые являються неотъемлемым дополнением данного договора». Додатків до договору №3/4 від 08.02.2017, які є невідємною частиною договору №3/4 від 08.02.2017 у складі пропозиції не надано. Відповідно договір надано частково.
Відповідно до п.1.1договору №3/1-к від 09.01.2016 «1.1 стоимость, количество и ассортимент оговариваются дополнительными документами – накладными, которые являються неотъемлемым дополнением данного договора». Додатків до договору №3/1-к від 09.01.2016, які є невідємною частиною договору №3/1-к від 09.01.2016 у складі пропозиції не надано. Відповідно договір надано частково.
Якщо будь-які додатки до цих договорів сторонами не підписувалися, то дані договори згідно з частиною восьмою статті 181 Господарськогокодексу України (надалі – ГКУ) вважається неукладеним, а тому є недійсним взагалі, оскільки сторони не досягли згоди з усіх істотних умов. Відповідно до частини 3 статті 180 ГКУ сторони зобов’язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору, а згідно з частиною четвертою цієї ж статті умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості.
В тексті наданих Учасником договорів відсутня інформація про кількість товара, його якість та ціну за одиницю, а є лише посилання на «накладные», в яких це зазначається, але які не надані у складі пропозиції.
Тобто, у складі пропозиції Учасника відсутні додатки до вищевказаних договорів, що є порушенням ГКУ, тому учасником не підтверджено виконання аналогічних договорів, не виконано умов тендерної документації та вимог ст..16 Закону.
По п’яте, у складі пропозиції Учасника міститься договір найму (оренди) транспортного засобу укладений 11.11.2016 між Оробейко К.В. (Орендодавець) та ТОВ «Донецькморепродукти плюс» (Орендар).
Згідно зі ст..795 Цивільного кодексу України акт приймання-передачі майна є основним документом, що підтверджує факт передачі майна в оренду.
У складі пропозиції відсутній документ, який би підтверджував передачу автотранспорту Орендарю. Тому транспортний засіб Орендарю не передано.
У зв’язку з чим Учасником не підтверджено наявності автомобільного транспорту.

В шосте, документи щодо якості товару незадовільної якості: нечитаємі, нерозбірливі, неможливо розгледіти, до якого саме товару належить завантажений документ. Тому, пропозиція Учасника повинна бути відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації та вимогам Замовника.

Відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

З огляду на вищевикладене, керуючись нормами законодавства України з питань безпеки та якості харчових продуктів та продовольчої сировини, Закону України "Про публічні закупівлі" вважаю за необхідне зазначити, що пропозиція ТОВ "Донецькморепродукти плюс" не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленими статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі" та умовам тендерної документації, у звязку з чим повинна бути відхилена Замовником на підставі пункту 1 розділу 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", пункту 4 розділу 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 березня 2019 16:15
Розглянувши Вашу вимогу щодо неправомірного прийняття рішення про визначення переможцем ТОВ "Донецькморепродукти плюс" за процедурою закупівлі відкриті торги на закупівлю товару За кодом ДК 021:2015 – 15110000 – 2 М'ясо (Тушки курей бройлерів I категорії, заморожені, патрані), Ідентифікатор закупівлі:UA-2019-02-21-002396-b, повідомляємо наступне.
Перевіривши документи до пропозиції, які були надані ТОВ "Донецькморепродукти плюс", тендерним комітетом було виявлено, що надана пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки Учасником – переможцем не було надано документ, який би підтверджував передачу орендованого автотранспорту відповідно до Договору найму (оренди) транспортного засобу від 11.11.2016.
Тому, відповідно до вищевикладеного, тендерним комітетом прийнято рішення:
1. задовольнити вимогу ФОП Ворожцової Л.Г щодо невідповідності пропозиції ТОВ "Донецькморепродукти плюс" до вимог тендерної документації;
2. повернути на етап кваліфікації переможця торгів ТОВ "Донецькморепродукти плюс" закупівлі За кодом ДК 021:2015 – 15110000 – 2 М'ясо (Тушки курей бройлерів I категорії, заморожені, патрані), Iдентифікатор закупівлі: UA-2019-02-21-002396-b.
Номер вимоги: UA-2019-02-21-002396-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Донецькморепродукти плюс", Код ЄДРПОУ:31055091
Дата подання: 25 березня 2019 19:39
ФОП "ВОРОЖЦОВА ЛЮДМИЛА ГЕННАДІЇВНА" не відповідає Кваліфікаційним критеріям та вимогам,установлені статтею 16 Закону України
ТзОВ "Донецькморепродукти плюс"не згідно з рішенням замовника про намір укласти договір з ФОП "ВОРОЖЦОВА ЛЮДМИЛА ГЕННАДІЇВНА"тому що: -не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
В тендерній документації: 5. Кваліфікаційні критерії доучасників та вимоги,установлені статтею 17 Закону України, у складі пропозиції учасники надають скановані документи.
Учасники повинні відповідати наступним кваліфікаційним критеріям та надати документи для підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям:
5.1. Довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально технічної бази. Довідка повинна містити наступну інформацію: кількість автотранспорту, що буде застосовуватися для перевезення товарів, що закуповуються; наявність складських приміщень; наявність холодильного/морозильного обладнання, пристосованого для зберігання товару, що є предметом закупівлі.
5.2. Документи, що підтверджують право власності або право користування автотранспортом. Якщо право користування транспортним засобом виникло в учасника на підставі договору оренди (надання послуг),
5.3. Документи, що підтверджують право власності або право користування приміщеннями (обладнанням) для зберігання продуктів харчування, які є предметом закупівлі. Якщо право користування виникло в учасника на підставі договору оренди (надання послуг), учасник надає скан- копію оригіналу договору оренди (надання послуг).
Згідно Закону України та ст. Стаття 16. Кваліфікаційні критерії

1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.

2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.

3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок і маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування.
4. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.

ФОП "ВОРОЖЦОВА ЛЮДМИЛА ГЕННАДІЇВНА" Надала наступні документи:
Матеріально технічна база :довідку у довільній формі про наявність працівників ,які будуть залучатися для постачання ,зберігання завантаження/розвантаження товару в якій указали що: водій Вітренко Ю.П,а комірник Нерух О.Ф,згідно довідці було вказано що ці працівники є працівниками ТзОВ «Торговий будинок «Максимум»,мають медичні книжки . Але в медичній книжці вказано Вітренко Ю.П – експедитор. Тобто якщо в довідці вказано водія ,то мають бути документи підтверджуючи його право користування транспортним засобом. Право на користування посвідчення водія не було надано , Вітренко Ю.П – експедитор а не водій.
Не було надано документу який би вказував на необхідні знання та досвід як вимагається статтею 16 Закону України.
Вимоги згіно тендерної документації 5.13.3 документи ,що підтверджують правомочність на укладання договору про закупівлю : - для фізичних осіб підприємств надати скан копію паспорту, ФОП ВОРОЖЦОВА ЛЮДМИЛА ГЕННАДІЇВНА надала не повний документ а тільки декілька сторінок а на вимогу про надання копії паспорта – має бути надана копія всього документу.
Тобто невідповідають наявність працівників відповідної кваліфікації. та вимогам,установлені статтею 16 Закону України. Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: пропозицій учасник:
-не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
переможець: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; - наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
- тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник має право встановлювати кваліфікаційні критерії. Одним із таких критеріїв є надання скан-копій оригіналів документів. У складі пропозиції учасники надають скановані документи
(оригінали або копії).
У випадках надання копії документу – має бути надана копія,
яка повинна містити власноручний підпис уповноваженої
посадової особи, зазначення прізвища, ініціалів та посади особи,
яка підписує тендерну (цінову) пропозицію, дати підпису. Копії
документів повинні містити надпис «Згідно з оригіналом», «З
оригіналом згідно», «Копія» або «Копія вірна»
ФОП ВОРОЖЦОВА ЛЮДМИЛА ГЕННАДІЇВНА в сканових документах, які подала у складі тендерної пропозиції, містять різні накладення, малюнки (наприклад, накладених підписів, печаток). Окремо зазначаємо, що за підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів, Учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України

Просимо Замовника переглянути незаконно прийняте Рішення та повторно уважно перевірити пропозицію ФОП " ВОРОЖЦОВА ЛЮДМИЛА ГЕННАДІЇВНА " та відхилити, як таку, що не відповідає Відповідно до ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 березня 2019 11:51
Уважно ознайомившись зі змістом Вашої вимоги щодо результатів закупівлі За кодом ДК 021:2015 – 15110000 – 2 М'ясо (Тушки курей бройлерів I категорії, заморожені, патрані), Ідентифікатор закупівлі:UA-2019-02-21-002396-b, тендерний комітет відділу освіти ще раз ретельно перевірив тендерну пропозицію учасника ФОП Ворожцової Л.Г., та повідомляємо наступне.
По-перше, щодо неподання ФОП Ворожцовою Л.Г. документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Звертаємо увагу, що у частині 2 статті 16, передбачена необхідність застосування принаймні одного з кваліфікаційних критеріїв. Тобто, замовник має право застосовувати будь-який (будь-які) з наведених кваліфікаційних критеріїв в залежності від предмета закупівлі, умов його поставки, тощо. В даному випадку закуповуються продукти харчування для закладів дошкільної освіти. Тому насамперед для тендерного комітету важливим є підтвердження факту проходження медичного огляду Вітренко Ю.П., що є вимогою п.4.3 Наказу Міністерства освіти і науки та Міністерства охорони здоров'я «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» від 17.04.2006 N 298/227, де зазначено, що водій транспорту, а також особи, що супроводжують продукти у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів. На виконання вимог статті 16 Закону в тендерній документації, документи, які необхідно подати для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, тендерним комітетом визначено перелік, саме: п.5.6. довідку, що містить інформацію про працівників, які будуть залучатися для постачання, зберігання, завантаження/розвантаження товару; п.5.7. медичні книжки встановленого зразка, з даними про проходження медичного огляду працівників, інформацію про яких наведено в інформаційній довідці про наявність працівників, які будуть залучатися для постачання, зберігання, завантаження/розвантаження товару, що є предметом закупівлі (п.5.6). В тендерній документації до даної закупівлі не вимагається підтвердження наявності необхідних знань та досвіду працівників. Отже, тендерним комітетом дотримано вимоги статті 16 Закону, а ФОП Ворожцовою Л.Г. в свою чергу надані документи, що запитуються.
По – друге, щодо надання скан - копії не всіх сторінок паспорту, зазначаємо, що в першу чергу, копію паспорта уповноваженої особи, яка має право підписувати тендерну пропозицію та договір, Замовник вимагає для того, щоб звірити відповідність підписів.Тендерним комітетом встановлено, що підпис ФОП Ворожцової Л.Г., зазначений на скан-копії оригінала паспорта співпадає з підписами, проставленими на інших документах, які подані з тендерною пропозицією.
По - третє, щодо документів виготовлених за допомогою комп’ютера. Законом (частина 1 статті 30) передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Отже, єдиною можливою підставою в даному випадку є відхилення тендерної пропозиції, яка не відповідає умовам тендерної документації, але перед тим як відхиляти учасника таку умову потрібно прописати в умовах документації. В тендерній документації до закупівлі не передбачено, що сканований варіант пропозицій не може містити «різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи».
Таким чином з вищенаведеної інформації можна зробити висновок, що замовник не має підстав відхилення тендерної пропозиції.
Більш того, неодноразово Антимонопольний комітет України, як орган оскарження, наголошував у своїх рішеннях на відсутності підстав для відхилення пропозиції у разі використання учасником тендерних торгів у пропозиції документів виготовлених за допомогою комп’ютера у необхідному форматі та накладеного на документи підпису.
До того ж з’ясування питань щодо ознак підробки не входить до компетенції тендерного комітету.

Документи подані скаржником

Документи

21 березня 2019 16:15
Рішення щодо вимоги.PDF

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2019 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Донецькморепродукти плюс" 360 880,00
UAH з ПДВ
353 905,29
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ВОРОЖЦОВА ЛЮДМИЛА ГЕННАДІЇВНА" 378 924,00
UAH з ПДВ
356 230,17
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СУХОДОЛЬСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 464 980,00
UAH з ПДВ
464 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 березня 2019 16:39
довідки
21 березня 2019 16:31
довідки
13 березня 2019 14:18
Оновлена цін пропозиція
09 березня 2019 13:22
Електронний підпис
09 березня 2019 13:15
тех кури селид.rar
09 березня 2019 13:15
Установчи док 2.rar
09 березня 2019 13:15
Погодження 2019р Селидове.pdf
09 березня 2019 13:15
Акт держ контр 2018р.pdf
09 березня 2019 13:15
статут Селидово2.pdf
09 березня 2019 13:15
статут Селидово1.pdf

Публічні документи

22 березня 2019 21:55
документи переможця.pdf
09 березня 2019 14:13
Електронний підпис
09 березня 2019 14:11
до 10.03 куры.rar
09 березня 2019 14:11
вт.rar

Публічні документи

10 березня 2019 12:54
Електронний підпис
10 березня 2019 12:53
Цінова.png
10 березня 2019 12:53
уставн2.pdf
10 березня 2019 12:53
Уставн..pdf
10 березня 2019 12:53
Погодення,ПДВ,лист відг..pdf
10 березня 2019 12:53
Мед.кнг..pdf
10 березня 2019 12:53
Дог.оренди.pdf
10 березня 2019 12:53
Дог.дез.акти робіт.pdf
10 березня 2019 12:53
Дов1.pdf
10 березня 2019 12:53
Декларац.дов.2.pdf
10 березня 2019 12:53
Аналог.дог..pdf
10 березня 2019 12:53
Акт13-18.pdf
10 березня 2019 12:53
Акт7-12.pdf
10 березня 2019 12:53
Акт1-6.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Донецькморепродукти плюс"

ФОП "ВОРОЖЦОВА ЛЮДМИЛА ГЕННАДІЇВНА"

ФОП "СУХОДОЛЬСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Донецькморепродукти плюс"
#31055091
Рішення скасоване 353 905,29
UAH з ПДВ
21 березня 2019 19:59
ТОВ "Донецькморепродукти плюс"
#31055091
Відхилено 353 905,29
UAH з ПДВ
21 березня 2019 20:03
ФОП "ВОРОЖЦОВА ЛЮДМИЛА ГЕННАДІЇВНА"
#2149918084
Переможець 356 230,17
UAH з ПДВ
22 березня 2019 13:27

Документи

15 березня 2019 20:28
Електронний підпис
15 березня 2019 14:20
Протокол №32.PDF
11 березня 2019 14:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

21 березня 2019 20:03
Електронний підпис
21 березня 2019 19:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

22 березня 2019 13:27
Електронний підпис
22 березня 2019 13:27
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 березня 2019 13:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ВОРОЖЦОВА ЛЮДМИЛА ГЕННАДІЇВНА"
#2149918084
356 230,17
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 березня 2019 13:27
Електронний підпис
22 березня 2019 13:27
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 14:59
Звіт про виконання договору.pdf укладений
03 березня 2020 14:59
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2020 16:03
Додаткова угода № 1 від 27.02.2020 до додаткової угоди № 5 від 28.12.2019.PDF зміни до договору
28 лютого 2020 16:03
Електронний підпис зміни до договору
27 лютого 2020 13:10
Угода до дог №85 від 10.04.19.PDF зміни до договору
27 лютого 2020 09:39
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 12:05
дод. угода №5 до дог. №85 від 10.04.19.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 12:04
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 14:07
доп. угода №4 до дог. №85.PDF зміни до договору
24 грудня 2019 14:07
Повідомлення про внесення змін від 23.12.19 до дог №85.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 14:07
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2019 10:41
доп. угода №3 до дог. № 85 від 10.04.19.PDF зміни до договору
28 листопада 2019 10:41
Повідомлення про внесення змін від 26.11.2019.pdf зміни до договору
28 листопада 2019 10:41
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2019 18:18
Додаткова угода № 2 від 28.10.2019.PDF зміни до договору
30 жовтня 2019 18:18
Повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
30 жовтня 2019 18:18
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2019 10:47
доп.угода №1 до дог№85.PDF зміни до договору
16 жовтня 2019 10:46
Електронний підпис укладений
10 квітня 2019 15:57
Договір № 85 від 10.04.2019.PDF укладений
10 квітня 2019 15:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, п.11.3 Договору № 85 від 10.04.2019р., уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. У зв`язку із зміною поточного рахунку Постачальника, Сторони домовилися внести зміни до Договору № 85 від 10.04.2019р. та викласти реквізити Постачальника, що містяться у розділі 13. «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» у наступній редакції: « Постачальник Фізична особа підприємець Ворожцова Людмила Геннадіївна Код за ЄДРПОУ 2149918084 85324, Донецька обл., м.Мирноград пров.Львівський, буд.4, кв.39 р/р UA893354960000026002060246567 в РУ Приватбанка МФО 335496 ___________________ Л.Г.Ворожцова» (підпис) М.П. 2. Інші умови Договору № 85 від 10.04.2019 р. залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов`язання. 3. Справжня додаткова угода є невід`ємною частиною договору № 85 від 10.04.2019 р. 4. Справжню додаткову угоду складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін.
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 3.2., п.11.2, п.11.3. Договору № 85 від 10.04.2019р., дійшли згоди та уклали додаткову угоду про наступне: 1. Внести зміни у п.3.1. розділу III. «Ціна договору» та викласти у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить : 356 178 грн. 87 коп. (триста п’ятдесят шість тисяч сто сімдесят вісім грн. 87 коп.) без ПДВ. Виникнення бюджетних зобов’язань у Замовника за договором можливе у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Виникнення платіжних зобов'язань можливе при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетного асигнування).» 2. Зменшення суми Договору складає 51 грн. 30 коп. (пятдесят одна грн. 30 коп.). 3. Внести зміни у Специфікацію до Договору № 85 від 10.04.2019р. і викласти в редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 4. Інші умови Договору № 85 від 10.04.2019р. залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов`язання. 5. Справжня додаткова угода є невід`ємною частиною Договору № 85 від 10.04.2019р.. 6. Справжню додаткову угоду складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін.
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 від 28.10.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): - Сторони, керуючись ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 3.2, п.11.2,п. 11.3 Договору № 85 від 10.04.2019р., дійшли згоди та уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Внести зміни в п.3.1. розділу III. «Ціна договору» Договору № 85 від 10.04.2019р. та викласти його у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить : 321 178 грн. 87 коп. (триста двадцять одна тисяча сто сімдесят вісім грн. 87 коп.) без ПДВ. Виникнення бюджетних зобовязань у Замовника за договором можливе у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Виникнення платіжних зобов`язань можливе при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетного асигнування)». 2. Зменшення суми Договору складає : 35 000 грн. 00 коп. (тридцять п`ять тисяч грн. 00 коп.). 3. Внести зміни у Специфікацію до Договору № 85 від 10.04.2019р. і викласти в редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 4. Інші умови Договору № 85 від 10.04.2019р. залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов`язання. 5. Справжня додаткова угода є невід`ємною частиною договору № 85від 10.04.2019р. 6. Справжню додаткову угоду складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін.
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 3.2, п.11.2,п. 11.3 Договору № 85 від 10.04.2019р., дійшли згоди та уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Внести зміни в п.3.1. розділу III. «Ціна договору» Договору № 85 від 10.04.2019р. та викласти його у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить : 296 178 грн. 87 коп. (двісті девяносто шість тисяч сто сімдесят вісім грн. 87 коп.) без ПДВ. Виникнення бюджетних зобовязань у Замовника за договором можливе у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Виникнення платіжних зобов`язань можливе при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетного асигнування)». 2. Зменшення суми Договору складає : 25 000 грн. 00 коп. (двадцять п`ять тисяч грн. 00 коп.). 3. Внести зміни у Специфікацію до Договору № 85 від 10.04.2019р. і викласти в редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 4. Інші умови Договору № 85 від 10.04.2019р. залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов`язання. 5. Справжня додаткова угода є невід`ємною частиною договору № 85від 10.04.2019р. 6. Справжню додаткову угоду складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін.
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, на виконання ч. 5. ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись ст. ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України дійшли згоди про наступне : 1. Укласти цю додаткову угоду на продовження строку дії договору № 85 від 10.04.2019 (далі - Договір) на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020року. 2. Ціна додаткової угоди складає 59 234 грн. 82 коп. (п`ятдесят дев`ять тисяч двісті тридцять чотири грн. 82 коп.), що не перевищує 20% від ціни Договору, без ПДВ . 3. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту підписання та діє до повного використання коштів за даною додатковою угодою, але не довше 28.02.2020 року. 4. Невідємною частиною цієї додаткової угоди є специфікація. 5. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 6. Ця додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 7. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, дійшли згоди про наступне: 1. Внести зміни у п.2 додаткової угоди № 5 від 28.12.2019р. до Договору № 85 від 10.04.2019р. та викласти у наступній редакції: «2. Ціна додаткової угоди складає : 48 101 грн. 36 коп. (сорок вісім тисяч сто одна грн. 36 коп.), що не перевищує 20% від ціни Договору, без ПДВ». 2. Зменшення суми складає 11 133 грн 46 коп. (одинадцять тисяч сто тридцять три грн 46 коп.). 2. Внести зміни до Специфікації до додаткової угоди № 5 від 28.12.2019р. до Договору № 85 від 10.04.2019р. і викласти в редакції, що додається до цієї Угоди. 3. Невід`ємною частиною цієї Угоди є спеціфікація. 4. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов`язання. 5. Ця Угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін. 6. Дана Угода є невід`ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: угода
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку з помилково оприлюдненою невідповідною УГОДОЮ до додаткової угоди № 5 від 28.12.2019 , яку неможливо видалити після накладання ецп, тендерним комітетом було прийнято рішення про виправлення помилки шляхом розміщення відповідного документа.
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 від 27.02.2020 до додаткової угоди № 5 від 28.12.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 квітня 2019 — 28 лютого 2020
Сума оплати за договором: 322 929,53
UAH з ПДВ