Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо яловичини, м'ясо свинини, філе куряче
Очікувана вартість
420 880,00 UAH
UA-2019-02-21-002139-b 12c676c757ef44ef90f6b40fb00cc5f3
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Пагулич

+380501847529 zdo8dzvinochok@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №8 "ДЗВІНОЧОК" ЗАГАЛЬНОГО РОЗВИТКУ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 34835250
Місцезнаходження: 88015, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Михайла Грушевського, буд. 29 А
Контактна особа: Олег Пагулич
+380501847529
zdo8dzvinochok@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2019 15:49
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2019 15:44
Оскарження умов закупівлі: до 05 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 березня 2019 15:44
Очікувана вартість: 420 880,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,24%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 кілограм
М'ясо яловичини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88015, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, вул. Михайла Грушевського, буд. 29 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1600 кілограм
М'ясо свинини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88015, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, вул. Михайла Грушевського, буд. 29 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1000 кілограм
Філе куряче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88015, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, вул. Михайла Грушевського, буд. 29 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про надання зразків товару
Дата подання: 26 лютого 2019 01:48
Дата відповіді: 01 березня 2019 09:48
Доброго дня. Я уже зверталася стосовно даного питання у відкритих торгах з ідентифікатором UA-2019-02-12-000748-b. Хотілося би все ж таки уточнити деякі моменти. Прошу надати відповідь на запитання 1-5 (враховуючи те, що майданчик не зберігає форматування, початок запитання відмічаю символом ***, кінець – символом ###). - на запитання «Як буде оцінюватися якість продукції?» отримано відповідь «оцінка якості продукції буде здійснюватися штатними фахівцями замовника». *** 1. Прошу на питання «Як буде оцінюватися якість продукції?» надати відповідь по суті (не «Ким буде оцінюватися якість») («як» означає питання про спосіб дії, стан, обставини). ### - на запитання «Як буде фіксуватися відповідність/невідповідність запропонованого товару вимогам замовника?» отримано відповідь «у разі, якщо зразок товару буде визнаний неякісним: - повернення товару із заміною на товару, який відповідає вимогам замовника; - оскаржувати згідно з договором». *** 2. Прошу не повідомити наслідки визнання товару неякісним, а надати відповідь на питання «Як буде фіксуватися відповідність/невідповідність запропонованого товару вимогам замовника?». ### - на запитання «У разі, якщо зразок товару буде визнаний неякісним, як можна буде оскаржити дане рішення?», швидше за все, отримано відповідь «оскаржувати згідно з договором». Однак, у пункті 5 додатку 4 до тендерної документації зазначено «На вимогу Замовника надати зразки продукції (за рахунок Учасника) у строк не пізніше 24 години з моменту закінчення торгів, з метою визначення Замовником якості товару. У разі надання неякісного товару Замовник має право відмовитись від укладання договору». Тобто учасник на вимогу замовника у строк не пізніше 24 години з моменту закінчення торгів повинен надати зразки продукції. При цьому договір відсутній, так як він не може бути укладений у такий (24 години з моменту закінчення торгів) строк. Отже, *** 3. Цікавить відповідь саме на питання «Як учасник може оскаржити рішення замовника про те, що зразки товару, які надані у строк протягом 24 години з моменту закінчення торгів, не відповідають вимогам замовника, враховуючи те, що договір відсутній?». ### *** 4. Чим (прошу зазначити статтю відповідного нормативного акту із зазначенням конкретної підстави) буде керуватися замовник, відхиляючи тендерну пропозицію у зв’язку з невідповідністю зразків товару вимогам замовника, враховуючи те, що відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації; відповідно до ч. 1 ст. 25 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель; відповідно до ч. 3 ст. 25 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали (тобто зразки товару уже не являються частиною тендерної пропозиції, так як надаються після кінцевого строку подання пропозиції)? ### - на запитання «Як будуть реалізовані такі принципи здійснення закупівель, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням?» отримано відповідь «так здійснення закупівель будь-який товарів чи/та послуг буде відбуватись як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням». Тобто, на запитання «як» отримано відповідь стверджувального характеру. *** 5. Прошу на питання «Як будуть реалізовані такі принципи здійснення закупівель, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням?» надати відповідь по суті, а не просто повідомити, що вони будуть реалізовані. ###
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації, а саме виключено у Технічному завданні пункт шодо надання зразка продукції.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-21-002139-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ПРОДАН ЮРІЙ ЮРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2864116133
Дата подання: 26 лютого 2019 17:09
Про надання розяснення
Повністю згоден з першим суб"єктом який задав питання по суті.але конкретної відповіді від вас не отримав.

Моє запитання: Яким конкретно розділом та пунктом Зу "Про публічні закупівлі" ви керувалися встановлюючи норму визначення переможця тільки після отримання зразка предмета закупівлі та визначення вами його якості.І яким законодавством передбачено надання вам зразка продукціїї.?????
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 березня 2019 09:46
Внесено зміни до тендерної документації, а саме виключено пункт щодо надання зразка продукції.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 березня 2019 15:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Шершун Ярослав Юрійович 311 630,00
UAH з ПДВ
311 630,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 березня 2019 11:46
Електронний підпис
09 березня 2019 11:44
Технічне завдання.pdf
09 березня 2019 11:44
Тендерна пропозиція.pdf
09 березня 2019 11:44
МТБ Працівники Договори.pdf
09 березня 2019 11:44
Довідки ст 17.pdf
09 березня 2019 11:44
Гарантійні листи.pdf
09 березня 2019 11:44
Відомості про Учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Шершун Ярослав Юрійович

Інформація про відміну

Дата відміни
09 березня 2019 15:44
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій