Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали (маски, нитки хірургічні, рукавички гумові та інше) (54 найменування)
Очікувана вартість
980 000,00 UAH
UA-2019-02-21-002132-b f85fcf67fbe6452f85011fc450175ebe
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Міський клінічний пологовий будинок Полтавської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 01999690
Місцезнаходження: 36039, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Олеся Гончара, 27 В
Контактна особа: Юлія Кацай
+380532676297,+380532676301,+380532676315,+380532676304
roddom-poltava@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2019 15:48
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2019 12:00
Очікувана вартість: 980 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
54 найменувань
Медичні матеріали (маски, нитки хірургічні, рукавички гумові та інше)

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м. Полтава , вул. Олеся Гончара, 27 В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2019 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2019 15:48
Проект договору.doc
21 лютого 2019 15:48
тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-21-002132-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фесовець Павло Миколайович, Код ЄДРПОУ:2703009995
Дата подання: 28 лютого 2019 10:32
Про поділ предмета закупівлі на окремі лоти
Ознайомившись з оголошенням про проведення відкритих торгів, ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-21-002132-b у закупівлі за кодом ДК 021:2015: 33140000-3 «Медичні матеріали» (маски, нитки хірургічні, рукавички гумові та інше) (54 найменування), та, вивчивши медико-технічні вимоги щодо предмету закупівлі, заявник, як потенційний учасник цієї закупівлі, який має намір прийняти участь в процедурі торгів, бачить суттєві помилки та неправомірні вимоги, що порушує норми щодо недискримінації учасників та забезпечення добросовісної конкуренції, як передбачено ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Заявник має можливість надати надзвичайно конкурентну та обґрунтовану цінову пропозицію щодо частини предметів закупівлі, проте зазначене в тендерній документації компонування предметів закупівлі в цілому без розподілення на окремі частини (лоти) фактично позбавляє заявника можливості прийняти участь в даній закупівлі, оскільки участь в такій закупівлі може прийняти лише компанія, що має повний перелік продукції в цілому по предмету закупівлі та створює монопольне становище для окремих учасників ринку, що в свою чергу є прямим обмеженням конкуренції та порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі – Закон) цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею 3 Закону встановлено принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пунктом 1.5 Тендерної документації передбачене положення про недискримінацію учасників: Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" прямо передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В ході вивчення медико-технічних характеристик товарів, що передбачені в даній закупівлі, встановлено, що предмет закупівлі включає змішані види товарів, які відносяться до різних груп Державного класифікатора ДК 021:2015 та мають різні коди, які Замовник не зазначає. Таким чином, у даному випадку в предметі закупівлі поєднано декілька різних видів та груп товарів, що ускладнює можливість потенційним учасниками взяти участь у даній закупівлі. Поєднання різних видів та груп товарів в одному предметі закупівлі, які мають різні коди Державного класифікатора ДК 021:2015 здійснено саме таким чином, щоб допустити штучне звуження кола учасників та не надати можливість участі потенційним виробникам та іншим учасникам брати участь у даній закупівлі за окремими позиціями у зв’язку з відсутністю в їхньому виробництві та асортименті всіх передбачених у закупівлі позицій. Тому, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості, недискримінації учасників доцільно виокремити предмет закупівель в окремі лоти за відповідними кодами національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”.
Положеннями ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Враховуючи наведене, на підставі ч.1, 2 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі», заявник вимагає:
Усунути порушення Закону України “Про публічні закупівлі» в частині дискримінації учасників та внести зміни до Тендерної документації у закупівлі № UA-2019-02-21-002132-b за кодом ДК 021:2015: 33140000-3 «Медичні матеріали» (маски, нитки хірургічні, рукавички гумові та інше) (54 найменування) шляхом поділу товарів предмета закупівлі на окремі частини (лоти) за відповідними кодами товарів, що містяться у національному класифікаторі України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 березня 2019 15:03
Тендерний комітет комунального підприємства «Міський клінічний пологовий будинок Полтавської міської ради» уважно розглянув Ваше запитання та повідомляє наступне:
1. Шановний учаснику, хочемо зауважити, що всі товари які оголошені в закупівлі відповідають предмету закупівлі за Кодом ДК 021:2015: 33140000-3 «Медичні матеріали» (маски, нитки хірургічні, рукавички гумові та інше), так як являться медичними матеріалами. Також звертаємо вашу увагу на те, що чинним законодавством України не передбачений конкретний перелік товарів, які повинні відноситись до певного коду ДК.
2. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
3. Відповідно до п.1 розділу ІІ чинного Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому, п.1 розділу ІІ Порядку визначено, що замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Таким чином, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) є правом, а не обов’язком замовника.
Таким чином, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет комунального підприємства «Міський клінічний пологовий будинок Полтавської міської ради» відмовляє Вам у задоволенні вимоги внести зміни до тендерної документації та поділити предмет закупівлі на лоти.

Документи подані скаржником

28 лютого 2019 10:32
вимога1.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПРОФІ КОМ 977 758,00
UAH з ПДВ
977 758,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2019 11:10
Установчі документи.pdf
05 березня 2019 11:10
Тендерна пропозиція (1).pdf
05 березня 2019 11:10
Опис документів.pdf
05 березня 2019 11:10
Інші документи.pdf
05 березня 2019 11:10
Документи щодо підпису.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРОФІ КОМ

Інформація про відміну

Дата відміни
10 березня 2019 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій