Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщень КНП ЛОР «Львівська обласна інфекційна клінічна лікарня»
Очікувана вартість
3 200 000,00 UAH
UA-2019-02-21-001925-b 4e4948f028d743eabe15c4a248359bfd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Луців Ольга

0322368363 infekciyna@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 01984263
Місцезнаходження: 79010, Україна , Львівська обл., Львів, м. Львів, вул. Пекарська, 54
Контактна особа: Луців Ольга
0322368363
infekciyna@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2019 15:23
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2019 17:00
Початок аукціону: 12 березня 2019 12:42
Очікувана вартість: 3 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 64000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний ремонт приміщень КНП ЛОР «Львівська обласна інфекційна клінічна лікарня»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Пекарська, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 лютого 2019 14:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2019 14:44
Рішення про внесення змін.docx
22 лютого 2019 14:44
Технічне завдання_нова редакція.docx
21 лютого 2019 15:20
Тендерна документація.doc
21 лютого 2019 15:20
Проект договору.doc
22 лютого 2019 14:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2019 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2019 14:44
Рішення про внесення змін.docx
22 лютого 2019 14:44
Технічне завдання_нова редакція.docx
21 лютого 2019 15:20
Технічне завдання.docx
21 лютого 2019 15:20
Тендерна документація.doc
21 лютого 2019 15:20
Проект договору.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-06-000020 ● d1d6fa6be3ea49ffbf018092677aee0d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 червня 2019 16:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

06.06.2019 №93

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 06.06.2019 №93

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-02-21-001925-b 21.02.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України №922

В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-25 14:00:24

Про надання пояснення

Замовником у додатку 1 Тендерної документації зазначено, що учасник зобов’язаний надати скановану копію оригіналу штатного розпису (із зазначенням розрядів, у разі, якщо посада передбачає присвоєння розряду).
З яких підстав переможцем визнано ФОП Лозинський Олег Миколайович, якщо учасником у складі тендерної пропозиції не зазначено розряди окремих категорій робітників, включених в штатний розпис, таким як маляр, столяр, штукатур, електромонтажник, лицювальник-плиточник, монтажник гіпсокартонних систем, як вимагалось умовами тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-25 18:41:44

Відповідь на запит від 25.06.2019 р

На Ваш запит від 25.06.2019 р. щодо процедури відкритих торгів на закупівлю "Поточний ремонт приміщень КНП ЛОР «Львівська обласна інфекційна клінічна лікарня» (UA-2019-02-21-001925-b) повідомляємо наступне: Чинним законодавством встановлена форма штатного розпису виключно для бюджетних установ, для всіх інших суб’єктів господарювання штатний розпис може бути укладений на їх розсуд та не містити окремих відомостей, зокрема, розрядів.
У законодавстві України штатний розпис згадується в ч. 3 cт. 64 Господарського кодексу України, згідно з якою підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників, штатний розпис. Згідно з листом Міністерства праці та соціальної політики України від 27.06.2007 № 162/06/187-07 «Щодо штатного розпису» штатний розпис — це документ, що встановлює для даного підприємства, установи, організації структуру, штати та посадові оклади працівників. У штатному розписі містяться назви посад, чисельність персоналу і оклади по кожній посаді. Прийняття, затвердження керівником підприємства штатного розпису проводиться шляхом видання спеціального локального нормативного акта (наказу), що визначатиме кількість працівників кожної професії з розподілом штатних одиниць за структурними підрозділами підприємства.
Відтак, ФОП Лозинський О.М. подав штатний розпис, який містить всі обов’язкові елементи, зокрема: назви посад, чисельність персоналу і оклади по кожній посаді.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-07-02 12:42:55

Відповідь щодо висновку

На Ваш висновок від 27.06.2019 року за результатами моніторингу закупівлі «Поточний ремонт приміщень КНП ЛОР «Львівська обласна інфекційна клінічна лікарня»» (ID: UA-2019-02-21-001925-b), повідомляємо наступне:
Відповідно до ч. 3 cт. 64 Господарського кодексу України підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників, штатний розпис. Згідно з листом Міністерства праці та соціальної політики України від 27.06.2007 № 162/06/187-07 «Щодо штатного розпису» штатний розпис — це документ, що встановлює для даного підприємства, установи, організації структуру, штати та посадові оклади працівників. У штатному розписі містяться назви посад, чисельність персоналу і оклади по кожній посаді. Прийняття, затвердження керівником підприємства штатного розпису проводиться шляхом видання спеціального локального нормативного акта (наказу), що визначатиме кількість працівників кожної професії з розподілом штатних одиниць за структурними підрозділами підприємства.
Відповідно до Національного класифікатора України (КЛАСИФІКАТОР ПРОФЕСІЙ ДК 003:2010), затвердженого Наказом Держспоживстандарту
України № 327 від 28.07.2010, кваліфікація – це здатність виконувати завдання та обов'язки відповідної роботи.
У дипломі спеціаліста (молодшого спеціаліста) чи іншому документі про професійну підготовку кваліфікація визначається через назву професії (інженер-механік, економіст, токар, секретар-стенографіст тощо)
На відміну від інших категорій працівників (наприклад - Професіонали), кваліфікаційні категорії яким присвоюють суворо відповідно до вимог законодавчих актів, окремого нормативного акта, який описує порядок підвищення (присвоєння) кваліфікаційних розрядів робітничим професіям, немає, оскільки відповідно до ч.7 ст.96 Кодексу законів про працю України віднесення виконуваних робіт до певних тарифних розрядів і присвоєння кваліфікаційних розрядів робітникам провадиться власником або органом, уповноваженим власником, згідно з професійними стандартами (кваліфікаційними характеристиками) за погодженням із виборним органом первинної профспілкової організації (профспілковим представником).
Отже, посадами, які визначив у своєму штатному розписі ФОП Лозинський Олег Миколайович, не передбачено зазначення розрядів.
Крім того зазначаємо, що тендерною документацією не передбачено послуг, які можуть надаватись виключно робітниками з конкретним кваліфікаційним розрядом, а відтак у Замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції, поданої ФОП Лозинським Олегом Миколайовичем.
Відтак, відкриті торги на закупівлю «Поточний ремонт приміщень КНП ЛОР «Львівська обласна інфекційна клінічна лікарня» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (UA-2019-02-21-001925-b) проведено в рамках норм чинного законодавства.
Також повідомляємо, що договір, укладений за результатами вищевказаної закупівлі, виконаний в повному обсязі.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 13 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2019 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Лозинський Олег Миколайович 3 012 903,46
UAH з ПДВ
3 012 903,46
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Гал-ТВС" 3 122 498,72
UAH з ПДВ
3 122 498,72
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 березня 2019 11:02
Довідка ДПІ
18 березня 2019 11:02
Довідка МВС
11 березня 2019 11:46
Цінова пропозиція.jpg
11 березня 2019 11:46
ТЧ_ДЦ_ЛК_Рес.pdf
11 березня 2019 11:46
Статут_банк.pdf
11 березня 2019 11:46
Реєстр документів.jpg
11 березня 2019 11:46
Проект договору.pdf
11 березня 2019 11:46
План-графік ВР.jpg
11 березня 2019 11:46
Опис_банк.pdf
11 березня 2019 11:46
Наказ_банк.pdf
11 березня 2019 11:46
Ліцензія_банк.pdf
11 березня 2019 11:46
КК_Штатний розпис.jpg
11 березня 2019 11:46
КК_Наявність робітників.jpg
11 березня 2019 11:46
КК_Наявність обладнання.pdf
11 березня 2019 11:46
КК_Наявність ІТС.pdf
11 березня 2019 11:46
КК_Довідка з статистики.jpg
11 березня 2019 11:46
КК_Аналогічні договори.jpg
11 березня 2019 11:46
ІД_паспорт_ІН.pdf
11 березня 2019 11:46
ІД_Лист-згода на ОПД.jpg
11 березня 2019 11:46
ІД_Довідка про дозволи.jpg
11 березня 2019 11:46
ІД_Гарантійний термін.jpg
11 березня 2019 11:46
ІД_Відомості про ФОП.jpg
11 березня 2019 11:46
ІД_Витяг з ЄДР.pdf
11 березня 2019 11:46
ВПВ17_Лист-гарантія.jpg
11 березня 2019 11:46
Банківська гарантія.zip

Публічні документи

08 березня 2019 16:16
Електронний підпис
08 березня 2019 16:09
30 ІД ЗВІТ З ПРАЦІ.PDF
08 березня 2019 16:09
29 ІД БАЛАНС 2018.PDF
08 березня 2019 16:09
28 ІД Гарантійний лист.jpg
08 березня 2019 16:09
27 КК Штатний розпис.jpg
08 березня 2019 16:09
26 ВІДОМІСТЬ РЕСУРСІВ.PDF
08 березня 2019 16:09
25 ДОГОВІРНА ЦІНА.PDF
08 березня 2019 16:09
24 Підписаний_Лицензия.pdf
08 березня 2019 16:09
19 ІД Статут.PDF
08 березня 2019 16:09
17 ІД Свідоцтвао ПДВ.jpg
08 березня 2019 16:09
16 ІД Витяг.PDF
08 березня 2019 16:09
15 Лист гарантія.jpg
08 березня 2019 16:09
14 ІД Підписаний__довідка.pdf
08 березня 2019 16:09
11 КК Обладнання та мтб.jpg
08 березня 2019 16:09
10 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.PDF
08 березня 2019 16:09
9 КК Дозволи.jpg
08 березня 2019 16:09
6 Довідка про субпідряд.jpg
08 березня 2019 16:09
5 Гарантійний термін.jpg
08 березня 2019 16:09
3 КК Ліцензія.PDF
08 березня 2019 16:09
2 Цінова пропозиція.jpg
08 березня 2019 16:09
1 Реєстр документів.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Лозинський Олег Миколайович

ТОВ "Гал-ТВС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Лозинський Олег Миколайович
#2968008479
Переможець 3 012 903,46
UAH з ПДВ
15 березня 2019 13:01

Документи

15 березня 2019 13:01
Електронний підпис
15 березня 2019 13:00
поточний ремонт.pdf
12 березня 2019 13:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2019 13:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Лозинський Олег Миколайович
#2968008479
3 012 903,46
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 березня 2019 13:01
Електронний підпис
15 березня 2019 13:00
поточний ремонт.pdf
12 березня 2019 13:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 березня 2020 12:26
Електронний підпис укладений
24 березня 2020 12:25
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2020 14:30
01_03_19 Л (1).pdf зміни до договору
20 січня 2020 14:30
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2019 13:42
Скан_20191213 (4) (1).pdf зміни до договору
13 грудня 2019 13:42
Електронний підпис зміни до договору
03 липня 2019 10:18
Фоп Лозинський (1).PDF зміни до договору
03 липня 2019 10:18
Електронний підпис укладений
01 квітня 2019 14:06
Зіскановане_20190401 (10).pdf укладений
01 квітня 2019 14:05
Зіскановане_20190401 (21).pdf укладений
01 квітня 2019 14:05
Зіскановане_20190401 (9).pdf укладений
01 квітня 2019 14:05
Зіскановане_20190401 (8).pdf укладений
01 квітня 2019 14:05
Зіскановане_20190401 (25).pdf укладений
01 квітня 2019 14:05
Зіскановане_20190401 (20).pdf укладений
01 квітня 2019 14:05
Зіскановане_20190401 (22).pdf укладений
01 квітня 2019 14:05
Зіскановане_20190401 (15).pdf укладений
01 квітня 2019 14:05
Зіскановане_20190401 (16).pdf укладений
01 квітня 2019 14:05
Зіскановане_20190401 (19).pdf укладений
01 квітня 2019 14:05
Зіскановане_20190401 (18).pdf укладений
01 квітня 2019 14:05
Зіскановане_20190401 (7).pdf укладений
01 квітня 2019 14:05
Зіскановане_20190401 (14).pdf укладений
01 квітня 2019 14:05
Зіскановане_20190401 (24).pdf укладений
01 квітня 2019 14:05
Зіскановане_20190401 (13).pdf укладений
01 квітня 2019 14:05
Зіскановане_20190401 (23).pdf укладений
01 квітня 2019 14:05
Зіскановане_20190401 (12).pdf укладений
01 квітня 2019 14:05
Зіскановане_20190401 (26).pdf укладений
01 квітня 2019 14:05
Зіскановане_20190401 (11).pdf укладений
01 квітня 2019 14:05
Зіскановане_20190401 (17).pdf укладений
01 квітня 2019 14:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною реквізитів Замовника реквізити Замовника в Договорі викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 01-03-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 01-03-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» сторони вирішили продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а саме на суму 602580.25 грн.
Номер договору про закупівлю: 01-03-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 3 012 903,46
UAH (в тому числі ПДВ 502 150,58 UAH)