Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Сарненської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02145748 |
Місцезнаходження: | 34500, Україна , Рівненська обл., Сарни, Демократична,17 |
Контактна особа: |
Адамець Ігор Іванович 380365522190 znz2007@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2019 17:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 квітня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 14 травня 2019 14:10 |
Очікувана вартість: | 4 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 квітня 2019 17:33 |
Додаткова угода № 28.pdf | |
09 квітня 2019 17:33 |
ТД шкільний автобус зі змінами 09.04.2019.doc | |
09 квітня 2019 17:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 квітня 2019 17:33 |
Додаткова угода № 28.pdf
|
||||||
09 квітня 2019 17:33 |
ТД шкільний автобус зі змінами 09.04.2019.doc
|
||||||
09 квітня 2019 17:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. редакція Замовника:
Кузов автобусу вагонної компоновки – несівний.
У звязку з тим, що згідно ДСТУ 2518-98 “НЕСІВНІ СИСТЕМИ АВТОМОБІЛІВ Терміни та визначення” вказане формулювання відсутнє і не може служити технічною вимогою для автобусів.
Цей стандарт встановлює наступні формулювання:
7. Рамний кузов.
Кузов, у якого статичне наванта¬ження та реакції ресор сприйма¬ються переважно рамою, еластич¬но зв’язаною з кузовом.
8. Кузов з несівною основою.
Кузов, у якого статичне наванта¬ження та реакції ресор сприйма¬ються переважно основою, жорстко зв'язаною з кузовом.
9. Несівннй кузов
Кузов, що одночасно виконує
функції несівної системи.
Щодо терміну «несівннй кузов», це кузов в якому переважна частина навантаження (більше 50%) передається з основи на боковини і каркас даху. Термін автобус з «несівним кузовом» можна застосувати тільки для низько підлогових автобусів та тролейбусів, в яких при низькій висоті підлоги і недостатній жорсткості основи статичне навантаження та реакції ресор сприймаються основою, боковинами і дахом.
Щодо терміну «кузов з несівною основою», це кузов в якому переважна частина навантаження (більше 50%) сприймається основою, жорстко зв’язаною з боковинами і каркасом даху.
Необхідно відзначити, що у випадку, коли рама жорстко (нееластично) зв’язана з основою кузова (приварена або прикручена болтами без еластичних прокладок), вона стає частиною основи кузова і всі наванта¬ження та реакції ресор сприйма¬ються основою, частиною якої є рама.
Згідно технічної вимоги в тендерній документації «Кузов автобусу вагонної компоновки – несівний», жодний з шкільних автобусів, які на даний час виготовляються в Україні, не може бити запропонований для участі в тендерах, тому що усі існуючі спеціалізовані автобуси для перевезення школярів, які виготовляються в Україні по своїй конструкції кузовів не відповідають формулюванню “несівннй кузов”.
Згідно з вказаною у ДСТУ 2518-98 “НЕСІВНІ СИСТЕМИ АВТОМОБІЛІВ Терміни та визначення”, термінологією усі існуючі спеціалізовані автобуси для перевезення школярів, які виготовляються в Україні по своїй конструкції кузовів відповідають формулюванню “ Кузов з несівною основою”.
пропонована редакція: Кузов автобусу вагонної компоновки
2. редакція Замовника:
- Двері передні – пневматичні виносні
Це дискримінаційна норма, так як тільки шкільний автобус АТАМАН відповідає даній вимозі
пропонована редакція: Двері передні – пневматичні виносні, або поворотні
Просимо внести дані зміни для усунення дискримінаційних положень щодо інших виробників шкільних автобусів та забезпечення максимальної економії бюджетних коштів.
Довідково:
Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні.
Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня.
Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування.
Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.
Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі. Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника у тендерній документації відсутній будь який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині.
Скарги до процедури
Дата подання: 05 березня 2019 15:32
Дата подання: 12 квітня 2019 16:07
Дата подання: 30 травня 2019 16:33
Дата подання: 05 липня 2019 13:30
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-22-000027 ● de89b0407fc1414880a73fc8a5dc49eb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2019 15:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.02.2019 № 4
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління А. КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 22.02.2019 № 4
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органe Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2019-02-21-001912-а 21.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунено
2019-05-13 13:14:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 травня 2019 14:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ" |
3 618 000,00
UAH з ПДВ
|
3 618 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" |
3 900 000,00
UAH з ПДВ
|
3 720 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АВТО-БАС" |
3 988 000,00
UAH з ПДВ
|
3 790 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Форсаж |
3 995 000,00
UAH з ПДВ
|
3 825 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ" #41195771 |
Рішення скасоване |
3 618 000,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2019 09:28
|
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" #34248190 |
Рішення скасоване |
3 720 000,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2019 09:28
|
ТОВ "АВТО-БАС" #41919370 |
Рішення скасоване |
3 790 000,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2019 09:28
|
ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ" #41195771 |
Відхилено |
3 618 000,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2019 18:07
|
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" #34248190 |
Відхилено |
3 720 000,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2019 18:09
|
ТОВ "АВТО-БАС" #41919370 |
Відхилено |
3 790 000,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2019 18:11
|
ПП Форсаж #32268173 |
Переможець |
3 825 000,00
UAH з ПДВ
|
27 червня 2019 11:39
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 30 липня 2019 12:16 |
Коментар щодо відміни: | Рішення антимонопольного комітету № 10080-р/пк-пз |
30 липня 2019 12:15
|
Протокол скасування №55.pdf |