Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Крупи
Очікувана вартість
70 200,00 UAH
UA-2019-02-21-001776-b ● b6554a55d3ec4aa2810efe2e987975f1
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вінницький обласний спеціалізований будинок дитини з ураженням центральної нервової системи та порушенням психіки |
Код ЄДРПОУ: | 03091836 |
Місцезнаходження: | 21029, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, вул. Мечнікова 34 |
Контактна особа: |
Андрієвська Надія Марківна +380973448777 bydunok_dutunu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2019 15:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2019 15:24 |
Очікувана вартість: | 70 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 702,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
кошти загального фонду
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 кг
Крупа гречана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Мечнікова, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
500 кг
Вівсяні пластівці (геркулес)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Мечнікова, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
500 кг
Пшоно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Мечнікова, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
500 кг
Крупа манна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Мечнікова, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
500 кг
Пшенична крупа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Мечнікова, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
500 кг
Ячмінна крупа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Мечнікова, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
500 кг
Крупа кукурудзяна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Мечнікова, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
400 кг
Рис
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Мечнікова, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2019 15:01 |
Оголошення_крупи.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-21-001776-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа – підприємець Облапенко Владислав Ігорович, Код ЄДРПОУ:3261508232
Дата подання: 05 березня 2019 16:25
щодо виявлення не відповідності ТД в учасника ФОП Лавренюка В.П.
ФОП Облапенко В.І. просить звернути увагу Замовника - Обласний комунальний заклад «Вінницький спеціалізований будинок дитини з ураженням ЦНС та порушенням психіки» щодо закупівлі ДК 021:2015 – 15610000-7 – Продукція борошномельно-круп’яної промисловості.
Ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-21-001776-b
ID b6554a55d3ec4aa2810efe2e987975f1
щодо виявлення не відповідності Тендерної документації в учасника ФОП Лавренюка Василя Петровича, який брав участь в даній закупівлі.
Замовник (Обласний комунальний заклад «Вінницький спеціалізований будинок дитини з ураженням ЦНС та порушенням психіки») у ТД прописав вимоги щодо товару даної закупівлі, кваліфікації учасників торгів та які документи учасник (-ки) повинні були надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції.
ФОП Лавренюк В.П. надав не повний пакет документів, які прописав Замовник у ТД, а саме:
- Таблиця1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: п.1.1. Довідка довільної форми за підписом посадових осіб учасника, що підтверджує наявність спеціалізованого, сертифікованого та паспортизованого транспорту для доставки дитячого харчування у достатній кількості (вказати перелік автотранспорту, дату випуску транспорту, технічний стан), що дозволить останньому, у разі акцепту його пропозиції і укладання з ним Договору, виконати договірні умови.
ФОП Лавренюк В.П. не повністю виконав дану умову, не надавши повністю інформацію у своїй довідці – дату випуску транспорту, технічний стан.
А також не зазначив та не надав документи, які підтверджують у чиїй власності перебуває автотранспорт, яким буде здійснюватись перевезення продуктів харчування.
ФОП Лавренюк В.П. надав Довідку, в якій повідомляються складські приміщення, автомобіль для перевезення продуктів харчування, які відповідають вимогам санітарного законодавства.
Дана довідка не є обґрунтованою, оскільки не вказана точна адреса, де саме знаходяться складські приміщення, не зазначено чиєю власністю є автомобіль, яким планується перевезення продуктів, а також Учасник ФОП Лавренюк В.П. повідомляє про відповідність вимогам санітарного законодавства щодо складських приміщень та автотранспорту, але у підтвердження відповідності цьому не надано документів, які б це підтверджували.
- Таблиця1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: п.2.1. Довідка довільної форми за підписом посадових осіб учасника, що підтверджує наявність кваліфікований водіїв та експедиторів, які пройшли медичний огляд (вказати список водіїв, класність водіїв, наявність пройденого медичного огляду, дату останнього медичного огляду).
ФОП Лавренюк В.П. не виконав дану умову, не надавши інформацію у своїй довідці – не вказав список водіїв, класність водіїв, наявність пройденого медичного огляду, дату останнього медичного огляду.
- Таблиця2. п. 1.1. Інформаційна довідка (лист) довільної форми з інформацією про посадових осіб Учасника, уповноважених представляти інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме: підписувати документи тендерної пропозиції; підписувати договір закупівлі за результатами торгів.
ФОП Лавренюк В.П. не виконав дану умову, не надавши такої довідки у своїй ТД.
- Проект договору про закупівлю (Додаток4 ТД).
ФОП Лавренюк В.П. не надав погодження з проектом договору (Додаток4 ТД), оскільки Проект договору є невідємною частиною ТД, тому умова не є виконаною.
Також у ТД Замовник у Додатку №2,3 (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ та СПЕЦИФІКАЦІЯ) вказав певні умови щодо предмету закупівлі – повинна бути виготовлена згідно з вимогами ДСТУ
та вказав перелік певної продукції, що закуповується: Рис, Вівсяні пластівці (геркулес), Пшоно, Крупа манна, Крупа гречана, Пшенична крупа, Ячмінна крупа, Крупа кукурудзяна.
А також Замовник вказав, що «Тендерна пропозиція відхиляється Замовником у разі якщо:
Учасник: не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося Замовником.
Замовник має право відхилити пропозицію учасника, якщо ним не було подано вищевказані документи до закінчення строку подання пропозицій.»
ФОП Лавренюк В.П. надав документи на продукцію:
- Посвідчення про якість борошна №457.
- Свідоцтво про якість крупи №615 (Горохова).
- Свідоцтво про якість крупи №616 (Ячмінна перлова).
Замовник (Обласний комунальний заклад «Вінницький спеціалізований будинок дитини з ураженням ЦНС та порушенням психіки») не прописував у ТД «борошно», «крупу горохову», «крупу ячмінну перлову», як предмет закупівлі, а прописував «Крупа кукурудзяна» та у ТД ФОП Лавренюка В.П. не було виявлено Посвідчення (Свідоцтва) про якість Крупи кукурудзяної, даний документ не був наданий до ТД;
- Посвідчення про якість крупи (Ячмінна);
- Свідоцтво про якість крупи №617 (Пшенична манна);
- Свідоцтво про якість крупи №618 (Пшоно);
- Свідоцтво про якість крупи №619 (Вівсяні пластівці);
- Свідоцтво про якість крупи №620 (Рисова);
- Свідоцтво про якість крупи №621 (Гречана);
- Свідоцтво про якість крупи №622 (Пшенична).
В кожному із вище перерахованих документів не зазначено відповідності до ДСТУ,
що не відповідає вимогам тендерної документації, тому є підставою для відхилення даної пропозиції від ФОП Лавренюк В.П.
Виходячи із вищезазначеного, просимо детально переглянути тендерну пропозицію ФОП Лавренюк В.П. та зробити об’єктивну оцінку, прийнявши відповідні рішення, що не суперечать Тендерній документації, вимогам чинному законодавству, зокрема ЗУ «Про Публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-21-001776-b
ID b6554a55d3ec4aa2810efe2e987975f1
щодо виявлення не відповідності Тендерної документації в учасника ФОП Лавренюка Василя Петровича, який брав участь в даній закупівлі.
Замовник (Обласний комунальний заклад «Вінницький спеціалізований будинок дитини з ураженням ЦНС та порушенням психіки») у ТД прописав вимоги щодо товару даної закупівлі, кваліфікації учасників торгів та які документи учасник (-ки) повинні були надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції.
ФОП Лавренюк В.П. надав не повний пакет документів, які прописав Замовник у ТД, а саме:
- Таблиця1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: п.1.1. Довідка довільної форми за підписом посадових осіб учасника, що підтверджує наявність спеціалізованого, сертифікованого та паспортизованого транспорту для доставки дитячого харчування у достатній кількості (вказати перелік автотранспорту, дату випуску транспорту, технічний стан), що дозволить останньому, у разі акцепту його пропозиції і укладання з ним Договору, виконати договірні умови.
ФОП Лавренюк В.П. не повністю виконав дану умову, не надавши повністю інформацію у своїй довідці – дату випуску транспорту, технічний стан.
А також не зазначив та не надав документи, які підтверджують у чиїй власності перебуває автотранспорт, яким буде здійснюватись перевезення продуктів харчування.
ФОП Лавренюк В.П. надав Довідку, в якій повідомляються складські приміщення, автомобіль для перевезення продуктів харчування, які відповідають вимогам санітарного законодавства.
Дана довідка не є обґрунтованою, оскільки не вказана точна адреса, де саме знаходяться складські приміщення, не зазначено чиєю власністю є автомобіль, яким планується перевезення продуктів, а також Учасник ФОП Лавренюк В.П. повідомляє про відповідність вимогам санітарного законодавства щодо складських приміщень та автотранспорту, але у підтвердження відповідності цьому не надано документів, які б це підтверджували.
- Таблиця1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: п.2.1. Довідка довільної форми за підписом посадових осіб учасника, що підтверджує наявність кваліфікований водіїв та експедиторів, які пройшли медичний огляд (вказати список водіїв, класність водіїв, наявність пройденого медичного огляду, дату останнього медичного огляду).
ФОП Лавренюк В.П. не виконав дану умову, не надавши інформацію у своїй довідці – не вказав список водіїв, класність водіїв, наявність пройденого медичного огляду, дату останнього медичного огляду.
- Таблиця2. п. 1.1. Інформаційна довідка (лист) довільної форми з інформацією про посадових осіб Учасника, уповноважених представляти інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме: підписувати документи тендерної пропозиції; підписувати договір закупівлі за результатами торгів.
ФОП Лавренюк В.П. не виконав дану умову, не надавши такої довідки у своїй ТД.
- Проект договору про закупівлю (Додаток4 ТД).
ФОП Лавренюк В.П. не надав погодження з проектом договору (Додаток4 ТД), оскільки Проект договору є невідємною частиною ТД, тому умова не є виконаною.
Також у ТД Замовник у Додатку №2,3 (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ та СПЕЦИФІКАЦІЯ) вказав певні умови щодо предмету закупівлі – повинна бути виготовлена згідно з вимогами ДСТУ
та вказав перелік певної продукції, що закуповується: Рис, Вівсяні пластівці (геркулес), Пшоно, Крупа манна, Крупа гречана, Пшенична крупа, Ячмінна крупа, Крупа кукурудзяна.
А також Замовник вказав, що «Тендерна пропозиція відхиляється Замовником у разі якщо:
Учасник: не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося Замовником.
Замовник має право відхилити пропозицію учасника, якщо ним не було подано вищевказані документи до закінчення строку подання пропозицій.»
ФОП Лавренюк В.П. надав документи на продукцію:
- Посвідчення про якість борошна №457.
- Свідоцтво про якість крупи №615 (Горохова).
- Свідоцтво про якість крупи №616 (Ячмінна перлова).
Замовник (Обласний комунальний заклад «Вінницький спеціалізований будинок дитини з ураженням ЦНС та порушенням психіки») не прописував у ТД «борошно», «крупу горохову», «крупу ячмінну перлову», як предмет закупівлі, а прописував «Крупа кукурудзяна» та у ТД ФОП Лавренюка В.П. не було виявлено Посвідчення (Свідоцтва) про якість Крупи кукурудзяної, даний документ не був наданий до ТД;
- Посвідчення про якість крупи (Ячмінна);
- Свідоцтво про якість крупи №617 (Пшенична манна);
- Свідоцтво про якість крупи №618 (Пшоно);
- Свідоцтво про якість крупи №619 (Вівсяні пластівці);
- Свідоцтво про якість крупи №620 (Рисова);
- Свідоцтво про якість крупи №621 (Гречана);
- Свідоцтво про якість крупи №622 (Пшенична).
В кожному із вище перерахованих документів не зазначено відповідності до ДСТУ,
що не відповідає вимогам тендерної документації, тому є підставою для відхилення даної пропозиції від ФОП Лавренюк В.П.
Виходячи із вищезазначеного, просимо детально переглянути тендерну пропозицію ФОП Лавренюк В.П. та зробити об’єктивну оцінку, прийнявши відповідні рішення, що не суперечать Тендерній документації, вимогам чинному законодавству, зокрема ЗУ «Про Публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 березня 2019 12:49
Згідно протоколу №49 від 07.03.2019 р. Вимогу до замовника від ФОП Облапенко В.І., щодо виявлення не відповідності тендерної документації в учасника ФОП Лавренюк В.П. вирішено не задовільняти.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2019 15:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ЛАВРЕНЮК ВАСИЛЬ ПЕТРОВИЧ" |
53 725,00
UAH з ПДВ
|
53 725,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа – підприємець Облапенко Владислав Ігорович |
66 975,00
UAH з ПДВ
|
66 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЛАВРЕНЮК ВАСИЛЬ ПЕТРОВИЧ" #2163905278 |
Переможець |
53 725,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2019 14:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
13 березня 2019 09:30
|