Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Плівка радіографічна, плівка радіографічна, плівка лазерна, проявник, фіксаж
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2019-02-21-001772-a ● d83b70d735fb41139532b9576e77bd05
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради «Львівський регіональний фтизіопульмонологічний клінічний лікувально-діагностичний центр» |
Код ЄДРПОУ: | 01998147 |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., Львів, Зелена, буд. 477 |
Контактна особа: |
Мороз Юрій Андрійович 380322368989 lrfpkldc@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2019 17:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2019 11:37 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24930000-2: Фотохімікати
під кількістю 13 штук слід розуміти 13 найменувань
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 штуки
Плівка радіографічна, плівка радіографічна, плівка лазерна, проявник, фіксаж
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Львівська область, Львів, вул. Зелена, 477
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2019 13:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2019 13:50 |
Рішення про внесення змін.docx | |
05 квітня 2019 13:50 |
Медико-технічні вимоги_нова редакція.docx | |
05 квітня 2019 13:49 |
Тендерна документація_нова редакція.doc | |
21 лютого 2019 17:06 |
Проект договору.docx |
05 квітня 2019 13:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 квітня 2019 13:50 |
Рішення про внесення змін.docx
|
|||
05 квітня 2019 13:50 |
Медико-технічні вимоги_нова редакція.docx
|
|||
05 квітня 2019 13:49 |
Тендерна документація_нова редакція.doc
|
|||
21 лютого 2019 17:06 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-21-001772-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ПОІСК-НІКА", Код ЄДРПОУ:13887559
Дата подання: 25 лютого 2019 09:49
Вимога Львівський РФМ КЛД центр
Шановний Замовнику!
Згідно відповідної Тендерної документації предметом Закупівлі за позицією № 7 є плівка лазерна медична 35х43 см по 125аркушів для принтеру DRY View, звертаємо Вашу увагу на те, що дана плівка спеціально розроблена для використання в лазерних принтерах сухого друку Carestream DRY View. Окрім того, згідно технічної інформації щодо лазерних принтерів сухого друку торгівельної марки Carestream ™, в даних принтерах слід використовувати лише плівку DRYVIEW для лазерних зображень, зокрема плівку фото-термографічну медичну до принтеру Carestream DRY View, що спеціально розроблена для використання в них та забезпечує гарантовану якість друку знімків.
Відзначимо, що медичні системи цифрового (термографічного, лазерного) відтворення зображення є системами закритого типу, тобто в таких системах для належної роботи відповідного обладнання, зокрема, принтерів, слід використовувати лише і тільки плівку, що спеціально розроблена для таких принтерів, при цьому такі принтери та плівка випускаються, зазвичай, одним і тим же виробником (під однією і тією ж торгівельною маркою/брендом). Зазначене правило має своє підґрунтя через об’єктивний процес вдосконалення кожним з таких виробників (брендів) своєї технології візуалізації зображень, наданням таким технологіям та продукції унікальних рис та характеристик, які якісно відрізняють продукцію одного виробника від продукції іншого в даному сегменті ринку.
Вищенаведене зайвий раз підтверджується суттєвими відмінностями технологій сухого друку, котрі використовуються різними виробниками цієї продукції. Наприклад AGFA DRYSTAR використовує технологію суто термографічну з одноступінчатим одержанням сухої копії, Kodak DRY View та Carestream DRY View лише фото-термографічну (лазер+термопроявлення), SONY Film Station – термографічну, FujiFilm-DRYPIX – на окремих моделях принтерів термографічну, на інших фото-термографічну, Konica Minolta - лише фото-термографічну. Навіть при наявності, на перший погляд, однакової технології формування діагностичних жорстких копій, кожний виробник «захищає» усю лінійку своїх продуктів так званою «закритістю системи», в котрій використання продуктів конкурентів не можливе. Це досягається шляхом використання(чіпи, штрих-коди , RF-ярлики тощо), що робить несумісним використання плівки одного виробника (бренду) на пристроях іншого виробника.
Таким чином, за позицією № 7 не існує еквівалента в принципі, отже учасники фактично можуть запропонувати за даною позицією лише і тільки продукцію зазначеного вище виробника.
В той же час, рентгенівська плівка, проявник та фіксаж, крім (плівка лазерна медична для лазерного принтера Dry View) за рештою позицій з предмету закупівлі представлена значно більшою кількістю виробників.
Окрім того, за загально прийнятими правилами дистрибуції медичної продукції світових брендів, в т.ч. Agfa, Sony, Carestream, Kodak, Fuji, , Konica Minolta тощо, які є конкуруючими суб’єктами на світовому ринку, якщо не допускається, то принаймні обмежується можливість повноцінної дистрибуції одним і тим же суб’єктом господарювання продукції різних конкуруючих виробників (брендів). Зазначене правило має своє підґрунтя не лише з суто етичних міркувань, а й через унікальність закритих медичних систем візуалізації, про що зазначалось вище. Таким чином, об’єднуючи в одному предметі закупівлі за даною Процедурою продукцію конкуруючих виробників (брендів) за специфічними (нетрадиційними) технологіями відображення рентгенівського зображення (технологія сухого друку), Замовник не лише порушує усталену практику закупівлі витратних матеріалів для продукції, яка випускається під загально відомими торгівельними марками, а фактично усуває від участі в Процедурі тих офіційних дистриб’юторів та дилерів відповідних брендів Agfa або Sony , Carestream, Kodak, Fuji , Konica Minolta тощо, які за загальноприйнятими світовими стандартами працюють лише з продукцією одного конкретного виробника, та які могли б запропонувати дійсно конкурентоспроможну ціну. Таким чином, в даній Процедурі закупівлі надати пропозицію фактично зможуть лише особи, які всупереч світовій практиці «здатні» діяти одночасно як від імені виробника, який випускає продукцію під торгівельними марками Agfa™, Sony™, Carestream ™, Kodak ™, Konica Minolta ™ тощо, тобто, знов-таки, коло таких суб’єктів не просто обмежено, а заздалегідь визначено
Отже, в даній Процедурі закупівлі зможе взяти участь, фактично, лише виробники конкретного товару з предмету закупівлі – термічних плівок для сухого друку:
- плівки медичної DRYVIEW DVB+, 125 арк.
З огляду на зазначене, має місце штучне розширення предмету закупівлі шляхом невиправданого поєднання товару унікальної групи (індивідуально визначеного товару, що не має еквівалентів/аналогів) за позицією № 7 поряд з товаром іншої групи, що в свою чергу призводить до того, що такі товарні позиції та, відповідно, і весь товар з предмету закупівлі, може бути запропонований фактично лише обмеженою групою господарюючих суб’єктів, що є виробниками такої продукції та/або авторизованими представниками таких виробників продукції.
Отже, включення згаданих товарних позицій, що не мають еквівалентів/аналогів до загального переліку товарів предмету закупівлі, спотворює добросовісну конкуренцію серед учасників в цілому, оскільки відбувається фактичне обмеження кола потенційних учасників в даній процедурі та дискримінація потенційних учасників, які не є виробниками або авторизованими представниками виробників продукції за вказаними позиціями, по відношенню до виробників такої продукції та/або їх авторизованих представників, що не відповідає вимогам ст. ст. 3, 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на зазначене вище, з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, задля уникнення зайвого обтяження даної закупівлі процедурами оскарження, просимо згадану позицію виділити в окремий лот.
Розгорнути
Згорнути
Згідно відповідної Тендерної документації предметом Закупівлі за позицією № 7 є плівка лазерна медична 35х43 см по 125аркушів для принтеру DRY View, звертаємо Вашу увагу на те, що дана плівка спеціально розроблена для використання в лазерних принтерах сухого друку Carestream DRY View. Окрім того, згідно технічної інформації щодо лазерних принтерів сухого друку торгівельної марки Carestream ™, в даних принтерах слід використовувати лише плівку DRYVIEW для лазерних зображень, зокрема плівку фото-термографічну медичну до принтеру Carestream DRY View, що спеціально розроблена для використання в них та забезпечує гарантовану якість друку знімків.
Відзначимо, що медичні системи цифрового (термографічного, лазерного) відтворення зображення є системами закритого типу, тобто в таких системах для належної роботи відповідного обладнання, зокрема, принтерів, слід використовувати лише і тільки плівку, що спеціально розроблена для таких принтерів, при цьому такі принтери та плівка випускаються, зазвичай, одним і тим же виробником (під однією і тією ж торгівельною маркою/брендом). Зазначене правило має своє підґрунтя через об’єктивний процес вдосконалення кожним з таких виробників (брендів) своєї технології візуалізації зображень, наданням таким технологіям та продукції унікальних рис та характеристик, які якісно відрізняють продукцію одного виробника від продукції іншого в даному сегменті ринку.
Вищенаведене зайвий раз підтверджується суттєвими відмінностями технологій сухого друку, котрі використовуються різними виробниками цієї продукції. Наприклад AGFA DRYSTAR використовує технологію суто термографічну з одноступінчатим одержанням сухої копії, Kodak DRY View та Carestream DRY View лише фото-термографічну (лазер+термопроявлення), SONY Film Station – термографічну, FujiFilm-DRYPIX – на окремих моделях принтерів термографічну, на інших фото-термографічну, Konica Minolta - лише фото-термографічну. Навіть при наявності, на перший погляд, однакової технології формування діагностичних жорстких копій, кожний виробник «захищає» усю лінійку своїх продуктів так званою «закритістю системи», в котрій використання продуктів конкурентів не можливе. Це досягається шляхом використання(чіпи, штрих-коди , RF-ярлики тощо), що робить несумісним використання плівки одного виробника (бренду) на пристроях іншого виробника.
Таким чином, за позицією № 7 не існує еквівалента в принципі, отже учасники фактично можуть запропонувати за даною позицією лише і тільки продукцію зазначеного вище виробника.
В той же час, рентгенівська плівка, проявник та фіксаж, крім (плівка лазерна медична для лазерного принтера Dry View) за рештою позицій з предмету закупівлі представлена значно більшою кількістю виробників.
Окрім того, за загально прийнятими правилами дистрибуції медичної продукції світових брендів, в т.ч. Agfa, Sony, Carestream, Kodak, Fuji, , Konica Minolta тощо, які є конкуруючими суб’єктами на світовому ринку, якщо не допускається, то принаймні обмежується можливість повноцінної дистрибуції одним і тим же суб’єктом господарювання продукції різних конкуруючих виробників (брендів). Зазначене правило має своє підґрунтя не лише з суто етичних міркувань, а й через унікальність закритих медичних систем візуалізації, про що зазначалось вище. Таким чином, об’єднуючи в одному предметі закупівлі за даною Процедурою продукцію конкуруючих виробників (брендів) за специфічними (нетрадиційними) технологіями відображення рентгенівського зображення (технологія сухого друку), Замовник не лише порушує усталену практику закупівлі витратних матеріалів для продукції, яка випускається під загально відомими торгівельними марками, а фактично усуває від участі в Процедурі тих офіційних дистриб’юторів та дилерів відповідних брендів Agfa або Sony , Carestream, Kodak, Fuji , Konica Minolta тощо, які за загальноприйнятими світовими стандартами працюють лише з продукцією одного конкретного виробника, та які могли б запропонувати дійсно конкурентоспроможну ціну. Таким чином, в даній Процедурі закупівлі надати пропозицію фактично зможуть лише особи, які всупереч світовій практиці «здатні» діяти одночасно як від імені виробника, який випускає продукцію під торгівельними марками Agfa™, Sony™, Carestream ™, Kodak ™, Konica Minolta ™ тощо, тобто, знов-таки, коло таких суб’єктів не просто обмежено, а заздалегідь визначено
Отже, в даній Процедурі закупівлі зможе взяти участь, фактично, лише виробники конкретного товару з предмету закупівлі – термічних плівок для сухого друку:
- плівки медичної DRYVIEW DVB+, 125 арк.
З огляду на зазначене, має місце штучне розширення предмету закупівлі шляхом невиправданого поєднання товару унікальної групи (індивідуально визначеного товару, що не має еквівалентів/аналогів) за позицією № 7 поряд з товаром іншої групи, що в свою чергу призводить до того, що такі товарні позиції та, відповідно, і весь товар з предмету закупівлі, може бути запропонований фактично лише обмеженою групою господарюючих суб’єктів, що є виробниками такої продукції та/або авторизованими представниками таких виробників продукції.
Отже, включення згаданих товарних позицій, що не мають еквівалентів/аналогів до загального переліку товарів предмету закупівлі, спотворює добросовісну конкуренцію серед учасників в цілому, оскільки відбувається фактичне обмеження кола потенційних учасників в даній процедурі та дискримінація потенційних учасників, які не є виробниками або авторизованими представниками виробників продукції за вказаними позиціями, по відношенню до виробників такої продукції та/або їх авторизованих представників, що не відповідає вимогам ст. ст. 3, 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на зазначене вище, з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, задля уникнення зайвого обтяження даної закупівлі процедурами оскарження, просимо згадану позицію виділити в окремий лот.
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 лютого 2019 10:43
Відповідно до п. 3 ч. 2. ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Тобто тендерним комітетом дотримана вимога Закону.
Керуючись приписами п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону в тендерній документації встановлено вимогу щодо постачання плівки лазерної медичної, цей товар має еквіваленти, представлені вітчизняним виробником.
У відповідності до Порядку визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N 454 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відтак, виділення певного товару в окремий лот є правом замовника, але не обов’язком.
В рамках проведення цієї закупівлі тендерний комітет вважає доцільним проводити закупівлю в цілому, без поділу на лоти, з метою отримання усього товару, перелік якого вказано у Медико-технічних вимогах Додатку 3 до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Керуючись приписами п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону в тендерній документації встановлено вимогу щодо постачання плівки лазерної медичної, цей товар має еквіваленти, представлені вітчизняним виробником.
У відповідності до Порядку визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N 454 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відтак, виділення певного товару в окремий лот є правом замовника, але не обов’язком.
В рамках проведення цієї закупівлі тендерний комітет вважає доцільним проводити закупівлю в цілому, без поділу на лоти, з метою отримання усього товару, перелік якого вказано у Медико-технічних вимогах Додатку 3 до тендерної документації.
Відповідь на вимогу UA-2019-02-21-001772-a.b1
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-02-21-001772-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ПОІСК-НІКА", Код ЄДРПОУ:13887559
Дата подання: 06 березня 2019 17:29
Дата подання: 06 березня 2019 17:29
Скарга щодо тендерної документації
Цим подаємо скаргу у сфері публічних закупівель щодо тендерної документації за процедурою закупівлі № UA-2019-02-21-001772-a. Додаємо скаргу з супровідними матеріалами у вигляді файлів формату pdf.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 березня 2019 10:51
рішення від 11.03.2019 №2637 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 березня 2019 10:50
Інформація про резолютивну частину рішення від 28.03.19 №3655.pdf
Дата публікації: 29 березня 2019 17:09
Рішення від 28.03.19 № 3655.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2019 22:26
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерний комітет ознайомлений з рішенням органу оскарження
Дата виконання рішення замовником: 05 квітня 2019 13:52
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2019 11:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал" |
379 214,42
UAH з ПДВ
|
379 214,42
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Іваній Олег Сергійович |
399 880,76
UAH з ПДВ
|
399 880,76
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал" #36257034 |
Переможець |
379 214,42
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2019 13:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 березня 2020 14:41
|
1 002.jpg | зміни до договору |
19 березня 2020 14:40
|
1 003.jpg | зміни до договору |
19 березня 2020 14:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2019 17:35
|
Doc 12-30-2019 17-34-10.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2019 17:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 липня 2019 13:30
|
лізоформ зменшення.pdf | зміни до договору |
22 липня 2019 13:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 липня 2019 13:40
|
Doc 07-04-2019 13-10-14.pdf | зміни до договору |
04 липня 2019 13:10
|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2019 15:45
|
Договір плівка 05-02-2019 15-41-27.pdf | укладений |
02 травня 2019 15:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 1772 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити загальну вартість договору на 106 222.11 (сто шість тисяч двісті двадцять дві грн 11 коп), загальна вартість договору становить 272 992.31 грн (двісті сімдесят дві тисячі дев'ятсот дев'яносто дві грн 31коп) з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 1772 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 дія договору про закупівлю може продовжуватись на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 1772 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» сторони вирішили продовжити дію Договору про закупівлю № 1772 від 02.05.2019 на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а саме на суму: 54 130,23 грн (П'ятдесят чотири тисячі сто тридцять грн. 23 коп.) з ПДВ 3541,23 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 1772 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |