Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із системно-технологічного супроводження автоматизованої системи обліку фінансово-господарської діяльності для бюджетних установ (нарахування та облік заробітної плати)
Очікувана вартість
27 000,00 UAH
UA-2019-02-21-001628-a bbd4b082878147b197dcb3881d3c83f3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Коновалова Ірина Юріївна

380442355089 kultura-shrda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470133
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Т. Шевченка, 26/4
Контактна особа: Коновалова Ірина Юріївна
380442355089
kultura-shrda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2019 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2019 17:00
Очікувана вартість: 27 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 270,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Послуги із системно-технологічного супроводження автоматизованої системи обліку фінансово-господарської діяльності для бюджетних установ (нарахування та облік заробітної плати):
1. Відповідність програмного забезпечення вимогам законодавства.
2. Ліцензійне гарантійне системно-технологічного супроводження автоматизованої системи обліку фінансово-господарської діяльності для бюджетних установ (нарахування та облік заробітної плати).
3. Розробка нових редакцій (релізів) програмного продукту у зв`язку із:
• змінами законодавства;
• розширенням функціональних можливостей програмного продукту.
4. Абонентське обслуговування:
• відстеження змін у законодавстві України;
• оновлення конфігурації системи;
• тестування цілісності бази даних вбудованими засобами;
• резервне копіювання баз даних.
5. Оновлення програмного забезпечення із внесенням змін, враховуючи специфіку діяльності Замовника.
6. Консультації з виїздом фахівців Виконавця до Замовника.
7. Телефонні консультації щодо експлуатації Програмного комплексу.
8. Підтримка функцій програмного комплексу згідно з переліком його можливостей.
9. Відновлення працездатності програми в разі виходу протягом однієї доби.
10. Збереження конфіденційності інформації.
11. Складання та супровід звітності до контролюючих органів.
12. Виїзд фахівця в разі потреби не пізніше наступного робочого дня, а в екстрених випадках того ж дня.
13. Наявність відповідних дозволів та сертифікатів.
14. Досвід роботи за вказаним напрямком – від 10 років.
15. Адреса для надання послуги: м. Київ, бульвар Тараса Шевченка, 26/4.
16. Якість Послуги повинна повністю відповідати діючим в Україні державним стандартам.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із системно-технологічного супроводження автоматизованої системи обліку фінансово-господарської діяльності для бюджетних установ (нарахування та облік заробітної плати)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, місто Київ, Київ, бульвар Тараса Шевченка, 26/4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72220000-3 — Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа підприємець-Іонаш Світлана Вікторівна 27 000,00
UAH з ПДВ
27 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 лютого 2019 17:15
ЕдПод2.jpg
22 лютого 2019 17:15
ЕдПод1.jpg
22 лютого 2019 17:15
Сертификат.jpg
22 лютого 2019 17:15
0549_180119161637_001.pdf
22 лютого 2019 17:15
14.pdf
22 лютого 2019 17:15
13.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа підприємець-Іонаш Світлана Вікторівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець-Іонаш Світлана Вікторівна
#2197804401
Переможець 27 000,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2019 10:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2019 10:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець-Іонаш Світлана Вікторівна
#2197804401
27 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 55 від 06.03.2019 р..pdf укладений
06 березня 2019 15:19