Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комп'ютер у комплекті, ноутбук, миша комп’ютерна, замок безпеки ноутбука
Очікувана вартість
3 250 000,00 UAH
UA-2019-02-21-001568-b 6b77e5893ed343ddb50d5a7e2eb87d36
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хілініч Ірина

+380532562330 hilinich@umsa.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УКРАЇНСЬКА МЕДИЧНА СТОМАТОЛОГІЧНА АКАДЕМІЯ
Код ЄДРПОУ: 02010824
Вебсайт: http://www.umsa.edu.ua
Місцезнаходження: 36011, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул.Шевченка буд. 23
Контактна особа: Хілініч Ірина
+380532562330
hilinich@umsa.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2019 14:30
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2019 08:00
Початок аукціону: 13 березня 2019 13:55
Очікувана вартість: 3 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


детальніше у тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
230 штука
ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, Полтава, Шевченка, 23 (склад Замовника)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
230 штука
ком'ютерна миша
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, Полтава, Шевченка, 23 (склад Замовника)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
53 штука
комп'ютер у комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, Полтава, Шевченка, 23 (склад Замовника)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
230 штука
замок безпеки ноутбука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, Полтава, Шевченка, 23 (склад Замовника)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 березня 2019 09:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2019 09:33
Тендерна документація.doc
04 березня 2019 09:29
Тендерна документація.doc
04 березня 2019 09:29
Переік змін 2.docx
28 лютого 2019 14:23
Протокол зміни.pdf
28 лютого 2019 14:23
Переік змін.docx
21 лютого 2019 14:30
Додаток 4.doc
04 березня 2019 09:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2019 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2019 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2019 09:33
Тендерна документація.doc
28 лютого 2019 14:22
Тендерна документація.doc
21 лютого 2019 14:30
Тендерна документація.doc
04 березня 2019 09:29
Тендерна документація.doc
04 березня 2019 09:29
Переік змін 2.docx
28 лютого 2019 14:23
Протокол зміни.pdf
28 лютого 2019 14:23
Переік змін.docx
21 лютого 2019 14:30
Додаток 4.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вопрос
Дата подання: 01 березня 2019 15:57
Дата відповіді: 04 березня 2019 09:38
Добрый день. На Материнской плате Gigabyte GA-H110M-S - нет 1xDVI. Просим исправить или порт или материнскую плату.
Відповідь: Добрий день. Внесено зміни у тендерну документацію.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-21-001568-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЗЕД-МОБАЙЛ", Код ЄДРПОУ:41367067
Дата подання: 24 лютого 2019 11:03
Свободное ПО НЕЛЬЗЯ ПРОДАВАТЬ
Добрый день! Уважаемый заказчик просим вас внести изменения в тендерную документацию, а именно по требованиям установленного или пред установленной ОС ( Xubuntu) в связи с тем что данная операционная система распространяется по лицензиям (GNU GPL - general public license) это означает что данная ОС распространяется в свободном доступе, и не может быть использована в Коммерческих целях. Однако если компания является разработчиком ПО то она должна быть участником проекта или партнером компании CANONICAL и это даст ей право на разработку своего (ПО, ОС) на базе программного кода Ubuntu или Xubuntu и эта компания должна будет предоставить все исходники на получение лицензии от своего лица на свою торговую марку. Этот процесс очень долгий примерно около 12 месяцев. Исходя с этого (Xubuntu) вы можете сами скачать данный продукт (ОС) установить и работать с ним. А в коммерческих целях (продать вам его нельзя) это нарушение авторских прав! Даже если и эти шаги пройти данная ОС уже не сможет называться Xubuntu поскольку использование названия бренда Xubuntu запрещено законом об авторском праве и самой компанией (командой) Xubuntu и она даже будет называться по другому а то что она будет на ядре Xubuntu (ubuntu) это уже другая проблема по скольку вам нужно будет передать все исходники организовать для вас поддержку согласно правил. Просим вас убрать этот критерий с ТД поскольку он нарушает права.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2019 12:23
Доброго дня, програмне забезпечення не є предметом закупівлі, воно входить в склад предмету закупівлі та вказана операційна система встановлюється на основі ліцензій вільного поширення та підтримує українську мову. Тендерна документація по закупівлі Машин для обробки даних (апаратна частина)код ДК 021:2015: (30210000-4) (Комп’ютер у комплекті, ноутбук, миша комп’ютерна, замок безпеки ноутбука) складена відповідно до Наказу № 1440 від 02.11.2017 "Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, середньої та професійноїосвіти". Даним переліком вимагається: операційна система – попередньо встановлена ОС на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарна з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з доменною організацією з україномовним інтерфейсом.
Номер вимоги: UA-2019-02-21-001568-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЗЕД-МОБАЙЛ", Код ЄДРПОУ:41367067
Дата подання: 24 лютого 2019 16:05
Просим изменить параметры ТД
Уважаемый заказчик! Просим изменить эквивалент а именно требования к материнской плате (GIGABYTE GA-B250-FinTec) данный тип материнских плат используется для майнинга (добычи крипто-валюты).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2019 12:00
Доброго дня, замовник в технічному завдані вказав обладнання виходячи з власних потреб та без порушення чинного законодавства. Подаючи власну пропозицію ви можете подати еквівалент, про що зазначено у примітках Додатку 2 до Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-02-21-001568-b.c3
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу", Код ЄДРПОУ:19331194
Дата подання: 19 березня 2019 11:46
визначення переможця ТОВ "Мінтерн"
Шановний Замовник! Протоколом №2 від 19.03.2019р. визнано переможцем закупівлі ТОВ «Мінтерн». Проте, детально проаналізувавши тендерну пропозицію ТОВ «Мінтерн» встановлено її невідповідність умовам тендерної документації з огляду на наступне:
Розділом ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, наступні кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»
- Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
На підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про наявність відповідного обладнання (власне або орендоване) та матеріально-технічної бази, для необхідної для постачання товару відповідно до предмету закупівлі.
ТОВ «Мінтерн» надано довідку №10/03/19-9 від 10.03.2019р., проте, на порушення вимог тендерної документації, в ній відсутня інформація про наявність в учасника транспортних засобів (власних/орендованих) або укладеного договору перевезення вантажу, що не підтверджує можливість та спосіб доставки товару.
- Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
На підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає інформаційну довідку, складену в довільній формі, що містить наступну інформацію: загальна чисельність персоналу; посада, ПІБ, досвід роботи загальний та на займаній посаді.
ТОВ «Мінтерн» надано довідку №10/03/19-11 від 10.03.2019р. проте на порушення вимог тендерної документації в ній відсутня інформація про загальну чисельність персоналу

- Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
На підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає копію аналогічного договору, укладеного протягом останніх трьох років.
ТОВ «Мінтерн» надано довідку №10/03/19-1 від 10.03.2019р та копію двох договорів.
Проте копії договорів та видаткових накладних не підтверджують належне виконання договору, а саме:
На підтвердження виконання договору №11018-1 від 25.09.2018р. з ТОВ «Секур Інтеграція» надано видаткову накладну датовану 09.08.2018р. Тобто датою, що передує укладанню договору більше, як на місяць. Та товар вказаний в договорі і видатковій накладній різняться.
На підтвердження виконання договору №14/2018 від 09.07.2018 з ПАТ Укрзалізниця (вартість договору 479 310.00 грн.) надано видаткову накладну №22 від 27.09.2018р. на суму 353 310.00 грн. Що не підтверджує повного виконання своїх зобовязань за договором.

Розділом ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (згідно з Додатком №2 до тендерної документації).
ТОВ «Мінтерн» надано інформацію №10/03/19-10 від 10.03.2019р. проте на порушення вимог тендерної документації в технічному описі (колонка 2) відсутня інформація про найменування запропонованих комплектуючих.
В Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та ціновій пропозиції відстунія інформаці про торгову марку та модель компютера у комплекті – 50 шт., компютера у комплекті 1 шт., компютера у комплекті 2 шт., що унеможливлює перевірку їх відповідності технічним та якісним характеристикам, а також, що робочі станції є виробництва ТОВ «Комел», на які надано у складі тендерної пропозиції сертифікати, декларації про відповідність, висновок сангіг та сертифікати ISО.

Враховуючи вищезазначене вимагаємо скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ «Комел» на підставі абзацу пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 19 березня 2019 12:18
Причина: через допущену описку в тексті
Номер вимоги: UA-2019-02-21-001568-b.c4
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу", Код ЄДРПОУ:19331194
визначення переможця ТОВ "Мінтерн"
Шановний Замовник! Протоколом №2 від 19.03.2019р. визнано переможцем закупівлі ТОВ «Мінтерн». Проте, детально проаналізувавши тендерну пропозицію ТОВ «Мінтерн» встановлено її невідповідність умовам тендерної документації з огляду на наступне: Розділом ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, наступні кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Наявність обладнання та матеріально-технічної бази На підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про наявність відповідного обладнання (власне або орендоване) та матеріально-технічної бази, для необхідної для постачання товару відповідно до предмету закупівлі. ТОВ «Мінтерн» надано довідку №10/03/19-9 від 10.03.2019р., проте, на порушення вимог тендерної документації, в ній відсутня інформація про наявність в учасника транспортних засобів (власних/орендованих) або укладеного договору перевезення вантажу, що не підтверджує можливість та спосіб доставки товару. - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає інформаційну довідку, складену в довільній формі, що містить наступну інформацію: загальна чисельність персоналу; посада, ПІБ, досвід роботи загальний та на займаній посаді. ТОВ «Мінтерн» надано довідку №10/03/19-11 від 10.03.2019р. проте на порушення вимог тендерної документації в ній відсутня інформація про загальну чисельність персоналу - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. На підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає копію аналогічного договору, укладеного протягом останніх трьох років. ТОВ «Мінтерн» надано довідку №10/03/19-1 від 10.03.2019р та копію двох договорів. Проте копії договорів та видаткових накладних не підтверджують належне виконання договору, а саме: На підтвердження виконання договору №11018-1 від 25.09.2018р. з ТОВ «Секур Інтеграція» надано видаткову накладну датовану 09.08.2018р. Тобто датою, що передує укладанню договору більше, як на місяць. Та товар вказаний в договорі і видатковій накладній різняться. На підтвердження виконання договору №14/2018 від 09.07.2018 з ПАТ Укрзалізниця (вартість договору 479 310.00 грн.) надано видаткову накладну №22 від 27.09.2018р. на суму 353 310.00 грн. Що не підтверджує повного виконання своїх зобовязань за договором. Розділом ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (згідно з Додатком №2 до тендерної документації). ТОВ «Мінтерн» надано інформацію №10/03/19-10 від 10.03.2019р. проте на порушення вимог тендерної документації в технічному описі (колонка 2) відсутня інформація про найменування запропонованих комплектуючих. В Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та ціновій пропозиції відстунія інформаці про торгову марку та модель компютера у комплекті – 50 шт., компютера у комплекті 1 шт., компютера у комплекті 2 шт., що унеможливлює перевірку їх відповідності технічним та якісним характеристикам, а також, що робочі станції є виробництва ТОВ «Комел», на які надано у складі тендерної пропозиції сертифікати, декларації про відповідність, висновок сангіг та сертифікати ISО. Враховуючи вищезазначене, вимагаємо скасувати рішення щодо визначення переможцем ТОВ «Мінтерн» на підставі абзацу пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації .
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 19 березня 2019 12:20
Причина: через допущену описку в тексті
Номер вимоги: UA-2019-02-21-001568-b.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу", Код ЄДРПОУ:19331194
Дата подання: 19 березня 2019 12:21
визначення переможця ТОВ "Мінтерн"
Шановний Замовник! Протоколом №2 від 19.03.2019р. визнано переможцем закупівлі ТОВ «Мінтерн». Проте, детально проаналізувавши тендерну пропозицію ТОВ «Мінтерн» встановлено її невідповідність умовам тендерної документації з огляду на наступне:
Розділом ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, наступні кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»
- Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
На підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про наявність відповідного обладнання (власне або орендоване) та матеріально-технічної бази, для необхідної для постачання товару відповідно до предмету закупівлі.
ТОВ «Мінтерн» надано довідку №10/03/19-9 від 10.03.2019р., проте, на порушення вимог тендерної документації, в ній відсутня інформація про наявність в учасника транспортних засобів (власних/орендованих) або укладеного договору перевезення вантажу, що не підтверджує можливість та спосіб доставки товару.

- Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
На підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає інформаційну довідку, складену в довільній формі, що містить наступну інформацію: загальна чисельність персоналу; посада, ПІБ, досвід роботи загальний та на займаній посаді.
ТОВ «Мінтерн» надано довідку №10/03/19-11 від 10.03.2019р. проте на порушення вимог тендерної документації в ній відсутня інформація про загальну чисельність персоналу

- Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
На підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає копію аналогічного договору, укладеного протягом останніх трьох років.
ТОВ «Мінтерн» надано довідку №10/03/19-1 від 10.03.2019р та копію двох договорів.
Проте копії договорів та видаткових накладних не підтверджують належне виконання договору, а саме:
На підтвердження виконання договору №11018-1 від 25.09.2018р. з ТОВ «Секур Інтеграція» надано видаткову накладну датовану 09.08.2018р. Тобто датою, що передує укладанню договору більше, як на місяць. Та товар вказаний в договорі і видатковій накладній різняться.
На підтвердження виконання договору №14/2018 від 09.07.2018 з ПАТ Укрзалізниця (вартість договору 479 310.00 грн.) надано видаткову накладну №22 від 27.09.2018р. на суму 353 310.00 грн. Що не підтверджує повного виконання своїх зобовязань за договором.

Розділом ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (згідно з Додатком №2 до тендерної документації).
ТОВ «Мінтерн» надано інформацію №10/03/19-10 від 10.03.2019р. проте на порушення вимог тендерної документації в технічному описі (колонка 2) відсутня інформація про найменування запропонованих комплектуючих.
В Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та ціновій пропозиції відстунія інформаці про торгову марку та модель компютера у комплекті – 50 шт., компютера у комплекті 1 шт., компютера у комплекті 2 шт., що унеможливлює перевірку їх відповідності технічним та якісним характеристикам. А також, що робочі станції є виробництва ТОВ «Комел», на які надано у складі тендерної пропозиції сертифікати, декларації про відповідність, висновок сангіг та сертифікати ISО.

Враховуючи вищезазначене вимагаємо скасувати рішення щодо визначення переможцем ТОВ «Мінтерн» на підставі абзацу пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 березня 2019 15:36
підстави для дискваліфікації переможця торгів ТОВ «Мінтерн» відсутні

Документи

20 березня 2019 15:36
Розгляд вимоги.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2019 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН" 2 780 000,73
UAH з ПДВ
2 780 000,73
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу" 3 239 999,20
UAH з ПДВ
3 239 999,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПМК КОНСАЛТІНГ" 3 246 700,00
UAH з ПДВ
3 246 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 березня 2019 19:01
Електронний підпис
22 березня 2019 19:00
Електронний підпис
21 березня 2019 12:50
Довідка.pdf
21 березня 2019 12:50
Dovidka_19050727020480079007.pdf
11 березня 2019 18:38
Електронний підпис
11 березня 2019 18:36
Технічні вимоги.pdf
11 березня 2019 18:36
Цінова пропозиция.pdf
11 березня 2019 18:36
Інструкція 223v5lsb_00_dfu_ukr.pdf
10 березня 2019 15:19
Електронний підпис
10 березня 2019 15:18
Договір+видаткова1.pdf
10 березня 2019 15:18
Технічні вимоги.pdf
10 березня 2019 15:18
ДЕКЛАРАЦІЯ PHILIPS 2019.pdf
10 березня 2019 15:18
СЕРТИФІКАТИ та СЕС LENOVO.pdf
10 березня 2019 15:18
Лист відгук2.pdf
10 березня 2019 15:18
ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf
10 березня 2019 15:18
Довідка сертифікати.pdf
10 березня 2019 15:18
Проект Договору.pdf
10 березня 2019 15:18
Видаткова2.pdf
10 березня 2019 15:18
223v5lsb_00_tco_aen.pdf
10 березня 2019 15:18
СЕС Philips.pdf
10 березня 2019 15:18
Протокол зміна адреси.pdf
10 березня 2019 15:18
Довідка захист довкілля.pdf
10 березня 2019 15:18
Лист санкції.pdf
10 березня 2019 15:18
Довідка не ліцензування.pdf
10 березня 2019 15:18
Лист-згода.pdf
10 березня 2019 15:18
Лист відгук.pdf
10 березня 2019 15:18
Лист згода.pdf
10 березня 2019 15:18
Гарантійний лист.pdf
10 березня 2019 15:18
Договір+видаткова.pdf
10 березня 2019 15:18
223v5lsb_00_dfu_ukr.pdf
10 березня 2019 15:18
Цінова пропозиция.pdf
10 березня 2019 15:18
Статут.pdf

Публічні документи

11 березня 2019 18:56
Електронний підпис
11 березня 2019 18:26
паспорти.zip
11 березня 2019 18:26
Копія Статуту.pdf
11 березня 2019 18:26
Проект договору.pdf
11 березня 2019 18:26
Протокол_наказ_ПЕТРОВИЧ.pdf
11 березня 2019 18:26
про сервісний центр.pdf
11 березня 2019 18:25
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

11 березня 2019 22:39
Договір аренди офіс.pdf
11 березня 2019 22:39
Тех. характеристики.pdf
11 березня 2019 22:39
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
11 березня 2019 22:39
сес ПК.pdf
11 березня 2019 22:39
СЕС Samsung 2018-2023.pdf
11 березня 2019 22:39
СЕС Lenovo Пк ноутбуки и др_.pdf
11 березня 2019 22:39
сертифікат ПК.pdf
11 березня 2019 22:39
сертифікат леново.pdf
11 березня 2019 22:39
Санкції.pdf
11 березня 2019 22:39
про заборгованість.pdf
11 березня 2019 22:39
Працівники.pdf
11 березня 2019 22:39
Постанова про вартість.pdf
11 березня 2019 22:39
Новий товар.pdf
11 березня 2019 22:39
Матеріальна база.pdf
11 березня 2019 22:39
мануал ПК (1).pdf
11 березня 2019 22:39
мануал монітор.pdf
11 березня 2019 22:39
мануал миша.pdf
11 березня 2019 22:39
мануал леново.pdf
11 березня 2019 22:39
мануал замок.pdf
11 березня 2019 22:39
Договір проект.pdf
11 березня 2019 22:39
Довкілля.pdf
11 березня 2019 22:39
деклараця ноутбук.pdf
11 березня 2019 22:39
гарантія самсунг.pdf
11 березня 2019 22:39
аналог дог.pdf
11 березня 2019 22:39
Lenovo ideapad декларація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу"

ТОВ "СПМК КОНСАЛТІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН"
#39566885
Переможець 2 780 000,73
UAH з ПДВ
19 березня 2019 10:58

Документи

19 березня 2019 10:58
Електронний підпис
19 березня 2019 10:49
Розгляд комп'ютера.pdf
13 березня 2019 14:23
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2019 10:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН"
#39566885
2 780 000,73
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 березня 2019 10:58
Електронний підпис
19 березня 2019 10:49
Розгляд комп'ютера.pdf
13 березня 2019 14:23
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 16:51
Електронний підпис укладений
08 квітня 2019 14:13
Договір КОМП.pdf укладений
08 квітня 2019 14:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 780 000,73
UAH (в тому числі ПДВ 463 333,45 UAH)