Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ " |
Код ЄДРПОУ: | 05484215 |
Місцезнаходження: | 24100, Україна , Вінницька обл., смт. Чернівці, вул. Вінницька, 25А |
Контактна особа: |
Ніна Буяновська +380967341048 buyanovska@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2019 14:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2019 14:11 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2019 14:11 |
Очікувана вартість: | 411 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33100000-1: Медичне обладнання
Тендерна документація
21 лютого 2019 17:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2019 14:16 |
Тендерна документація.docx |
21 лютого 2019 17:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 лютого 2019 14:16 |
Тендерна документація.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-25-000011 ● 3189043807b04329867a8bfad16c18dc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 лютого 2019 16:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.02.2019 №10
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 25.02.2019 №10
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2019-02-21-001490-b 21.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Керуючись ст 31 ч 1 ЗУ " Про публічні закупівлі " закупівлю скасовано у звязку із неможливістю усунення порушень , що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
2019-02-28 16:43:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто
Замовником усунуто порушення, шляхом відміни торгів.
2019-03-01 15:59:30
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Відеоендоскопічний комплекс діагностичний |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 380 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 3 800,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2019 17:52 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про відміну
Дата відміни: | 28 лютого 2019 11:04 |
Коментар щодо відміни: | Здійснення закупівлі стало неможливим у наслідок неможливості усунення порушень , що виявлені через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
28 лютого 2019 11:04
|
Електронний підпис |
28 лютого 2019 11:03
|
Протокол.pdf |