Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання ( Відеоендоскопічний комплекс діагностичний , сухожарова шафа , шкаф сушильний для рентгенкабінету )
Очікувана вартість
411 000,00 UAH
UA-2019-02-21-001490-b 6035c8ea039a424baad4784bbcd1b50a
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ніна Буяновська

+380967341048 buyanovska@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "
Код ЄДРПОУ: 05484215
Місцезнаходження: 24100, Україна , Вінницька обл., смт. Чернівці, вул. Вінницька, 25А
Контактна особа: Ніна Буяновська
+380967341048
buyanovska@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2019 14:16
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2019 14:11
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2019 14:11
Очікувана вартість: 411 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33100000-1: Медичне обладнання


Тендерна документація

21 лютого 2019 17:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2019 14:16
Тендерна документація.docx
21 лютого 2019 17:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2019 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2019 14:16
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-25-000011 ● 3189043807b04329867a8bfad16c18dc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 лютого 2019 16:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

25.02.2019 №10
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 25.02.2019 №10
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2019-02-21-001490-b 21.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Керуючись ст 31 ч 1 ЗУ " Про публічні закупівлі " закупівлю скасовано у звязку із неможливістю усунення порушень , що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель

2019-02-28 16:43:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 15 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

Замовником усунуто порушення, шляхом відміни торгів.

2019-03-01 15:59:30

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Відеоендоскопічний комплекс діагностичний
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 380 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 800,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 13 березня 2019 11:46
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 од
Відеоендоскопічний комплекс діагностичний
ДК 021:2015: 33100000-1 — Медичне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24100, Україна, Вінницька область, смт Чернівці, Вінницька, 25 А
Дата доставки: 30 квітня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 28 лютого 2019 11:04
Коментар щодо відміни: Здійснення закупівлі стало неможливим у наслідок неможливості усунення порушень , що виявлені через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
28 лютого 2019 11:04
Електронний підпис
28 лютого 2019 11:03
Протокол.pdf