Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021: 2015 код 09110000-3 «Тверде паливо» (паливні брикети деревні «Піні-Кей»)
Очікувана вартість
696 000,00 UAH
UA-2019-02-21-001397-a ● abb50138615c4bd6b30e14720638fbf2
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту Менської райдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02147463 |
Місцезнаходження: | 15600, Україна , Чернігівська обл., Мена, Героїв АТО,6 |
Контактна особа: |
Аршинник Ольга Олексіївна 380464421975 osvbuh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2019 15:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2019 14:21 |
Очікувана вартість: | 696 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 960,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
ДК 021: 2015 код 09110000-3 «Тверде паливо» (паливні брикети деревні «Піні-Кей»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
174 тони
ДК 021: 2015 код 09110000-3 «Тверде паливо» (паливні брикети деревні «Піні-Кей»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
15600, Україна, Чернігівська область, навчальні заклади відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Менського району Чернігівської області, підпорядковані замовнику
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2019
—
30 червня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2019 15:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2019 15:38 |
Проект договору палети 2019 .doc | |
21 лютого 2019 15:38 |
ТД палети№2 2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Просимо прибрати посилання на конкретну торгівельну марку Піні-Кей вказати брикети з деревини, або вказати вираз "ЕКВІВАЛЕНТ"
Дата подання: 24 лютого 2019 22:37
Дата відповіді: 26 лютого 2019 15:24
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Водночас згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства з публічних закупівель. Просимо прибрати посилання на конкретну торгівельну марку Піні-Кей вказати брикети з деревини, або вказати вираз "ЕКВІВАЛЕНТ"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Використання конкретного посилання на стандарт брикету з деревини «Піні-Кей» без зазначення виразу «або еквівалент» не порушує вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки вказівка на вид паливних брикетів стандарту «Піні-Кей» не є посиланням на торгову марку чи конкретного виробника, а є вказівкою стандарту брикету, який виражає його фізичну форму (торцований багатогранник ( 4, 6 або 8 граней з поздовжнім радіальним отвором всередині), сформований з дотриманням відповідної технології виробництва, та який є самим високотехнологічним видом палива і постійно використовується для опалення приміщень закладів освіти. Відповідно до зазначеного тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасника.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-21-001397-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "СІРИК ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА", Код ЄДРПОУ:2924404883
Дата подання: 25 лютого 2019 20:18
Незаконне виділення окремого типу брикета
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Водночас згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства з публічних закупівель. Просимо прибрати посилання на конкретну торгівельну марку Піні-Кей вказати брикети з деревини, або вказати вираз "ЕКВІВАЛЕНТ"
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 лютого 2019 15:30
Використання конкретного посилання на стандарт брикету з деревини «Піні-Кей» без зазначення виразу «або еквівалент» не порушує вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки вказівка на вид паливних брикетів стандарту «Піні-Кей» не є посиланням на торгову марку чи конкретного виробника, а є вказівкою стандарту брикету, який виражає його фізичну форму (торцований багатогранник ( 4, 6 або 8 граней з поздовжнім радіальним отвором всередині), сформований з дотриманням відповідної технології виробництва, та який є самим високотехнологічним видом палива і постійно використовується для опалення приміщень закладів освіти. Відповідно до зазначеного тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь на вимогу
Номер вимоги: UA-2019-02-21-001397-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Лакоза Лариса Олександрівна, Код ЄДРПОУ:2795811984
Дата подання: 17 березня 2019 11:04
Скарга щодо дискволіфікації
Учасник не згоден з рішнням
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 березня 2019 10:35
Процедура закупівлі, учасником якої Ви є, відкриті торги, яка проводилася відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон).
Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції (ст. 28 Закону).
Не допускається додаткове завантаження файлів учасником після електронного аукціону в період розгляду пропозицій (розділ 3 п. 1 Тендерної документації).
Торги відміняються замовником лише у випадках передбачених ст. 31 Закону (розділ 6 п. 1 Тендерної документації).
Радимо, уважніше вивчати тендерну документацію замовника при участі в конкурсних торгах.
Розгорнути
Згорнути
Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції (ст. 28 Закону).
Не допускається додаткове завантаження файлів учасником після електронного аукціону в період розгляду пропозицій (розділ 3 п. 1 Тендерної документації).
Торги відміняються замовником лише у випадках передбачених ст. 31 Закону (розділ 6 п. 1 Тендерної документації).
Радимо, уважніше вивчати тендерну документацію замовника при участі в конкурсних торгах.
Відповідь на вимогу
Інформація про відміну
Дата відміни
20 березня 2019 08:42
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі