Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2019-02-21-001101-a 20411168401f4aeaab9bff45b2c1b555
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Філіпова Людмила В'ячеславівна

380932828634 n-bug-crl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новобузька центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01998288
Місцезнаходження: 55600, Україна , Миколаївська обл., Новий Буг, Івана Огієнка, 14
Контактна особа: Філіпова Людмила В'ячеславівна
380932828634
n-bug-crl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2019 14:30
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2019 09:00
Очікувана вартість: 700 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Фармацевтична продукція в складі 18 лотів

Тендерна документація

01 березня 2019 13:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2019 13:05
ТД_Медикаменти 2019.docx
21 лютого 2019 14:35
ТД_Медикаменти 2019.docx
01 березня 2019 13:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2019 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2019 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2019 13:05
ТД_Медикаменти 2019.docx
21 лютого 2019 14:35
ТД_Медикаменти 2019.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-21-001101-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 28 лютого 2019 12:52
Дискримінуючі вимоги Тендерної документації по Лоту 5
21.02.2019 року Замовник оголосив закупівлю “Фармацевтична продукція” в складі 18 лотів. Лотом 5 є “Вироби медичного призначення_пакети для забору крові”. Вивчивши вимоги Тендерної документації до Лоту 5 ми виявили вимоги, які є дискримінаційними та суттєво обмежують конкуренцію:
Пункт 1 Розділу 3 Тендерної документації містить вимогу надання “Довідка в довільній формі, щодо дислокації мереж аптек (власних, або орендованих складських приміщень) Учасника у м. Миколаїві”;
Пункт 1.2 Додатку 2 до Тендреної документації містить вимогу надання “Інформаційна довідка, складена у довільній формі, про наявність мережі аптек (власних, або орендованих приміщень) на території м.Миколаїв, або Миколаївської області. Надати документальне підтвердження.”
Звертаємо Вашу увагу, що в Україні є декілька учасників, які можуть запропонувати контейнери для крові, які відповідають вимогам тендерної документації, проте не мають аптек та складських приміщень в м. Миколаїв або в Миколаївській області.
Крім цього, контейнери для крові не продаються через мережі аптек. Вони не потрібні при реалізації контейнерів для крові.
Учасники мають власний транспорт та договори з експедиторськими компаніями, що забезпечує доставку контейнерів для крові по всій Україні.
Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників”.
Таким чином, вимога надання Інформаційної довідки, складена у довільній формі, про наявність мережі аптек (власних, або орендованих приміщень) на території м.Миколаїв, або Миколаївської області порушує вимоги ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Згідно ч.ч. 1 та 2 ст. 23 ЗУ “Про публічні закупівлі”: 1. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
2. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи вищезазначене прошу виключити вимогу надання “Інформаційної довідки, складена у довільній формі, про наявність мережі аптек (власних, або орендованих приміщень) на території м.Миколаїв, або Миколаївської області” з п.1 Розділу 3 Тендерної документації та п. 1.2 Додатку 2 до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 березня 2019 13:04
Зауваження прийнято до відома. Вімога про довідку усунута з тендерної документації.
Шановний учасник! Дякуємо Вам за зауваження по тендерній документації. Вімогу про надання довідки розміщення підприємства на території міста Миколаїв або Миколаївській області скасовано. Дякуємо за співпрацю!

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-02-21-001101-a.a2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Фізична особа-підприємець Жук Олександр Володимирович, Код ЄДРПОУ:3266004614
Дата подання: 19 березня 2019 13:04
Скарга по переможцю
Доброго дня, стосовно закупівлі, що проводив Ваш заклад UA-2019-02-21-001101-a, Лот 16 - Препарати фамацевтичні, інші (рентген плівка), по учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю "Виробничо-комерційна фірма "Фарм-Лайн", прошу звернути увагу на те, що вони не надали всі документи, які просили в тендерній документації, а саме: - Розділ ІІІ, пункт 1 - Усі сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів), а також відбитки печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами). (Половина сторінок без підпису та печатки, як приклад проект договору) - Розділ ІІІ, пункт 1 - Тендерна пропозиція повинна містити реєстр наданих документів (відсутній реєстр), - Розділ ІІІ, пункт 1 - Довідка в довільній формі, щодо дислокації мереж аптек (власних, або орендованих складських приміщень) Учасника у м. Миколаїві (відсутня довідка) - Додаток 4, технічні вимоги - Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію свідоцтва (реєстраційного посвідчення) про державну реєстрацію препаратів в МОЗ України, сертифікати якості на всі найменування запропонованого товару (відсутні копії сертифікатів якості). Прошу переглянути рішення стосовно переможця, та визнати переможцем учасника, який надав повний пакет документів. В тому разі, якщо замовник проігнорує цю вимогу, доведеться складати скаргу до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 22.03.2019 № 3319.pdf
Дата публікації: 22 березня 2019 19:06

Документи подані замовником

19 березня 2019 14:29
Відповідь на скаргу.docx

Документи Органу Оскарження

22 березня 2019 19:06
Рішення від 22.03.2019 № 3319.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Анальгетичні засоби
Опис предмету закупівлі:
Фентаніл Фентаніл 0,005% - 2,0 Амп 1330
Діазепам Сібазон 0,5% - 2,0 Амп 600
Морфіна н. о хлорид Морфіна н. о хлорид 1% - 1,0 Амп 180
Кетамін Кетамін 5% - 2,0 Амп 1000
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 114 896,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 574,48 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

4 од
Анальгетичні засоби
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ketamine
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55600, Україна, Миколаївська область, Новий Буг, Івана Огієнка, 14
Дата доставки: 20 березня 2019  —  31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Дата відміни
11 березня 2019 09:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій