Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Diazepam», «Sodium oxybate» (3 лота)
Очікувана вартість
962 900,00 UAH
UA-2019-02-21-000945-c ● 9eabebd6f592443e91f8138eb7f92862
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Хмельницька обласна психіатрична лікарня №1 |
Код ЄДРПОУ: | 02004580 |
Місцезнаходження: | 32120, Україна , Хмельницька обл., Ярмолинецького району, село Скаржинці |
Контактна особа: |
Пустій Віталій Володимирович +380382708024 buleshna@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2019 18:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 962 900,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Тендерна документація
21 лютого 2019 18:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2019 18:14 |
ТД - наркотики.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 22 лютого 2019 19:38
Дата відповіді: 28 лютого 2019 17:56
Пунктом 5 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810, підготовленого відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України, замовникам рекомендовано під час визначення у тендерній документації вимог до термінів придатності лікарських засобів на момент поставки враховувати прогнозовані часові затрати постачальника на транспортування, проходження митниці та зберігання у складських приміщеннях лікарських засобів, а також враховувати строк, протягом якого даний лікарський засіб планується бути використаним. Відповідно до ч. 14 ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» рекомендації Антимонопольного комітету України є обов’язковими для розгляду. Відповідно до вимог тендерної документації (технічні вимоги), строк придатності товару на момент поставки на склад замовника повинен становити не менше 70% від передбаченого. Звертаємо увагу, що строк придатності лікарських засобів, що входять до предмету закупівлі, є різним для різних виробників, отже строк придатності на момент поставки замовнику (у місяцях) буде суттєво відрізнятися в залежності від конкретних торговельних назв лікарських засобів. Враховуючи різний строк придатності у різних виробників, вимога щодо строку придатності 70% від загального є дискримінаційною. Оскільки закупівля проводиться для задоволення потреби у 2019 році, з урахуванням вищезазначених рекомендацій та з метою створення конкурентного середовища, просимо внести зміни до тендерної документації та встановити, що строк придатності товару на момент поставки замовнику повинен становити не менше 12 місяців.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 5 Додатку 2 тендерної документації термін придатності лікарських засобів на момент поставки повинен складати не менше 70% від загального терміну придатності з дня завезення їх на склад Замовника.
У пункті 5 листа – роз’яснення №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року Мінекономрозвитку «Щодо закупівлі лікарських засобів», на який Ви також посилаєтеся у листі №52 від 28.01.19 року, вказано, що Замовникам не рекомендується зазначати строки поставки товару такі як «протягом 5 календарних днів».
Пунктом 5 Додатку 2 ТД передбачено вимоги щодо терміну придатності на момент поставки товару. Вами вказано, що краще вказувати строк придатності у часовому вимірі, тобто термін придатності повинен бути не менше 12 місяців. Однак, деякі лікарські засоби мають термін придатності не більше ніж 12 місяців, а то й і менше ніж такий термін.
Тому для недискримінації потенційних учасників та для єдиного підходу до термінів придатності лікарських засобів на момент поставки Учасником, Замовником встановлено вимогу, що він повинен складати не менше 70% від загального терміну придатності з дня завезення їх на склад Замовника.
Отже, Замовником торгів у повній мірі дотримано рекомендацій Мінекономрозвитку України та МОЗ України, які вказані у листі №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року «Щодо закупівлі лікарських засобів»
Викладене вище свідчить про повне дотримання Хмельницькою обласною психіатричною лікарнею №1 вимог діючого законодавства.
У пункті 5 листа – роз’яснення №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року Мінекономрозвитку «Щодо закупівлі лікарських засобів», на який Ви також посилаєтеся у листі №52 від 28.01.19 року, вказано, що Замовникам не рекомендується зазначати строки поставки товару такі як «протягом 5 календарних днів».
Пунктом 5 Додатку 2 ТД передбачено вимоги щодо терміну придатності на момент поставки товару. Вами вказано, що краще вказувати строк придатності у часовому вимірі, тобто термін придатності повинен бути не менше 12 місяців. Однак, деякі лікарські засоби мають термін придатності не більше ніж 12 місяців, а то й і менше ніж такий термін.
Тому для недискримінації потенційних учасників та для єдиного підходу до термінів придатності лікарських засобів на момент поставки Учасником, Замовником встановлено вимогу, що він повинен складати не менше 70% від загального терміну придатності з дня завезення їх на склад Замовника.
Отже, Замовником торгів у повній мірі дотримано рекомендацій Мінекономрозвитку України та МОЗ України, які вказані у листі №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року «Щодо закупівлі лікарських засобів»
Викладене вище свідчить про повне дотримання Хмельницькою обласною психіатричною лікарнею №1 вимог діючого законодавства.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 - «Diazepam» |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 725 500,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 7 255,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
15000 шт
Diazepam
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Diazepam
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32120, Україна, Хмельницька область, Ярмолинецький район, с. Скаржинці
Дата доставки:
31 грудня 2019
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г." #38303459 |
Переможець |
720 000,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2019 16:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2020 14:38
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2020 15:27
|
Дод уг _7 від 11.03.2020р..pdf | зміни до договору |
11 березня 2020 15:25
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 10:55
|
ДУ 5 договар 61 Фарм Холдинг наркотики.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 10:53
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2019 10:10
|
Дод угода _4.pdf | зміни до договору |
04 грудня 2019 10:07
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2019 15:41
|
додаткова 3 до дог 61.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2019 15:40
|
Електронний підпис | укладений |
15 жовтня 2019 17:26
|
додаткова 2 до договору 61.pdf | зміни до договору |
15 жовтня 2019 17:25
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2019 09:55
|
додаткова до договору 61.pdf | зміни до договору |
09 жовтня 2019 09:54
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2019 09:51
|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2019 09:42
|
Договір | укладений |
27 березня 2019 09:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.1 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.1 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |