Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Diazepam», «Sodium oxybate» (3 лота)
Очікувана вартість
962 900,00 UAH
UA-2019-02-21-000945-c 9eabebd6f592443e91f8138eb7f92862
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пустій Віталій Володимирович

+380382708024 buleshna@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Хмельницька обласна психіатрична лікарня №1
Код ЄДРПОУ: 02004580
Місцезнаходження: 32120, Україна , Хмельницька обл., Ярмолинецького району, село Скаржинці
Контактна особа: Пустій Віталій Володимирович
+380382708024
buleshna@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2019 18:14
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2019 18:00
Очікувана вартість: 962 900,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Тендерна документація

21 лютого 2019 18:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2019 18:14
ТД - наркотики.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 22 лютого 2019 19:38
Дата відповіді: 28 лютого 2019 17:56
Пунктом 5 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810, підготовленого відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України, замовникам рекомендовано під час визначення у тендерній документації вимог до термінів придатності лікарських засобів на момент поставки враховувати прогнозовані часові затрати постачальника на транспортування, проходження митниці та зберігання у складських приміщеннях лікарських засобів, а також враховувати строк, протягом якого даний лікарський засіб планується бути використаним. Відповідно до ч. 14 ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» рекомендації Антимонопольного комітету України є обов’язковими для розгляду. Відповідно до вимог тендерної документації (технічні вимоги), строк придатності товару на момент поставки на склад замовника повинен становити не менше 70% від передбаченого. Звертаємо увагу, що строк придатності лікарських засобів, що входять до предмету закупівлі, є різним для різних виробників, отже строк придатності на момент поставки замовнику (у місяцях) буде суттєво відрізнятися в залежності від конкретних торговельних назв лікарських засобів. Враховуючи різний строк придатності у різних виробників, вимога щодо строку придатності 70% від загального є дискримінаційною. Оскільки закупівля проводиться для задоволення потреби у 2019 році, з урахуванням вищезазначених рекомендацій та з метою створення конкурентного середовища, просимо внести зміни до тендерної документації та встановити, що строк придатності товару на момент поставки замовнику повинен становити не менше 12 місяців.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 5 Додатку 2 тендерної документації термін придатності лікарських засобів на момент поставки повинен складати не менше 70% від загального терміну придатності з дня завезення їх на склад Замовника.
У пункті 5 листа – роз’яснення №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року Мінекономрозвитку «Щодо закупівлі лікарських засобів», на який Ви також посилаєтеся у листі №52 від 28.01.19 року, вказано, що Замовникам не рекомендується зазначати строки поставки товару такі як «протягом 5 календарних днів».
Пунктом 5 Додатку 2 ТД передбачено вимоги щодо терміну придатності на момент поставки товару. Вами вказано, що краще вказувати строк придатності у часовому вимірі, тобто термін придатності повинен бути не менше 12 місяців. Однак, деякі лікарські засоби мають термін придатності не більше ніж 12 місяців, а то й і менше ніж такий термін.
Тому для недискримінації потенційних учасників та для єдиного підходу до термінів придатності лікарських засобів на момент поставки Учасником, Замовником встановлено вимогу, що він повинен складати не менше 70% від загального терміну придатності з дня завезення їх на склад Замовника.
Отже, Замовником торгів у повній мірі дотримано рекомендацій Мінекономрозвитку України та МОЗ України, які вказані у листі №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року «Щодо закупівлі лікарських засобів»
Викладене вище свідчить про повне дотримання Хмельницькою обласною психіатричною лікарнею №1 вимог діючого законодавства.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 - «Diazepam»
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 725 500,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 7 255,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 11 березня 2019 13:40
Закінчення: 11 березня 2019 14:01
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

15000 шт
Diazepam
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Diazepam
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32120, Україна, Хмельницька область, Ярмолинецький район, с. Скаржинці
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2019 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г." 720 000,00
UAH з ПДВ
720 000,00
UAH з ПДВ
Документи
КП "ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА ФІРМА "ФАРМАЦІЯ" 724 500,00
UAH з ПДВ
724 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 березня 2019 17:24
Електронний підпис
20 березня 2019 17:21
МВС 11.03.pdf
20 березня 2019 17:21
дпі хмельн псих 1.jpg
07 березня 2019 12:55
Лист Відгук Хм ОНКО 2018.pdf
07 березня 2019 12:55
лист відгук Ужгород 2017.pdf
07 березня 2019 12:55
Копія дог Ужгород 37150,00.pdf
07 березня 2019 11:39
Електронний підпис
07 березня 2019 11:38
тех паспорт.pdf
07 березня 2019 11:38
Тендерна пропозиція.pdf
07 березня 2019 11:38
Ст 17.pdf
07 березня 2019 11:38
РП Сибазон таб.pdf
07 березня 2019 11:38
РП Сибазон.pdf
07 березня 2019 11:38
РП Натрію оксибутірат.pdf
07 березня 2019 11:38
Протокол+ наказ.pdf
07 березня 2019 11:38
паспорт директор.pdf
07 березня 2019 11:38
паспорт аптечний заклад.pdf
07 березня 2019 11:38
паспорт апт склад.pdf
07 березня 2019 11:38
Мат тех база.pdf
07 березня 2019 11:38
Ліцензія 1.pdf
07 березня 2019 11:38
Копія договору оренди н.pdf
07 березня 2019 11:38
Інформація про учасника.pdf
07 березня 2019 11:38
Договір Хм ОНКО 669910,00.pdf
07 березня 2019 11:38
Довідка про склади.pdf
07 березня 2019 11:38
Довідка про працівників.pdf
07 березня 2019 11:38
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
07 березня 2019 11:38
ГЛ про санкції.pdf
07 березня 2019 11:38
Виписка.pdf

Публічні документи

07 березня 2019 13:39
Ліцензія нарко.pdf
07 березня 2019 13:39
Доступ до Статуту.pdf
07 березня 2019 13:39
Витяг з ЄДРПОУ 07.02.18.pdf
07 березня 2019 13:39
Свідоцтво ПДВ.pdf
07 березня 2019 13:39
Свідоцтва на авто.pdf
07 березня 2019 13:39
Копія Статуту.pdf
07 березня 2019 13:39
Довідка про МТБ (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г."

КП "ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА ФІРМА "ФАРМАЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г."
#38303459
Переможець 720 000,00
UAH з ПДВ
15 березня 2019 16:55

Документи

15 березня 2019 16:54
Електронний підпис
11 березня 2019 14:54
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2019 16:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г."
#38303459
720 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 березня 2019 16:54
Електронний підпис
11 березня 2019 14:54
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 березня 2020 14:38
Електронний підпис укладений
11 березня 2020 15:27
Дод уг _7 від 11.03.2020р..pdf зміни до договору
11 березня 2020 15:25
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 10:55
ДУ 5 договар 61 Фарм Холдинг наркотики.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 10:53
Електронний підпис укладений
04 грудня 2019 10:10
Дод угода _4.pdf зміни до договору
04 грудня 2019 10:07
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 15:41
додаткова 3 до дог 61.pdf зміни до договору
19 листопада 2019 15:40
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2019 17:26
додаткова 2 до договору 61.pdf зміни до договору
15 жовтня 2019 17:25
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2019 09:55
додаткова до договору 61.pdf зміни до договору
09 жовтня 2019 09:54
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2019 09:51
Електронний підпис укладений
27 березня 2019 09:42
Договір укладений
27 березня 2019 09:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 березня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 737 760,00
UAH (в тому числі ПДВ 48 264,67 UAH)