Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
блокноти формату А5
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2019-02-21-000784-c ● 286c481e3ab644e781c897748032973e
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент економічного розвитку і торгівлі Закарпатської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02741440 |
Вебсайт: | https://carpathia.gov.ua/view_company/40 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, пл. Народна, 4 |
Контактна особа: |
Федака Маріанна Іванівна +380312616635 zakeconomy@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2019 16:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2019 11:52 |
Очікувана вартість: | 10 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Програма підвищення конкурентноспроможності Закарпатської області на 2019-2020 роки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 шт
блокноти формату А5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88000, Україна, Запорізька область, м.Ужгород, площа Народна, 4 (каб.414)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 квітня 2019
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2019 16:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2019 16:16 |
Додаток 3 договір.doc | |
21 лютого 2019 16:16 |
Додаток 2_Форма цінової пропозиції.doc | |
21 лютого 2019 16:16 |
Додаток 1 ТЗ.doc | |
21 лютого 2019 16:16 |
Оголошення (блокноти).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 лютого 2019 09:56
Дата відповіді: 24 лютого 2019 12:04
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1).Доброго дня! Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі не містять інформацію про торгову марку або модель.
2).Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі не містять обмежень до учасників закупівлі в залежності від їх організаційно-правової форми.
Тобто, до участі в даній процедурі допускаються фізичні особи-підприємці в незалежності від системи оподаткування. В пропозиції має бути прописана остаточна вартість, яка включає всі податки, що сплачуються за законодавством. Якщо це платник ПДВ, то остаточно має бути прописана сумма, в т.ч. ПДВ.
Оцінка учасників буде проводитися за цінами, визначеними в результаті аукціону без внесення будь-яких змін до них.
2).Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі не містять обмежень до учасників закупівлі в залежності від їх організаційно-правової форми.
Тобто, до участі в даній процедурі допускаються фізичні особи-підприємці в незалежності від системи оподаткування. В пропозиції має бути прописана остаточна вартість, яка включає всі податки, що сплачуються за законодавством. Якщо це платник ПДВ, то остаточно має бути прописана сумма, в т.ч. ПДВ.
Оцінка учасників буде проводитися за цінами, визначеними в результаті аукціону без внесення будь-яких змін до них.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 лютого 2019 12:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТИПОГРАФІЯ "БІЛИЙ ТИГР" |
4 680,00
UAH з ПДВ
|
4 680,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ОБДИМКО ОЛЬГА СТАНІСЛАВІВНА |
6 600,00
UAH з ПДВ
|
5 690,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЛІЗУНОВ ЄГОР ВАЛЕРІЙОВИЧ" |
6 420,00
UAH з ПДВ
|
5 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПЕТРУК ВЛАДИСЛАВ МАКСИМОВИЧ" |
8 988,00
UAH з ПДВ
|
5 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГОЛЕЦЬ ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ" |
8 940,00
UAH з ПДВ
|
7 872,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Альфа Пресс" |
8 100,00
UAH з ПДВ
|
8 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ШЕМЧУК ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
8 910,00
UAH з ПДВ
|
8 910,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТИПОГРАФІЯ "БІЛИЙ ТИГР" #39329881 |
Переможець |
4 680,00
UAH з ПДВ
|
01 березня 2019 09:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір | укладений |
18 березня 2019 11:48
|