Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Компютерна техніка
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2019-02-21-000713-b 3e9313a865ea48b88df75e9e31e1bce3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щербина Наталія Петрівна

+380474437008 tala-771@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Уманська дитяча лікарня" Уманської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05540652
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., місто Умань, вул.Шевченка, 46
Контактна особа: Щербина Наталія Петрівна
+380474437008
tala-771@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2019 11:17
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 березня 2019 10:00
Початок аукціону: 11 березня 2019 13:03
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32 шт
Персональні комп’ютери, ноутбуки, копіювальна техніка, пристрої безперебійного живлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, м.Умань, вул.Шевченка 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2019 11:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2019 11:18
Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проект Договору
Дата подання: 25 лютого 2019 17:01
Дата відповіді: 26 лютого 2019 14:36
Шановний Замовник! Пункт 3.2. проекту Договору викладений в наступному порядку: Загальна вартість цього Договору становить _____________ гривень (________________________________________________________________________________), у тому числі ПДВ 20% - _________ гривень (________________________________________________). Ціна тендерної пропозиції повинна бути визначена з урахуванням чинного законодавства України, чітко та остаточно, без будь-яких посилань, обмежень або застережень та включати всі витрати на: сплату усіх податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством України, перевезення, транспортування товару, навантаження та розвантажування, встановлення та налагодження обладнання за адресою замовника, технічну підтримку обладнання не менше 12 місяців з дня його встановлення та налагодження, гарантійне обслуговування (12 місяців з дня його встановлення та налагодження), страхування (12 місяців з дня його встановлення та налагодження ) ; інші витрати. Прохання надати роз’яснення щодо включення до ціни тенедерної пропозиції - страхування (12 місяців з дня його встановлення та налагодження). Яким чином має відбуватися таке страхування??? Як документально то має бути підтверджено? Страхування товару від чого???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно пункту 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Проект договору про закупівлю що є додатком №2 до тендерної документації укладений відповідно до норм Цивільного, Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених законом України «Про публічні закупівлі».
В пункті 3.2 проекту договору передбачено, щодо включення до ціни тендерної пропозиції – страхування (12 місяців з дня його встановлення та налагодження). Договір страхування передбачений главою 67 Цивільного кодексу України і Законом України «Про страхування».
Таке страхування має відбуватися на підставі укладеного договору страхування між учасником –переможцем торгів та з страховою компанією на користь Замовника.
Об’єктом страхування є майнові інтереси (комп’ютерне обладнання) Замовника, що не суперечить законодавству України.
п. 3.2. проекту Договору
Дата подання: 26 лютого 2019 16:30
Дата відповіді: 27 лютого 2019 14:12
Шановний Замовник! А хіба Тендерною документацією чи проектом Договору передбачено укладання Учасником-переможцем договору страхування зі страховою компанією на користь Замовника?
Відповідь: Надаємо відповідь на ваше звернення що у розділі Оцінка тендерної пропозиції, п.2.Інша інформація, після п.п.5 в другому абзаці зазначено: Усі інші питання, які не передбачено цією документацією регулюються законодавством та останньому абзаці на цій сторінці вказано: У разі виникнення у Учасників процедури закупівлі питань що не висвітлені у тендерній документації, тендерний комітет при їх виникненні керується чинними нормативно-правовими актами України

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2019 13:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" 480 078,00
UAH з ПДВ
480 078,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 495 900,00
UAH з ПДВ
495 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 березня 2019 10:37
Документи від переможця.pdf
07 березня 2019 18:39
Електронний підпис
07 березня 2019 18:38
Цінова пропозиція.pdf
07 березня 2019 18:38
Технічна частина.pdf
07 березня 2019 18:38
Кваліфікаційна частина.pdf

Публічні документи

08 березня 2019 23:50
Електронний підпис
08 березня 2019 23:36
10666005 проект договору.pdf
08 березня 2019 23:36
лист-гарантія_санкції.pdf
08 березня 2019 23:36
Технічна документація.pdf
08 березня 2019 23:36
довідка виробник .pdf
08 березня 2019 23:36
Лист виробника щодо ПЗ.pdf
08 березня 2019 23:36
гарант.лист_доставка.pdf
08 березня 2019 23:36
довідка захист довкілля.pdf
08 березня 2019 23:36
відповідність ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
Переможець 480 078,00
UAH з ПДВ
15 березня 2019 09:16

Документи

15 березня 2019 09:16
Електронний підпис
15 березня 2019 09:12
Протокол
11 березня 2019 13:24
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2019 09:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
480 078,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 березня 2019 09:16
Електронний підпис
15 березня 2019 09:12
Протокол
11 березня 2019 13:24
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 травня 2020 10:43
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 09:29
Електронний підпис укладений
12 квітня 2019 08:49
Додаткова угода.pdf зміни до договору
12 квітня 2019 08:46
Електронний підпис укладений
26 березня 2019 19:02
договір.pdf зміни до договору
26 березня 2019 18:55
Електронний підпис укладений
26 березня 2019 13:29
Договір зміни до договору
26 березня 2019 13:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 березня 2019 — 30 червня 2019
Сума оплати за договором: 480 078,00
UAH (в тому числі ПДВ 80 013,00 UAH)