Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вироби для комплексної реабілітації
Очікувана вартість
50 256,00 UAH
UA-2019-02-21-000626-a ● 0f0175fc8d3c4df698a1e985963df907
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління праці та соціального захисту населення Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрпції |
Код ЄДРПОУ: | 37485511 |
Вебсайт: | http://www.e-tender.biz/#/createProfilewww.e-tender.biz |
Місцезнаходження: | 03186, Україна , КИЕВСКАЯ ОБЛ. обл., КИЕВ, просп. Повітрофлотський, 40 |
Контактна особа: |
Кубарська Наталія Іванівна 380442073905 kubarska@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2019 11:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2019 13:15 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2019 13:15 |
Початок аукціону: | 04 березня 2019 14:43 |
Очікувана вартість: | 50 256,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 502,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
Вироби для комплексної реабілітації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Вироби для комплексної реабілітації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03186, Україна, місто Київ, Київ, проспект Повітрофлотський, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 березня 2019
—
31 березня 2019
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2019 11:47 |
Оголошення закупівлі виробів для комплексної реаб - сп ф.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-21-000626-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ", Код ЄДРПОУ:42186354
Дата подання: 05 березня 2019 15:43
Вимога на неправомірне рішення Замовника
Замовником було прийнято рішення про визнання ФОП "МАЛІЦЬКИЙ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ " переможцем даної закупівлі. Ми вважаємо, що дане рішення неправомірне у зв'язку з тим, что тендерна пропощиція ФОП "МАЛІЦЬКИЙ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ" не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1. Вимогою тендерної документації було надати «копію довідки про взяття на облік платника податку у Державній податковій інспекції». ФОП Маліцький М.М. не надав копію цієї довідки, а також не надав пояснення про відсутність довідки про взяття на облік платника податку у Державній податковій інспекції. Також ФОП Маліцький М.М. в таблиці документу, що він надав в складі своєї тендерної пропозиції, що має назву «Загальна інформаційна довідка», вказав, що одним із документів, що надається у складі тендерної пропозиції є «Довідка про взяття на облік платника податків», яка насправді відсутня.
2. Вимогою Замовника було надати «лист в довільній формі з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефони, електронної адреси, відомості про контактну особу (ПІБ, посада, контактний телефон)». ФОП Маліцький М.М. не надав цей лист, що вимагався Замовником.
3. Недотримання ФОП Маліцький М.М. форми Цінової пропозиції. Вимогою Замовника було "Загальну вартість предмету закупівлі зазначити в графі "Вартість пропозиції" в гривнях цифарми та прописом без ПДВ та з урахуванням ПДВ". ФОП Маліцький М.М. вказав в графі "Вартість пропозиції" тільки загальну вартість предмету закупівлі без ПДВ, недотримавшись вимоги Замовника.
4. Вимогою Замовника було надати «документи, які підтверджують якість та безпеку товару/продукції (сертифікати, висновки санітарно-гігієнічної експертизи). При відсутності сертифікатів відповідності надати підтвердження про те, що продукція не входить до переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні». В тендерній пропозиції ФОП Маліцький М.М. надав документ, що має назву «Загальна довідка щодо сертифікації та ліцензування», в якій викладений наступний текст: «Перелік продукції згідно видів господарської діяльності, що є предметом закупівлі не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. Підстава: Наказ Держспоживстандарту України №28 від 1.02.2005р. зареєстрований в Міністерстві юстиції України 04 травня 2005р. за № 466/10746 зі всіма змінами та доповненнями; на Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі №451 від 06.05.2015р. та № 1308 від 6.11.2013р. «Перелік продукції що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України. Діє від 29.11.2013р.».
4.1. Доводимо до відома Замовника, що Наказ Держспоживстандарту України №28 від 01.02.2005 року втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі №93 від 26.01.2018 року, який Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16 лютого 2018 р. за №194/31646.
4.2. Доводимо до відома Замовника, що Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі №451 від 06.05.2015 року втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі №93 від 26.01.2018 року, який Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16 лютого 2018 р. за №194/31646.
4.3. Доводимо до відома Замовника, що Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 1308 від 06.11.2013 року втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі №93 від 26.01.2018 року, який Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16 лютого 2018 р. за №194/31646.
Враховуючи вищевикладене просимо вважати документ, що наданий ФОП Маліцький М.М. під назвою «Загальна довідка щодо сертифікації та ліцензування» не дійсним, а підтвердження про те, що продукція не входить до переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні – не наданим.
5. Вимогою Замовника було надати «документи, які підтверджують якість та безпеку товару/продукції (сертифікати, висновки санітарно-гігієнічної експертизи)». В складі своєї тендерної пропозиції ФОП Маліцький М.М. надав Сертифікати та Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали, а не на товар.
Розгорнути
Згорнути
1. Вимогою тендерної документації було надати «копію довідки про взяття на облік платника податку у Державній податковій інспекції». ФОП Маліцький М.М. не надав копію цієї довідки, а також не надав пояснення про відсутність довідки про взяття на облік платника податку у Державній податковій інспекції. Також ФОП Маліцький М.М. в таблиці документу, що він надав в складі своєї тендерної пропозиції, що має назву «Загальна інформаційна довідка», вказав, що одним із документів, що надається у складі тендерної пропозиції є «Довідка про взяття на облік платника податків», яка насправді відсутня.
2. Вимогою Замовника було надати «лист в довільній формі з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефони, електронної адреси, відомості про контактну особу (ПІБ, посада, контактний телефон)». ФОП Маліцький М.М. не надав цей лист, що вимагався Замовником.
3. Недотримання ФОП Маліцький М.М. форми Цінової пропозиції. Вимогою Замовника було "Загальну вартість предмету закупівлі зазначити в графі "Вартість пропозиції" в гривнях цифарми та прописом без ПДВ та з урахуванням ПДВ". ФОП Маліцький М.М. вказав в графі "Вартість пропозиції" тільки загальну вартість предмету закупівлі без ПДВ, недотримавшись вимоги Замовника.
4. Вимогою Замовника було надати «документи, які підтверджують якість та безпеку товару/продукції (сертифікати, висновки санітарно-гігієнічної експертизи). При відсутності сертифікатів відповідності надати підтвердження про те, що продукція не входить до переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні». В тендерній пропозиції ФОП Маліцький М.М. надав документ, що має назву «Загальна довідка щодо сертифікації та ліцензування», в якій викладений наступний текст: «Перелік продукції згідно видів господарської діяльності, що є предметом закупівлі не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. Підстава: Наказ Держспоживстандарту України №28 від 1.02.2005р. зареєстрований в Міністерстві юстиції України 04 травня 2005р. за № 466/10746 зі всіма змінами та доповненнями; на Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі №451 від 06.05.2015р. та № 1308 від 6.11.2013р. «Перелік продукції що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України. Діє від 29.11.2013р.».
4.1. Доводимо до відома Замовника, що Наказ Держспоживстандарту України №28 від 01.02.2005 року втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі №93 від 26.01.2018 року, який Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16 лютого 2018 р. за №194/31646.
4.2. Доводимо до відома Замовника, що Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі №451 від 06.05.2015 року втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі №93 від 26.01.2018 року, який Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16 лютого 2018 р. за №194/31646.
4.3. Доводимо до відома Замовника, що Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 1308 від 06.11.2013 року втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі №93 від 26.01.2018 року, який Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16 лютого 2018 р. за №194/31646.
Враховуючи вищевикладене просимо вважати документ, що наданий ФОП Маліцький М.М. під назвою «Загальна довідка щодо сертифікації та ліцензування» не дійсним, а підтвердження про те, що продукція не входить до переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні – не наданим.
5. Вимогою Замовника було надати «документи, які підтверджують якість та безпеку товару/продукції (сертифікати, висновки санітарно-гігієнічної експертизи)». В складі своєї тендерної пропозиції ФОП Маліцький М.М. надав Сертифікати та Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали, а не на товар.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 березня 2019 09:19
Шановний вимагач! На Ваше зауваження повідомляємо, що ФОП Маліцький М. М. надав витяг з реєстру платників єдиного податку, що є свідоцтвом того, що він взятий на облік платника податків. Також у витягу зазначено, що ФОП є платником податку без реєстрації ПДВ. На вимогу Замовника надати "лист в довільній формі з зазначення реквізитів Учасника" ФОП надав "Загальну інформаційну довідку", яка містить в собі всі необхідні відомості та реквізити. Надана Учасником "Загальна довідка щодо сертифікації та ліцензування в Україні" при оцінюванні не бралась до відома, так як містить не актуальну інформацію.
Розгорнути
Згорнути
Щодо неправомірного рішення
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2019 15:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "МАЛІЦЬКИЙ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ " |
47 700,00
UAH з ПДВ
|
44 596,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Панасюк Віталій Васильович" |
48 105,00
UAH з ПДВ
|
44 597,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ" |
49 053,00
UAH з ПДВ
|
49 053,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ШВИРДЮК ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ |
49 990,00
UAH з ПДВ
|
49 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "МАЛІЦЬКИЙ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ " #2651100179 |
Переможець |
44 596,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2019 12:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір М19-01.PDF | укладений |
22 березня 2019 10:44
|