Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вироби для комплексної реабілітації
Очікувана вартість
50 256,00 UAH
UA-2019-02-21-000626-a 0f0175fc8d3c4df698a1e985963df907
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кубарська Наталія Іванівна

380442073905 kubarska@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрпції
Код ЄДРПОУ: 37485511
Вебсайт: http://www.e-tender.biz/#/createProfilewww.e-tender.biz
Місцезнаходження: 03186, Україна , КИЕВСКАЯ ОБЛ. обл., КИЕВ, просп. Повітрофлотський, 40
Контактна особа: Кубарська Наталія Іванівна
380442073905
kubarska@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2019 11:47
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2019 13:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2019 13:15
Початок аукціону: 04 березня 2019 14:43
Очікувана вартість: 50 256,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 502,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор


Вироби для комплексної реабілітації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Вироби для комплексної реабілітації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03186, Україна, місто Київ, Київ, проспект Повітрофлотський, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 березня 2019  —  31 березня 2019
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-21-000626-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ", Код ЄДРПОУ:42186354
Дата подання: 05 березня 2019 15:43
Вимога на неправомірне рішення Замовника
Замовником було прийнято рішення про визнання ФОП "МАЛІЦЬКИЙ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ " переможцем даної закупівлі. Ми вважаємо, що дане рішення неправомірне у зв'язку з тим, что тендерна пропощиція ФОП "МАЛІЦЬКИЙ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ" не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1. Вимогою тендерної документації було надати «копію довідки про взяття на облік платника податку у Державній податковій інспекції». ФОП Маліцький М.М. не надав копію цієї довідки, а також не надав пояснення про відсутність довідки про взяття на облік платника податку у Державній податковій інспекції. Також ФОП Маліцький М.М. в таблиці документу, що він надав в складі своєї тендерної пропозиції, що має назву «Загальна інформаційна довідка», вказав, що одним із документів, що надається у складі тендерної пропозиції є «Довідка про взяття на облік платника податків», яка насправді відсутня.

2. Вимогою Замовника було надати «лист в довільній формі з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефони, електронної адреси, відомості про контактну особу (ПІБ, посада, контактний телефон)». ФОП Маліцький М.М. не надав цей лист, що вимагався Замовником.

3. Недотримання ФОП Маліцький М.М. форми Цінової пропозиції. Вимогою Замовника було "Загальну вартість предмету закупівлі зазначити в графі "Вартість пропозиції" в гривнях цифарми та прописом без ПДВ та з урахуванням ПДВ". ФОП Маліцький М.М. вказав в графі "Вартість пропозиції" тільки загальну вартість предмету закупівлі без ПДВ, недотримавшись вимоги Замовника.

4. Вимогою Замовника було надати «документи, які підтверджують якість та безпеку товару/продукції (сертифікати, висновки санітарно-гігієнічної експертизи). При відсутності сертифікатів відповідності надати підтвердження про те, що продукція не входить до переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні». В тендерній пропозиції ФОП Маліцький М.М. надав документ, що має назву «Загальна довідка щодо сертифікації та ліцензування», в якій викладений наступний текст: «Перелік продукції згідно видів господарської діяльності, що є предметом закупівлі не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. Підстава: Наказ Держспоживстандарту України №28 від 1.02.2005р. зареєстрований в Міністерстві юстиції України 04 травня 2005р. за № 466/10746 зі всіма змінами та доповненнями; на Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі №451 від 06.05.2015р. та № 1308 від 6.11.2013р. «Перелік продукції що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України. Діє від 29.11.2013р.».
4.1. Доводимо до відома Замовника, що Наказ Держспоживстандарту України №28 від 01.02.2005 року втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі №93 від 26.01.2018 року, який Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16 лютого 2018 р. за №194/31646.
4.2. Доводимо до відома Замовника, що Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі №451 від 06.05.2015 року втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі №93 від 26.01.2018 року, який Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16 лютого 2018 р. за №194/31646.
4.3. Доводимо до відома Замовника, що Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 1308 від 06.11.2013 року втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі №93 від 26.01.2018 року, який Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16 лютого 2018 р. за №194/31646.
Враховуючи вищевикладене просимо вважати документ, що наданий ФОП Маліцький М.М. під назвою «Загальна довідка щодо сертифікації та ліцензування» не дійсним, а підтвердження про те, що продукція не входить до переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні – не наданим.

5. Вимогою Замовника було надати «документи, які підтверджують якість та безпеку товару/продукції (сертифікати, висновки санітарно-гігієнічної експертизи)». В складі своєї тендерної пропозиції ФОП Маліцький М.М. надав Сертифікати та Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали, а не на товар.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 березня 2019 09:19
Шановний вимагач! На Ваше зауваження повідомляємо, що ФОП Маліцький М. М. надав витяг з реєстру платників єдиного податку, що є свідоцтвом того, що він взятий на облік платника податків. Також у витягу зазначено, що ФОП є платником податку без реєстрації ПДВ. На вимогу Замовника надати "лист в довільній формі з зазначення реквізитів Учасника" ФОП надав "Загальну інформаційну довідку", яка містить в собі всі необхідні відомості та реквізити. Надана Учасником "Загальна довідка щодо сертифікації та ліцензування в Україні" при оцінюванні не бралась до відома, так як містить не актуальну інформацію.
Розгорнути Згорнути
Щодо неправомірного рішення
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2019 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МАЛІЦЬКИЙ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ " 47 700,00
UAH з ПДВ
44 596,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Панасюк Віталій Васильович" 48 105,00
UAH з ПДВ
44 597,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ" 49 053,00
UAH з ПДВ
49 053,00
UAH з ПДВ
Документи
ШВИРДЮК ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ 49 990,00
UAH з ПДВ
49 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2019 16:04
СертифікатA2.jpg
04 березня 2019 16:04
Сертифікат А1.jpg
04 березня 2019 16:04
Сертифікат А.jpg
04 березня 2019 16:04
24 (26.07).PDF
04 березня 2019 16:04
23 (25.07).PDF
04 березня 2019 16:04
22 (16.07).PDF
04 березня 2019 16:04
19 (18.06).PDF
01 березня 2019 11:12
Пропозиції на закупівлю.pdf
01 березня 2019 11:12
Проект договору.pdf
01 березня 2019 11:12
ПВХ крайка.pdf
01 березня 2019 11:12
Паспорт якості.pdf
01 березня 2019 11:12
Довідка щодо печатки.pdf
01 березня 2019 11:12
Гарантійний лист.pdf
01 березня 2019 11:12
Паспорт стор. 4-5.pdf
01 березня 2019 11:12
Прописка та код.pdf
01 березня 2019 11:12
Паспорт.pdf
01 березня 2019 11:12
Витяг з ЄДР М.М..pdf

Публічні документи

28 лютого 2019 10:35
ПАНАСЮК.pdf
28 лютого 2019 10:35
Тендер-26.02.2019.pdf

Публічні документи

28 лютого 2019 14:01
Висновки ДСЕЕ.pdf
28 лютого 2019 14:00
Статут.pdf
28 лютого 2019 14:00
Виписка ЄДРПОУ.pdf
28 лютого 2019 14:00
Витяг ПДВ.pdf
28 лютого 2019 14:00
Наказ.pdf
28 лютого 2019 14:00
Авторизаційний лист.pdf
28 лютого 2019 14:00
Ненадання документів.pdf
28 лютого 2019 14:00
Сертифікація.pdf
28 лютого 2019 14:00
Право підпису.pdf
28 лютого 2019 14:00
Згода з ТЗ.pdf
28 лютого 2019 14:00
Контактні дані.pdf
28 лютого 2019 14:00
Доставка товару.pdf
28 лютого 2019 14:00
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

01 березня 2019 12:31
Цінова пропозиція.pdf
01 березня 2019 12:31
Модулі м'які 1.jpg
01 березня 2019 12:31
Документи ФОП Швирдюк.pdf
01 березня 2019 12:31
Модулі м'які 2.jpg
01 березня 2019 12:31
Висновок 2.jpg
01 березня 2019 12:31
Висновок 1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МАЛІЦЬКИЙ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ "

ФОП "Панасюк Віталій Васильович"

ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ"

ШВИРДЮК ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МАЛІЦЬКИЙ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ "
#2651100179
Переможець 44 596,00
UAH з ПДВ
05 березня 2019 12:10

Документи

05 березня 2019 12:09
протокол 15.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2019 12:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МАЛІЦЬКИЙ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ "
#2651100179
44 596,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 березня 2019 12:09
протокол 15.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір М19-01.PDF укладений
22 березня 2019 10:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 44 596,00
UAH з ПДВ