Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ужгородська районна державна адміністрація |
Код ЄДРПОУ: | 04053849 |
Місцезнаходження: | 88017, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, вул. Загорська, 10, м. Ужгород |
Контактна особа: |
Мазур Тетяна Михайлівна +380312617053 uzh-rda@carpathia.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2019 14:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2019 13:49 |
Очікувана вартість: | 6 561 840,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,46% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2019 15:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2019 14:53 |
2 Тендерна документація будівництво амбулаторії Батфа.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Замовником проводилися торги відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Відповідно до частини 3 статті 30 Закону - у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
При цьому, Ваше звернення не стосується причин відхилення вашої пропозиції.
Звертаємо Вашу увагу, що Учасник має право подати Скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до статті 18 Закону.
Відповідно до пункту 2.1. частини 2 Забезпечення тендерної пропозиції Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції:
Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції.
Вид забезпечення тендерної пропозиції: безвідклична та безумовна електронна банківська гарантія (електронний документ з електронно-цифровим підписом. Зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав електронно-цифровий підпис.
Банківська установа, що видала електронну гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності (видана НБУ), яка надається в складі тендерної пропозиції учасника.
Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа (доручення, довіреності тощо), у випадку, якщо підписантом є не голова правління.
Банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та обов’язково містити реквізити щодо найменування закупівлі, № закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу.
Відповідно до пункту 26 постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (далі - Постанова), гарантія повинна містити такі реквізити:
1) назву документа;
2) номер, місце складання, дату видачі;
3) повне найменування принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності);
4) код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
5) назву валюти, у якій надається гарантія;
6) суму гарантії цифрами та словами;
7) назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія;
8) дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини;
9) найменування бенефіціара - юридичної особи, для бенефіціара - фізичної особи - прізвище, ім'я, по батькові (за наявності);
10) код згідно з ЄДРПОУ - для бенефіціара - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для бенефіціара - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
11) найменування банку-гаранта;
12) дату закінчення дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим;
13) умови, за яких надається право вимагати платіж;
14) умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії (у разі потреби);
15) підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта;
16) інші умови (за потреби).
ТОВ "ЗАКАРПАТГАРАНТБУД" (далі - Учасник) надано в пропозиції Банківську гарантію від 07 березня 2019 року №360-19/Т1, яка містить всі визначені реквізити, які має містити банківська гарантія відповідно до Постанови та умов тендерної документації, а саме: електронний документ з електронно-цифровим підписом. У банківській гарантії зазначено «Електронно-цифровий підпис та електронно-цифрова печатка накладена за допомогою програмного комплексу ІІТ Користувач ЦСК-1.»
Окремої вимоги щодо перевірки електронного цифрового підпису тендерна документація не містить.
Отже, у замовника немає підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Звертаємо Вашу увагу, що учасником ТОВ Закарпатгарантбуд подано банківську гарантію у вигляді сканованої копії аркуша у форматі «pdf». І даний документ не містить передбаченого тендерною документацією відповідного електронного цифрового підпису, накладеного згідно вимог законодавства та не може бути перевірений. Відповідно така банківська гарантія не відповідає вимогам тендерної документації.
При цьому, згідно практики розгляду скарг Постійно діючої колегії АМКУ та судових рішень щодо розгляду справ про аналогічні невідповідності пропозицій учасників вимогам тендерної документації (відсутність ЕЦП у банківській гарантії), неправильне оформлення чи відсутність ЕЦП тягне за собою відхилення пропозиції учасника.
У зв’язку з цим вимагаємо у термін до 25 березня 2019 року, скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «Закарпатгарантбуд» та дискваліфікувати як такого що не відповідає критеріям оцінки.
У разі, поверхневого розгляду нашої вимоги, та здійснення типової відписки, нами буде подано скаргу до Постійно діючої колегії АМКУ. Відшкодування витрат повязаних з забезпеченням вимоги буде стягнуто з винних осіб, у судовому порядку.
Замовником проводилися торги відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Відповідно до частини 3 статті 30 Закону - у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
При цьому, Ваше звернення не стосується причин відхилення вашої пропозиції.
Звертаємо Вашу увагу, що Учасник має право подати Скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до статті 18 Закону.
Замовником вже було надано відповідь від 22.03.2019 року на Ваше подібне звернення.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-25-000006 ● a4f7ee0925604ea0afd096402476819b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 квітня 2019 10:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.04.2019 № 21
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника М.ФЕДАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 25.04.2019 №21
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-02-19-000917-c 19.02.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до ст.9 цього Закону
2 UA-2019-02-20-002516-b 20.02.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до ст.9 цього Закону
3 UA-2019-02-21-000578-c 21.02.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до ст.9 цього Закону
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-03 15:58:35
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини в с.Батфа Ужгородського району - будівництво» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-21-000578-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Дежаудитслужби від 02.07.2018 №185 та внесеними змінами згідно наказу №291 від 14.12.2018, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1. Чим керувався тендерний комітет при прийнятті рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника - переможця ТОВ «ЗАКАРПАТГАРАНТБУД» умовам тендерної документації, а саме:
- яким чином та у який спосіб було ідентифіковано та перевірено підписанта електронної банківської гарантії, поданої у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЗАКАРПАТГАРАНТБУД» за № 360-19/Т1 від 07 березня 2019 року за відсутністю накладеного електронного цифрового підпису, що унеможливлює ідентифікувати та перевірити підписанта? При цьому, відповідно до умов пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації електронна банківська гарантія має бути подана, як «…електронний документ з електронно-цифровим підписом. Зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав електронно-цифровий підпис».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому, до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-05-06 15:20:40
Відповідь на запит
На Ваш запит замовнику на пояснення від 03.05.2019 року повідомляємо наступне:
Відповідно до пункту 2.1. частини 2 Забезпечення тендерної пропозиції Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації:
Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції.
Вид забезпечення тендерної пропозиції: безвідклична та безумовна електронна банківська гарантія (електронний документ з електронно-цифровим підписом. Зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав електронно-цифровий підпис.
Банківська установа, що видала електронну гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності (видана НБУ), яка надається в складі тендерної пропозиції учасника.
Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа (доручення, довіреності тощо), у випадку, якщо підписантом є не голова правління.
Банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та обов’язково містити реквізити щодо найменування закупівлі, № закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу.
ТОВ "ЗАКАРПАТГАРАНТБУД" (далі - Учасник) надано в пропозиції Банківську гарантію від 07 березня 2019 року №360-19/Т1, яка містить всі визначені реквізити, які має містити банківська гарантія відповідно до Постанови та умов тендерної документації, а саме: електронний документ з електронно-цифровим підписом. У банківській гарантії зазначено «Електронно-цифровий підпис та електронно-цифрова печатка накладена за допомогою програмного комплексу ІІТ Користувач ЦСК-1.»
Окремої вимоги щодо перевірки електронного цифрового підпису тендерна документація не містить.
У зв’язку з цим та на підставі частини 7 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», яка передбачає, що замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції замовником було направлено лист до банку, який видав гарантію.
На звернення було отримано лист (Додаток 1 до пояснення файл «Лист відповідь») з поясненнями банку щодо підтвердження надання електронної банківської гарантії та накладення електронного цифрового підпису та електронної цифрової печатки на гарантію, а також банком надано архівний документ (Додаток 2 до пояснення файл «360 19»), що містить банківську гарантію, електронний цифровий підпис тощо.
Вищезазначеними документами було підтверджено видачу електронної банківської гарантії та накладення електронного цифрового підпису та електронної цифрової печатки, а також можливість перевірити електронний цифровий підпис.
Додатки:
1. Додаток 1 лист банку файл «Лист відповідь»;
2. Додаток 2 архівний документ файл «360 19»
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 травня 2019 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK1-13_1
RISK1-3_1
RISK1-12
RISK1-13_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2019 14:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАКАРПАТГАРАНТБУД" |
5 707 021,00
UAH з ПДВ
|
5 149 021,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ УНІВЕРСАЛ УКРАЇНА" |
5 820 000,00
UAH з ПДВ
|
5 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ГРРЕМ-НОТ" |
6 000 000,00
UAH з ПДВ
|
6 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Будівельна компанія Антрол ТзОВ |
6 150 000,00
UAH з ПДВ
|
6 120 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Мале колективне підприємство "Праця" |
6 560 000,00
UAH з ПДВ
|
6 560 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАКАРПАТГАРАНТБУД" #36732354 |
Переможець |
5 149 021,00
UAH з ПДВ
|
14 березня 2019 13:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2020 16:43
|
Електронний підпис | укладений |
21 жовтня 2020 11:21
|
Додаткова угода _7.pdf | зміни до договору |
21 жовтня 2020 10:56
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2020 10:10
|
Календарний графік.pdf | зміни до договору |
01 вересня 2020 08:16
|
Додаткова угода 6.pdf | зміни до договору |
01 вересня 2020 08:16
|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2020 14:31
|
Додаткова угода 5 с. Батфа.pdf | зміни до договору |
17 липня 2020 13:41
|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2020 12:57
|
Клендарний графік виконання робіт Батфа.pdf | зміни до договору |
29 травня 2020 10:39
|
Додаткова угода Батфа.pdf | зміни до договору |
29 травня 2020 10:39
|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2020 12:25
|
Додаткова угода _ 3 с. Батфа.rar | зміни до договору |
06 березня 2020 12:12
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 11:14
|
Додаткова угода 2 АЗПСМ с Батфа.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 11:12
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 11:10
|
Додаткова угода 2 АЗПСМ с Батфа.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 11:07
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 10:14
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2019 10:04
|
Додаткова угода 1 до договору 36 Батфа.pdf | зміни до договору |
10 квітня 2019 09:47
|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2019 15:06
|
Додаток до договору | укладений |
03 квітня 2019 13:57
|
Додаток до договору | укладений |
03 квітня 2019 13:57
|
Додаток до договору | укладений |
03 квітня 2019 13:57
|
Договір | укладений |
03 квітня 2019 13:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 36 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 4 частини 4 статті 36 - Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 4 частини 4 статті 36 Закону - Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна сторонніх показників щодо фінансування у 2020 році |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю до 15.07.2020 року |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю до 31.08.2020 року |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю до 31.10.2020 року |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів Сторін (Підрядника) |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |