Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Амбулаторія загальної практики сімейної медицини в с.Батфа Ужгородського району - будівництво
Очікувана вартість
6 561 840,00 UAH
UA-2019-02-21-000578-c abfc2dda73444c26b0928b3772064960
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мазур Тетяна Михайлівна

+380312617053 uzh-rda@carpathia.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ужгородська районна державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 04053849
Місцезнаходження: 88017, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, вул. Загорська, 10, м. Ужгород
Контактна особа: Мазур Тетяна Михайлівна
+380312617053
uzh-rda@carpathia.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2019 14:52
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 березня 2019 15:00
Початок аукціону: 11 березня 2019 13:49
Очікувана вартість: 6 561 840,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,46%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Амбулаторія загальної практики сімейної медицини в с.Батфа Ужгородського району - будівництво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89430, Україна, Закарпатська область, село Батфа, 15, Ужгородський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2019 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2019 14:53
2 Тендерна документація будівництво амбулаторії Батфа.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-21-000578-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ГРРЕМ-НОТ", Код ЄДРПОУ:36908215
Дата подання: 19 березня 2019 10:56
Оскарження результату кваліфікації
Вимога Замовнику згідно ч.3 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 березня 2019 12:45
На Ваше звернення від 19.03.2019 p. №69 замовник повідомляє наступну інформацію:
Замовником проводилися торги відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Відповідно до частини 3 статті 30 Закону - у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
При цьому, Ваше звернення не стосується причин відхилення вашої пропозиції.

Звертаємо Вашу увагу, що Учасник має право подати Скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до статті 18 Закону.
Відповідно до пункту 2.1. частини 2 Забезпечення тендерної пропозиції Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції:
Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції.
Вид забезпечення тендерної пропозиції: безвідклична та безумовна електронна банківська гарантія (електронний документ з електронно-цифровим підписом. Зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав електронно-цифровий підпис.
Банківська установа, що видала електронну гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності (видана НБУ), яка надається в складі тендерної пропозиції учасника.
Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа (доручення, довіреності тощо), у випадку, якщо підписантом є не голова правління.

Банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та обов’язково містити реквізити щодо найменування закупівлі, № закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу.

Відповідно до пункту 26 постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (далі - Постанова), гарантія повинна містити такі реквізити:
1) назву документа;
2) номер, місце складання, дату видачі;
3) повне найменування принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності);
4) код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
5) назву валюти, у якій надається гарантія;
6) суму гарантії цифрами та словами;
7) назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія;
8) дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини;
9) найменування бенефіціара - юридичної особи, для бенефіціара - фізичної особи - прізвище, ім'я, по батькові (за наявності);
10) код згідно з ЄДРПОУ - для бенефіціара - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для бенефіціара - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
11) найменування банку-гаранта;
12) дату закінчення дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим;
13) умови, за яких надається право вимагати платіж;
14) умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії (у разі потреби);
15) підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта;
16) інші умови (за потреби).

ТОВ "ЗАКАРПАТГАРАНТБУД" (далі - Учасник) надано в пропозиції Банківську гарантію від 07 березня 2019 року №360-19/Т1, яка містить всі визначені реквізити, які має містити банківська гарантія відповідно до Постанови та умов тендерної документації, а саме: електронний документ з електронно-цифровим підписом. У банківській гарантії зазначено «Електронно-цифровий підпис та електронно-цифрова печатка накладена за допомогою програмного комплексу ІІТ Користувач ЦСК-1.»
Окремої вимоги щодо перевірки електронного цифрового підпису тендерна документація не містить.
Отже, у замовника немає підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Номер вимоги: UA-2019-02-21-000578-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ГРРЕМ-НОТ", Код ЄДРПОУ:36908215
Дата подання: 22 березня 2019 18:10
Скасування рішення про визнання переможцем ТОВ «Закарпатгарантбуд»
Тендерною документацією п. 2.1 розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено забезпечення тендерної пропозиції. Зокрема «Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції: безвідклична та безумовна електронна банківська гарантія (електронний документ з електронно-цифровим підписом). Електронний цифровий підпис це файл типу «p7s» (або інший, який забезпечує можливість накладення і перевірки достовірності ЕЦП) містить інформацію про особу яка його підписала а також ще один файл в якому міститься електронна цифрова печатка такого ж типу «p7s».
Звертаємо Вашу увагу, що учасником ТОВ Закарпатгарантбуд подано банківську гарантію у вигляді сканованої копії аркуша у форматі «pdf». І даний документ не містить передбаченого тендерною документацією відповідного електронного цифрового підпису, накладеного згідно вимог законодавства та не може бути перевірений. Відповідно така банківська гарантія не відповідає вимогам тендерної документації.
При цьому, згідно практики розгляду скарг Постійно діючої колегії АМКУ та судових рішень щодо розгляду справ про аналогічні невідповідності пропозицій учасників вимогам тендерної документації (відсутність ЕЦП у банківській гарантії), неправильне оформлення чи відсутність ЕЦП тягне за собою відхилення пропозиції учасника.
У зв’язку з цим вимагаємо у термін до 25 березня 2019 року, скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «Закарпатгарантбуд» та дискваліфікувати як такого що не відповідає критеріям оцінки.
У разі, поверхневого розгляду нашої вимоги, та здійснення типової відписки, нами буде подано скаргу до Постійно діючої колегії АМКУ. Відшкодування витрат повязаних з забезпеченням вимоги буде стягнуто з винних осіб, у судовому порядку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 березня 2019 15:39
На Ваше звернення від 22.03.2019 p. замовник повідомляє наступну інформацію:
Замовником проводилися торги відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Відповідно до частини 3 статті 30 Закону - у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
При цьому, Ваше звернення не стосується причин відхилення вашої пропозиції.

Звертаємо Вашу увагу, що Учасник має право подати Скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до статті 18 Закону.

Замовником вже було надано відповідь від 22.03.2019 року на Ваше подібне звернення.

Документи подані скаржником

19 березня 2019 10:56
Скарга

Документи подані скаржником

22 березня 2019 18:10
Скарга

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-25-000006 ● a4f7ee0925604ea0afd096402476819b
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 квітня 2019 10:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.04.2019 № 21
Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника М.ФЕДАК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 25.04.2019 №21
Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-02-19-000917-c 19.02.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до ст.9 цього Закону
2 UA-2019-02-20-002516-b 20.02.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до ст.9 цього Закону
3 UA-2019-02-21-000578-c 21.02.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до ст.9 цього Закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-03 15:58:35

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини в с.Батфа Ужгородського району - будівництво» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-21-000578-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Дежаудитслужби від 02.07.2018 №185 та внесеними змінами згідно наказу №291 від 14.12.2018, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1. Чим керувався тендерний комітет при прийнятті рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника - переможця ТОВ «ЗАКАРПАТГАРАНТБУД» умовам тендерної документації, а саме:
- яким чином та у який спосіб було ідентифіковано та перевірено підписанта електронної банківської гарантії, поданої у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЗАКАРПАТГАРАНТБУД» за № 360-19/Т1 від 07 березня 2019 року за відсутністю накладеного електронного цифрового підпису, що унеможливлює ідентифікувати та перевірити підписанта? При цьому, відповідно до умов пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації електронна банківська гарантія має бути подана, як «…електронний документ з електронно-цифровим підписом. Зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав електронно-цифровий підпис».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому, до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-06 15:20:40

Відповідь на запит

На Ваш запит замовнику на пояснення від 03.05.2019 року повідомляємо наступне:
Відповідно до пункту 2.1. частини 2 Забезпечення тендерної пропозиції Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації:
Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції.
Вид забезпечення тендерної пропозиції: безвідклична та безумовна електронна банківська гарантія (електронний документ з електронно-цифровим підписом. Зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав електронно-цифровий підпис.
Банківська установа, що видала електронну гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності (видана НБУ), яка надається в складі тендерної пропозиції учасника.
Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа (доручення, довіреності тощо), у випадку, якщо підписантом є не голова правління.

Банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та обов’язково містити реквізити щодо найменування закупівлі, № закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу.

ТОВ "ЗАКАРПАТГАРАНТБУД" (далі - Учасник) надано в пропозиції Банківську гарантію від 07 березня 2019 року №360-19/Т1, яка містить всі визначені реквізити, які має містити банківська гарантія відповідно до Постанови та умов тендерної документації, а саме: електронний документ з електронно-цифровим підписом. У банківській гарантії зазначено «Електронно-цифровий підпис та електронно-цифрова печатка накладена за допомогою програмного комплексу ІІТ Користувач ЦСК-1.»
Окремої вимоги щодо перевірки електронного цифрового підпису тендерна документація не містить.

У зв’язку з цим та на підставі частини 7 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», яка передбачає, що замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції замовником було направлено лист до банку, який видав гарантію.

На звернення було отримано лист (Додаток 1 до пояснення файл «Лист відповідь») з поясненнями банку щодо підтвердження надання електронної банківської гарантії та накладення електронного цифрового підпису та електронної цифрової печатки на гарантію, а також банком надано архівний документ (Додаток 2 до пояснення файл «360 19»), що містить банківську гарантію, електронний цифровий підпис тощо.

Вищезазначеними документами було підтверджено видачу електронної банківської гарантії та накладення електронного цифрового підпису та електронної цифрової печатки, а також можливість перевірити електронний цифровий підпис.
Додатки:
1. Додаток 1 лист банку файл «Лист відповідь»;
2. Додаток 2 архівний документ файл «360 19»


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 15 травня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-13_1

RISK1-3_1

RISK1-12

RISK1-13_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2019 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАКАРПАТГАРАНТБУД" 5 707 021,00
UAH з ПДВ
5 149 021,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ УНІВЕРСАЛ УКРАЇНА" 5 820 000,00
UAH з ПДВ
5 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ГРРЕМ-НОТ" 6 000 000,00
UAH з ПДВ
6 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Будівельна компанія Антрол ТзОВ 6 150 000,00
UAH з ПДВ
6 120 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Мале колективне підприємство "Праця" 6 560 000,00
UAH з ПДВ
6 560 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 березня 2019 18:15
Електронний підпис
26 березня 2019 18:14
96ДЦ_Т2.rtf
26 березня 2019 18:14
96ДЦ_ССР_8.rtf
26 березня 2019 18:14
96ДЦ_ССР_7.rtf
26 березня 2019 18:14
96ДЦ_ССР_5.rtf
26 березня 2019 18:14
96ДЦ_ОС_7-1.rtf
26 березня 2019 18:14
96ДЦ_ОС_6-1.rtf
26 березня 2019 18:14
96ДЦ_ОС_4-1.rtf
26 березня 2019 18:14
96ДЦ_ОС_2-1.rtf
26 березня 2019 18:14
96ДЦ_ОПР.rtf
26 березня 2019 18:14
96ДЦ_ЛС2_7-1-4.rtf
26 березня 2019 18:14
96ДЦ_ЛС2_2-1-9.rtf
26 березня 2019 18:14
96ДЦ_ЛС1_7-1-3.rtf
26 березня 2019 18:14
96ДЦ_ЛС1_7-1-2.rtf
26 березня 2019 18:14
96ДЦ_ЛС1_7-1-1.rtf
26 березня 2019 18:14
96ДЦ_ЛС1_6-1-2.rtf
26 березня 2019 18:14
96ДЦ_ЛС1_6-1-1.rtf
26 березня 2019 18:14
96ДЦ_ЛС1_4-1-1.rtf
26 березня 2019 18:14
96ДЦ_ЛС1_2-1-8.rtf
26 березня 2019 18:14
96ДЦ_ЛС1_2-1-7.rtf
26 березня 2019 18:14
96ДЦ_ЛС1_2-1-6.rtf
26 березня 2019 18:14
96ДЦ_ЛС1_2-1-5.rtf
26 березня 2019 18:14
96ДЦ_ЛС1_2-1-4.rtf
26 березня 2019 18:14
96ДЦ_ЛС1_2-1-3.rtf
26 березня 2019 18:14
96ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
26 березня 2019 18:14
96ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
26 березня 2019 18:14
96ДЦ_ИВР.rtf
26 березня 2019 18:14
96ДЦ_Зарплата.rtf
26 березня 2019 18:14
96ДЦ_ЕНРСМЗ.rtf
26 березня 2019 18:14
96ДЦ_ДЦ_3.rtf
26 березня 2019 18:14
96ДЦ_ДЦ_2.rtf
22 березня 2019 07:47
Електронний підпис
22 березня 2019 07:47
Календарний графік.rtf
22 березня 2019 07:47
96_ДЦ_Т2.rtf
22 березня 2019 07:47
96_ДЦ_ССР_8.rtf
22 березня 2019 07:47
96_ДЦ_ССР_7.rtf
22 березня 2019 07:47
96_ДЦ_ССР_5.rtf
22 березня 2019 07:47
96_ДЦ_ОС_7-1.rtf
22 березня 2019 07:47
96_ДЦ_ОС_6-1.rtf
22 березня 2019 07:46
96_ДЦ_ОС_4-1.rtf
22 березня 2019 07:46
96_ДЦ_ОС_2-1.rtf
22 березня 2019 07:46
96_ДЦ_ОПР.rtf
22 березня 2019 07:46
96_ДЦ_ЛС2_7-1-4.rtf
22 березня 2019 07:46
96_ДЦ_ЛС2_2-1-9.rtf
22 березня 2019 07:46
96_ДЦ_ЛС1_7-1-3.rtf
22 березня 2019 07:46
96_ДЦ_ЛС1_7-1-2.rtf
22 березня 2019 07:46
96_ДЦ_ЛС1_7-1-1.rtf
22 березня 2019 07:46
96_ДЦ_ЛС1_6-1-2.rtf
22 березня 2019 07:46
96_ДЦ_ЛС1_6-1-1.rtf
22 березня 2019 07:46
96_ДЦ_ЛС1_4-1-1.rtf
22 березня 2019 07:46
96_ДЦ_ЛС1_2-1-8.rtf
22 березня 2019 07:46
96_ДЦ_ЛС1_2-1-7.rtf
22 березня 2019 07:46
96_ДЦ_ЛС1_2-1-6.rtf
22 березня 2019 07:46
96_ДЦ_ЛС1_2-1-5.rtf
22 березня 2019 07:46
96_ДЦ_ЛС1_2-1-4.rtf
22 березня 2019 07:46
96_ДЦ_ЛС1_2-1-3.rtf
22 березня 2019 07:46
96_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
22 березня 2019 07:46
96_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
22 березня 2019 07:46
96_ДЦ_ИВР.rtf
22 березня 2019 07:46
96_ДЦ_Зарплата.rtf
22 березня 2019 07:46
96_ДЦ_ЕНРСМЗ.rtf
22 березня 2019 07:46
96_ДЦ_ДЦ_3.rtf
22 березня 2019 07:46
96_ДЦ_ДЦ_2.rtf
22 березня 2019 07:46
Супроводжувальний лист.pdf
18 березня 2019 17:53
Електронний підпис
18 березня 2019 17:52
Довідка МВС.pdf
18 березня 2019 17:52
Довідка ДФС.pdf
08 березня 2019 18:14
Електронний підпис
08 березня 2019 18:13
Технічне завдання.pdf
08 березня 2019 18:13
Статут повний.pdf
08 березня 2019 18:12
Проект договору.pdf
08 березня 2019 18:12
Наказ про призначення.pdf
08 березня 2019 18:12
Ліцензія.pdf
08 березня 2019 18:12
Ліцензія додаток.pdf
08 березня 2019 18:12
Договір с. Фанчиково.pdf
08 березня 2019 18:12
Договір с. Іза.pdf
08 березня 2019 18:12
Довідка про субпідряд.pdf
08 березня 2019 18:12
Довідка про ст.50 ЗУ.pdf
08 березня 2019 18:12
Довідка про ст. 9 ЗУ.pdf
08 березня 2019 18:12
Довідка про ст. 17 ЗУ.pdf
08 березня 2019 18:12
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
08 березня 2019 18:12
Гарантія 360-19.pdf
08 березня 2019 18:12
Гарантійний лист.pdf
08 березня 2019 18:12
Відомості про учасника.pdf
08 березня 2019 18:12
Відгук УКБ.pdf
08 березня 2019 18:12
Відгук с. Ізи.pdf
08 березня 2019 18:12
Витяг платника ПДВ.pdf
08 березня 2019 18:12
Виписка.pdf

Публічні документи

08 березня 2019 20:09
Електронний підпис
08 березня 2019 20:07
Технічне завдання.pdf
08 березня 2019 20:07
Статут ПП ГРРЕМ-НОТ.PDF
08 березня 2019 20:07
Рішення засновника.PDF
08 березня 2019 20:07
Проект Договору.PDF
08 березня 2019 20:07
Паспорт Селюченко.PDF
08 березня 2019 20:07
Паспорт Капустей.PDF
08 березня 2019 20:07
Оригінал ліцензії.PDF
08 березня 2019 20:07
Наказ Капустей.PDF
08 березня 2019 20:07
Довіреність Селюченко.PDF
08 березня 2019 20:07
Довідка субпідрядники.PDF
08 березня 2019 20:07
Довідка про МТБ.PDF
08 березня 2019 20:07
Довідка працівники.PDF
08 березня 2019 20:07
Гарантійний лист.PDF
08 березня 2019 20:07
Виписка ПП ГРРЕМ-НОТ.PDF

Публічні документи

09 березня 2019 12:04
Електронний підпис
09 березня 2019 12:00
протокол зборів з.pdf
09 березня 2019 12:00
Паспорт Петах В. І..pdf
09 березня 2019 12:00
Цінова пропозиція.pdf
09 березня 2019 12:00
Підписаний_Лицензия.pdf
09 березня 2019 12:00
Статут Антрол з.pdf
09 березня 2019 12:00
Кваліфікація.pdf
09 березня 2019 12:00
Договір оренди техніки 1.pdf
09 березня 2019 12:00
витяг Антрол з.pdf
09 березня 2019 12:00
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
09 березня 2019 12:00
договора оренди техніки.pdf
09 березня 2019 12:00
Довідка.pdf
09 березня 2019 12:00
Баланс 2018.pdf
09 березня 2019 12:00
Гарантійний лист.pdf
09 березня 2019 12:00
виписка Антрол з.pdf
09 березня 2019 12:00
Договір оренди техніки 2.pdf
09 березня 2019 12:00
витяг ПДВ з.pdf
09 березня 2019 11:59
Відгук Промсервіс.jpg
09 березня 2019 11:59
Відгуки Департамент.pdf
09 березня 2019 11:59
Підписаний_G0319-9577-GL_tender.pdf

Публічні документи

09 березня 2019 00:01
лицензия.pdf
09 березня 2019 00:01
Свідоцтво ПДВ.pdf
09 березня 2019 00:01
Наказ_директор.pdf
09 березня 2019 00:01
Статут Праця.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАКАРПАТГАРАНТБУД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий Дім Універсал Україна"

ПП "ГРРЕМ-НОТ"

Будівельна компанія Антрол ТзОВ

МКП "Праця"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАКАРПАТГАРАНТБУД"
#36732354
Переможець 5 149 021,00
UAH з ПДВ
14 березня 2019 13:05

Документи

14 березня 2019 13:05
Електронний підпис
14 березня 2019 12:58
Протокол
11 березня 2019 14:28
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 березня 2019 13:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАКАРПАТГАРАНТБУД"
#36732354
5 149 021,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 березня 2019 13:05
Електронний підпис
14 березня 2019 12:58
Протокол
11 березня 2019 14:28
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 16:43
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 11:21
Додаткова угода _7.pdf зміни до договору
21 жовтня 2020 10:56
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 10:10
Календарний графік.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 08:16
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 08:16
Електронний підпис укладений
17 липня 2020 14:31
Додаткова угода 5 с. Батфа.pdf зміни до договору
17 липня 2020 13:41
Електронний підпис укладений
29 травня 2020 12:57
Клендарний графік виконання робіт Батфа.pdf зміни до договору
29 травня 2020 10:39
Додаткова угода Батфа.pdf зміни до договору
29 травня 2020 10:39
Електронний підпис укладений
06 березня 2020 12:25
Додаткова угода _ 3 с. Батфа.rar зміни до договору
06 березня 2020 12:12
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 11:14
Додаткова угода 2 АЗПСМ с Батфа.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 11:12
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 11:10
Додаткова угода 2 АЗПСМ с Батфа.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 11:07
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 10:14
Електронний підпис укладений
10 квітня 2019 10:04
Додаткова угода 1 до договору 36 Батфа.pdf зміни до договору
10 квітня 2019 09:47
Електронний підпис укладений
03 квітня 2019 15:06
Додаток до договору укладений
03 квітня 2019 13:57
Додаток до договору укладений
03 квітня 2019 13:57
Додаток до договору укладений
03 квітня 2019 13:57
Договір укладений
03 квітня 2019 13:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 36
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 4 частини 4 статті 36 - Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 4 частини 4 статті 36 Закону - Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна сторонніх показників щодо фінансування у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю до 15.07.2020 року
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю до 31.08.2020 року
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю до 31.10.2020 року
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Сторін (Підрядника)
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 квітня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 149 021,00
UAH (в тому числі ПДВ 858 170,17 UAH)