Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи” |
Код ЄДРПОУ: | 01998161 |
Місцезнаходження: | 79495, Україна , Львівська обл., Львів-Винники, вул.Івасюка, 31, |
Контактна особа: |
Волоський Андрій Миронович +380322962075 gospital-vunnuku@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2019 13:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2019 12:18 |
Очікувана вартість: | 1 520 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 603,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2019 14:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2019 13:57 |
Технічні вимоги.docx | |
21 лютого 2019 13:57 |
ТД.docx | |
21 лютого 2019 13:57 |
Проект договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-24-000054 ● 923ea407d882450cbf02c6c3f76022a7
- Статус: вирішено ● Дата: 18 листопада 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 липня 2019 10:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.07.2019 № 121
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 24.07.2019 № 121
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-02-21-000456-c 21.02.2019.
Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України № 922.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-07-30 15:17:51
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Цефтріаксон, Цефтріаксон, Фосфоміцин, Фосфоміцин, Амікацин, Етанол» (ID: UA-2019-02-21-000456-c), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 та Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 р. № 23, виникла потреба в отриманні пояснення на наступне запитання.
Пунктом 5.2 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерною документацією передбачено укладання договору про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів, вартістю 7000,00 гривень.
Поряд з цим, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII не передбачає включення таких умов до тендерної документації.
Враховуючи зазначене прошу пояснити:
1. Чому в тендерну документацію щодо закупівлі товару включено укладання договору про надання юридично-консультаційних послуг?
Відповідно до пункту 2 додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника», учасник надає документи для підтвердження відсутності підстав відмови участі в процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону.
КП Львівської обласної ради "Міжлікарняна аптека № 272" у наданому листі-гарантії про відсутність підстав відмови участі в процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону зазначило, що відносно нього відкрита ліквідаційна процедура.
Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 30 закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо наявні підстави, визначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону.
Враховуючи зазначене прошу пояснити:
2. Чому Замовником не відхилена тендерна пропозиція КП Львівської обласної ради "Міжлікарняна аптека № 272", за наявності підстав, передбачених у статті 17 Закону.
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-08 12:17:34
Пояснення по запиту
1. Відповідно до ч.2 розділу 5 тендерної документації замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем таких послуг, оплата яких може бути здійснена учасником-переможцем.
Статтею 19 Конституції України закріплено загальнодозвільний принцип, відповідно до якого громадяни та організації мають право вчиняти дії, які прямо не заборонені законом.
Відповідно до статті 8 Конституції України норми Конституції України є нормами прямої дії. Вказана стаття Конституції встановлює, що закони не можуть їй суперечити. У разі виникнення такої суперечності мають використовуватися норми акта найвищої юридичної сили.
Враховуючи вищевикладене, з урахуванням вказаних норм Основного закону, дії замовника не повинні суперечити нормам законодавства про публічні закупівлі. Оскільки в Законі України «Про публічні закупівлі» відсутні будь-які обмеження стосовно включення в тендерну документацію вимог щодо відшкодування витрат замовника на юридично-консультаційні послуги, то така вимога є цілком законною і не суперечить принципам даного закону та відповідає вимогам частини 3 статті 22 вказаного закону, а саме в тій частині, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому, нормами чинного законодавства не заборонено залучення замовником на договірних засадах консультантів до роботи тендерного комітету, а оплата послуг консультанта може здійснюватися за згодою учасника-переможця у порядку передбаченому положеннями Цивільного кодексу України.
У розрізі вищевказаної вимоги тендерної документації, застосовуються норми цивільно-правового законодавства, а саме – заміна боржника в зобов’язанні, передбаченого ч. 1 ст. 520 ЦКУ, у відповідності до якого боржник у зобов'язанні може бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора, якщо інше не передбачено законом. Правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів, інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант «виконавця»).
Відповідно до положень Цивільного кодексу України, зобов'язання боржника може бути покладено ним на іншу особу, а передоручення виконання не тягне за собою заміну боржника у зобов'язанні. При цьому, боржник зберігає свій правовий статус, покладаючи на третю особу тільки обов'язок виконати фактичні дії.
Також, акцентуємо Вашу увагу, що дана норма тендерної документації встановлює право, а не обов’язок учасника-переможця відкритих торгів оплатити юридично-консультаційні послуги, отримані від Виконавця таких послуг. Окрім того, не сплата учасником-переможцем послуг Виконавця не є підставою відхилення його тендерної пропозиції чи не укладення із ним договору та жодним іншим чином не впливає на проведення процедури відкритих торгів.
Зважаючи на вищевикладене, включення в тендерну документацію положення щодо укладання договору про надання юридично-консультаційних послуг не суперечить вимогам чинних законів України та Конституції України.
Крім того, пункт про оплату таких послуг не обмежує та не звужує конкуренцію, оскільки дана тендерна документація повністю відповідає вимогам ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме в тій частині, що дана тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
2. Відповідно до ч. 3.1.2 тендерної документації дана помилка, а саме вказання учасником наступної інформації: «Учасник КП ЛОР «МІЖЛІКАРНАННЯ АПТЕКА №272» не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього відкрита ліквідаційна процедура» відноситься до формальної помилки (механічна описка) та не впливає на зміст тендерної пропозиції. Відтак, дана помилка не є підставою для відхилення.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-05 16:34:20
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Цефтріаксон, Цефтріаксон, Фосфоміцин, Фосфоміцин, Амікацин, Етанол» (ID: UA-2019-02-21-000456-c), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 та Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 р. № 23, виникла потреба в отриманні пояснення на наступне запитання.
Пунктом 3.6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерною документацією передбачено надання учасником оригіналів листів авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером оголошення.
Проте, КП Львівської обласної ради "Міжлікарняна аптека № 272" не надано оригінал листа авторизації по товару «Спирт етиловий» від ТОВ «Фарма Черкас».
Враховуючи зазначене прошу пояснити:
1. Чому Замовником не відхилена тендерна пропозиція КП Львівської обласної ради "Міжлікарняна аптека № 272", за наявності підстав, передбачених у статті 30 Закону.
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-08 12:45:10
Пояснення по запиту
Тендерним комітетом замовника проведено повторний розгляд тендерної пропозиції учасника КП ЛОР «Міжлікарняна аптека 272». В результаті розгляду встановлено, що така пропозиція дійсно не відповідає вимогам тендерної документації, а саме відсутній лист авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене в електронній системі публічних закупівель ProZorro на спирт етиловий від ТОВ «Фарма Черкас».
Відтак, задля усунення порушення, що виникли під час проведення закупівлі 33600000-6 Фармацевтична продукція (Цефтріаксон, Цефтріаксон, Фосфоміцин, Фосфоміцин, Амікацин, Етанол), № UA-2019-02-21-000456-c тендерним комітетом прийнято рішення про розірвання договору № 99/20 Т від 29 березня 2019р. укладеного з КП ЛОР «Міжлікарняна аптека 272».
Нами вжито заходів щодо усунення порушення, а саме надіслано звернення до постачальника з пропозицією розірвати вищевказаний договір. Після підписання відповідної додаткової угоди про розірвання договору, Вас буде повідомлено належним чином .
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником усунуто порушення, а саме розірвано договір № 99/20 Т від 29 березня 2019р.
2019-08-28 13:24:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Договір розірвано
2019-11-18 09:40:51
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2019 12:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
КП Львівської обласної ради "Міжлікарняна аптека № 272" |
1 361 593,30
UAH з ПДВ
|
1 361 593,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОРВАРТС ФАРМА" |
1 389 908,60
UAH з ПДВ
|
1 389 908,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП Львівської обласної ради "Міжлікарняна аптека № 272" #23887879 |
Переможець |
1 361 593,30
UAH з ПДВ
|
18 березня 2019 21:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2019 11:46
|
Додаткова угода | укладений |
19 серпня 2019 11:39
|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2019 16:41
|
Изображение.JPG | зміни до договору |
16 серпня 2019 16:39
|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2019 17:47
|
Изображение.JPG | зміни до договору |
24 липня 2019 17:40
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2019 17:44
|
Договір | укладений |
29 березня 2019 17:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна назви сторони |
Номер договору про закупівлю: | 99/20 Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 99/20 Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |