Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 44160000-9 – Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Кільце ущільнююче)
Очікувана вартість
597 371,75 UAH
UA-2019-02-21-000441-b 8817335b987b4df0a0077578c5380dad
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерій Олександрович Морозов

+380577588535 morozov.v.a@hte.vl.net.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Харківські теплові мережі"
Код ЄДРПОУ: 31557119
Вебсайт: http://hts.kharkov.ua
Місцезнаходження: 61037, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. МЕФОДІЇВСЬКА, 11
Контактна особа: Валерій Олександрович Морозов
+380577588535
morozov.v.a@hte.vl.net.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2019 10:26
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 березня 2019 10:00
Початок аукціону: 15 березня 2019 12:06
Очікувана вартість: 597 371,75 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 973,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3700 штука
Кільце ущільнююче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61100, Україна, Харківська область, м.Харків, пр. Петра Григоренка, 18б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 березня 2019 11:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2019 10:37
тендерная документация н.р..doc
06 березня 2019 10:37
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
06 березня 2019 10:37
Додаток 2__Технічне завдання н.р.doc
21 лютого 2019 10:26
Додаток 3 проект договору.doc
21 лютого 2019 10:26
Додаток_4__форма Пропозиції.doc
21 лютого 2019 10:26
Додаток 1__Кваліфікаційні критерії.doc
06 березня 2019 11:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2019 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2019 10:37
тендерная документация н.р..doc
21 лютого 2019 10:26
тендерная документация.doc
06 березня 2019 10:37
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
06 березня 2019 10:37
Додаток 2__Технічне завдання н.р.doc
21 лютого 2019 10:26
Додаток 2__Технічне завдання.doc
21 лютого 2019 10:26
Додаток 3 проект договору.doc
21 лютого 2019 10:26
Додаток_4__форма Пропозиції.doc
21 лютого 2019 10:26
Додаток 1__Кваліфікаційні критерії.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Копія паспорта керівника, службової (посадової) особи
Дата подання: 26 лютого 2019 14:45
Дата відповіді: 01 березня 2019 10:26
Доброго дня! Просимо вас видалити абзац другий п.10) Розділу 3. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" щодо надання копії дійсного паспорту (усі сторінки з інформацією) або іншого документу, що посвідчує особу  згідно ст. 13 ЗУ "Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус" від 20.11. 2012 року  № 5492-VI  керівника, службової (посадової) особи Учасника. Закон України “Про публічні закупівлі” не передбачає надання та публікацію в загальному доступі паспортних даних посадових осіб учасників. Згідно п. 3 ст. 10 Закону України "Про захист персональних даних" визначає наступне: "Використання персональних даних працівниками суб'єктів відносин, пов'язаних з персональними даними, повинно здійснюватися лише відповідно до їхніх професійних чи службових або трудових обов'язків. Ці працівники зобов'язані не допускати розголошення у будь-який спосіб персональних даних, які їм було довірено або які стали відомі у зв'язку з виконанням професійних чи службових або трудових обов'язків, крім випадків, передбачених законом. Таке зобов'язання чинне після припинення ними діяльності, пов'язаної з персональними даними, крім випадків, установлених законом.". Авторизований електронний майданчик дозволяє третім особам отримувати доступ до завантажених документів, таким чином працівники Замовника фізично не можуть забезпечити виконання Закону України "Про захист персональних даних".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни, які будуть оприлюднені у встановленому законом порядку.
накладенням кваліфікованого електронного підпису або електронного цифрового підпису
Дата подання: 27 лютого 2019 14:30
Дата відповіді: 01 березня 2019 10:26
Ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг". Відповідно до п. 5 прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про електронні довірчі послуги», Електронний цифровий підпис та посилений сертифікат відкритого ключа, що його підтверджує, видані відповідно до вимог Закону України "Про електронний цифровий підпис" до набрання чинності цим Законом, використовуються користувачами електронних довірчих послуг, кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг, які продовжують їх обслуговувати, відповідно як кваліфікований електронний підпис та кваліфікований сертифікат електронного підпису до закінчення строку дії посиленого сертифіката відкритого ключа, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим Законом. Враховуючи зазначене просимо внести зміни в тендерну документацію, а саме: підпункт 1.1. пункт 1 розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель з накладенням кваліфікованого електронного підпису або електронного цифрового підпису уповноваженої особи учасника на тендерну пропозицію, оскільки згідно з частиною третьою статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет повідомляє наступне:
У зв’язку з втратою чинності Закону України”Про електронний цифровий підпис” та набуття чинності Законом України “Про електронні довірчі послуги”, вимога щодо скріплення тендерної пропозиції потенційними учасниками електронним підписом уповноваженої особи, була викладена Замовником у тендерній документації з визначенням терміну електронного підпису відповідно до контексту чинного Закону, а саме “Кваліфікований електронний підпис”. При цьому, Замовник не вимагає від учасників надання у складі тендерної пропозиції посиленого сертифікату відкритого ключа,за допомогою якого накладний електронний підпис, а перевірку додержання вимоги тендерної документації щодо наявності електронного підпису уповноваженої особи здійснює за допомогою  Онлайн сервіс перевірки КЕП на офіційному веб-сайті  Центрального засвідчувального органу  Міністерства юстиції України (в якому також використовується термін “Кваліфікований електронний підпис”). Отже внесення, запропонованих Вами, змін до тендерної документації є недоцільним.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-21-000441-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РУДІТ", Код ЄДРПОУ:37540252
Дата подання: 21 лютого 2019 20:49
Креслення
Відповідно до ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)». Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах», а «Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом». Тому замовник для прозорого та ефективного проведення торгів зобов'язаний оприлюднити відповідні креслення деталей та вузлів, посилання на які є в технічних вимогах до закупівлі.
Наведеної Вами у тендерній документації інформації недостатньо для чіткого розуміння характеристик предмету закупівлі , та можливості розрахунку вартості. Враховуючи наведене вище та для створення ефективної конкуренції просимо Вас викласти у вільний доступ креслення товарів, що плануються до закупівлі. Креслення повинні бути у Замовника для проведення вхідного контролю продукції, що поставляється.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 лютого 2019 13:57
Уважно розглянувши Вашу вимогу, тендерний комітет Замовника повідомляє наступне:
Тендерна документація по закупівлі Код ДК 021:2015 - 44160000-9 – Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Кільце ущільнююче) була розроблена у відповідності до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” (надалі за текстом Закон) з додержанням принципів здійснення закупівлі, встановлених ст. 3 даного Закону. Відповідно до припису статті 22 Закону тендерна документація повинна містити «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)». На виконання цих вимог тендерна документація містить в собі необхідні технічні та якісні характеристики з посиланням на встановлені норми, а саме: ДСТУ Б В.2.5-31:2007 (еквівалент) та ГСТУ 34-204-88-002-98 (еквівалент), які є достатніми для задоволення потреб Замовника щодо предмету закупівлі та за якими і буде здійснюватися вхідний контроль продукції. Будь-яких планів, креслень чи малюнків Замовником не розроблялося, тому Ваша вимога щодо їх оприлюднення є необґрунтованою та задоволенню не підлягає.
Номер вимоги: UA-2019-02-21-000441-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РУДІТ", Код ЄДРПОУ:37540252
Дата подання: 27 лютого 2019 21:33
Технічна інформація
Уважно вивчивши Вашу відповідь на вимогу повідомляємо наступне:
Відповідно до припису статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом Закон) тендерна документація повинна містити «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)». На виконання цих вимог, за Вашими словами, тендерна документація містить в собі необхідні технічні та якісні характеристики з посиланням на встановлені норми, а саме: ДСТУ Б В.2.5-31:2007 (еквівалент) та ГСТУ 34-204-88-002-98 (еквівалент), які НАЧЕБТО є достатніми для задоволення потреб Замовника щодо предмету закупівлі та за якими і буде здійснюватися вхідний контроль продукції. Однак у тексті ДСТУ Б В.2.5-31:2007 немає жодної згадки про «Кільця ущільнюючі», які є предметом закупівлі. На підтвердження своїх слів надаємо текст ДСТУ Б В.2.5-31:2007. Враховуючи вищенаведене неможливо провести оцінку та розрахувати вартість товару, що планується до закупівлі, а одтак і прийняти участь у закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно Закону та основних принципів закупівель, Замовник повинен не задовольняти власні потреби, а надавати всю необхідну технічну, чи будь яку іншу інформацію, потенційним учасникам закупівлі для збільшення їх кількості, а одтак підвищення конкуренції і як наслідок можливе зменшення бюджетних витрат.
Підготувавши Тендерну документацію саме таким чином, та відмовляючись надати додаткову інформацію, Замовник порушує законні інтереси потенційних учасників, не виконує вимоги статті 22 Закону та порушує вимоги статті 3 та статті 5 Закону.
Однак якщо Замовник все ж таки наполягає, що вимог ДСТУ Б В.2.5-31:2007 достатньо просимо дати посилання на пункт згідно якого буде проводитися вхідний контроль продукції, де зазначено технічні вимоги (вимоги до матеріалу, розмірів, за наявності інші) та методи вхідного контролю (за якими саме показниками).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 березня 2019 16:31
За результатами розгляду Вашої вимоги, повідомляємо, що Замовником розроблюються зміни до тендерної документації щодо наведення креслень продукції,яка є предметом закупівлі. Відповідні зміни будуть оприлюднені Замовником в електронній системі закупівель у встановленому законом порядку.

Документи подані скаржником

27 лютого 2019 21:33
ДСТУ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-14-000303 ● b897cebdee1f49eaa8c1574c2be080ca
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 березня 2019 12:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

14.03.2019 № 65
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник С. КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східногo
офісу Держаудитслужби
від _14.03.2019_ №_65___

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
13 UA-2019-02-21-000441-b 21.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Перший заступник начальника
Північно-східного офісу
Держаудитслужби В.КАЛІННІКОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання висновку від 27.03.2019року пояснюємо, що внесення відповідних змін до тендерної документації є неможливим, оскільки закупівля перебуває на етапі підготовки договору. Крім того, умови тендерної документації не були оскаржені жодним потенційним учасником закупівлі у встановленому законом порядку. Висновок прийнятий Замовником до уваги, з метою недопущення зазначених в ньому недоліків в майбутньому.

2019-04-01 10:05:09


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 13 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 березня 2019 12:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Корпорація "Енергоресурс-інвест" 420 186,00
UAH з ПДВ
420 186,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Термо - Ізол 481 553,10
UAH з ПДВ
443 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЗАПОРІЖСПЕЦСТАНДАРТ 539 445,50
UAH з ПДВ
444 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД" 593 940,00
UAH з ПДВ
510 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІРМА "ОНІКС" ЛТД У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 579 840,00
UAH з ПДВ
579 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 березня 2019 14:43
ч.2 ст.17.pdf
22 березня 2019 14:43
пропозиція.pdf
22 березня 2019 14:43
п.8 ст.17.pdf
22 березня 2019 14:43
п.6 ст.17.pdf
22 березня 2019 14:43
п.5 ст.17.pdf
22 березня 2019 14:43
п.3 ст.17.zip
22 березня 2019 14:43
п.2 ст.17.zip
22 березня 2019 14:43
п.2 ст.17 (копія).pdf
15 березня 2019 15:50
пропозиція.pdf
13 березня 2019 16:38
Електронний підпис
13 березня 2019 16:37
ISO 9001 2015 ukr.pdf
13 березня 2019 16:37
ISO 9001 2015 eng.pdf
13 березня 2019 16:37
ISO 14001 оригінал.pdf
13 березня 2019 16:37
тз.pdf
13 березня 2019 16:37
статут.pdf
13 березня 2019 16:37
серт якості.pdf
13 березня 2019 16:37
серт фасонина.pdf
13 березня 2019 16:37
серт труби.pdf
13 березня 2019 16:37
протокол 1.pdf
13 березня 2019 16:37
пропозиція.pdf
13 березня 2019 16:37
паспорт.pdf
13 березня 2019 16:37
обладнання.pdf
13 березня 2019 16:37
наказ 1К.pdf
13 березня 2019 16:36
лист про забезпечення.pdf
13 березня 2019 16:36
лист пояснення.pdf
13 березня 2019 16:36
лист пояснення 3.pdf
13 березня 2019 16:36
лист пояснення 2.pdf
13 березня 2019 16:36
лист згода з договором.pdf
13 березня 2019 16:36
іст ум.pdf
13 березня 2019 16:36
договір.pdf
13 березня 2019 16:36
договір ПолтаваТЕ 2,4 2017.pdf
13 березня 2019 16:36
договір Вінницябуд 2016.pdf
13 березня 2019 16:36
довідка про термін дії.pdf
13 березня 2019 16:36
гарантія виробника.pdf
13 березня 2019 16:36
відгук ПолтаваТЕ піт 2017.pdf
13 березня 2019 16:36
відгук Вінницябуд.pdf
13 березня 2019 16:36
витяг ПДВ.pdf
13 березня 2019 16:36
аналог дог.pdf
13 березня 2019 16:36
17.pdf

Публічні документи

06 березня 2019 11:31
Електронний підпис
06 березня 2019 11:18
Електронний підпис
05 березня 2019 16:04
Електронний підпис
05 березня 2019 15:59
технічні документи.pdf
05 березня 2019 14:56
статут.pdf
05 березня 2019 14:56
паспорт.pdf
05 березня 2019 14:56
договір.pdf
05 березня 2019 14:56
довідка про тех.характ..pdf
05 березня 2019 14:56
гарантія виробника.pdf
05 березня 2019 14:56
аналогічні договора.pdf
05 березня 2019 14:56
комерційна пропозиція.pdf

Публічні документи

13 березня 2019 20:55
Електронний підпис
13 березня 2019 20:18
уст..PDF
13 березня 2019 20:18
тп.PDF
13 березня 2019 20:18
Термін дії пропозиції.PDF
13 березня 2019 20:18
тд2.1.PDF
13 березня 2019 20:18
тд1.1.PDF
13 березня 2019 20:18
Статут.PDF
13 березня 2019 20:18
договір приклад.PDF
13 березня 2019 20:18
відгук.PDF

Публічні документи

13 березня 2019 16:09
Електронний підпис
13 березня 2019 16:08
26 Гарантійний термін.pdf
13 березня 2019 16:08
23 Захист довкілля.pdf
13 березня 2019 16:08
22 Довідка про техн.завд.pdf
13 березня 2019 16:08
21 Довідка про док. ФО.pdf
13 березня 2019 16:07
19 Баланс за 2018р.pdf
13 березня 2019 16:07
13 Статут ТОВ ПТЗ.pdf
13 березня 2019 16:07
11 Проект договору.pdf
13 березня 2019 16:07
10 Строк дії пропозиції.pdf
13 березня 2019 16:07
9 Доручення Носова 2019 р.pdf
13 березня 2019 16:07
5 Довідки по ст.17.pdf
13 березня 2019 16:07
4 Відгуки.pdf
13 березня 2019 16:07
3 Копії ан. договорів.pdf
13 березня 2019 16:07
1 Довідка про мтб.pdf
13 березня 2019 16:07
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Корпорація "Енергоресурс-інвест"

ТОВ Термо - Ізол

ТОВ ЗАПОРІЖСПЕЦСТАНДАРТ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД"

ФІРМА "ОНІКС" ЛТД У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Корпорація "Енергоресурс-інвест"
#30336890
Переможець 420 186,00
UAH з ПДВ
22 березня 2019 11:10
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Корпорація "Енергоресурс-інвест" #30336890

№ рішення у справі

63/120-р/к

Дата рішення у справі

10.11.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

№ рішення у справі

63/121-р/к

Дата рішення у справі

10.11.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Документи

22 березня 2019 11:10
Електронний підпис
22 березня 2019 10:39
ПРОТОКОЛ №272.pdf
15 березня 2019 12:45
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 березня 2019 11:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Корпорація "Енергоресурс-інвест"
#30336890
420 186,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 березня 2019 11:10
Електронний підпис
22 березня 2019 10:39
ПРОТОКОЛ №272.pdf
15 березня 2019 12:45
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 15:37
Електронний підпис укладений
08 квітня 2019 13:34
договір № 27040805.pdf укладений
08 квітня 2019 13:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0,01
UAH з ПДВ