Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
940 000,00 UAH
UA-2019-02-21-000351-c eb893c76ccd54c62afd9b5c94ee0d008
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шостак Максим Юрійович

+380536162245 shostakm57@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Лубенська лікарня інтенсивного лікування" Лубенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01999388
Місцезнаходження: 37500, Україна , Полтавська обл., місто Лубни, вулиця П'ятикопа, 26
Контактна особа: Шостак Максим Юрійович
+380536162245
shostakm57@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2019 12:25
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2019 12:29
Оскарження умов закупівлі: до 04 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 березня 2019 12:29
Початок аукціону: 11 березня 2019 15:15
Очікувана вартість: 940 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Персональний комп'ютер (до комплекту персонального комп'ютера входить: системний блок, про
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
46 комплекти
Персональний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37500, Україна, Полтавська область, Лубни, П'ятикопа, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 березня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 лютого 2019 10:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2019 10:12
Тендерна документація у новій редакції.doc
21 лютого 2019 12:25
Тендерна документація .doc
22 лютого 2019 10:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2019 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2019 10:12
Тендерна документація у новій редакції.doc
21 лютого 2019 12:25
Тендерна документація .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 22 лютого 2019 16:19
Дата відповіді: 22 лютого 2019 21:58
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. В тендерній документації, а саме: Розділ I. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ: 4. Додатково, на підтвердження відповідності технічним характеристикам, Учасник, який запропонував найменшу ціну за результатами проведеного аукціону (або за результатом відхилення пропозиції учасника(ів), якщо системою в автоматичному порядку визначено його пропозицію найбільш економічно вигідною) протягом 4 робочих днів, з дня завершення аукціону або оприлюднення інформації про відхилення пропозиції попереднього учасника на веб-порталі Уповноваженого органу, повинен надати Замовнику зразки своєї запропонованої продукції (складових частин конструкції) із обов’язковим складанням акту прийому-передачі, для подальшого ознайомлення з метою підтвердження відповідності товару, що пропонується. Обов'язково надання образцу товару,чи це тільки за вимогою? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Звертаючи увагу на характер вашого звернення, керуючись вимогами чинного законодавтсва та принципами здійснення публічних закупівель на конкурсних засадах згідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), повідомляємо про те що замовником дана закупівля проводиться із дотриманням вимог частин 1 та 2 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Ваші рекомендаційні зауваження можуть бути кваліфіковані як дискримінаційні, та такі що можуть призвести до звуження кола потенційних учасників.
Відносно повірки та підтвердження відповідності легального розповсюдження у тому числі при закупівлі нашим закладом ліцензійного програмного забезпечення для комп’ютерної техніки просимо надати комерційну пропозицію та/або методичні рекомендації від вашого представництва за контактними даними зазначеними у даному оголошенні.
Натомість ваше звернення в розрізі даної закупівлі по своїй суті має опосередковане відношення до даної закупівлі та технічним вимог, визначених у тендерній документації. У зв’язку з цим просимо надсилати подібні звернення на електронну адресу, зазначену в оголошенні.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-21-000351-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Індустріальні системи автоматизації", Код ЄДРПОУ:34612093
Дата подання: 21 березня 2019 14:48
Оскарження переможця торгів
невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "ЗЕД-МОБАЙЛ" тендерним вимогам
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 березня 2019 09:49
Тендерний комітет КП "ЛЛІЛ" ЛМР відміняє рішення по визначенню переможця закупівлі та в зв'язку з порушенням термінів поставки товарів - відміняє закупівлю.

Документи подані скаржником

21 березня 2019 14:48
ВИМОГА щодо ПЕРЕМОЖЦЯ.pdf

Документи

22 березня 2019 09:49
Протокол 30

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2019 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗЕД-МОБАЙЛ" 826 666,00
UAH з ПДВ
815 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 823 584,00
UAH з ПДВ
823 584,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Індустріальні системи автоматизації" 894 240,00
UAH з ПДВ
894 240,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕРЕЖЕВІ СИСТЕМИ ОН-ЛАЙН" 938 400,00
UAH з ПДВ
938 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 березня 2019 16:19
Пропозиція.pdf
07 березня 2019 16:19
Проект договору.pdf
07 березня 2019 16:19
Технічний опис.7z
07 березня 2019 16:19
Кваліфікаційні критерії.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗЕД-МОБАЙЛ"

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВ "Індустріальні системи автоматизації"

ТОВ "МЕРЕЖЕВІ СИСТЕМИ ОН-ЛАЙН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗЕД-МОБАЙЛ"
#41367067
Переможець 815 000,00
UAH з ПДВ
12 березня 2019 10:06

Документи

12 березня 2019 10:06
Електронний підпис
12 березня 2019 10:05
Протокол 29/1
11 березня 2019 15:48
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2019 10:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЗЕД-МОБАЙЛ"
#41367067
815 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 березня 2019 10:06
Електронний підпис
12 березня 2019 10:05
Протокол 29/1
11 березня 2019 15:48
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 22 березня 2019 09:51
Коментар щодо відміни: 21.03.2019 року в рамках оголошення машини для обробки даних (апаратна частина) відбулося оскарження результату кваліфікації від ТОВ «Індустріальні системи автоматизації», після детального розгляду скарги, тендерний комітет КП «ЛЛІЛ» ЛМР, в зв’язку з допущенням помилок при розгляді пропозиції ТОВ «ЗЕД-МОБАЙЛ» відміняє рішення про визначення переможця, але при поверненні пропозицій на етап кваліфікації будуть порушені строки поставки товарів зазначені в тендерній документації (по 29.03.2019 р.) тому необхідно відмінити закупівлю UA-2019-02-21-000351-c та після доопрацювання тендерної документації - повторно провести закупівлю за ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина).
Документи:
22 березня 2019 09:51
Протокол 30