Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Господарські товари
Очікувана вартість
15 525,00 UAH
UA-2019-02-21-000298-a 34a2a9236e0f4b38ab4527be57ddd770
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Гевак Людмила Степанівна

380445646823 panfutel@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги № 3" Дарницького району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 30300749
Вебсайт: http://cpmsd3.kiev.ua
Місцезнаходження: 02091, Україна , КИЕВСКАЯ ОБЛ. обл., КИЕВ, Харківське шосе, 121
Контактна особа: Гевак Людмила Степанівна
380445646823
panfutel@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2019 10:24
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2019 13:00
Очікувана вартість: 15 525,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,29%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Вимоги щодо якості товару:
Згідно Специфікації товару, п. 2.9, п. 3. Додатку №1 до Оголошення.
Надати документи:
1. Комерційну пропозицію (в форматі PDF) з підписом і печаткою (Додаток №2 до Оголошення);
2. Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
3. Довідку з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ);
4. Копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість(якщо учасник є платником ПДВ), копію витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку);
5. Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб);
6. Копію паспорту (для фізичних осіб);
7. Копію доручення на підписання документів, пропозиції та укладання договору;
8. Копії документів та Довідки зазначені у п.5 Додатку № 1 до Оголошення.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
523 штуки
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, місто Київ, Київ, Вул. Харківське шосе, 121 (корпус 4)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 лютого 2019 10:18
Дата відповіді: 22 лютого 2019 10:29
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! В даній закупівлі торгові марки не вказані, окрім 1-ї позиції (аналог не допускається). ФОП допускається до участі. Пропозиція розглядається як остаточна. Дякуємо за запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2019 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство"КОР-АЛ" 15 490,00
UAH з ПДВ
15 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2019 12:24
27.02.2019 пропозиція.doc
27 лютого 2019 12:24
IMG_20190224_124251.jpg
27 лютого 2019 12:24
IMG_20190224_124026.jpg
27 лютого 2019 12:24
Прозор_2018.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство"КОР-АЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство"КОР-АЛ"
#34292957
Переможець 15 490,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2019 16:20

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2019 16:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство"КОР-АЛ"
#34292957
15 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ПП Кор-ал 15 490,00.pdf укладений
06 березня 2019 16:17