Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради «Західноукраїнський спеціалізований дитячий медичний центр» |
Код ЄДРПОУ: | 02007101 |
Місцезнаходження: | 79035, Україна , Львівська обл., Львів, м. Львів, вул. Дністерська, 27 |
Контактна особа: |
Мигаль Світлана Михайлівна 380322707094 zusdmc@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2019 09:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 березня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2019 15:08 |
Очікувана вартість: | 3 909 648,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 548,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2019 10:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2019 10:01 |
проект договору.docx | |
21 лютого 2019 10:01 |
МТВ.docx | |
21 лютого 2019 10:01 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-24-000056 ● aa7ad122f562425da0e1fbcee751afec
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 липня 2019 10:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.07.2019 № 121
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 24.07.2019 № 121
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-02-21-000215-a 21.02.2019.
Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України № 922.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-07-31 15:47:40
Запит про надання пояснень
Відповідно до ст. 19 Конституції України, абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ (далі – Закон № 2939) та ч. 1 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-02-21-000215-a, яка проводилася Комунальним некомерційним підприємством Львівської обласної ради «Західноукраїнський спеціалізований дитячий медичний центр» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону № 922, тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством.
Згідно із ч. 3 ст. 17 Закону № 922, Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається Учасниками закупівлі в довільній формі.
Вищенаведене також підтверджується в роз’ясненні Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 24.04.2017 № 3304-06/13652-06.
Проведеним аналізом встановлено, що Замовник в частині 2 Додатку № 1 тендерної документації не вимагає в учасників подання інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених у пунктах 2, 3, 8, 9, частини першої статті 17 Закону № 922.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Чому в тендерній документації відсутні вимоги, щодо подання учасниками подання інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених у пунктах 2, 3, 8, 9, частини першої статті 17 Закону № 922?
Відповідно до пункту 3 Додатку № 2 тендерної документації «Медико – технічні вимоги», спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналом листів авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні, (інформація щодо представництва документально підтверджується у складі тендерної пропозиції офіційним документом від товаровиробника) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером закупівлі, що опубліковане в ProZorro.
Згідно з реєстраційним посвідченням на лікарський засіб урсолізин № UA/8078/01/02, а також в інструкції для медичного застосування вказаного препарату, виробником зазначеного лікарського засобу є Мітім С.Р.Л.
Відповідно до гарантійного/авторизаційного листа ТОВ «Сона-Фармексім», як уповноважений дистриб’ютор компанії Магіс Фармасьючіті С.Р.Л. підтверджує можливість поставки ТОВ «БаДМ» фармацевтичної продукції в рамках його участі в зазначеній процедурі закупівлі.
Водночас, ТОВ «БаДМ» у складі тендерної пропозиції не надано офіційного підтвердження представництва ТОВ «Сона-Фармексім» від виробника препарату Мітім С.Р.Л.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «БаДМ», як таку, що не відповідала умовам тендерної документації, оскільки вказаним учасником не подано підтвердження представництва від виробника?
В частині 5.2 розділу 5 тендерної документації зазначено, що Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися третьою особою. Вартість послуг становить 10000 гривень.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону № 922, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Однак, згідно з рішенням Колегії АМКУ від 27.10.2017 № 7587, витрати пов'язані з юридично – консультаційними послугами не відносяться до предмету закупівлі і не можуть бути включені до тендерної документації та є такими, що порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону № 922 та один із основних принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 3 Закону № 922 – відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. З якою метою Замовник зазначає в тендерній документації інформацію про укладення договору з надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем?
4. Чи буде мати наслідки (відхилення) для переможця торгів відмова від оплати юридично-консультаційних послуг наданих Замовнику Виконавцем?
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-12 16:43:44
пояснення по моніторингу
У відповідь на запит про надання пояснень, оприлюднений у електронній системі закупівель та відповідно до ч. 5 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради «Західноукраїнський спеціалізований дитячий медичний центр» надає відповідні пояснення.
1. В тендерній документації відсутня вимога щодо надання учасниками інформації у довільній формі про відсутність підстав, визначених пунктами 3, 8, 9 ч. 1 ст. 17 Закону № 922, оскільки Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі. Відповідно до ч.3 ст.17 Закону № 922 Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Окрім того, згідно з ч. 3 ст. 17 Закону № 922 Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
2. Щодо кваліфікації пропозиції учасника, визначеного переможцем закупівлі.
Учасником ТОВ "БаДМ" на підтвердження вимоги щодо надання гарантійного листа виробника чи його представника з підтвердженням відповідних повноважень у складі пропозиції надано лист гарантійний лист від представника виробника ТзОВ Сона Фармексім, який є уповноваженим дистрибютором є Magis Фармасьючіті С.р.л. SRL та групи пов’язаних з нею компаній. На підтвердження представництва у складі пропозиції подано контракт між відповідними юридичними особами згідно якого замовником встановлено повноваження ТзОВ Сона Фармексім щодо реалізації продукції. Разом з тим дійсно, у довідці про опис товару та реєстраційних посвідченнях на товар як виробник зазначено «Мітім С.р.л.», проте компанія Magis є власником товарів, які виробляються заводом Mitim. Глобально, це є один холдинг, власником і управителем якого є Енцо Мороні. Дистриб’ютором і власником ліків (реєстраційних посвідчень, торгових марок і т.п.) є компанія Магіс. Компанія Мітім є в цій системі виробничим майданчиком. Мітім не може давати гарантію на поставку ліків в Україну, оскільки договірні зобов’язання з цього приводу існують лише у компанії Магіс. На підтвердження такої інформації замовником в процесі кваліфікації були витребувані відповідні документи (декларація), зі змісту яких встановлено вищенаписане та додатково документ, що підтверджує перехід всіх прав та обов’язків від Magis SPA яке у 2015 році було реорганізовано до Magis SRL (додатки). Так, враховуючи, що фактичним юридичним власником всіх прав і обов’язків є Магіс, а Мітім лише майданчиком для виробництва, який не має жодного юридичного права надавати будь-які листи, Замовником торгів прийнято рішення про відповідність поданих учасником БАДМ документів вимогам документації.
3. Щодо положення про оплату юридично-консультаційних послуг. Розуміючи Замовників, як представників держави та суб’єктів бюджетного процесу, що мають справу з державними коштами та обмеженими можливостями в їх використанні, у зв’язку з складним економічним становищем нашої держави як в зовнішніх так і внутрішніх процесах, консультантами торгів пропонується використання цивільно-правового інституту, такого як – Заміна боржника в зобов’язані, передбаченого ч. 1 ст. 520 ЦКУ, у відповідності до якої боржник у зобов'язанні може бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора, якщо інше не передбачено законом. Правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів; інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант «виконавця»). Мета відповідного положення в тендерній документації – загальноінформативний характер.
4. Щодо оплати юридично-консультаційного супроводу, що визначене у Тендерній документації зазначено вартість юридично-консультаційного супроводу процедури відкритих торгів, однак дане положення не є антиконкурентним, чи то дискримінаційним, чи таким, що суперечить нормам законодавства у сфері закупівель, оскільки жодним чином не обмежує права учасників торгів, зокрема, відмова учасника від оплати даних послуг не призводить до відмови в участі в торгах чи відхилення тендерної пропозиції учасника.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до ч. 5 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради «Західноукраїнський спеціалізований дитячий медичний центр» надає пояснення по висновку до моніторингу:. 1. В тендерній документації відсутня вимога щодо надання учасниками інформації у довільній формі про відсутність підстав, визначених пунктами 3, 8, 9 ч. 1 ст. 17 Закону № 922, оскільки Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі. Відповідно до ч.3 ст.17 Закону № 922 Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Окрім того, згідно з ч. 3 ст. 17 Закону № 922 Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. Тому, замовником не допущено порушень законодавства у відповідній частині при складанні тендерної документації. 2. Щодо кваліфікації пропозиції учасника, визначеного переможцем закупівлі. Учасником ТОВ "БаДМ" на підтвердження вимоги щодо надання гарантійного листа виробника чи його представника з підтвердженням відповідних повноважень у складі пропозиції надано лист гарантійний лист від представника виробника ТзОВ Сона Фармексім, який є уповноваженим дистрибютором є Magis Фармасьючіті С.р.л. SRL та групи пов’язаних з нею компаній. На підтвердження представництва у складі пропозиції подано контракт між відповідними юридичними особами згідно якого замовником встановлено повноваження ТзОВ Сона Фармексім щодо реалізації продукції. Разом з тим дійсно, у довідці про опис товару та реєстраційних посвідченнях на товар як виробник зазначено «Мітім С.р.л.», проте компанія Magis є власником товарів, які виробляються заводом Mitim. Глобально, це є один холдинг, власником і управителем якого є Енцо Мороні. Дистриб’ютором і власником ліків (реєстраційних посвідчень, торгових марок і т.п.) є компанія Магіс. Компанія Мітім є в цій системі виробничим майданчиком. Мітім не може давати гарантію на поставку ліків в Україну, оскільки договірні зобов’язання з цього приводу існують лише у компанії Магіс. На підтвердження такої інформації замовником в процесі кваліфікації були витребувані відповідні документи (декларація), зі змісту яких встановлено вищенаписане та додатково документ, що підтверджує перехід всіх прав та обов’язків від Magis SPA яке у 2015 році було реорганізовано до Magis SRL (додатки). Так, враховуючи, що фактичним юридичним власником всіх прав і обов’язків є Магіс, а Мітім лише майданчиком для виробництва, який не має жодного юридичного права надавати будь-які листи, Замовником торгів прийнято рішення про відповідність поданих учасником БАДМ документів вимогам документації. Так, оскільки учасником виконано вимоги документації замовник не має можливості змінити свої рішення.
2019-08-13 12:03:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БаДМ" #31816235 |
Переможець |
3 179 039,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2019 15:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2020 14:03
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2020 14:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 березня 2020 12:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 березня 2020 12:29
|
Scan.pdf | зміни до договору |
30 березня 2020 12:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 березня 2020 12:23
|
Scan.pdf | зміни до договору |
30 березня 2020 12:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 17:51
|
51.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 17:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2019 15:59
|
Scan.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2019 15:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 листопада 2019 11:32
|
Scan.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2019 11:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 липня 2019 10:47
|
Scan.pdf | зміни до договору |
17 липня 2019 10:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 липня 2019 13:41
|
БаДМ 51.pdf | зміни до договору |
05 липня 2019 13:41
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2019 15:18
|
Договір 51.PDF | укладений |
25 березня 2019 15:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів сторони договору |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору до 30.04.2020 |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Під покращенням якості слід розуміти продовження строку дії договору на 2020 р. у сумі, що не перевищує 20% суми договору, а саме 486370,04 грн |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |