Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кислота урсодезоксихолева, Панкреатин
Очікувана вартість
3 909 648,00 UAH
UA-2019-02-21-000215-a 490fc5c6bd1d4845b17d9ad4fe4168f8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мигаль Світлана Михайлівна

380322707094 zusdmc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради «Західноукраїнський спеціалізований дитячий медичний центр»
Код ЄДРПОУ: 02007101
Місцезнаходження: 79035, Україна , Львівська обл., Львів, м. Львів, вул. Дністерська, 27
Контактна особа: Мигаль Світлана Михайлівна
380322707094
zusdmc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2019 09:58
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 березня 2019 18:00
Початок аукціону: 11 березня 2019 15:08
Очікувана вартість: 3 909 648,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 548,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Кількість – під 3 одиниці слід розуміти 3 найменування, згідно Додатку 2
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 Одиниця
Кислота урсодезоксихолева, Панкреатин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79021, Україна, Львівська область, Львів, вул. Дністерська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ursodeoxycholic acid

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2019 10:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2019 10:01
проект договору.docx
21 лютого 2019 10:01
МТВ.docx
21 лютого 2019 10:01
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-24-000056 ● aa7ad122f562425da0e1fbcee751afec
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 липня 2019 10:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

24.07.2019 № 121

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 24.07.2019 № 121
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-02-21-000215-a 21.02.2019.
Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України № 922.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-31 15:47:40

Запит про надання пояснень

Відповідно до ст. 19 Конституції України, абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ (далі – Закон № 2939) та ч. 1 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-02-21-000215-a, яка проводилася Комунальним некомерційним підприємством Львівської обласної ради «Західноукраїнський спеціалізований дитячий медичний центр» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону № 922, тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством.
Згідно із ч. 3 ст. 17 Закону № 922, Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається Учасниками закупівлі в довільній формі.
Вищенаведене також підтверджується в роз’ясненні Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 24.04.2017 № 3304-06/13652-06.
Проведеним аналізом встановлено, що Замовник в частині 2 Додатку № 1 тендерної документації не вимагає в учасників подання інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених у пунктах 2, 3, 8, 9, частини першої статті 17 Закону № 922.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Чому в тендерній документації відсутні вимоги, щодо подання учасниками подання інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених у пунктах 2, 3, 8, 9, частини першої статті 17 Закону № 922?
Відповідно до пункту 3 Додатку № 2 тендерної документації «Медико – технічні вимоги», спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналом листів авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні, (інформація щодо представництва документально підтверджується у складі тендерної пропозиції офіційним документом від товаровиробника) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером закупівлі, що опубліковане в ProZorro.
Згідно з реєстраційним посвідченням на лікарський засіб урсолізин № UA/8078/01/02, а також в інструкції для медичного застосування вказаного препарату, виробником зазначеного лікарського засобу є Мітім С.Р.Л.
Відповідно до гарантійного/авторизаційного листа ТОВ «Сона-Фармексім», як уповноважений дистриб’ютор компанії Магіс Фармасьючіті С.Р.Л. підтверджує можливість поставки ТОВ «БаДМ» фармацевтичної продукції в рамках його участі в зазначеній процедурі закупівлі.
Водночас, ТОВ «БаДМ» у складі тендерної пропозиції не надано офіційного підтвердження представництва ТОВ «Сона-Фармексім» від виробника препарату Мітім С.Р.Л.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «БаДМ», як таку, що не відповідала умовам тендерної документації, оскільки вказаним учасником не подано підтвердження представництва від виробника?
В частині 5.2 розділу 5 тендерної документації зазначено, що Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися третьою особою. Вартість послуг становить 10000 гривень.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону № 922, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Однак, згідно з рішенням Колегії АМКУ від 27.10.2017 № 7587, витрати пов'язані з юридично – консультаційними послугами не відносяться до предмету закупівлі і не можуть бути включені до тендерної документації та є такими, що порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону № 922 та один із основних принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 3 Закону № 922 – відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. З якою метою Замовник зазначає в тендерній документації інформацію про укладення договору з надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем?
4. Чи буде мати наслідки (відхилення) для переможця торгів відмова від оплати юридично-консультаційних послуг наданих Замовнику Виконавцем?

Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-12 16:43:44

пояснення по моніторингу

У відповідь на запит про надання пояснень, оприлюднений у електронній системі закупівель та відповідно до ч. 5 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради «Західноукраїнський спеціалізований дитячий медичний центр» надає відповідні пояснення.
1. В тендерній документації відсутня вимога щодо надання учасниками інформації у довільній формі про відсутність підстав, визначених пунктами 3, 8, 9 ч. 1 ст. 17 Закону № 922, оскільки Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі. Відповідно до ч.3 ст.17 Закону № 922 Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Окрім того, згідно з ч. 3 ст. 17 Закону № 922 Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.

2. Щодо кваліфікації пропозиції учасника, визначеного переможцем закупівлі.
Учасником ТОВ "БаДМ" на підтвердження вимоги щодо надання гарантійного листа виробника чи його представника з підтвердженням відповідних повноважень у складі пропозиції надано лист гарантійний лист від представника виробника ТзОВ Сона Фармексім, який є уповноваженим дистрибютором є Magis Фармасьючіті С.р.л. SRL та групи пов’язаних з нею компаній. На підтвердження представництва у складі пропозиції подано контракт між відповідними юридичними особами згідно якого замовником встановлено повноваження ТзОВ Сона Фармексім щодо реалізації продукції. Разом з тим дійсно, у довідці про опис товару та реєстраційних посвідченнях на товар як виробник зазначено «Мітім С.р.л.», проте компанія Magis є власником товарів, які виробляються заводом Mitim. Глобально, це є один холдинг, власником і управителем якого є Енцо Мороні. Дистриб’ютором і власником ліків (реєстраційних посвідчень, торгових марок і т.п.) є компанія Магіс. Компанія Мітім є в цій системі виробничим майданчиком. Мітім не може давати гарантію на поставку ліків в Україну, оскільки договірні зобов’язання з цього приводу існують лише у компанії Магіс. На підтвердження такої інформації замовником в процесі кваліфікації були витребувані відповідні документи (декларація), зі змісту яких встановлено вищенаписане та додатково документ, що підтверджує перехід всіх прав та обов’язків від Magis SPA яке у 2015 році було реорганізовано до Magis SRL (додатки). Так, враховуючи, що фактичним юридичним власником всіх прав і обов’язків є Магіс, а Мітім лише майданчиком для виробництва, який не має жодного юридичного права надавати будь-які листи, Замовником торгів прийнято рішення про відповідність поданих учасником БАДМ документів вимогам документації.
3. Щодо положення про оплату юридично-консультаційних послуг. Розуміючи Замовників, як представників держави та суб’єктів бюджетного процесу, що мають справу з державними коштами та обмеженими можливостями в їх використанні, у зв’язку з складним економічним становищем нашої держави як в зовнішніх так і внутрішніх процесах, консультантами торгів пропонується використання цивільно-правового інституту, такого як – Заміна боржника в зобов’язані, передбаченого ч. 1 ст. 520 ЦКУ, у відповідності до якої боржник у зобов'язанні може бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора, якщо інше не передбачено законом. Правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів; інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант «виконавця»). Мета відповідного положення в тендерній документації – загальноінформативний характер.
4. Щодо оплати юридично-консультаційного супроводу, що визначене у Тендерній документації зазначено вартість юридично-консультаційного супроводу процедури відкритих торгів, однак дане положення не є антиконкурентним, чи то дискримінаційним, чи таким, що суперечить нормам законодавства у сфері закупівель, оскільки жодним чином не обмежує права учасників торгів, зокрема, відмова учасника від оплати даних послуг не призводить до відмови в участі в торгах чи відхилення тендерної пропозиції учасника.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до ч. 5 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради «Західноукраїнський спеціалізований дитячий медичний центр» надає пояснення по висновку до моніторингу:. 1. В тендерній документації відсутня вимога щодо надання учасниками інформації у довільній формі про відсутність підстав, визначених пунктами 3, 8, 9 ч. 1 ст. 17 Закону № 922, оскільки Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі. Відповідно до ч.3 ст.17 Закону № 922 Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Окрім того, згідно з ч. 3 ст. 17 Закону № 922 Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. Тому, замовником не допущено порушень законодавства у відповідній частині при складанні тендерної документації. 2. Щодо кваліфікації пропозиції учасника, визначеного переможцем закупівлі. Учасником ТОВ "БаДМ" на підтвердження вимоги щодо надання гарантійного листа виробника чи його представника з підтвердженням відповідних повноважень у складі пропозиції надано лист гарантійний лист від представника виробника ТзОВ Сона Фармексім, який є уповноваженим дистрибютором є Magis Фармасьючіті С.р.л. SRL та групи пов’язаних з нею компаній. На підтвердження представництва у складі пропозиції подано контракт між відповідними юридичними особами згідно якого замовником встановлено повноваження ТзОВ Сона Фармексім щодо реалізації продукції. Разом з тим дійсно, у довідці про опис товару та реєстраційних посвідченнях на товар як виробник зазначено «Мітім С.р.л.», проте компанія Magis є власником товарів, які виробляються заводом Mitim. Глобально, це є один холдинг, власником і управителем якого є Енцо Мороні. Дистриб’ютором і власником ліків (реєстраційних посвідчень, торгових марок і т.п.) є компанія Магіс. Компанія Мітім є в цій системі виробничим майданчиком. Мітім не може давати гарантію на поставку ліків в Україну, оскільки договірні зобов’язання з цього приводу існують лише у компанії Магіс. На підтвердження такої інформації замовником в процесі кваліфікації були витребувані відповідні документи (декларація), зі змісту яких встановлено вищенаписане та додатково документ, що підтверджує перехід всіх прав та обов’язків від Magis SPA яке у 2015 році було реорганізовано до Magis SRL (додатки). Так, враховуючи, що фактичним юридичним власником всіх прав і обов’язків є Магіс, а Мітім лише майданчиком для виробництва, який не має жодного юридичного права надавати будь-які листи, Замовником торгів прийнято рішення про відповідність поданих учасником БАДМ документів вимогам документації. Так, оскільки учасником виконано вимоги документації замовник не має можливості змінити свої рішення.

2019-08-13 12:03:36


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 29 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2019 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БаДМ" 3 179 039,00
UAH з ПДВ
3 179 039,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне акціонерне товариство "Медфарком-Центр" 3 540 974,54
UAH з ПДВ
3 540 974,54
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 березня 2019 10:39
акцептUA-2019-02-21-000215-a.pdf
07 березня 2019 16:34
ЦП.pdf
07 березня 2019 16:34
ТЧ.pdf
07 березня 2019 16:34
КЧ_p271-308.pdf
07 березня 2019 16:34
КЧ_p226-270.pdf
07 березня 2019 16:34
КЧ_p181-225.pdf
07 березня 2019 16:34
КЧ_p136-180.pdf
07 березня 2019 16:34
КЧ_p091-135.pdf
07 березня 2019 16:34
КЧ_p046-090.pdf
07 березня 2019 16:34
КЧ_p001-045.pdf
07 березня 2019 16:34
ГП.zip

Публічні документи

07 березня 2019 11:17
ІНШІ ДОКУМЕНТИ.pdf
07 березня 2019 11:17
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БаДМ"

Приватне акціонерне товариство "Медфарком-Центр"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БаДМ"
#31816235
Переможець 3 179 039,00
UAH з ПДВ
12 березня 2019 15:13

Документи

12 березня 2019 15:12
Електронний підпис
12 березня 2019 14:54
повідомлення.PDF
11 березня 2019 15:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2019 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БаДМ"
#31816235
3 179 039,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 березня 2019 15:12
Електронний підпис
12 березня 2019 14:54
повідомлення.PDF
11 березня 2019 15:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 квітня 2020 14:03
Електронний підпис укладений
22 квітня 2020 14:02
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2020 12:29
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2020 12:29
Scan.pdf зміни до договору
30 березня 2020 12:28
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2020 12:23
Scan.pdf зміни до договору
30 березня 2020 12:22
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 17:51
51.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 17:50
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 15:59
Scan.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 15:58
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2019 11:32
Scan.pdf зміни до договору
25 листопада 2019 11:31
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2019 10:47
Scan.pdf зміни до договору
17 липня 2019 10:47
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2019 13:41
БаДМ 51.pdf зміни до договору
05 липня 2019 13:41
Електронний підпис укладений
25 березня 2019 15:18
Договір 51.PDF укладений
25 березня 2019 15:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів сторони договору
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 30.04.2020
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під покращенням якості слід розуміти продовження строку дії договору на 2020 р. у сумі, що не перевищує 20% суми договору, а саме 486370,04 грн
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 30 квітня 2020
Сума оплати за договором: 2 918 265,85
UAH (в тому числі ПДВ 190 914,59 UAH)