Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код за ДК 021:2015 – 0913 (09130000-9) Нафта і дистиляти (Бензин А-92 по скетч-картках або талонах; Дизельне паливо по скетч-картках або талонах)
code DK 021:2015 – 0913 (09130000-9) Oil and distillates (petrol a-92 on scratch cards or coupons; Diesel fuel on scratch cards or coupons)
code DK 021:2015 – 0913 (09130000-9) Oil and distillates (petrol a-92 on scratch cards or coupons; Diesel fuel on scratch cards or coupons)
Очікувана вартість
92 221 116,00 UAH
UA-2019-02-21-000202-c ● e2abc079864b407a8612d273e53c74f4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту "Запоріжелектротранс" |
Код ЄДРПОУ: | 03328379 |
Вебсайт: | http://zet.zp.ua |
Місцезнаходження: | 69095, Україна , Запорізька область обл., місто Запоріжжя, вул. Героїв Сталінграду, 2 |
Контактна особа: |
Мінтімірова Євгенія Миколаївна +380617874695 melent_eva@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Теплицька Наталя Василівна +380500100515 |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Communal enterprise of city electric transport «Zaporizhelektrotrans» |
National ID: | 03328379 |
Contact point: |
+380617874695 melent_eva@ukr.net |
Additional contacts: |
Teplytska Natalia +380500100515 |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2019 11:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 березня 2019 11:05 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 березня 2019 11:05 |
Очікувана вартість: | 92 221 116,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 21 лютого 2019 11:00 |
Enquiries until: | 14 березня 2019 11:05 |
Complaints submission until: | до 20 березня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 24 березня 2019 11:05 |
Information
Estimated total value: | 92 221 116 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Scope of the procurement
Тендерна документація
21 лютого 2019 11:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2019 11:01 |
Announcement.doc | |
21 лютого 2019 11:01 |
оголош.doc | |
21 лютого 2019 11:01 |
проект договору.docx | |
21 лютого 2019 11:01 |
ТД дизельне паливо 2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
питання
Дата подання: 21 лютого 2019 13:01
Дата відповіді: 22 лютого 2019 15:08
1. Чи можливо довідки про наявність працівників та матеріально-технічної бази надати в спрощеному вигляді? 2. Виключіть з документації положення про наявність атестату акредитації лабораторії, оскільки це суперечить Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», що набрав законної сили 01.01.2016 року, в якому йдеться про те, що проведення атестації вимірювальних лабораторій не передбачено. 3. Чи можлива передплата? 4. Чи можливе виключення п. 3.3 проекту договору?
5. Чи є обов"язковою наявність бензовозів з паливо-роздавальними колонками? 6. Чи можливе виключення п. 7.2 проекту договору? 7. Чи можливе виключення п. 7.3 проекту договору?
8.Чи можливе надання довідки, передбаченої п. п.4. п. 1 переліку документів, які повинен надати переможець, датованої не більше тридцятиденної давнини відносно дати подання документи, адже довідки є платними, та не можливо відслідити, коли Замовник визнає Учасника переможцем.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
1. На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (Додаток № 2 до тендерної документації) учасник у складі своєї тендерної пропозиції має надати в електронному вигляді довідку за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, достатніх для виконання зобов’язань за договором закупівлі товару (інформацію про наявність офісу, складу зберігання нафтопродуктів, інформацію про кількість та розташування АЗС, інформацію про наявність не менше 3-х вантажних автомобілів з перевезення нафтопродуктів (паливозаправники, та/або вантажні цистерни, та/або тягачі з напівпричепами-цистернами), інформацію щодо правових підстав користування зазначеним майном (власне, орендоване тощо); а також довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для забезпечення виконання зобов'язань з поставки товару за предметом закупівлі «код за ДК 021:2015 – 0913 (09130000-9) Нафта і дистиляти» із зазначенням ПІБ, посади, яку обіймає на підприємстві та загального стажу роботи (наявність директора, працівника зі збуту, комірника, операторів АЗС та/або касирів не менше 7, водіїв не менше 3-х).
2. Ні. Підпункти п. 2.5. та 2.6. розділу 2 Додатку № 2 до тендерної документації не підлягають виключенню, оскільки наявність договору на виконання робіт з випробування нафти та нафтопродуктів, надання атестату акредитації випробувальної лабораторії (центру) у складі тендерної пропозиції є обов’язковою вимогою Замовника.
3. Ні. Умови оплати не підлягають зміні.
4. Ні. Ціна Договору є суттєвою умовою договору та Замовник визначає, що включається до ціни договору, що в повній мірі відповідає вимогам Податкового кодексу України.
5. Наявність бензовозів з паливо-роздавальними колонками є обов’язковою вимогою, невідповідність якій є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
6.-7. Ні. Пункти 7.2., 7.3. проекту Договору не підлягають виключенню, оскільки передбачають зобов’язання Постачальника щодо гарантування якості пального протягом гарантійного строку та відповідність палива фізико-хімічним показникам та вимогам захисту довкілля.
8. Ні. Це є вимогою Замовника. Окрім того, відповідно до ст. 19 Закону України «Про захист персональних даних» довідка про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію та керівник службової (посадової) особи учасника, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, видається безкоштовно.
Звертаємо увагу, що неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація або подання пропозиції, яка не відповідає будь-якій з вимог тендерної документації, буде віднесена на ризик учасника та потягне за собою відхилення такої пропозиції.
1. На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (Додаток № 2 до тендерної документації) учасник у складі своєї тендерної пропозиції має надати в електронному вигляді довідку за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, достатніх для виконання зобов’язань за договором закупівлі товару (інформацію про наявність офісу, складу зберігання нафтопродуктів, інформацію про кількість та розташування АЗС, інформацію про наявність не менше 3-х вантажних автомобілів з перевезення нафтопродуктів (паливозаправники, та/або вантажні цистерни, та/або тягачі з напівпричепами-цистернами), інформацію щодо правових підстав користування зазначеним майном (власне, орендоване тощо); а також довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для забезпечення виконання зобов'язань з поставки товару за предметом закупівлі «код за ДК 021:2015 – 0913 (09130000-9) Нафта і дистиляти» із зазначенням ПІБ, посади, яку обіймає на підприємстві та загального стажу роботи (наявність директора, працівника зі збуту, комірника, операторів АЗС та/або касирів не менше 7, водіїв не менше 3-х).
2. Ні. Підпункти п. 2.5. та 2.6. розділу 2 Додатку № 2 до тендерної документації не підлягають виключенню, оскільки наявність договору на виконання робіт з випробування нафти та нафтопродуктів, надання атестату акредитації випробувальної лабораторії (центру) у складі тендерної пропозиції є обов’язковою вимогою Замовника.
3. Ні. Умови оплати не підлягають зміні.
4. Ні. Ціна Договору є суттєвою умовою договору та Замовник визначає, що включається до ціни договору, що в повній мірі відповідає вимогам Податкового кодексу України.
5. Наявність бензовозів з паливо-роздавальними колонками є обов’язковою вимогою, невідповідність якій є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
6.-7. Ні. Пункти 7.2., 7.3. проекту Договору не підлягають виключенню, оскільки передбачають зобов’язання Постачальника щодо гарантування якості пального протягом гарантійного строку та відповідність палива фізико-хімічним показникам та вимогам захисту довкілля.
8. Ні. Це є вимогою Замовника. Окрім того, відповідно до ст. 19 Закону України «Про захист персональних даних» довідка про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію та керівник службової (посадової) особи учасника, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, видається безкоштовно.
Звертаємо увагу, що неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація або подання пропозиції, яка не відповідає будь-якій з вимог тендерної документації, буде віднесена на ризик учасника та потягне за собою відхилення такої пропозиції.
Просимо надати розяснення
Дата подання: 01 березня 2019 10:53
Дата відповіді: 06 березня 2019 16:06
Просимо надати роз’яснення, що до вимог тендерної документації а саме у разі як що Учасник використовує партнерську мережу АЗС.
1. Копію діючого договору із спеціалізованою сертифікованою лабораторією на проведення лабораторного аналізу нафтопродуктів (мається на увазі договір партнерської АЗС з лабораторією чи Учасник який використовує партнерську мережу АЗС повинен мати договір з лабораторією ?)
2. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази обов’язково повинна містити інформацію про наявність не менше 3-х вантажних автомобілів з перевезення нафтопродуктів (паливозаправники, та/або вантажні цистерни, та/або тягачі з напівпричепами-цистернами). Наявність мінімум одногого паливозаправника є обов’язковою.
Довідка має містити інформацію щодо правових підстав користування зазначеним у довідці майном (власне, орендоване тощо).
У разі використання партнерської мережі АЗС учасник зобов’язан надати дилерські/партнерські договори).
Питання: У разі як що Учасник є партнером мережі АЗС яким чином підтвердити наявність у мережі вище вказаного вами, довідкою від мережі АЗС чи від Учасника партнера?
3. Надати в електронному вигляді довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для забезпечення виконання зобов'язань з поставки товару за предметом закупівлі «код за ДК 021:2015 – 0913 (09130000-9) Нафта і дистиляти» із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, яку обіймає на підприємстві та загального стажу роботи.
Дана довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність директора, працівника зі збуту, комірника, операторів та/або кассирів АЗС не менше 7, водіїв не менше 3-х.*
Питання: Учасник являється партнером мережі АЗС в якого не працюють комірники, касири та водії нафтовозів яким чином підтвердити інформацію що такий персонал працює в мережі АЗС довідкою від мережі АЗС чи від Учасника партнера?
Касирів АЗС не менше 7 мається на увазі на одній заправці чи в мережі АЗС, на будь якій АЗС України не працює 7 касирів чи операторів тому просимо видалити дану вимогу.
Просимо конкретизувати перелік документів та їх підтвердження для Учасників які працюють за партнерськими угодами з мережею АЗС.
Дякуємо за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
У разі якщо учасник використовує виключно партнерську мережу АЗС та не має власної матеріально-технічної бази та відповідної кількості працівників, у складі своєї тендерної пропозиції такий учасник має надати відповідний (-і) партнерський (-і) договір (-и), а також довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та про наявність працівників відповідної кваліфікації довідки від свого імені із зазначеним інформації, щодо суб’єкта господарювання учасника при цьому із посиланням на відповідний партнерський договір, та до яких окремими документами будуть долучені відповідні довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та про наявність працівників відповідної кваліфікації від організації-партнера, чия мережа (-і) АЗС використовується із зазначенням всієї необхідної інформації, яка має бути вказана у таких довідках.
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід має містити інформацію про наявність директора, працівника зі збуту, комірника, операторів та/або касирів АЗС не менше 7, водіїв не менше 3-х. при цьому відповідно до вимог тендерної документації не зазначено, що всі вище перелічені працівники мають працювати на одній АЗС. Отже, такі працівники не обов’язково мають працювати на одній заправці.
Також, у складі своєї тендерної пропозиції учасник має надати копію діючого договору із спеціалізованою сертифікованою лабораторією на проведення лабораторного аналізу нафтопродуктів. Такий договір має бути укладений між спеціалізованою сертифікованою лабораторією учасником, який подає тендерну пропозицію.
У разі якщо учасник використовує виключно партнерську мережу АЗС та не має власної матеріально-технічної бази та відповідної кількості працівників, у складі своєї тендерної пропозиції такий учасник має надати відповідний (-і) партнерський (-і) договір (-и), а також довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та про наявність працівників відповідної кваліфікації довідки від свого імені із зазначеним інформації, щодо суб’єкта господарювання учасника при цьому із посиланням на відповідний партнерський договір, та до яких окремими документами будуть долучені відповідні довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та про наявність працівників відповідної кваліфікації від організації-партнера, чия мережа (-і) АЗС використовується із зазначенням всієї необхідної інформації, яка має бути вказана у таких довідках.
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід має містити інформацію про наявність директора, працівника зі збуту, комірника, операторів та/або касирів АЗС не менше 7, водіїв не менше 3-х. при цьому відповідно до вимог тендерної документації не зазначено, що всі вище перелічені працівники мають працювати на одній АЗС. Отже, такі працівники не обов’язково мають працювати на одній заправці.
Також, у складі своєї тендерної пропозиції учасник має надати копію діючого договору із спеціалізованою сертифікованою лабораторією на проведення лабораторного аналізу нафтопродуктів. Такий договір має бути укладений між спеціалізованою сертифікованою лабораторією учасником, який подає тендерну пропозицію.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-02-21-000202-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:32489155
Дата подання: 29 березня 2019 15:02
Дата подання: 29 березня 2019 15:02
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 квітня 2019 23:36
рішення від 03.04.2019 № 3907.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2019 23:35
інформація про перенесення розгляду скарги UA-2019-02-21-000202-с.pdf
Дата публікації: 09 квітня 2019 21:42
про перенесення розгляду скарги № UA-2019-02-21-000202-c.pdf
Дата публікації: 18 квітня 2019 22:58
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.04.2019 № 4845.pdf
Дата публікації: 22 квітня 2019 15:36
Рішення від 19.04.2019 № 4845.pdf
Дата публікації: 24 квітня 2019 20:49
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішення АМКУ № 4845-р/пк-пз від 19.04.2019 р. Рішення щодо допущення до оцінки тендерної пропозиції ПП "ОККО КОНТРАКТ" скасовано. Прийнято рішення щодо відхилення пропозиції ПП "ОККО КОНТРАКТ".
Дата виконання рішення замовником: 25 квітня 2019 10:24
Номер скарги: UA-2019-02-21-000202-c.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:32489155
Дата подання: 29 березня 2019 16:03
Дата подання: 29 березня 2019 16:03
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 03.04.2019 № 3908.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2019 23:47
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Дизельне паливо по скетч-картках або талонах, м. Запоріжжя |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 86 915 244,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Title: Diesel fuel on scratch cards or coupons, m. Zaporozhye
Current status: Complete
Estimated total value: 86 915 244,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 500 000,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 03 травня 2019 11:16
Auction planned date: 03 травня 2019 11:16
Закінчення: 03 травня 2019 11:37
Позиції
2717800 л
Дизельне паливо по скетч-картках або талонах, м. Запоріжжя
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69095, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Шкільна, 2
Дата доставки:
31 грудня 2019
Diesel fuel on scratch cards or coupons, m. Zaporozhye
CPV: 09134200-9
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2019 11:01 |
тех хар-ки 2 лот.docx |
Скарги до лоту
Номер скарги: UA-2019-02-21-000202-c.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:32489155
Дата подання: 29 березня 2019 16:03
Дата подання: 29 березня 2019 16:03
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 03.04.2019 № 3908.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2019 23:47
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 25 квітня 2019
Найменування: | Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту "Запоріжелектротранс" |
Код ЄДРПОУ: | 03328379 |
Місцезнаходження: | 69095, Україна, Запорізька область обл., місто Запоріжжя, вул. Героїв Сталінграду, 2 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 травня 2019 11:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" |
74 195 940,00
UAH з ПДВ
|
69 793 104,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
69 956 172,00
UAH з ПДВ
|
69 956 172,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" #41224168 |
Переможець |
69 793 104,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2019 16:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2020 11:18
|
звіт про виконання договору ЗОГ.jpg | укладений |
19 березня 2020 11:16
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2020 16:03
|
доп угода 23.jpg | зміни до договору |
04 березня 2020 16:00
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2020 10:43
|
доп угода 22 - зменшення ціни.pdf | зміни до договору |
02 березня 2020 10:40
|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2020 10:48
|
доп угода 21.jpg | зміни до договору |
12 лютого 2020 10:44
|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2020 07:53
|
доп угода 20.jpg | зміни до договору |
24 січня 2020 07:50
|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2020 13:31
|
доп угода 19.jpg | зміни до договору |
16 січня 2020 13:27
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2020 14:01
|
доп угода 18.jpg | зміни до договору |
11 січня 2020 13:59
|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2020 15:46
|
доп угода 17.jpg | зміни до договору |
10 січня 2020 15:40
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 09:48
|
повід про внес змін.jpg | зміни до договору |
27 грудня 2019 09:40
|
доп угода 16.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 09:40
|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2019 16:28
|
доп угода 15.jpg | зміни до договору |
11 листопада 2019 16:26
|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2019 13:16
|
доп угода 14.jpg | зміни до договору |
29 жовтня 2019 13:14
|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2019 16:24
|
доп угода 13.jpg | зміни до договору |
16 жовтня 2019 16:23
|
доп угода 12.jpg | зміни до договору |
16 жовтня 2019 16:23
|
доп угода 10.jpg | зміни до договору |
16 жовтня 2019 16:23
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2019 09:05
|
доп.угода 11.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2019 09:03
|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2019 15:54
|
доп угода 9.jpg | зміни до договору |
04 вересня 2019 15:49
|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2019 13:21
|
доп угода 8.jpg | зміни до договору |
12 серпня 2019 13:16
|
Електронний підпис | укладений |
05 серпня 2019 11:10
|
доп угода 7.jpg | зміни до договору |
05 серпня 2019 11:07
|
Електронний підпис | укладений |
10 липня 2019 17:31
|
додаткова угода 6 від 10.07.2019.jpg | зміни до договору |
10 липня 2019 15:32
|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2019 14:13
|
доп угода 6.jpg | зміни до договору |
04 липня 2019 14:11
|
Електронний підпис | укладений |
21 червня 2019 11:23
|
доп угода 5.jpg | зміни до договору |
21 червня 2019 11:13
|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2019 15:43
|
доп угода 4.jpg | зміни до договору |
14 червня 2019 15:38
|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2019 15:16
|
доп угода 3.jpg | зміни до договору |
11 червня 2019 15:09
|
доп угода 2.jpg | зміни до договору |
11 червня 2019 15:09
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2019 15:16
|
доп угода 1.jpg | зміни до договору |
17 травня 2019 15:15
|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2019 08:15
|
договір | укладений |
14 травня 2019 07:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетне фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 288 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 288 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетне фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 288 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 288 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетне фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 288 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 288 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетне фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 288 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 288 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетне фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 288 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 288 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетне фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 288 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 288 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетне фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 288 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 288 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетне фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 288 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетне фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 288 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетне фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 288 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | доповнення способу передачі товару (смарт-карти) |
Номер договору про закупівлю: | 288 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетне фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 288 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетне фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 288 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетне фынансування |
Номер договору про закупівлю: | 288 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 288 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетне фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 288 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетне фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 288 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетне фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 288 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетне фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 288 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетне фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 288 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 288 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетне фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 288 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 23 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |