Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція (Фентаніл (Fentanyl), Морфіну гідрохлорид (Morphine hydrochloride), Кетамін (Ketamine), Діазепам (Diazepam))
Очікувана вартість
1 533 255,00 UAH
UA-2019-02-20-003180-b 1aef7906b3f0442bb5403ef3965bf8f9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Миколаївна Перепьолкіна

+380522553334 kol_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Кіровоградська обласна лікарня Кіровоградської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01994942
Місцезнаходження: 25030, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, просп. Університетський, 2/5
Контактна особа: Вікторія Миколаївна Перепьолкіна
+380522553334
kol_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2019 20:22
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2019 21:00
Початок аукціону: 11 березня 2019 12:49
Очікувана вартість: 1 533 255,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 666,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20000 ампула
Фентаніл (Fentanyl), Розчин для ін’єкцій, 0,05 мг/мл по 2 мл в ампулах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25030, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, просп.Університетський, 2/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Fentanyl
АТХ: N02AB03
1500 ампула
Морфіну гідрохлорид (Morphine hydrochloride), Розчин для ін’єкцій 1% по 1 мл в ампулах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25030, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, просп.Університетський, 2/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Morphine
АТХ: N02AA01
2000 ампула
Кетамін (Кetamine), Розчин для ін’єкцій, 50 мг/мл по 2 мл в ампулах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25030, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, просп.Університетський, 2/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ketamine
АТХ: N01AX03
3500 ампула
Діазепам (Diazepam), Розчин для ін’єкцій, 5 мг/мл по 2 мл в ампулах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25030, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, просп.Університетський, 2/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Diazepam
АТХ: N05BA01
15 упаковка
Діазепам (Diazepam), таблетки 5 мг №20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25030, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, просп.Університетський, 2/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Diazepam
АТХ: N05BA01

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 лютого 2019 10:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2019 10:34
Протокол №46.pdf
22 лютого 2019 10:34
ТД нова редакція.doc
22 лютого 2019 10:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2019 20:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2019 10:34
Протокол №46.pdf
22 лютого 2019 10:34
ТД нова редакція.doc
20 лютого 2019 20:22
Тендерна документація наркотики.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 22 лютого 2019 19:37
Дата відповіді: 25 лютого 2019 12:28
Пунктом 5 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810, підготовленого відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України, замовникам рекомендовано під час визначення у тендерній документації вимог до термінів придатності лікарських засобів на момент поставки враховувати прогнозовані часові затрати постачальника на транспортування, проходження митниці та зберігання у складських приміщеннях лікарських засобів, а також враховувати строк, протягом якого даний лікарський засіб планується бути використаним. Відповідно до ч. 14 ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» рекомендації Антимонопольного комітету України є обов’язковими для розгляду. Відповідно до вимог тендерної документації (технічні вимоги), строк придатності товару на момент поставки на склад замовника повинен становити не менше 70% від передбаченого. Звертаємо увагу, що строк придатності лікарських засобів, що входять до предмету закупівлі, є різним для різних виробників, отже строк придатності на момент поставки замовнику (у місяцях) буде суттєво відрізнятися в залежності від конкретних торговельних назв лікарських засобів. Враховуючи різний строк придатності у різних виробників, вимога щодо строку придатності 70% від загального є дискримінаційною. Оскільки закупівля проводиться для задоволення потреби у 2019 році, з урахуванням вищезазначених рекомендацій та з метою створення конкурентного середовища, просимо внести зміни до тендерної документації та встановити, що строк придатності товару на момент поставки замовнику повинен становити не менше 12 місяців.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Лист Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810 не є нормативно-правовим актом та носить лише роз’яснювальний, інформаційний та рекомендаційний характер. Під час складання тендерної документації на закупівлю фармацевтичної продукції з визначенням вимог стосовно постачання препаратів протягом 3-х робочих днів з моменту надходження заявок Замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями) та відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням специфіки роботи установи та необхідністю безперервного надання медичної допомоги. Проте, враховуючи специфіку діяльності Замовника та досвід роботи, встановлення більшого строку поставки для Замовника є небажаним та може мати негативні наслідки для пацієнтів. Крім того, необхідність вносити зміни до тендерної документації відсутня, так як встановлений термін придатності товару на момент поставки замовнику повинен становити не менше 70% від передбаченого інструкцією по суті і є не менше 12 місяців. Крім того, заявлені в тендерній документації лікарські засоби, можуть бути поставлені багатьма постачальниками України, які мають ліцензію на здійснення даного виду діяльності. Доставка всіх препаратів не потребує значних часових затрат, оскільки вони є в достатній кількості та асортименті на ринку медичної продукції України. Тому вважаємо, що умови тендерної документації є обґрунтованими та правомірними,відповідають пункту 5 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810 та ч. 14 ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», та такими, що не порушують основні принципи здійснення закупівлі: в частині максимальної ефективності, добросовісної конкуренції серед учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій торгів та недискримінації учасників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2019 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП "КІРОВОГРАДФАРМАЦІЯ" КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" 1 512 710,00
UAH з ПДВ
1 512 710,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЧЕРНІВЦІФАРМАЦІЯ" 1 533 108,50
UAH з ПДВ
1 533 108,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 березня 2019 10:29
Електронний підпис
18 березня 2019 10:28
переможець обл лікарня.pdf
05 березня 2019 17:33
Електронний підпис
05 березня 2019 17:31
документи учасника.pdf
05 березня 2019 17:31
проект длговору.pdf
05 березня 2019 17:31
МТХ 2.pdf
05 березня 2019 17:31
МТХ 1.pdf
05 березня 2019 17:31
ст 17.pdf
05 березня 2019 17:31
ст 16.pdf
05 березня 2019 17:31
цп.pdf

Публічні документи

06 березня 2019 18:07
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "КІРОВОГРАДФАРМАЦІЯ" КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"

ТОВ "ЧЕРНІВЦІФАРМАЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "КІРОВОГРАДФАРМАЦІЯ" КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
#33142526
Переможець 1 512 710,00
UAH з ПДВ
15 березня 2019 15:54

Документи

15 березня 2019 15:54
Електронний підпис
15 березня 2019 15:54
ПРОТОКОЛ №72.pdf
11 березня 2019 13:11
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2019 15:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "КІРОВОГРАДФАРМАЦІЯ" КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
#33142526
1 512 710,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 березня 2019 15:54
Електронний підпис
15 березня 2019 15:54
ПРОТОКОЛ №72.pdf
11 березня 2019 13:11
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 17:26
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2020 08:11
ДУ 7 17-ТР19.pdf зміни до договору
16 березня 2020 08:10
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2020 15:47
ДУ 6 17-ТР19.pdf зміни до договору
24 лютого 2020 15:46
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2020 11:54
ДУ 5 17-ТР19.pdf зміни до договору
17 січня 2020 11:51
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 16:16
ДУ 4 17-ТР19.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 16:15
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 16:14
ДУ 3 17-ТР19.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 16:10
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2019 13:10
ДУ 2 17-ТР19.pdf зміни до договору
16 жовтня 2019 13:10
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2019 16:59
ДУ 1 17-ТР19.pdf зміни до договору
19 серпня 2019 16:56
Електронний підпис укладений
26 березня 2019 10:50
17-ТР19.pdf укладений
26 березня 2019 10:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання
Номер договору про закупівлю: 17-ТР/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): \Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 17-ТР/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 17-ТР/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 17-ТР/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році,
Номер договору про закупівлю: 17-ТР/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання
Номер договору про закупівлю: 17-ТР/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання
Номер договору про закупівлю: 17-ТР/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 257 434,50
UAH (в тому числі ПДВ 82 262,07 UAH)