Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рекламно-інформаційні поліграфічні матеріали для рекламування послуг АТ "Укрпошта"_7486691
Очікувана вартість
2 940 000,00 UAH
UA-2019-02-20-003010-b 2d2906061f7d437b9fb15ad804b05fa6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Градомська Людмила

+380443232018 hradomska-lv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: http://ukrposhta.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Градомська Людмила
+380443232018
hradomska-lv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2019 18:10
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2019 20:00
Початок аукціону: 12 березня 2019 12:08
Очікувана вартість: 2 940 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22140000-3: Проспекти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12291100 штука
Рекламно-інформаційні поліграфічні матеріали для рекламування послуг АТ "Укрпошта"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03999, Україна, Київська область, Київ, вул. Г.Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22140000-3 — Проспекти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 березня 2019 18:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2019 18:41
Перелік змін від 01.03.2019 до ТД Проспекти.docx
01 березня 2019 18:41
ТД Проспекти зі змінами від 01.03.2019.docx
01 березня 2019 18:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2019 18:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2019 18:41
Перелік змін від 01.03.2019 до ТД Проспекти.docx
01 березня 2019 18:41
ТД Проспекти зі змінами від 01.03.2019.docx
20 лютого 2019 18:10
ТД Проспекти.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-20-003010-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "СОЛУЯН АЛІДЖАН АЛІДЖАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2378312995
Дата подання: 20 березня 2019 11:32
Відповідь на Рішення тендерної комісії (Протокол №3 від 18.03.2019 р.)
20 лютого 2019 року АТ «Укрпошта» були оголошені відкриті торги на закупівлю: Проспекти (рекламно-інформаційні поліграфічні матеріали для рекламування послуг АТ "Укрпошта") ДК 021:2015: 22140000-3 — Проспекти.
Я, Фізична особа-підприємець Солуян Аліджан Аліджанович 11 березня 2019 року надав свою пропозицію для участі в даній закупівлі прикріпивши на електронній площадці усі документи, визначені Тендерною документацією.
Згідно проведеного аукціону, пропозиція надана мною, фізичною особою-підприємцем Солуяном Аліджаном Аліджановичем, визначена найбільш економічно вигідною. Проте, тендерна пропозиція була відхилена, що підтверджується Протоколом №3 розгляду тендерних пропозицій від 18 березня 1019 року. В обґрунтування своїх дій Тендерний комітет зазначив наступне:
- Тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації, а саме: однією з умов частини 1 розділу 3 Тендерної документації передбачено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом завантаження файлів, з документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження учасника-фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, підтверджуються поданням в складі тендерної пропозиції копії паспорта.
Згідно умов Тендерної документації, а саме частини 1 розділу 3, подання у складі тендерної пропозиції учасника передбачено завантаження також файлів з документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції.
Даним пунктом цілком не визначено, в якому вигляді має бути саме цей документ.
На виконання вимог частини 1 розділу 3 Тендерної документації, я, фізична особа-підприємець Солуян Аліджан Аліджанович, завантажив скановану копію ідентифікаційного коду та заповнені сторінки діючого паспорту громадянина України.
Таким чином, я, фізична особа-підприємець Солуян Аліджан Аліджанович виконав усі вимоги, передбачені Тендерною документацією, надав весь комплект документів.
Відповідно до частини 1 розділу 5 Тендерної документації зазначено, що критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Запропонована мною, фізичною особою-підприємцем Солуяном Аліджаном Аліджановичем, пропозиція була запропонована найбільш економічно вигідною.
Я, фізична особа-підприємець Солуян Аліджан Аліджанович наголошую, що відповідно до пункту 6.2. Порядку під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже, прошу Тендерний комітет АТ "Укрпошта" з метою неупередженої оцінки об’єктивно провести розгляд документів фізичної особи-підприємця Солуяна Аліджана Аліджановича, таким чином щоб не порушити право та законні інтереси фізичної особи-підприємця Солуяна Аліджана Аліджановича.
20.03.2019 р.
З повагою,
Фізична особа-підприємець Солуян Аліджан Аладжанович.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 березня 2019 15:42
За результатами вимоги повідомляємо наступне:
Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до статті 30 зазначеного Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до ст. 32 цього ж Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Стаття 18 цього ж Закону визначає порядок оскарження процедур закупівель. Частиною 1 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Частиною 2 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику.
У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника Таким чином, подана вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з викладеним вимога залишена без розгляду.
Разом з цим, однією з умов частини 1 розділу 3 Тендерної документації передбачено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом завантаження файлів, з документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Згідно додатку 4 до Тендерної документації повноваження учасника-фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, підтверджуються поданням в складі тендерної пропозиції копії паспорта.
Відповідно до Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII (далі – Положення), паспорт громадянина України є документом, що посвідчує особу власника та підтверджує громадянство України. Бланки паспортів виготовляються у вигляді паспортної книжечки або паспортної картки за єдиними зразками, що затверджуються Кабінетом Міністрів України. Паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок. Згідно Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених Наказом Міністерства юстиції України від 18 червня 2015 року N 1000/5, копія документа - документ, що містить точне знакове відтворення змісту чи документної інформації іншого документа і в окремих випадках - деяких його зовнішніх ознак.
На виконання зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП СОЛУЯН А.А. міститься скан-копія 9 сторінок паспорту (сторінки 1-7, 10, 11), сторінки 8, 9, 12-16 відсутні.
Надана у складі пропозиції скан-копія окремих сторінок паспорту не містить точного знакового відтворення змісту чи документної інформації так, як згідно абзацу 5 пункту 6 розділу 1 Положення, восьма і дев'ята сторінки призначені для особливих відміток, на одинадцятій - шістнадцятій робляться відмітки про реєстрацію постійного місця проживання громадянина. Таким чином, копія паспорту учасника у складі тендерної пропозиції відсутня, що суперечить вимогам Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-02-20-003010-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "СОЛУЯН АЛІДЖАН АЛІДЖАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2378312995
Дата подання: 20 березня 2019 11:37
Скарга
Тендерному комітету АТ «Укрпошта» від фізичної особи-підприємця Солуяна Аліджана Аліджановича.
Фізична особа-підприємець Солуян Аліджан Аліджанович повідомляє, що 20 лютого 2019 року АТ «Укрпошта» були оголошені відкриті торги згідно з ДК 021:2015: 22140000-3 — Проспекти (Проспекти (рекламно-інформаційні поліграфічні матеріали для рекламування послуг АТ "Укрпошта").
Під час детального аналізу пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Бізнес-Логіка» була встановлена наступна невідповідність:
- Документи Товариства з обмеженою відповідальністю «Бізнес-Логіка» згідно Тендерної документації були завантажені 06 березня 2019 року в 16:51, але в документах завізована дата 07 березня 2019 року. Що свідчить про те, що документи на момент подачі документів були не дійсними.
- Надані у складі пропозиції, Протокол засновників та Наказ про призначення директора, завірені учасником копії з копій, замість знятої копії з оригіналу, що не відповідають умовам Тендерної документації.
- Довідка «Відомості про учасника» сканована не в повному вигляді та в п.11-12 не зазначена інформація, щодо посади контактної особи.
Таким чином Тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Бізнес-Логіка» не відповідає вимогам Тендерної документації.
Під час детального аналізу пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Літера Друк» була встановлена наступна невідповідність:
- Податковий борг станом на 01.03.2019 року становить 110855,11 грн.
- У Додатку 1 «Довідка», згідно вимог вказаних у Тендерній документації, не вказані контактні номери замовників, за якими можливо перевірити стан виконання договору.
Таким чином Тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Літера Друк» не відповідає вимогам Тендерної документації.
Під час детального аналізу пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ВИДАВНИЦТВО "ДІАЛОГ ПРЕСС» була встановлена наступна невідповідність:

- Відсутні Протокол засновників та Наказ про призначення директора.
- У Додатку №1_1 стор та продовження №1_2 стор «Інформація про документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям», а саме: Досвід виконання аналогічного договору робіт (постачання рекламно-інформаційних поліграфічних матеріалів), що підтверджується наданням довідки у довільній формі про належне виконання обов’язків за аналогічним договором (рекламно-інформаційних поліграфічних матеріалів), не зазначена контактна особа, яка може надати вичерпну інформацію щодо проекту.
- У довідці «Відомості про учасника» в п. 12 «Відомості про підписання тендерної пропозиції» зазначений Комерційний директор Золотарьов М.Є. Але відсутні довіреність або доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника) на вчинення правочинів.
- У Додатку №7 «Лист-згода з проектом договору на закупівлю», зазначено, що документи адресовані «Конкурсній комісії», у даному випадку Відкриті торги, тож документація повинна бути адресована Тендерному комітету.

Таким чином Тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Літера Друк» не відповідає вимогам Тендерної документації.
Під час детального аналізу пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРАЙМ-ПРІНТ" була встановлена наступна невідповідність:
- Надана у складі пропозиції сканована копія Наказу про призначення директора, не завірена повноважною особою, що не відповідає умовам Тендерної документації.
- Надана Учасником Цінова пропозиція із зазначенням інформації, що саме вона подана за результатами аукціону.
Таким чином Тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРАЙМ-ПРІНТ" не відповідає вимогам Тендерної документації.
Я, Фізична особа-підприємець Солуян Аліджан Аліджанович, наголошую, що відповідно п. 6.2. Порядку під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель добросовісної конкуренції серед учасників та об’єктивної та неупередженої оцінки пропозиції. Згідно зі ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», Недобросовісною конкуренцією є будь-які дії у конкуренції, що суперечать торговим та іншим чесним звичаям у господарській діяльності. Недобросовісною конкуренцією є дії у конкуренції, зокрема визначені главами 2-4 цього Закону. Відповідно до ст. 15-1 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», Поширенням інформації, що вводить в оману, є повідомлення суб'єктом господарювання, безпосередньо або через іншу особу, одній, кільком особам або невизначеному колу осіб, у тому числі в рекламі, неповних, неточних, неправдивих відомостей, зокрема внаслідок обраного способу їх викладення, замовчування окремих фактів чи нечіткості формулювань, що вплинули або можуть вплинути на наміри цих осіб щодо придбання (замовлення) чи реалізації (продажу, поставки, виконання, надання) товарів, робіт, послуг цього суб'єкта господарювання. Інформацією, що вводить в оману, є, зокрема, відомості, які: містять неповні, неточні або неправдиві дані про походження товару, виробника, продавця, спосіб виготовлення, джерела та спосіб придбання, реалізації, кількість, споживчі властивості, якість, комплектність, придатність до застосування, стандарти, характеристики, особливості реалізації товарів, робіт, послуг, ціну і знижки на них, а також про істотні умови договору; містять неповні, неточні або неправдиві дані про фінансовий стан чи господарську діяльність суб'єкта господарювання; приписують повноваження та права, яких не мають, або відносини, в яких не перебувають; містять посилання на обсяги виробництва, придбання, продажу чи поставки товарів, виконання робіт, надання послуг, яких фактично не було на день поширення інформації.
Я, Фізична особа-підприємець Солуян Аліджан Аліджанович доводжу до відома, що при прийнятті необгрунтованого рішення щодо визначення переможця, у разі відсутності дій з боку Замовника щодо усунення порушень у закупівлі ДК 021:2015: 22140000-3 — Проспекти (Проспекти (рекламно-інформаційні поліграфічні матеріали для рекламування послуг АТ "Укрпошта") оголошення UA-2019-02-20-003010-b, я, Фізична особа-підприємець Солуян Аліджан Аліджанович скористаюся своїм законним правом для захист інтересів у судовому порядку.
З огляду на вищезазначене, звертаємо увагу Замовника, про невідповідності та просить з метою неупередженої оцінки об’єктивно провести розгляд документів учасників Закупівлі.
20.03.2019 р.
З повагою,
Фізична особа-підприємець Солуян Аліджан Аладжанович.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 березня 2019 15:58
За результатами розгляду вимоги повідомляємо наступне:
Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до статті 30 зазначеного Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до ст. 32 цього ж Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Стаття 18 цього ж Закону визначає порядок оскарження процедур закупівель. Частиною 1 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Частиною 2 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику.
У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника Таким чином, подана вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з викладеним вимога залишена без розгляду.
Разом з цим, Замовником не висувалося окремих вимог щодо оформлення документів в частині їх датування та нумерації документів, які повинні бути подані у складі тендерної пропозиції. Також, тендерна документація не містить вимог, які б забороняли надання копій документів, у тому числі «копій з копій». Крім цього, форма документу «Відомості про учасника» не містить вимог щодо зазначення посад осіб уповноважених на підписання тендерної пропозиції та договору про закупівлю. Таким чином, висновки про невідповідність пропозиції ТОВ «Бізнес-Логіка» вимога тендерної документації є передчасними, решта пропозицій учасників не розглядалась.

Документи подані скаржником

20 березня 2019 11:32
soluyan_Скарга.pdf

Документи подані скаржником

20 березня 2019 11:37
soluyan_Скарга №2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2019 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СОЛУЯН АЛІДЖАН АЛІДЖАНОВИЧ" 2 591 200,00
UAH з ПДВ
2 359 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БІЗНЕС-ЛОГІКА" 2 598 000,00
UAH з ПДВ
2 360 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Літера-Друк 2 689 000,00
UAH з ПДВ
2 365 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИДАВНИЦТВО "ДІАЛОГ ПРЕСС" 2 880 000,00
UAH з ПДВ
2 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМ-ПРІНТ" 2 716 431,60
UAH з ПДВ
2 480 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2019 16:51
технічна специфікація.pdf
06 березня 2019 16:51
відомості.pdf
06 березня 2019 16:51
15 лист гарантія.pdf

Публічні документи

11 березня 2019 13:35
Додаток 7.jpg
11 березня 2019 13:35
Додаток 5.jpg
11 березня 2019 13:35
Додаток 3(5).jpg
11 березня 2019 13:35
Додаток 3(4).jpg
11 березня 2019 13:35
Додаток 3(3).jpg
11 березня 2019 13:35
Додаток 3(2).jpg
11 березня 2019 13:35
протокол.jpg
11 березня 2019 13:35
Додаток 3(1).jpg
11 березня 2019 13:35
Наказ.jpg
11 березня 2019 13:35
Додаток 2.jpg
11 березня 2019 13:35
Додаток 1.jpg

Публічні документи

11 березня 2019 16:15
Додаток 7.jpg
11 березня 2019 16:15
Додаток 5.jpg
11 березня 2019 16:15
Додаток 3_4 стор.jpg
11 березня 2019 16:15
Додаток 3_3 стор.jpg
11 березня 2019 16:15
Додаток 3_2 стор.jpg
11 березня 2019 16:15
Додаток 3_1 стор.jpg
11 березня 2019 16:15
Додаток 1_2 стор.jpg
11 березня 2019 16:15
Додаток 2_2 стор.jpg
11 березня 2019 16:15
Додаток 2_1стор.jpg
11 березня 2019 16:15
Додаток 1_1 стор.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СОЛУЯН АЛІДЖАН АЛІДЖАНОВИЧ"

ТОВ "БІЗНЕС-ЛОГІКА"

ТОВ Літера-Друк

ТОВ "ВИДАВНИЦТВО "ДІАЛОГ ПРЕСС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМ-ПРІНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СОЛУЯН АЛІДЖАН АЛІДЖАНОВИЧ"
#2378312995
Відхилено 2 359 500,00
UAH з ПДВ
18 березня 2019 10:49
ТОВ "БІЗНЕС-ЛОГІКА"
#36509735
Переможець 2 360 000,00
UAH з ПДВ
20 березня 2019 16:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2019 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БІЗНЕС-ЛОГІКА"
#36509735
2 360 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2020 13:53
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2019 19:33
ДУ 1 БІЗНЕС ЛОГІКА 003010.PDF зміни до договору
09 квітня 2019 19:32
Електронний підпис укладений
09 квітня 2019 19:27
ДОГОВІР БІЗНЕС ЛОГІКА 003010.PDF укладений
09 квітня 2019 19:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 080419-01/045Пс
Договір:
Номер додаткової угоди: 080419-01/045Пс
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 209 238,00
UAH (в тому числі ПДВ 368 206,33 UAH)