Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автомобіль Renault Duster або еквівалент
Очікувана вартість
518 000,00 UAH
UA-2019-02-20-002920-b a7de6a8161eb490bb62fd8244e560521
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єрмійчук Ірина

+380373626699 OTG_24_MAM@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МАМАЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04417518
Місцезнаходження: 59343, Україна , Чернівецька обл., с. Мамаївці, Кіцманський район, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 156
Контактна особа: Єрмійчук Ірина
+380373626699
OTG_24_MAM@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2019 17:33
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2019 18:00
Початок аукціону: 11 березня 2019 13:33
Очікувана вартість: 518 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 590,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Автомобіль Renault Duster або еквівалент
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Автомобіль Renault Duster або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59343, Україна, Чернівецька обл., с. Мамаївці, Шевченка, 156
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2019  —  01 травня 2019
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 лютого 2019 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2019 17:30
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
20 лютого 2019 17:30
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-15-000032 ● 4f4ca15cc5ab4dfd8dd6ff5202a6f0f2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 квітня 2020 15:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
15.04.2020 № 13

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА


Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 15 квітня 2020 року № 13

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2019-02-20-002920-b від 20.02.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-15 16:23:04

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Автомобіль Renault Duster або еквівалент» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-02-20-002920-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання:
Чи виконано договір від 25.03.2019 № 129 в повному обсязі?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-17 11:07:59

відповідь на пояснення

Доброго дня, так.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-04-23 12:19:29

пояснення

На Ваш моніторинг UA-M-2020-04-15-000032 повідомляємо, що строк дії договору №129 від 25.03.2019р. до 31 грудня 2019 року. Після закінчення строку дії договору Замовником було оприлюднено звіт про виконання договору. Однак через технічний збій в системі звіт не був оприлюднений, тому Замовником 16 квітня 2020 року було повторно оприлюднено звіт про виконання.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

На Ваш моніторинг UA-M-2020-04-15-000032 повідомляємо, що строк дії договору №129 від 25.03.2019р. до 31 грудня 2019 року. Після закінчення строку дії договору Замовником було оприлюднено звіт про виконання договору. Однак через технічний збій в системі звіт не був оприлюднений, тому Замовником 16 квітня 2020 року було повторно оприлюднено звіт про виконання.

2020-05-13 13:33:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто

-

2020-05-13 12:21:11

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2019 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Автоподіум 517 495,00
UAH з ПДВ
517 495,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ю.Р.К." 517 750,00
UAH з ПДВ
517 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 березня 2019 09:13
Електронний підпис
14 березня 2019 09:10
довідка МВС.rar
14 березня 2019 09:10
Довідка з податкової.rar
06 березня 2019 15:19
Електронний підпис
06 березня 2019 12:28
Тендерна пропозиція.PDF
04 березня 2019 16:34
Свідоцтво платника ПДВ.PDF
04 березня 2019 16:34
опис до Статуту 28.12.2018.PDF
04 березня 2019 16:34
Анкета учасника.pdf
04 березня 2019 16:34
Сертифікат.pdf
04 березня 2019 16:34
Лист-гарантія ст.17.pdf
04 березня 2019 16:34
Лист-відгук.pdf
04 березня 2019 16:34
аналогічний договір.pdf

Публічні документи

05 березня 2019 16:52
File (31).PDF
05 березня 2019 16:52
Статут.pdf
05 березня 2019 16:52
Наказ на Світлик.PDF
05 березня 2019 16:52
Наказ на Крамар.PDF
05 березня 2019 16:52
Договір ТОВ КПП ЦЕНТР.PDF
05 березня 2019 16:52
Диллерська угода 010811.pdf
05 березня 2019 16:52
X52_SR_UA_46A(b)_0009_05 (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Автоподіум

ТОВ "Ю.Р.К."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Автоподіум
#37722736
Переможець 517 495,00
UAH з ПДВ
12 березня 2019 12:05

Документи

12 березня 2019 12:05
Електронний підпис
12 березня 2019 12:05
ПРОТОКОЛ.pdf
11 березня 2019 13:54
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2019 12:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Автоподіум
#37722736
517 495,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 березня 2019 12:05
Електронний підпис
12 березня 2019 12:05
ПРОТОКОЛ.pdf
11 березня 2019 13:54
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 квітня 2020 14:16
Електронний підпис укладений
25 березня 2019 17:39
Договір купівлі-продажу.pdf укладений
25 березня 2019 17:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 517 495,00
UAH (в тому числі ПДВ 86 249,17 UAH)