Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 01984263 |
Місцезнаходження: | 79010, Україна , Львівська обл., Львів, м. Львів, вул. Пекарська, 54 |
Контактна особа: |
Луців Ольга 0322368363 infekciyna@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2019 15:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 12 березня 2019 12:49 |
Очікувана вартість: | 630 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2019 15:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2019 15:53 |
Тендерна документація.doc | |
20 лютого 2019 15:53 |
Проект_договору.doc | |
20 лютого 2019 15:53 |
Медико-технічні вимоги.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-09-000011 ● 1a5dde4736734c98b77021d45e6da488
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 серпня 2019 16:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.08.2019 №132
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 09.08.2019 № 132
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-02-20-002320-b 20.02.2019. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України № 922
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-15 11:36:30
Про надання пояснення
В межах проведення моніторингу закупівлі по об’єкту: «Системи для проведення ідентифікації та визначення чутливості до антибіотиків на приладах VITEK 2 та живильні середовища» (ID: UA-2019-02-20-002320-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 і 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, виникла потреба в отриманні пояснення із питання.
Пунктом 2 Розділу 5 тендерної документації передбачено, що Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися третьою особою.
Поряд з цим статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII не передбачено включення таких умов до тендерної документації.
Враховуючи зазначене прошу пояснити:
1. Чому в тендерну документацію щодо закупівлі товару включено укладання договору про надання юридично-консультаційних послуг?
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-15 15:21:15
Відповідь на запит
На Ваш запит від 15.08.2019 року в межах проведення моніторингу закупівлі по об’єкту: «Системи для проведення ідентифікації та визначення чутливості до антибіотиків на приладах VITEK 2 та живильні середовища» (ID: UA-2019-02-20-002320-b), повідомляємо наступне.
Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлюються вимоги до змісту тендерної документації, яка складається та оприлюднюється Замовником для проведення процедури закупівлі. Відповідно до ч. 3 цієї статті тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Положення тендерної документації про оплату юридично-консультаційних послуг встановлює право, а не обов’язок учасника-переможця відкритих торгів оплатити послуги Консультанта.
Окрім того, несплата учасником-переможцем послуг Консультанта не є підставою для відхилення його тендерної пропозиції чи неукладення з ним договору та жодним іншим чином не впливає на проведення процедури відкритих торгів.
Відповідно до постанови Верховного суду України від 19.12.2018 року у справі №127/15574/16-а вимоги тендерної документації щодо включення вартості наданих замовнику послуг консультанта з торгів не є дискримінаційними в контексті принципів тендерних закупівель, оскільки поширюються на всіх учасників таких торгів.
Відтак, тендерна документація КНП ЛОР «Львівська обласна інфекційна клінічна лікарня» на закупівлю «Системи для проведення ідентифікації та визначення чутливості до антибіотиків на приладах VITEK 2 та живильні середовища» (ID: UA-2019-02-20-002320-b) відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та приципам публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-21 17:07:32
Про надання пояснення
В межах проведення моніторингу закупівлі по об’єкту: «Системи для проведення ідентифікації та визначення чутливості до антибіотиків на приладах VITEK 2 та живильні середовища» (ID: UA-2019-02-20-002320-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 і 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, виникла потреба в отриманні пояснення із питання.
Відповідно до пункту 6 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі розділу ІІІ тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником відповідно до Додатку 3 даної документації.
В пунктах 2 та 6 Додатку 3 «Медико-технічні вимоги» зазначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, зокрема, гарантійний лист від учасника про наявність декларації про відповідність або документів, підтверджуючих відповідність міжнародним та/або державним стандартам якості. Запропоновані вироби повинні бути дозволені до застосування на території України (надати завірені копії Свідоцтв про державну реєстрацію на кожне найменування з переліку виробів, або копії документів, що підтверджують можливість застосування медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог Технічного регламенту, затвердженого Постановою КМУ від 02.10.2013 р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів») та/або Технічного регламенту, затвердженого Постановою КМУ від 02.10. 2013 №754 “Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro”.
Учасником ТОВ «УКРБІО» у складі своєї тендерної пропозиції надано Інформаційний лист щодо відсутності декларацій на окремі найменування товару, а саме: набір реагентів СВС, сольовий розчин Vitek, пробірки, наконечники.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
2. Чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «УКРБІО», яка не відповідала зазначеним умовам тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-22 16:37:16
Відповідь на запит
На Ваш запит від 21.08.2019 року в межах проведення моніторингу закупівлі по об’єкту: «Системи для проведення ідентифікації та визначення чутливості до антибіотиків на приладах VITEK 2 та живильні середовища» (ID: UA-2019-02-20-002320-b), повідомляємо наступне.
Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації у разі, якщо учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно з законодавством складати якийсь з вказаних документів, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів. Учасником ТОВ «УКРБІО» у складі своєї тендерної пропозиції подано Інформаційний лист про те, що окремі позиції предмета закупівлі (набір реагентів СВС, сольовий розчин Vitek, пробірки, наконечники), за своїм призначенням, визначеним виробником, є виробами для загально-лабораторного використання та не є медичними виробами або медичними виробами для діагностики in vitro та не потребують оцінки відповідності вимогам Директиви Ради ЄС від 14 червня 1993 р. №93/42/ЄЕС щодо медичних виробів та Директиви Європейського Парламенту та Ради ЄС від 27 жовтня 1998 р. №98/79/ЄЕС щодо медичних виробів для діагностики in vitro, а відтак і Технічного регламенту, затвердженого Постановою КМУ від 02.10.2013 р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів») та/або Технічного регламенту, затвердженого Постановою КМУ від 02.10. 2013 №754 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro», а отже документи про державну реєстрацію товару (копія реєстраційного посвідчення, свідоцтва про державну реєстрацію тощо) або сертифіката чи декларації про відповідність на вказані позиції не надаються.
Відтак, закупівля «Системи для проведення ідентифікації та визначення чутливості до антибіотиків на приладах VITEK 2 та живильні середовища» (ID: UA-2019-02-20-002320-b) проведена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-09-04 10:57:07
Відповідь на висновок від 29.08.2019 року
На Ваш висновок від 29.08.2019 року за результатами моніторингу закупівлі «Системи для проведення ідентифікації та визначення чутливості до антибіотиків на приладах VITEK 2 та живильні середовища» (ID: UA-2019-02-20-002320-b), повідомляємо наступне.
В Розділі 2 «Документи для підтвердження відсутності підстав відмови участі в процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», Додатку № 2 до тендерної документації визначено спосіб та порядок документального підтвердження відсутності підстав відмови участі в процедурі закупівлі, з чітким визначенням документів, що має надати учасник процедури та переможець.
Відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та умов тендерної документації відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі, оскільки замовник, відповідно до Закону, не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відтак, в частині підтвердження відсутності підстав для відмови визначених статтею 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасником подано належне документальне підтвердження, визначене умовами тендерної документації.
Відкриті торги на закупівлю «Системи для проведення ідентифікації та визначення чутливості до антибіотиків на приладах VITEK 2 та живильні середовища» (ID: UA-2019-02-20-002320-b) проведено відповідно до чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю “УКРБІО” #38998824 |
Переможець |
624 020,47
UAH з ПДВ
|
15 березня 2019 13:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2020 12:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 січня 2020 11:13
|
52_4 (1).PDF | зміни до договору |
23 січня 2020 11:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2019 14:01
|
Скан_20191213 (6) (1).pdf | зміни до договору |
13 грудня 2019 14:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 вересня 2019 12:43
|
Скан_20190924 (4) (1).pdf | зміни до договору |
24 вересня 2019 12:43
|
Скан_20190924 (3) (1).pdf | зміни до договору |
24 вересня 2019 12:43
|
Скан_20190924 (5) (1).pdf | зміни до договору |
24 вересня 2019 12:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 липня 2019 11:43
|
Укрбіо 52_1 (1).PDF | зміни до договору |
03 липня 2019 11:43
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2019 13:41
|
Зіскановане_20190401 (3).pdf | укладений |
01 квітня 2019 13:40
|
Зіскановане_20190401 (6).pdf | укладений |
01 квітня 2019 13:40
|
Зіскановане_20190401 (2).pdf | укладений |
01 квітня 2019 13:40
|
Зіскановане_20190401.pdf | укладений |
01 квітня 2019 13:40
|
Зіскановане_20190401 (5).pdf | укладений |
01 квітня 2019 13:40
|
Зіскановане_20190401 (4).pdf | укладений |
01 квітня 2019 13:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зміною реквізитів Замовника реквізити Замовника в Договорі викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 1.4., п. 6.2.7, п.10.1 Договору зменшити суму Договору на 696,00 грн. (шістсот дев’яносто шість гривень 00 коп.) та викласти пункт 3.1. договору в наступній редакції: «3.1. Загальна вартість договору: 623 324,47 грн. (шістсот двадцять три тисячі триста двадцять чотири гривні 47 коп.) (в т.ч. ПДВ відповідно до п. 193.1 Податкового кодексу України)» |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» сторони вирішили продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а саме на суму 124448.49 грн |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |