Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код 44110000-4 за ДК 021:2015 «Конструкційні матеріали» (електричні ізолятори, теплоізоляційні та покрівельні матеріали)
code 44110000-4 after CPV "Construction materials" (electric insulators, heat-insulation and roofing materials)
code 44110000-4 after CPV "Construction materials" (electric insulators, heat-insulation and roofing materials)
Очікувана вартість
8 280 000,00 UAH
UA-2019-02-20-002131-b ● 7fb5e7f17236477f9a43ef4352e80e9d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЖИТОМИРОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 22048622 |
Вебсайт: | http://ztoe.com.ua |
Місцезнаходження: | 10008, Україна , Житомирська область обл., м. Житомир, вул. Пушкінська, буд. 32/8 |
Контактна особа: |
Сергей Дробный +380412402425,+380412402426 tender@co.ztoe.com.ua |
Додаткові контактні особи: |
Сергій Дробний +380412402425 tender@co.ztoe.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | AKTSIONERNE TOVARYSTVO "ZHYTOMYROBLENERGO" |
National ID: | 22048622 |
Contact point: |
Serhii Drobnyi +380412402425,+380412402426 tender@co.ztoe.com.ua |
Additional contacts: |
Сергій Дробний +380412402425 tender@co.ztoe.com.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2019 15:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2019 16:10 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2019 16:10 |
Очікувана вартість: | 8 280 000,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 20 лютого 2019 15:31 |
Enquiries until: | 12 березня 2019 16:10 |
Complaints submission until: | до 18 березня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 березня 2019 16:10 |
Information
Estimated total value: | 8 280 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Scope of the procurement
електричні ізолятори, теплоізоляційні та покрівельні матеріали
electric insulators, heat-insulation and roofing materials
Тендерна документація
20 лютого 2019 15:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2019 15:35 |
ТД -ізолятори-2019-чистовик.doc |
20 лютого 2019 15:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
20 лютого 2019 15:35 |
ТД -ізолятори-2019-чистовик.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-20-002131-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: НПО ІЗОЛЯТОР, Код ЄДРПОУ:33244420
Дата подання: 25 лютого 2019 11:12
Відповідно до внесення змін до Лоту №1
В Тендерної документації та документації за Лотом №1 пропонуються конкретні ізолятори. По тексту ТД відсутне будь де посилення на поставку продукції "або еквівалент", що є порушенням законодавства. Вимагаємо в Додатку №4 під кожним предметом закупівлі прописати слова "АБО ЕКВІВАЛЕНТ", як це предбачено законодавством. Дякуємо та чикаємо змін.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2019 17:01
Звертаємо вашу увагу, що в ТД , а саме в Додаток №4 до тендерної документації " Обсяги поставки та технічні вимоги" в кінці тексту на ст. 37 є примітка
Примітка: у разі наявності в даному документі (Додаток №4 до тендерної документації " Обсяги поставки та технічні вимоги") посилань на конкретну торгівельну марку, фірму, патент, конструкції або тип предмету закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати вираз «або еквівалент».
Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими ніж у товару зазначеному у вищезазначених вимогах.
Примітка: у разі наявності в даному документі (Додаток №4 до тендерної документації " Обсяги поставки та технічні вимоги") посилань на конкретну торгівельну марку, фірму, патент, конструкції або тип предмету закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати вираз «або еквівалент».
Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими ніж у товару зазначеному у вищезазначених вимогах.
Номер вимоги: UA-2019-02-20-002131-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСЛАВМЕТАЛ", Код ЄДРПОУ:23608000
Дата подання: 25 лютого 2019 14:30
Відповідно до Лоту № 1
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" просимо розділити предмет закупівлі за даною Тендерною документацією за окремими Лотами згідно класифікатору ДК 016:2010.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2019 17:17
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 ч1 ст.1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому звертаємо вашу увагу, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Натомість всі потенційні учасники торгів, можуть надати свої пропозиції які будуть розглянуті на рівних умовах відповідно до діючого законодавства.
В нашому випадку, поділ предмета закупівлі не був передбачений, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики при розрахунках тендерної документації на зазначену продукцію (витрати щодо транспортування, підхід до цінової політики, логістичні операції тощо), на безперебійність і своєчасність здійснення поставок Замовнику та зменшує ризики відміни торгів.
При цьому звертаємо вашу увагу, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Натомість всі потенційні учасники торгів, можуть надати свої пропозиції які будуть розглянуті на рівних умовах відповідно до діючого законодавства.
В нашому випадку, поділ предмета закупівлі не був передбачений, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики при розрахунках тендерної документації на зазначену продукцію (витрати щодо транспортування, підхід до цінової політики, логістичні операції тощо), на безперебійність і своєчасність здійснення поставок Замовнику та зменшує ризики відміни торгів.
Номер вимоги: UA-2019-02-20-002131-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЗОЛЯТОР ЛТД", Код ЄДРПОУ:41704355
Дата подання: 02 березня 2019 12:32
Про деякі положення Закону України відповідно до закупівель до Лоту 1.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося до ВАС та просимо: розглянути Листа та документи які вказані в листі. Розглянути Скаргу одного із учасників та рішення Колегії, де Замовник відмінив торги. Ми не маємо наміру причиняти Замовнику шкоду, та відстаювати свої інтереси ми намірені відповідно до законодавства. Дякуэмо за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 березня 2019 17:05
Доброго дня!
Відповідно до п.18 ч.1 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі визначається замовником в порядку встановленим Уповноваженим органом.
На даний час, таким документом є «Порядок визначення предмета закупівлі» затверджений наказом Мінекономрозвитку і торгівлі України від 17.03.2016 року №454.
Водночас 17.01.2017 року набрав чинності наказ Мінекономрозвитку від 19.12.2016 року №2092 «Про внесення змін до Порядку визначення предмета закупівлі», згідно з яким починаючи з 1 січня 2017 року предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та виключно на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 23.12.2015 № 1749 (далі — Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Основний словник Єдиного закупівельного словника базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр. Групи цифр, у свою чергу, відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет контракту.
Таким чином, предмет закупівлі товарів і послуг з дня набрання чинності вищезазначеного наказу про внесення змін до Порядку визначається замовником за показником четвертої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Оголошені відкриті торги на закупівлю електричних ізоляторів, теплоізоляційних та покрівельних матеріалів, код 44110000-4 за ДК 021:2015 «Конструкційні матеріали» поділені на 3 Лоти відповідно до категорій, а саме:
Лот 1: електроізолятори, код 44111511-6 за ДК 021:2015;
Лот 2: ізоляційне скло, код 44111540-8 за ДК 021:2015;
Лот 3: покрівельні матеріали, код 44112500-3 за ДК 021:2015.
Дане розподілення закупівлі не суперечить нормам чинного законодавства та не обмежує права потенційних учасників щодо участі у відкритих торгах.
Відповідно до п.18 ч.1 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі визначається замовником в порядку встановленим Уповноваженим органом.
На даний час, таким документом є «Порядок визначення предмета закупівлі» затверджений наказом Мінекономрозвитку і торгівлі України від 17.03.2016 року №454.
Водночас 17.01.2017 року набрав чинності наказ Мінекономрозвитку від 19.12.2016 року №2092 «Про внесення змін до Порядку визначення предмета закупівлі», згідно з яким починаючи з 1 січня 2017 року предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та виключно на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 23.12.2015 № 1749 (далі — Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Основний словник Єдиного закупівельного словника базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр. Групи цифр, у свою чергу, відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет контракту.
Таким чином, предмет закупівлі товарів і послуг з дня набрання чинності вищезазначеного наказу про внесення змін до Порядку визначається замовником за показником четвертої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Оголошені відкриті торги на закупівлю електричних ізоляторів, теплоізоляційних та покрівельних матеріалів, код 44110000-4 за ДК 021:2015 «Конструкційні матеріали» поділені на 3 Лоти відповідно до категорій, а саме:
Лот 1: електроізолятори, код 44111511-6 за ДК 021:2015;
Лот 2: ізоляційне скло, код 44111540-8 за ДК 021:2015;
Лот 3: покрівельні матеріали, код 44112500-3 за ДК 021:2015.
Дане розподілення закупівлі не суперечить нормам чинного законодавства та не обмежує права потенційних учасників щодо участі у відкритих торгах.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-02-20-002131-b.a4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: НПО ІЗОЛЯТОР, Код ЄДРПОУ:33244420
Дата подання: 11 березня 2019 20:45
Дата подання: 11 березня 2019 20:45
Про порушення законодавства за Лотом №1
Прошу Колегію АМУ України забов'язати замовника внести зміни за Лотом №1. Додаємо додатки: раніше прийнятке рішення про аналогічні закупівлі в інших торгах.
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 березня 2019 20:04
Рішення від 14.03.2019 № 2866 + лист Замовник.pdf
Дата публікації: 14 березня 2019 20:04
інформація про резолютивну частину рішення від 29.03.2019 № 3723.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2019 15:24
Рішення від 29.03.2019 № 3723.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2019 22:19
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | ізолятори електричні керамічні |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 3 550 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 5 000,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 90000 UAH |
Title: insulators are electric ceramic
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 3 550 000,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 5 000,00 UAH
including VAT
Позиції
26 бл
ізолятори електричні керамічні
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Жуйка,12
Дата доставки:
15 квітня 2019
—
31 березня 2020
insulators are electric ceramic
CPV: 44110000-4
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-20-002131-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: НПО ІЗОЛЯТОР, Код ЄДРПОУ:33244420
Дата подання: 25 лютого 2019 11:12
Відповідно до внесення змін до Лоту №1
В Тендерної документації та документації за Лотом №1 пропонуються конкретні ізолятори. По тексту ТД відсутне будь де посилення на поставку продукції "або еквівалент", що є порушенням законодавства. Вимагаємо в Додатку №4 під кожним предметом закупівлі прописати слова "АБО ЕКВІВАЛЕНТ", як це предбачено законодавством. Дякуємо та чикаємо змін.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2019 17:01
Звертаємо вашу увагу, що в ТД , а саме в Додаток №4 до тендерної документації " Обсяги поставки та технічні вимоги" в кінці тексту на ст. 37 є примітка
Примітка: у разі наявності в даному документі (Додаток №4 до тендерної документації " Обсяги поставки та технічні вимоги") посилань на конкретну торгівельну марку, фірму, патент, конструкції або тип предмету закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати вираз «або еквівалент».
Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими ніж у товару зазначеному у вищезазначених вимогах.
Примітка: у разі наявності в даному документі (Додаток №4 до тендерної документації " Обсяги поставки та технічні вимоги") посилань на конкретну торгівельну марку, фірму, патент, конструкції або тип предмету закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати вираз «або еквівалент».
Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими ніж у товару зазначеному у вищезазначених вимогах.
Номер вимоги: UA-2019-02-20-002131-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСЛАВМЕТАЛ", Код ЄДРПОУ:23608000
Дата подання: 25 лютого 2019 14:30
Відповідно до Лоту № 1
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" просимо розділити предмет закупівлі за даною Тендерною документацією за окремими Лотами згідно класифікатору ДК 016:2010.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2019 17:17
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 ч1 ст.1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому звертаємо вашу увагу, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Натомість всі потенційні учасники торгів, можуть надати свої пропозиції які будуть розглянуті на рівних умовах відповідно до діючого законодавства.
В нашому випадку, поділ предмета закупівлі не був передбачений, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики при розрахунках тендерної документації на зазначену продукцію (витрати щодо транспортування, підхід до цінової політики, логістичні операції тощо), на безперебійність і своєчасність здійснення поставок Замовнику та зменшує ризики відміни торгів.
При цьому звертаємо вашу увагу, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Натомість всі потенційні учасники торгів, можуть надати свої пропозиції які будуть розглянуті на рівних умовах відповідно до діючого законодавства.
В нашому випадку, поділ предмета закупівлі не був передбачений, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики при розрахунках тендерної документації на зазначену продукцію (витрати щодо транспортування, підхід до цінової політики, логістичні операції тощо), на безперебійність і своєчасність здійснення поставок Замовнику та зменшує ризики відміни торгів.
Номер вимоги: UA-2019-02-20-002131-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЗОЛЯТОР ЛТД", Код ЄДРПОУ:41704355
Дата подання: 02 березня 2019 12:32
Про деякі положення Закону України відповідно до закупівель до Лоту 1.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося до ВАС та просимо: розглянути Листа та документи які вказані в листі. Розглянути Скаргу одного із учасників та рішення Колегії, де Замовник відмінив торги. Ми не маємо наміру причиняти Замовнику шкоду, та відстаювати свої інтереси ми намірені відповідно до законодавства. Дякуэмо за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 березня 2019 17:05
Доброго дня!
Відповідно до п.18 ч.1 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі визначається замовником в порядку встановленим Уповноваженим органом.
На даний час, таким документом є «Порядок визначення предмета закупівлі» затверджений наказом Мінекономрозвитку і торгівлі України від 17.03.2016 року №454.
Водночас 17.01.2017 року набрав чинності наказ Мінекономрозвитку від 19.12.2016 року №2092 «Про внесення змін до Порядку визначення предмета закупівлі», згідно з яким починаючи з 1 січня 2017 року предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та виключно на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 23.12.2015 № 1749 (далі — Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Основний словник Єдиного закупівельного словника базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр. Групи цифр, у свою чергу, відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет контракту.
Таким чином, предмет закупівлі товарів і послуг з дня набрання чинності вищезазначеного наказу про внесення змін до Порядку визначається замовником за показником четвертої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Оголошені відкриті торги на закупівлю електричних ізоляторів, теплоізоляційних та покрівельних матеріалів, код 44110000-4 за ДК 021:2015 «Конструкційні матеріали» поділені на 3 Лоти відповідно до категорій, а саме:
Лот 1: електроізолятори, код 44111511-6 за ДК 021:2015;
Лот 2: ізоляційне скло, код 44111540-8 за ДК 021:2015;
Лот 3: покрівельні матеріали, код 44112500-3 за ДК 021:2015.
Дане розподілення закупівлі не суперечить нормам чинного законодавства та не обмежує права потенційних учасників щодо участі у відкритих торгах.
Відповідно до п.18 ч.1 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі визначається замовником в порядку встановленим Уповноваженим органом.
На даний час, таким документом є «Порядок визначення предмета закупівлі» затверджений наказом Мінекономрозвитку і торгівлі України від 17.03.2016 року №454.
Водночас 17.01.2017 року набрав чинності наказ Мінекономрозвитку від 19.12.2016 року №2092 «Про внесення змін до Порядку визначення предмета закупівлі», згідно з яким починаючи з 1 січня 2017 року предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та виключно на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 23.12.2015 № 1749 (далі — Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Основний словник Єдиного закупівельного словника базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр. Групи цифр, у свою чергу, відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет контракту.
Таким чином, предмет закупівлі товарів і послуг з дня набрання чинності вищезазначеного наказу про внесення змін до Порядку визначається замовником за показником четвертої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Оголошені відкриті торги на закупівлю електричних ізоляторів, теплоізоляційних та покрівельних матеріалів, код 44110000-4 за ДК 021:2015 «Конструкційні матеріали» поділені на 3 Лоти відповідно до категорій, а саме:
Лот 1: електроізолятори, код 44111511-6 за ДК 021:2015;
Лот 2: ізоляційне скло, код 44111540-8 за ДК 021:2015;
Лот 3: покрівельні матеріали, код 44112500-3 за ДК 021:2015.
Дане розподілення закупівлі не суперечить нормам чинного законодавства та не обмежує права потенційних учасників щодо участі у відкритих торгах.
Скарги до лоту
Номер скарги: UA-2019-02-20-002131-b.a4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: НПО ІЗОЛЯТОР, Код ЄДРПОУ:33244420
Дата подання: 11 березня 2019 20:45
Дата подання: 11 березня 2019 20:45
Про порушення законодавства за Лотом №1
Прошу Колегію АМУ України забов'язати замовника внести зміни за Лотом №1. Додаємо додатки: раніше прийнятке рішення про аналогічні закупівлі в інших торгах.
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 березня 2019 20:04
Рішення від 14.03.2019 № 2866 + лист Замовник.pdf
Дата публікації: 14 березня 2019 20:04
інформація про резолютивну частину рішення від 29.03.2019 № 3723.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2019 15:24
Рішення від 29.03.2019 № 3723.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2019 22:19
Інформація про відміну
Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій